Първоначално изпратено от fon
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от fon Разгледай мнение
To demonstrate how impressive this figure is, modern gasoline engines have usually a maximum thermal efficiency of 25% to 30%
https://www.quora.com/What-is-the-mo...bustion-engine
Другите ти тъпизми ще ги пропусна, но като гледам какво пишеш едва ли колата ти достига и 25%
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнениеТия 21 % от къде ги изсмука?
https://www.quora.com/What-is-the-mo...bustion-engine
Другите ти тъпизми ще ги пропусна, но като гледам какво пишеш едва ли колата ти достига и 25%
То пък и колко акъл трябва да има човек за да не се сети, че в един ТЕЦ може да се постигне много по-високо кпд отколкото в масова кола? Ама нали има едни с бензин в кръвта и главата ...
И виж данните от днес, в Китай продажбите на електромобили за март нарастнали с 86% Трябва да идеш да ги разобличиш, да им обясниш колко са тъпи и колко са добри съвременните ДВГ-та
https://www.quora.com/What-is-the-mo...bustion-engine
Last edited by fon; 25.04.2019, 19:31.
Коментар
-
Първоначално изпратено от fon Разгледай мнение
Ами то има, ама затова освен съветски книжки от 50-те години трябва да се попрочита и малко нова западна информация от 2019-та. Ето ти един ТЕЦ на газ с кпд 63.08, даже е от март 2018-та информацията
https://www.ge.com/power/about/insig...iciency-record
Ха сега го сравни с 21% кпд при коли с ДВГ, сравни преноса от рафинерията на бензин до колата с ток по жици, бензинджии и бензиностанции срещу едни контакти. Изгаряне в електроцентралата на какво да е, а в колата само на високооктанов бензин, централно очистване в центаралата срещу милиони нискоефективни катализатори ...
Приятел, смисълът на казаното от теб ми се губи... Със сигурност - никога не си имал работа с двигатели с вътрешно горене.
Тия 21 % от къде ги изсмука? Да не би от рекламите на Мъск? Ако е от Мъск - съгласен съм. Това кпд се доближава до стойностите на парните машини, но тях отдавна вече сме ги забравили.
Здраво дезинформираш!
Съвременните, бавнооборотни дизели имат стойности на кпд около 42 %, като... /запиши си го!/: от 42% нагоре - утилизацията на топлината на отработилите газове - /загряване на топла вода, отопление.../ - може да вдигне още с 3-4-5 % кпд, но всичко зависи и от поддържане в експлоатация.
Хайде сега да направим една елементарна сметка: твоите 21 % х 2 = 42 % / че и ОЩЕ отгоре!/
Въпрос: защо намаляваш кпд на съвременните ТОПЛИННИ двигатели? Защото можеш да пишеш тук всичко на посоки ли? НЕ СИ ОПРАВДАН, дори ако искаш на всяка цена да пробуташ някаква теза!
Сега - да ти разказвам ли, защо съзнателно се намалява кпд и се нарушава адиабатният процес /СЪЗНАТЕЛНО!/ - или това сам ще си потърсиш в литературата, че тук има ДВАМА типигьози, които - още като чуят нещо от идеалните процеси, с които сравняваме реално протичащите, което те така и не са доучили в 8 клас - и вече - почват да "изпитват" и задават "умни" въпроси, вместо да си прочетат елементарните неща от физиката, а не да спъват дискусията и интереса на хората, които допълват тук знанията си... /за пирамидалният и за имхотеп става дума/...
Та, съветът ми е - да си подготвен добре с цифрите, които ползваш, когато влизаш тук, а да не падаш до нивото на 8-класник - точно както правят това споменатите /пирамид и имхотеп/
Коментар
-
Първоначално изпратено от Жан Бет Разгледай мнение
Той казва за ТЕЦ на природен газ, аз също тях имах предвид за високия къпъдъ.
-Фончо не чете.
Фончо бе, учѝ!
- Фончо пак не ще...
Коментар
-
Първоначално изпратено от fon Разгледай мнение
Ами то има, ама затова освен съветски книжки от 50-те години трябва да се попрочита и малко нова западна информация от 2019-та. Ето ти един ТЕЦ на газ с кпд 63.08, даже е от март 2018-та информацията
https://www.ge.com/power/about/insig...iciency-record
Ха сега го сравни с 21% кпд при коли с ДВГ, сравни преноса от рафинерията на бензин до колата с ток по жици, бензинджии и бензиностанции срещу едни контакти. Изгаряне в електроцентралата на какво да е, а в колата само на високооктанов бензин, централно очистване в центаралата срещу милиони нискоефективни катализатори ...
