IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Личи си от кого е писана статията която сте преписали. Аз случайно да знаете, че Тесла е една от малкото компании, която позволява на работниците да прескачат преките си началници и да дават предложения за одобряване на производството директно на ръководството?А знаете ли, че всеки от работниците вместо бонуси получава акции от Тесла и някои от първите работници вече са милионери, заради вдигане цената на акциите?Не всичко е черно-бяло!

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

      Ама вече имате ли патенти?
      Преговаряме за продажбата, що?

      Коментар


      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
        За батериите сега има пазар и търсене, и ако има такива които са цял модул който направо да свържеш това е което ще се предпочете. Между другото вече правят такива модулу, само че са на друг принцип с елементи с корпуси. Това което може да се получи с такава конструкция на модула и непостижимо с другите варианти, лесен монтаж, лесно да се подгрява и охлажда, ако даде на късо елемент той прекъсва веригата и не може да се запали дори с най запалимата електрохимия - електролит. После това нещо което нарекохте общ електролит също облекчава много конструкцията, то не е точно общ електролит, но прави модула дори по безопасен от всеки друг модул. Ще се намери кой да иска патентите, това ще стане в най подходящия момент когато интереса към производство на батерии е още по голям от сега. После тези модули стават да се направят с електрохимия която да издържа и 20 000 цикъла, както модула на Тойота, а ще дойде ден при всички електромобили ще се използва поне един такъв модул, всички са с рекуперация на енергията и всеки знае че тя всъщност в момента както са направени батериите им скъсява доста живота. Тези навитите батерии чудо да стане не могат да се направят с такава електрохимия..така че поради конкуренцията между производителите интереса в един момент ще бъде висок. Има и друго, тези патенти да се вземат от през някоя фирма която е специализирала в продажба на такива неща - интелектуална собственост, цената ще е луда, от някой производител пък да се вземат..той да ги сподели с някой друг парите ще са съвсем много. Това са си пари в брой и ако не трябваше да се съобразяваме..до сега да бяха се превърнали в такива.
        Ама вече имате ли патенти?
        Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

        Коментар


        • За батериите сега има пазар и търсене, и ако има такива които са цял модул който направо да свържеш това е което ще се предпочете. Между другото вече правят такива модулу, само че са на друг принцип с елементи с корпуси. Това което може да се получи с такава конструкция на модула и непостижимо с другите варианти, лесен монтаж, лесно да се подгрява и охлажда, ако даде на късо елемент той прекъсва веригата и не може да се запали дори с най запалимата електрохимия - електролит. После това нещо което нарекохте общ електролит също облекчава много конструкцията, то не е точно общ електролит, но прави модула дори по безопасен от всеки друг модул. Ще се намери кой да иска патентите, това ще стане в най подходящия момент когато интереса към производство на батерии е още по голям от сега. После тези модули стават да се направят с електрохимия която да издържа и 20 000 цикъла, както модула на Тойота, а ще дойде ден при всички електромобили ще се използва поне един такъв модул, всички са с рекуперация на енергията и всеки знае че тя всъщност в момента както са направени батериите им скъсява доста живота. Тези навитите батерии чудо да стане не могат да се направят с такава електрохимия..така че поради конкуренцията между производителите интереса в един момент ще бъде висок. Има и друго, тези патенти да се вземат от през някоя фирма която е специализирала в продажба на такива неща - интелектуална собственост, цената ще е луда, от някой производител пък да се вземат..той да ги сподели с някой друг парите ще са съвсем много. Това са си пари в брой и ако не трябваше да се съобразяваме..до сега да бяха се превърнали в такива.
          D.Y.F-091066

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

            Помня преди време за едно нещо, пазар за милярди. Обаче се оказа че няма пазар дори за десет лева.

