IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от fon Разгледай мнение

    To demonstrate how impressive this figure is, modern gasoline engines have usually a maximum thermal efficiency of 25% to 30%
    https://www.quora.com/What-is-the-mo...bustion-engine

    Другите ти тъпизми ще ги пропусна, но като гледам какво пишеш едва ли колата ти достига и 25%

    То пък и колко акъл трябва да има човек за да не се сети, че в един ТЕЦ може да се постигне много по-високо кпд отколкото в масова кола? Ама нали има едни с бензин в кръвта и главата ...
    А в АЕЦ колко е, по твое инфо?

    Коментар


    • Първоначално изпратено от fon Разгледай мнение

      To demonstrate how impressive this figure is, modern gasoline engines have usually a maximum thermal efficiency of 25% to 30%
      https://www.quora.com/What-is-the-mo...bustion-engine

      Другите ти тъпизми ще ги пропусна, но като гледам какво пишеш едва ли колата ти достига и 25%
      Вгледай се: „ТЕРМИЧЕН” кпд. Има още механичен, хидродинамичен, фрикционен (от съединител до гуми и път) кпд ... Та, става и по-нисък.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
        Тия 21 % от къде ги изсмука?
        To demonstrate how impressive this figure is, modern gasoline engines have usually a maximum thermal efficiency of 25% to 30%
        https://www.quora.com/What-is-the-mo...bustion-engine

        Другите ти тъпизми ще ги пропусна, но като гледам какво пишеш едва ли колата ти достига и 25%

        То пък и колко акъл трябва да има човек за да не се сети, че в един ТЕЦ може да се постигне много по-високо кпд отколкото в масова кола? Ама нали има едни с бензин в кръвта и главата ...

        И виж данните от днес, в Китай продажбите на електромобили за март нарастнали с 86% Трябва да идеш да ги разобличиш, да им обясниш колко са тъпи и колко са добри съвременните ДВГ-та
        https://www.quora.com/What-is-the-mo...bustion-engine

        Last edited by fon; 25.04.2019, 19:31.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от fon Разгледай мнение

          Ами то има, ама затова освен съветски книжки от 50-те години трябва да се попрочита и малко нова западна информация от 2019-та. Ето ти един ТЕЦ на газ с кпд 63.08, даже е от март 2018-та информацията
          https://www.ge.com/power/about/insig...iciency-record

          Ха сега го сравни с 21% кпд при коли с ДВГ, сравни преноса от рафинерията на бензин до колата с ток по жици, бензинджии и бензиностанции срещу едни контакти. Изгаряне в електроцентралата на какво да е, а в колата само на високооктанов бензин, централно очистване в центаралата срещу милиони нискоефективни катализатори ...



          Приятел, смисълът на казаното от теб ми се губи... Със сигурност - никога не си имал работа с двигатели с вътрешно горене.

          Тия 21 % от къде ги изсмука? Да не би от рекламите на Мъск? Ако е от Мъск - съгласен съм. Това кпд се доближава до стойностите на парните машини, но тях отдавна вече сме ги забравили.

          Здраво дезинформираш!

          Съвременните, бавнооборотни дизели имат стойности на кпд около 42 %, като... /запиши си го!/: от 42% нагоре - утилизацията на топлината на отработилите газове - /загряване на топла вода, отопление.../ - може да вдигне още с 3-4-5 % кпд, но всичко зависи и от поддържане в експлоатация.

          Хайде сега да направим една елементарна сметка: твоите 21 % х 2 = 42 % / че и ОЩЕ отгоре!/

          Въпрос: защо намаляваш кпд на съвременните ТОПЛИННИ двигатели? Защото можеш да пишеш тук всичко на посоки ли? НЕ СИ ОПРАВДАН, дори ако искаш на всяка цена да пробуташ някаква теза!

          Сега - да ти разказвам ли, защо съзнателно се намалява кпд и се нарушава адиабатният процес /СЪЗНАТЕЛНО!/ - или това сам ще си потърсиш в литературата, че тук има ДВАМА типигьози, които - още като чуят нещо от идеалните процеси, с които сравняваме реално протичащите, което те така и не са доучили в 8 клас - и вече - почват да "изпитват" и задават "умни" въпроси, вместо да си прочетат елементарните неща от физиката, а не да спъват дискусията и интереса на хората, които допълват тук знанията си... /за пирамидалният и за имхотеп става дума/...

