IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
    безимeн - Няма нужда от никакво финансиране, само яловите неща имат нужда от финансиране и събирачество на пари. Момента хората да ползват такава технология е крайно неподходящ - не е дошъл, може би ще дойде след време или въобще няма да дойде..не знам това.
    Ти да не би да си измислил генераторите на метерниха, само в тази комуна говорят така- НЕ СТЕ ГОТОВИ

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Innocent Разгледай мнение
      Samsung с революционно откритие в сферата на литиево-йонните батерии

      Корейската корпорация разработи устройство, увеличаващо с близо 45% капацитета на литиево-йонните батерии позволяващо 5 пъти по-бързото им зареждане

      http://www.bloombergtv.bg/novini/201...onnite-baterii


      ДА ПРЕДПОЛОЖИМ, че стават и за електромобили...

      ДА ПРЕДПОЛОЖИМ, че са съпоставими по характеристики на традиционните...

      ДА ПРЕДПОЛОЖИМ, че увеличеният капацитет НЕ Е за сметка на ресурса на батерията...

      ДА ПРЕДПОЛОЖИМ още поне 100 неща, за които съм писал доста тук...


      При толкова предположения, въпросът е елементарен:

      Е - би ли си взел една батерия от тия - корейските за 30 000 - 40 000 €, или ще си вземеш повече?

      Да не забравяме, че самият електромобил къщо струва още 2 пъти по толкова.

      МРЕЖАТА от зарядни станции - ОЩЕ КОЛКО ще ТИ излезе? А колко ще НИ излезе на нас, които не искаме да си купим РЕВОЛЮЦИОННОТО ОТКРИТИЕ???

      А, колко още човека биха си купили РЕВОЛЮЦИОННОТО ОТКРИТИЕ, т.е. - колко ще е масово използването му?



      Равносметката? Народът ни го е казал просто: "Де е Киро? На кирия!"

      Е, да: НЯКОГА!

      Някога, но не сега! Успех в рекламата!

      Коментар


      • безимeн - Няма нужда от никакво финансиране, само яловите неща имат нужда от финансиране и събирачество на пари. Момента хората да ползват такава технология е крайно неподходящ - не е дошъл, може би ще дойде след време или въобще няма да дойде..не знам това.

        D.Y.F-091066

        Коментар


        • Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите.

          Влияят - грънци !


          https://deutsche-wirtschafts-nachric...-elektroautos/
          Teure Batterien verhindern Durchbruch des Elektroautos

          Скъпите батерии ограничават въвеждането на електроавтомобилите в масовия транспорт .

          Коментар


          • Samsung с революционно откритие в сферата на литиево-йонните батерии

            Корейската корпорация разработи устройство, увеличаващо с близо 45% капацитета на литиево-йонните батерии позволяващо 5 пъти по-бързото им зареждане

            http://www.bloombergtv.bg/novini/201...onnite-baterii

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Minavast Разгледай мнение
              Верния линк от 16.47 на страница от темата 29 : https://forum.investor.bg/forum/%D1%...2%D0%B5/page39
              хахаха и пак се говори за същите проблеми- батериите "А мисля, че брат ми бе казал, че вече има и нови батерии, които се зареждат за минути.. въпрос на време е да излязат на пазара." Цитата е от пост на джей, явно седем години не са достатъчни, ще минат още поне 7 за да чакаме следващия пробив на батериите

              Коментар


              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                Мисля че догодина ще стане ясно какво имат в Тесла, но няма да са акумулатори.
                Коя тесла-ударението на последната сричка, искаш http://www.ecars.bg/forum/tesla-model-3 http://www.ecars.bg/forum/Tesla-Model-S



                Засега от България имам отзиви за около 300 км магистрално от двама собственика. При едно от пътуванията София-Пловдив-София на пристигане е имало съвсем малко в Батерията. Говорим за бързо каране.

                Но при наистина бързо каране с макс. скорост с 210 км/ч Model S дава около 155 км пробег...

                При 170-180 км/ч разходът е около 27 кВтч, което значи, че пробегът е до около 300 км

                Ето един пример от форума на Tesla:
                I have figured out pretty quickly, on what distances I can go fast. For example, I often drive Zurich to Munich (about 320km, 1/3 of it in Switzerland (=120kmh), 2/3 German Autobahn (180 kmh or faster), and I usually arrive in Munich with 40-60 km left.

                If I drive from Zurich to Frankfurt (410km), I have to limit myself to about 110 kmh to make it without recharging, which still is awfully slow in Europe (WE NEED SUPERCHARGERS FAST).

                I can truly say, that the Model S is a real Long-Distance-Runner even at higher speeds and I feels very comfortable even at speeds beyond 180 kmh.
                Значи от това и от нашите отзиви вече се добива добра представа - при 180 км/ч до 300 км пробег, но може и по-малко да е в зависимост от терена и ако повече време се кара с такава скорост

                https://www.youtube.com/watch?v=nqY53-1W6bk

                Здравейте,

                Да ви кажа за модел Х ако карам със 180-190 км/ч по магистралата немога да мина повече от 160-170 км с едно зареждане с 90кв батерия.

                Това е от форума на електрическите коли
                Last edited by v_tin; 04.12.2017, 17:51.

                Коментар


                • "...Като цяло в движение Model X P100D на Tesla отделя 35 тона емисии на CO2 при 175 хил. километра, докато Ford Fiesta излива четири тона повече - 39 тона.