            Това, че ти не си го видял, не значи, че го няма. Ей нА, и бактерии не виждаш, и вируси...Ама, като те налазят, минаваш на илачи. Накратко, твоето "виждане", не е критерий.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
              Сега батериите са по интересни, модула е по темата. Постнах долу това от един сайт, то е нещо като инструкция накъде да се насочи търсенето, не е ли добра идеята за модулите ? Жестока е дори. Иначе нищо няма да навлезе свръхбързо и пазар ще има и за другите типове батерии, тази новата на Тесла не е е чак толкова иновативна, но в момента е разработена технология до производствен цикъл и ще се произвежда и продава успешно. Обаче и модулите ще се направят, към тях интереса ще е жесток. Никой не знае колко ще струва цикъла - да стигнат до производство модулите, като се има предвид че ще бъдат фаворит по енергийна плътност и цената им в началото ще бъде фаворит..искаш да купиш батерии с по висока енергийна плътност - плащаш малко повече..заслужава си, така е с всички неща.
              Помня преди време за едно нещо, пазар за милярди. Обаче се оказа че няма пазар дори за десет лева.

              Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

              Коментар


              • Сега батериите са по интересни, модула е по темата. Постнах долу това от един сайт, то е нещо като инструкция накъде да се насочи търсенето, не е ли добра идеята за модулите ? Жестока е дори. Иначе нищо няма да навлезе свръхбързо и пазар ще има и за другите типове батерии, тази новата на Тесла не е е чак толкова иновативна, но в момента е разработена технология до производствен цикъл и ще се произвежда и продава успешно. Обаче и модулите ще се направят, към тях интереса ще е жесток. Никой не знае колко ще струва цикъла - да стигнат до производство модулите, като се има предвид че ще бъдат фаворит по енергийна плътност и цената им в началото ще бъде фаворит..искаш да купиш батерии с по висока енергийна плътност - плащаш малко повече..заслужава си, така е с всички неща.
                D.Y.F-091066

                Коментар


                • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                  А бе какви бълнувания- има статия в инвестора че искат по 1,5 милиона литра
                  1,5 млн литра, са 1500 кубика, няма и половин басейн.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                    Имхотеп, ако беше така със ситния шрифт щяха да го напишат този извод за максималния топлообмен но са го спестили. Максималния топлообмен може да се получи при нехомегенно разпространение на топлината, или то не е пречка а може да помага.
                    Е ти нали си инжинер, не си ли учил математика?
                    Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                    Коментар


                    • Lithium future

                      The first challenge for researchers is to reduce the amounts of metals that need to be mined for EV batteries. Amounts vary depending on the battery type and model of vehicle, but a single car lithium-ion battery pack (of a type known as NMC532) could contain around 8 kg of lithium, 35 kg of nickel, 20 kg of manganese and 14 kg of cobalt, according to figures from Argonne National Laboratory.
                      D.Y.F-091066

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                        Е, това са импитехови бълнувания.
                        А бе какви бълнувания- има статия в инвестора че искат по 1,5 милиона литра

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                          А бе защо и е на теслата толкова много вода. Нали коли ще прави , а не водопади
                          Е, това са импитехови бълнувания.

                          Коментар


                          • А бе защо и е на теслата толкова много вода. Нали коли ще прави , а не водопади

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                              Имхотеп, ако беше така със ситния шрифт щяха да го напишат този извод за максималния топлообмен но са го спестили. Максималния топлообмен може да се получи при нехомегенно разпространение на топлината, или то не е пречка а може да помага.
                              Някой пропуска нещо: топлообмен през преграда, се осъществява не поради температура, а поради температурна РАЗЛИКА. Това - първо.
                              Второ, ние сме се погрижили ТАЗИ РАЗЛИКА, да бъде почти постоянна по цялата тръба.
                              Трето, обясних на Импитехът, че тръбата Е ПРАЗНА, а слоят - МНОГО тънък.
                              И, четвърто, тук темата е друга.

                              Коментар


                              • Имхотеп, ако беше така със ситния шрифт щяха да го напишат този извод за максималния топлообмен но са го спестили. Максималния топлообмен може да се получи при нехомегенно разпространение на топлината, или то не е пречка а може да помага.
                                D.Y.F-091066

                                Коментар

                                Working...
                                X