          Та, съветът ми е - да си подготвен добре с цифрите, които ползваш, когато влизаш тук, а да не падаш до нивото на 8-класник - точно както правят това споменатите /пирамид и имхотеп/

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Жан Бет Разгледай мнение

            Той казва за ТЕЦ на природен газ, аз също тях имах предвид за високия къпъдъ.
            Ами и те нямат толкова. Това е само на котела. Следват турбини, генератори, ах, да, охлаждане в кондензаторите, собствени нужди и т.н.... ама за тях, я си чувал, я не си. Фончо бе, четѝ!
            -Фончо не чете.
            Фончо бе, учѝ!
            - Фончо пак не ще...

            Коментар


            • Първоначално изпратено от fon Разгледай мнение

              Ами то има, ама затова освен съветски книжки от 50-те години трябва да се попрочита и малко нова западна информация от 2019-та. Ето ти един ТЕЦ на газ с кпд 63.08, даже е от март 2018-та информацията
              https://www.ge.com/power/about/insig...iciency-record

              Ха сега го сравни с 21% кпд при коли с ДВГ, сравни преноса от рафинерията на бензин до колата с ток по жици, бензинджии и бензиностанции срещу едни контакти. Изгаряне в електроцентралата на какво да е, а в колата само на високооктанов бензин, централно очистване в центаралата срещу милиони нискоефективни катализатори ...
              Eй човек чети внимателно какво ти говоря.Това не е ТЕЦ.Ти четеш нещо без да мислиш..Газовата турбина не е ТЕЦ.Второ освен хвалби и общи приказки бля бля друго не прочетох.Доказателства няма има едни хвалби.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от fon Разгледай мнение

                Ти не можеш ли да си търсиш в интернет подобни леснооткриваеми факти?
                Помолих за факти и/ли информация, доказващи или поне онагледяващи твоите думи. "Информацията" в мрежата с лопата да я ринеш, като гюбре - а аз питам за твоя избор.

                Нямам телепатична връзка с разума ти и е логически коректно, при поискване на доказателство на твоите твърдения, ти да ги дадеш, ако има такива и/ли ако искаш.
                Аз се стремя да постъпвам така.
                Last edited by Жан Бет; 25.04.2019, 16:12.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Жан Бет Разгледай мнение
                  струва ми се нереално, дай източник, моля.
                  Ти не можеш ли да си търсиш в интернет подобни леснооткриваеми факти? Гледам, че ми е отговорено и че електромобилите не могат да "изрязват" пиковия товар в мрежата. Ами пише се Vehicle-to-grid (V2G) в търсачка и излизат хиляди статии по въпроса. Има програми в Швеция, Германия, Франция ... хората правят реално хиляди евро след като са си купили електромобилите. Ама нали сме в България, всичко е НЕ МОЖЕ, НЕ СТАВА, НЯМА КАК, Мъск ще го разобличат как лъже, чети книги, а не интернет; интернет не бил надежден - ами книгите и конспиративните теории на някакви пенсионери, дето вече не са с всичкия си, с какво са по-надеждни? Нали затова имаш глава на раменете за да прецениш кой сайт е надежден и кой не.



                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                    Бедните. Те не знаят че от кюмюра до контакта, освен „изгаряне”, има мада преобразувания първо до пара, а след това, до контакта. Заеби. Запад, та Запад. Ами остави ги да го ду.хат и не се хаби. Видддиотяеането на страната е близо до успешен край. И си има „флагмани”.
                    Той казва за ТЕЦ на природен газ, аз също тях имах предвид за високия къпъдъ.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от fon Разгледай мнение

                      Ами то има, ама затова освен съветски книжки от 50-те години трябва да се попрочита и малко нова западна информация от 2019-та. Ето ти един ТЕЦ на газ с кпд 63.08, даже е от март 2018-та информацията
                      https://www.ge.com/power/about/insig...iciency-record

