IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
    https://www.youtube.com/watch?v=DvW_w5EL9cw

    За тези 25% кой ти ги каза или ти се иска да е така
    Споменават се 30% даже! Като се има предвид, че засега се продават само скъпите модели не е изненада. Short селърите започват да хвърлят кърпата вече!

    Относно цената на М3 е около 50-55К. 2019та започват да предлагат евтината, но и тя няма да е 35К щото народа купува с екстри.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнение

      Ауди пускат е-трон с обявена цена колкото на премиум Теслата. Мерцедес и те пускат някаква електричка. Сега бяха изложени на автомобилното изложение в Париж. Нета е пълен с техни ревюта. И двете коли изглеждат много впечатляващо като интериор, лъскавина и гъзария.

      Проблемът е цените 75 000 доларес за базов модел, до къде 90 000 доларес за тоя с екстрите. Става за втора кола в семейството на милионер.

      А базовата евтина Тесла все още се отлага. Какво стана с онея дето депозираха пари да си получат базовата Тесла. Изпълняват ли им поръчките или още чакат. Или па им върнаха парите.

      Те го бизикаха Мъск че бил същата работа като СССР-то. Депозираш кинти и чакаш 10 год да си получиш колата.

      На който не му се чака тегли депозита. Търсенето явно надхвърля предлагането, какво да се прави

      В САЩ чакането от поръчка до доставка за М3 е месец-два мисля. В Европа доооста повече.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнение

        Ауди пускат е-трон с обявена цена колкото на премиум Теслата. Мерцедес и те пускат някаква електричка. Сега бяха изложени на автомобилното изложение в Париж. Нета е пълен с техни ревюта. И двете коли изглеждат много впечатляващо като интериор, лъскавина и гъзария.

        Проблемът е цените 75 000 доларес за базов модел, до къде 90 000 доларес за тоя с екстрите. Става за втора кола в семейството на милионер.

        А базовата евтина Тесла все още се отлага. Какво стана с онея дето депозираха пари да си получат базовата Тесла. Изпълняват ли им поръчките или още чакат. Или па им върнаха парите.

        Те го бизикаха Мъск че бил същата работа като СССР-то. Депозираш кинти и чакаш 10 год да си получиш колата.

        Е че теслата май и тя се продаава за 90000

        Коментар


        • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

          25% профит маржин. Въпреки огромните инвестиции на гола поляна за нови производства на нови модели, е на път да излезе на печалба още това тримесечие. При този профит маржин, другите могат само да подсмърчат и да раздуват велики планове как ЩЕ изкарат тесла килър ама от 2022ра някъде.
          За тези 25% кой ти ги каза или ти се иска да е така

          Коментар


          • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

            25% профит маржин. Въпреки огромните инвестиции на гола поляна за нови производства на нови модели, е на път да излезе на печалба още това тримесечие. При този профит маржин, другите могат само да подсмърчат и да раздуват велики планове как ЩЕ изкарат тесла килър ама от 2022ра някъде.
            Ауди пускат е-трон с обявена цена колкото на премиум Теслата. Мерцедес и те пускат някаква електричка. Сега бяха изложени на автомобилното изложение в Париж. Нета е пълен с техни ревюта. И двете коли изглеждат много впечатляващо като интериор, лъскавина и гъзария.

            Проблемът е цените 75 000 доларес за базов модел, до къде 90 000 доларес за тоя с екстрите. Става за втора кола в семейството на милионер.

            А базовата евтина Тесла все още се отлага. Какво стана с онея дето депозираха пари да си получат базовата Тесла. Изпълняват ли им поръчките или още чакат. Или па им върнаха парите.

            Те го бизикаха Мъск че бил същата работа като СССР-то. Депозираш кинти и чакаш 10 год да си получиш колата.


            Коментар


            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
              Kildirim_Bei - със соларни панели, Мъск го прави в щатите и маса коли се движат с такъв ток всеки ден. Това е ужасно за бизнеса който на всичко отгоре е и монополизиран, бизнеса с петролните коли.
              ...едва ли. Докато отливът при търсенето се свие, скокът на цените, откъм страна „предлага”, ще е удушил пазара и изстискал жизнените му сокове. Истината е някъде в баланса, за какъвто, може да започне да се говори, след поне удесеторяване относителния им дял в цялостната транспортна структура на човечеството. Т.е., поне още 10-15 години, шейховете може да се правят на интересни...а, след още 20-25, и така, конвенционалният петрол осезаемо ще залипсва. Виж, шистовият - особено, с навлизане на MDP-технологиите, ще удари едно дълго (-колко да е дълго?) рамо.
              Last edited by Pyramid; 23.10.2018, 18:16.