                  Най-екологичният автомобил според индекса на MIT Carboncounter, който сравнява различни типове и марки автомобили по отношение на ефективността на разходите и климатичния ефект, е BMW i3, при който се отделят по-малко от 200 грама въглероден диоксид на миля."
                  Според MIT джипа на Tesla Model X P100D е много по-екологичен от задвижваната с бензин Ford Fiesta SFE

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                    безимeн - точно пък мерцедес никога, никой не иска да плати вместо всички, ще го ползват всички а ще го плати някой будала. То е още вода в мелницата на китайците - те ще го бълват и печелят и в момента не бих го публикувал ако ще турско да стане. Адски стабилно работи и може да се прави от евтини сега материали..много евтини. Nano fusion е направена за пръв път от Стенли Маер но той е наблюдавал свръх производство при електролиза и не е имал представа че има атомна реакция от която идва енергията.

                    Глупости на търкалета. Никой не ти иска да публикуваш нещо - ако ще намибийско да стане...

                    Когато човек има нещо, от което се печели - той прави необходимото.

                    Но - още един съвет от мен: тук има едни новоизлюпени "знаещи", любители на "новите" и "неразбрани" бъдещи открития... "НОВИ" са, разбира се - за новоизлюпените вчера, които щели да надживеят своите правнуци, за да берат плодовете на "новото" мислене, което черпи знанията си - изключително от нета...

                    На постъпленията от такива можеш да разчиташ! С тях си пасвате идеално! Те са любители на задкулисните игри и на личните съобщения. Намери ги - най-добре - на лични, предложи им "работещият" си проект - и от техните пари само - ще можеш още няколко години да супер-трейдваш..., да спечелиш /може би/ - и да вкараш още нови "работещи проекти"... Ще измислите заедно много неща! Все работещи и все от утре!

                    Това е пътят - прибери им паричките на ония, които вярват в "новото" /старо/, които нямат понятие от науките, които са учили във ВУЗ-а - и, с които сте си като две капки вода... Прибирай пари докато можеш - в това е истината /и ги реализирай на сигурно - във форекса!/... Остави ги тия "публикации"...

                    Със здраве!

                    Коментар


                    • безимeн - точно пък мерцедес никога, никой не иска да плати вместо всички, ще го ползват всички а ще го плати някой будала. То е още вода в мелницата на китайците - те ще го бълват и печелят и в момента не бих го публикувал ако ще турско да стане. Адски стабилно работи и може да се прави от евтини сега материали..много евтини. Nano fusion е направена за пръв път от Стенли Маер но той е наблюдавал свръх производство при електролиза и не е имал представа че има атомна реакция от която идва енергията.
                      От китайците коли с литиеви батерии, като за всяка са необходими 50 кг литий и всички запаси са достатъчни за производство на 150 милиона батерии или ако на кола се паднат по 2 батерии да унищожи стават 75 милиона коли за цялата земна цивилизация. Заплахата колите да станат ел. с литиеви батерии е "много" голяма.
                      А тези реактори не е добре да се дават на китайците да ги произвеждат защото ефекта за нас ще е още по високи данъци плюс нещо още по лошо. Излиза на практика че са зло което стои под камък.
                      Last edited by supertrader; 04.12.2017, 08:44.
                      D.Y.F-091066

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                        gigow - да имам и е лесно да се направи, не ти трябва мазе. Посочи ми добра причина да го публикувам.


                        Много празнословия тук...

                        Наистина - няма причина да го публикуваш. Пристъпи към нещо по-практично: продай го на водеща компания /напр. Мерцедес ще го глътнат веднага!/

                        Още по-добре - първо - проверИ дали не е вече защитено с патент. Натам е ясно.



                        Накрая - една препоръка: прочетох долу за какво става дума, но ти не си прочел онова, което ти препоръчах да си опресниш /или да го научиш/. Ще ти го повторя: енергията, която ще вложиш, за да разложиш водата на водород и кислород - е по-голяма от енергията, която би получил след разлагането.

                        АВе, докажи им на "простите", че не е така и обоснови съществуването на перпетуум мобиле...

                        Със здраве, пожелавам ти успехи и стига си ни пУашил тук.

                        /Ние тукА си пасемЕ тревицаТА и не ги разбираме тия /трейдърски/ проекти... )) /

                        Коментар


                        • Carmageddon for Tesla

                          Tesla has used two years of hype surrounding the Model 3 as a way to boost its share price. This allows it to raise many more billions by selling more ludicrously overpriced shares to gullible investors, and by selling more debt to institutional investors who believe that Tesla’s ability to sell still more ludicrously overpriced shares to gullible retail investors will in effect guarantee the junk-rated debt they just bought. Few companies have ever been able to perform that scheme at this masterful level.


                          Коментар


                          • gigow - да имам и е лесно да се направи, не ти трябва мазе. Посочи ми добра причина да го публикувам.

                            D.Y.F-091066

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от analog Разгледай мнение

                              Няколко стотин? Триста-четиристотин?
                              Той, трейдъра постига минус триста градуса в кухнята, а в мазето, дето е по-хладно и минус 400 градуса прави. Нема лабаво. Щом има в къщи мини термоядрен хладен реактор....
                              Първоначално изпратено от супертрейдъра
                              Аз съм за вариант при който реакцията е във вода и веднага топлоотдава създавайки термолиза - разпад на водата на водород и кислород. Не знам какво са направили, тези статии са някаква информация предназначена за широка публика. По принцип е много мощно, те казват по мощно от физичните реактори сиреч термоядрените 4-5 пъти. Може да са 50 пъти, не мисля че може да се измери. Но това е революция вече и не става въпрос да еволюционна промяна. Имам този мекия вариант във вода и си е моя разработка
                              Ама тъй де. Човекът е направо начупил форекса, та сега с някаква физика ли ще се затрудни.
                              Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от analog Разгледай мнение

                                Няколко стотин? Триста-четиристотин?
                                най малко ...

                                Коментар

                                Working...
                                X