                      Ха сега го сравни с 21% кпд при коли с ДВГ, сравни преноса от рафинерията на бензин до колата с ток по жици, бензинджии и бензиностанции срещу едни контакти. Изгаряне в електроцентралата на какво да е, а в колата само на високооктанов бензин, централно очистване в центаралата срещу милиони нискоефективни катализатори ...
                      Суветскуте книжки ограмотяваха. Западните продават ТИ си готов клиент. Пиздравлвния. Успешнод дипломиране.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от power grid Разгледай мнение

                        E да имаше такива тецове с такова кпд щеше да е много добре
                        Бедните. Те не знаят че от кюмюра до контакта, освен „изгаряне”, има мада преобразувания първо до пара, а след това, до контакта. Заеби. Запад, та Запад. Ами остави ги да го ду.хат и не се хаби. Видддиотяеането на страната е близо до успешен край. И си има „флагмани”.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от power grid Разгледай мнение

                          E да имаше такива тецове с такова кпд щеше да е много добре
                          Ами то има, ама затова освен съветски книжки от 50-те години трябва да се попрочита и малко нова западна информация от 2019-та. Ето ти един ТЕЦ на газ с кпд 63.08, даже е от март 2018-та информацията
                          https://www.ge.com/power/about/insig...iciency-record

                          Ха сега го сравни с 21% кпд при коли с ДВГ, сравни преноса от рафинерията на бензин до колата с ток по жици, бензинджии и бензиностанции срещу едни контакти. Изгаряне в електроцентралата на какво да е, а в колата само на високооктанов бензин, централно очистване в центаралата срещу милиони нискоефективни катализатори ...

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Жан Бет Разгледай мнение

                            Това, което помня - то ест като че ли знам - е че КПД на изгаряне на горивото в стандартните ДВГ е 40-45%, а в съвременните ТЕЦ е 60-65%.

                            За 3 пъти по-висок КПД на целия процес... струва ми се нереално, дай източник, моля.
                            И наистина по-достоверно е да не се цитират медии при обсъждане на технически/научен проблем, защото те са политически зависими, особено големите, и неведнъж и постоянно е доказвано, че лъжат бетер дърти циганки, барабар с избраните им и хранени от тях и властта спицялисти.
                            E да имаше такива тецове с такова кпд щеше да е много добре

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Жан Бет Разгледай мнение

                              Това, което помня - то ест като че ли знам - е че КПД на изгаряне на горивото в стандартните ДВГ е 40-45%, а в съвременните ТЕЦ е 60-65%.

                              За 3 пъти по-висок КПД на целия процес... струва ми се нереално, дай източник, моля.
                              И наистина по-достоверно е да не се цитират медии при обсъждане на технически/научен проблем, защото те са политически зависими, особено големите, и неведнъж и постоянно е доказвано, че лъжат бетер дърти циганки, барабар с избраните им и хранени от тях и властта спицялисти.
                              Доказано е: Интернет може да ти открие и достави и формация.( Във вида, в които, тя е пистъпила на сървърите) но, не може да замени образованието, нито разбирането на нвщата. Освен това, е идеалното средство за ДЕЗИНФОР.МАЦИЯ а, въвеждането в заблуждение, е стар, изпитан похват за противодействие. За кпд на изгаряне и преобразуване може нного да се пише но, термодинамично, процесите са МНОГО ДАЛЕЧЕ ОТ СЪВЪРШЕНСТВОТО.
                              Толкова засега, че един без име ще зине, а той ги умее тези неща...

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от fon Разгледай мнение

                                Не си само ти по темата, защото "гориво-електроцентрала-пренос на ток- електромобил" и "гориво-рафинерия-пренос- кола с ДВГ" са неизменно цяло. КПД-то на първото е към 3 пъти по-високо от на второто и това е интересно при електромобилите.
                                Това, което помня - то ест като че ли знам - е че КПД на изгаряне на горивото в стандартните ДВГ е 40-45%, а в съвременните ТЕЦ е 60-65%.

                                За 3 пъти по-висок КПД на целия процес... струва ми се нереално, дай източник, моля.
                                И наистина по-достоверно е да не се цитират медии при обсъждане на технически/научен проблем, защото те са политически зависими, особено големите, и неведнъж и постоянно е доказвано, че лъжат бетер дърти циганки, барабар с избраните им и хранени от тях и властта спицялисти.

                                Коментар

                                Working...
                                X