              Коментар


              • Броя на EV като дял спрямо автомобилите е много малък все още, но е интересна тенденцията при сравнимите модели след пускането на модел 3 на тесла.

                Коментар


                • Колите на ток в САЩ минаха 1 милион

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


                    Ако трябва да кажа също нещо в афористичен стил, бих се изразил така:

                    Хората, които "виждат" бъдещето, но въпреки това не правят нищо за него - за съжаление са чиста проба популисти.

                    Не сте ли съгласен с мен? Добре. Отговорете ми на въпроса, защо все още не сте продали дизел/бензина си за скраб? Нали все пак не гледате в миналото и в същото време претендирате, че виждате бъдещето?

                    За кога се отлага "датата на бъдещето", в което гледате?

                    Трудно е да се каже. Може би няколко поколения ще "пропуснат" бъдещето, преди да се изостави една мечта, която не е конкурентна - и на съществуващите, но и на новите технологии, върху които се работи. Между другото тая мечта също е от миналото, но понеже ние сме се родили "вчера", а днес прочетохме за нея - то тя се превърна изведнъж /за нас/ в бъдеще...

                    Нищо лично!


                    п.п. Черногледо бих казал,че мислят хората, които отричат създаването на нещо ефективно в бъдеще, различно от електромобила в сегашният му вид - със скъпа и тежка батерия, с екологични проблеми, произтичащи от токсични производства и в експлоатация, както и с още десетки неназовани и "неочаквани" проблеми със здравето на експлоатиращите подобна техника.

                    Здраве и успехи!
                    Популистът (шарлатанин) трябва да има мотив и той обикновено е финансов. В повечето случаи се създава схема, в която никой не се съмнява (напр. Мадоф). Тук ми се струва точно обратното – масата се съмнява в успеха на технологията (и Мъск конкретно), но само времето ще покаже кой крив, кой прав. Аз бих заложил на сериен предприемач с няколко успешни проекта в CVто. Финансовият мотив ми се губи в случая! Мъск би могъл да си хвърли парите в далеч по-доходоносни проекти и бизнеси. Вместо това влиза в изключително капиталово интензивна индустрия с почти непреодолими бариери за нови играчи, каквото е автомобило строенето. Не се връзва нъратива.
                    Дали тесла като проект може да пропадне / фалира – разбира се! Във всеки момент в който кеша свърши, бизнеса спира, но това не го прави шарлатанин, нали така? 8 от 10 нови проекта не се реализират така че тесла спокойно може да влезе в графата неуспели бизнес инициативи.

                    Дизела не съм го продал, защото все още нямам икономически изгодна алтернатива. Въпрос на време. Всяка нова технология се развива по т.н S крива – в началото е скъпа, изоставаща по много показатели от наложената до момента. Постепенно цената и пада и става икономически изгодна за масовия потребител. Колко време ще отнеме не знам, но като гледам темповете, с които спадат продажбите на традиционните „конкуренти“ в САЩ, за сметка на тесла едва ли ще е повече от 10 години. „Големите“ производители ще се хвърлят трескаво да наваксват, но за съжаление е много трудно да убиеш старата технология и да я замениш с нова over night. Ще има големи размествания на пазара като малките и нишови производители ще са едни гърди напред (моделът на Ягуар е много конкурентен).

                    Повечето продукти които излизат на пазара са добре забравени стари – модифицирани, подобрени и усъвършенствани. Най-великите умове са се възползвали в един или друг момент от успехите и откритията на други преди тях – "If I have seen further it is by standing on the shoulders of Giants“ (Исак Нютон). Това е във връзка с подигравките, че Мъск е сложил батерия в ламарина като я маркетира като нов продукт. Пък и за потребителя какво значения има – ако е на същата цена като старата, има по-добри характеристики, поддържа се по-лесно, струва ти по-малко за шофиране и се подобрява постоянно във времето кое ще избереш?!? Все още има проблеми за решаване като мрежа за зареждане при дълги разстояния, магазини и сервизи с добро покритие, но и те във времето ще бъдат решени.