Коментар
-
Първоначално изпратено от fon Разгледай мнение
Ти не можеш ли да си търсиш в интернет подобни леснооткриваеми факти?
Нямам телепатична връзка с разума ти и е логически коректно, при поискване на доказателство на твоите твърдения, ти да ги дадеш, ако има такива и/ли ако искаш.
Аз се стремя да постъпвам така.Last edited by Жан Бет; 25.04.2019, 16:12.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Жан Бет Разгледай мнениеструва ми се нереално, дай източник, моля.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнениеБедните. Те не знаят че от кюмюра до контакта, освен „изгаряне”, има мада преобразувания първо до пара, а след това, до контакта. Заеби. Запад, та Запад. Ами остави ги да го ду.хат и не се хаби. Видддиотяеането на страната е близо до успешен край. И си има „флагмани”.
Коментар
-
Първоначално изпратено от fon Разгледай мнение
Ами то има, ама затова освен съветски книжки от 50-те години трябва да се попрочита и малко нова западна информация от 2019-та. Ето ти един ТЕЦ на газ с кпд 63.08, даже е от март 2018-та информацията
https://www.ge.com/power/about/insig...iciency-record
Ха сега го сравни с 21% кпд при коли с ДВГ, сравни преноса от рафинерията на бензин до колата с ток по жици, бензинджии и бензиностанции срещу едни контакти. Изгаряне в електроцентралата на какво да е, а в колата само на високооктанов бензин, централно очистване в центаралата срещу милиони нискоефективни катализатори ...
Коментар
-
Първоначално изпратено от power grid Разгледай мнение
E да имаше такива тецове с такова кпд щеше да е много добре
Коментар
-
Първоначално изпратено от power grid Разгледай мнение
E да имаше такива тецове с такова кпд щеше да е много добре
https://www.ge.com/power/about/insig...iciency-record
Ха сега го сравни с 21% кпд при коли с ДВГ, сравни преноса от рафинерията на бензин до колата с ток по жици, бензинджии и бензиностанции срещу едни контакти. Изгаряне в електроцентралата на какво да е, а в колата само на високооктанов бензин, централно очистване в центаралата срещу милиони нискоефективни катализатори ...
Коментар
-
Първоначално изпратено от Жан Бет Разгледай мнение
Това, което помня - то ест като че ли знам - е че КПД на изгаряне на горивото в стандартните ДВГ е 40-45%, а в съвременните ТЕЦ е 60-65%.
За 3 пъти по-висок КПД на целия процес... струва ми се нереално, дай източник, моля.
И наистина по-достоверно е да не се цитират медии при обсъждане на технически/научен проблем, защото те са политически зависими, особено големите, и неведнъж и постоянно е доказвано, че лъжат бетер дърти циганки, барабар с избраните им и хранени от тях и властта спицялисти.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Жан Бет Разгледай мнение
Това, което помня - то ест като че ли знам - е че КПД на изгаряне на горивото в стандартните ДВГ е 40-45%, а в съвременните ТЕЦ е 60-65%.
За 3 пъти по-висок КПД на целия процес... струва ми се нереално, дай източник, моля.
И наистина по-достоверно е да не се цитират медии при обсъждане на технически/научен проблем, защото те са политически зависими, особено големите, и неведнъж и постоянно е доказвано, че лъжат бетер дърти циганки, барабар с избраните им и хранени от тях и властта спицялисти.
Толкова засега, че един без име ще зине, а той ги умее тези неща...
Коментар
-
Първоначално изпратено от fon Разгледай мнение
Не си само ти по темата, защото "гориво-електроцентрала-пренос на ток- електромобил" и "гориво-рафинерия-пренос- кола с ДВГ" са неизменно цяло. КПД-то на първото е към 3 пъти по-високо от на второто и това е интересно при електромобилите.
За 3 пъти по-висок КПД на целия процес... струва ми се нереално, дай източник, моля.
И наистина по-достоверно е да не се цитират медии при обсъждане на технически/научен проблем, защото те са политически зависими, особено големите, и неведнъж и постоянно е доказвано, че лъжат бетер дърти циганки, барабар с избраните им и хранени от тях и властта спицялисти.
Коментар
Коментар