                    Относно това кое е по-екологично – батерия, хидроген и по каквото друго се работи нямам идея.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                      А бе чета че теслата губела от всяка количка по 15000 зелени гущера. Докога ще стигнат парите на компанията
                      25% профит маржин. Въпреки огромните инвестиции на гола поляна за нови производства на нови модели, е на път да излезе на печалба още това тримесечие. При този профит маржин, другите могат само да подсмърчат и да раздуват велики планове как ЩЕ изкарат тесла килър ама от 2022ра някъде.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                        А бе чета че теслата губела от всяка количка по 15000 зелени гущера. Докога ще стигнат парите на компанията
                        До следващия мечи пазар.

                        Коментар


                        • А бе чета че теслата губела от всяка количка по 15000 зелени гущера. Докога ще стигнат парите на компанията

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                            Много черногледо!
                            Проблемът на хората които гледат само в миналото е че пропускат бъдещето – ЦЪК.

                            Ако трябва да кажа също нещо в афористичен стил, бих се изразил така:

                            Хората, които "виждат" бъдещето, но въпреки това не правят нищо за него - за съжаление са чиста проба популисти.

                            Не сте ли съгласен с мен? Добре. Отговорете ми на въпроса, защо все още не сте продали дизел/бензина си за скраб? Нали все пак не гледате в миналото и в същото време претендирате, че виждате бъдещето?

                            За кога се отлага "датата на бъдещето", в което гледате?

                            Трудно е да се каже. Може би няколко поколения ще "пропуснат" бъдещето, преди да се изостави една мечта, която не е конкурентна - и на съществуващите, но и на новите технологии, върху които се работи. Между другото тая мечта също е от миналото, но понеже ние сме се родили "вчера", а днес прочетохме за нея - то тя се превърна изведнъж /за нас/ в бъдеще...

                            Нищо лично!


                            п.п. Черногледо бих казал,че мислят хората, които отричат създаването на нещо ефективно в бъдеще, различно от електромобила в сегашният му вид - със скъпа и тежка батерия, с екологични проблеми, произтичащи от токсични производства и в експлоатация, както и с още десетки неназовани и "неочаквани" проблеми със здравето на експлоатиращите подобна техника.

                            Здраве и успехи!

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от MILOM Разгледай мнение
                              1,6 млн км ресурс на мотора,90% капацитет на батерията след 300 000км,убиец на съвременната индустрия
                              https://www.24chasa.bg/avto/article/...6jcI2DQjlP5gcA
                              Докато не намерят начин това да се зарежда за толкова време колкото една бензинова кола се зарежда - няма да го бъде. Никой няма да чака на колонка по 40 мин да се зареди (от 20% до 80% както е по рекламата).

                              А представи си в пикови сезони имаш по 3-4 коли на колонка на бензиностанциите, примерно към морето. Да чакаш 3-4 преди теб да заредят докато ти дойде реда. Отива къде 3-4 часа висене.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Kildirim_Bei Разгледай мнение
                                Батериите са достатъчно голям проблем за електромобилите засега. Основните коментари са за това в темата.
                                Но не се ли подценява още един проблем, който по скромното ми мнение е може би още по-голям?

                                Откъде ще дойде тока за зареждането на тия батерии, та да гледаме пълните улици с МПС-та?
                                Колко ще струва тоя ток? Ядрени централи, конвенционални (ТЕЦ, ВЕЦ), ветрогенератори, соларни панели? Други извънземни технологии?

                                Коя енергия ще превърнем в електрическа и на каква цена? Освен загуби при превръщането има и загуби при преноса. Да не говорим, че все още голяма част от енергетиката си е основен замърсител на околната среда. Ще заменим едно замърсяване с друго. Не знам производството и утилизирането на батериите колко още замърсява. Кел файда.
                                Смяната на енергията от фосили, необходима за придвижването на милиони МПС-та и техните товари, с електрическа такава, е кардинална промяна в цялата енергетика.
                                Много черногледо!
                                Проблемът на хората които гледат само в миналото е че пропускат бъдещето – ЦЪК.

                                Коментар

                                Working...
                                X