gigow - не съм писал че произвеждат енергия, топлината която отделят надвишава загубите на ел.енергия които се случват във всеки един електродвигате. И други сме карали Мерцедес, но такъв който да харчи 6 на сто не сме още.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Не знам за теб, но аз карам автомобил, не резервоар:
Tesla 3 – 1 611kg
Mercedes C – 1 575kg
40-50кг. разлика е нищо.
За разстоянията си прав, особено ако се състезаваш. Само че аз минавам такива разстояния 1-2 пъти в годината и спирам на 2-3 часа шофиране да обядвам или вечерям за 30-40 мин. Батерията е пълна догоре, ако сме в белите държави щото при нас засега няма достатъчно инфраструктура и зарядни станции
А пък с Теслата зиме ще минеш 200-250 км и пак няма да имаш отопление, ще станеш на шушулка. Лете няма да имаш климатик.
Освен ако Трейдъра не им монтира ония вълшебни двигатели, дето произвеждат 5 пъти повече енергия, отколкото потребяват. Ама първо трябва да си вземе Нобела за откритието и за отменяне на Закона за запазване на енергията. За таквоз откритие даже два Нобела ще са му малко....Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Pyramid с упростяване и изпростачване до никъде няма да стигнеш и да знаеш че наистина това което постигаш е огледален образ на това което можеш.Това как един румънец от Търно магуреле може да навие един електромотор и като му вържеш една батерия и ще стане електромобил го знаем вече.D.Y.F-091066
- 1 like
Коментар
-
gigow така си мислиш, сега залагат едни електродвигатели които понякога генерират топлина 5 пъти повече от загубената енергия в тях и имат охлаждане и топлообменници ..могат да топлят с висок коефициент на преобразуване на електрическия ток в топлина. В електромобилите има система за защита към батерията, която от техническа гледна точка е по сложна от подобни системи в електрическата система на самолетите и тези неща са по голям проблем от проблемите публично известни. Спъват производителите на автомобили от най големите брандове да могат да започнат производство на качественни електрички, има решения чрез специализиран хардуер и софтуер които са проблем за тях. Съвсем други са техническите проблеми а това със студа го има при всяка техника, включително и тази която се използва за военни цели и са намерени конкретни решения.
D.Y.F-091066
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
При теб опасност няма, нали? И кой/какво да „напъва” - също. Виж, кой да пречи, дал Господ. Както и да е, по същество:
- А Ти? Купи ли си теслА?
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Ето по-доле разговор между номчета.
Интелекта напъва да излезе, но некачествената храна казва последната дума...
- А Ти? Купи ли си теслА?
Коментар
-
Ето по-доле разговор между номчета.
Интелекта напъва да излезе, но некачествената храна казва последната дума...
Last edited by Имхотеп; 04.02.2019, 21:00.Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от majnata Разгледай мнение
Никакъв министър не е бил , ами е бил евнух в харема на фараона .
Коментар
-
Първоначално изпратено от majnata Разгледай мнение
Никакъв министър не е бил , ами е бил евнух в харема на фараона .
Заради уменията, придобити в Атлантида, в частност - левитационни, се издига високо в древноегипецката йерархия.
Това е снимката от имиграционната му виза
Ето го на прием при фараона.
Тук е на строеж на пирамида - полага левитационно каменен блок в конструкцията.
Главата си бръснел със силата на мисълта.Last edited by П.Ф.Изеров; 04.02.2019, 20:04.
Коментар
-
Първоначално изпратено от gigow Разгледай мнение
Как да не е проблем студа бе? Що за глупости?
Нали когато е студено трябва да подгряваш задното стъкло, да обдухваш с ТОПЪЛ въздух предното стъкло, да отопляваш купето, да работят чистачките при снеговалеж, да светят фаровете поради тъмнината и намалената видимост .Ако е много студено е добре да отоплиш и седалката за 3-4 минути. Всичко това е РАЗХОД на енергия, а на всичкото отгоре от студа пада капацитета на батерията. Ако подгряваш и батерията, това е пак разход на енергия.
Ами ако пътуваш някъде на 150-200 км и попаднеш на непочистен от сняг участък и чакаш няколко часа да го почистят? Нали просто ще умреш от студ?
Студът е ГОЛЯМ проблем за електромобила. ГОЛЯМ!
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение„Велик фараон” - друг път. Онзи, на когото този приятел се е кръстил, НЕ Е БИЛ фараон, а нещо като приближено лице, архитект, строител, министър или както там но, „фараон” - не. Виж, прозрението ти за една планета - един проблем, мисля, правилно е и май като такъв би трябвало да го разглеждаме. Да, ама някои все фобии ги гонят, и току трябва да ги водим на психиатър...
Коментар
-
Първоначално изпратено от panther Разгледай мнениеТези неща сигурно са обсъждани, но пак ще ги припомня.
Има един такъв прост момент - физически закони и текущо ниво на технологиите.
В момента най-добрата батерия на Тесла С е с капацитет 100 kWh, за да се зареди на 100% с най-добрия за момента super-charger трябват 75 мин и тежи около 600кг.
1 ЛИТЪР дизел има капацитет 10 kWh, резервоар дизел (на средна кола) има капацитет 500 kWh, зарежда се до 100% за 1-2 мин, зареден тежи 60-70кг и може да си седи зареден месеци...
Един резервоар (като конструкция) струва 200-300лв и е практически ВЕЧЕН.
По-долу питаха на кой му трябва 1000км обхват - на мен ми трябва. И в много страни това не e голямо разстояние.
Дори и в Бг на много хора им трябва. София-Варна-София е 900 км, на някои хора им се налага да го минават и ако закъсаш зимата не е приятно, а в момента малко електрички могат да го вземат.
Само за размисъл ги пиша тези неща - кой както иска да си ги тълкува.
Tesla 3 – 1 611kg
Mercedes C – 1 575kg
40-50кг. разлика е нищо.
За разстоянията си прав, особено ако се състезаваш. Само че аз минавам такива разстояния 1-2 пъти в годината и спирам на 2-3 часа шофиране да обядвам или вечерям за 30-40 мин. Батерията е пълна догоре, ако сме в белите държави щото при нас засега няма достатъчно инфраструктура и зарядни станции
Коментар
-
Тези неща сигурно са обсъждани, но пак ще ги припомня.
Има един такъв прост момент - физически закони и текущо ниво на технологиите.
В момента най-добрата батерия на Тесла С е с капацитет 100 kWh, за да се зареди на 100% с най-добрия за момента super-charger трябват 75 мин и тежи около 600кг.
1 ЛИТЪР дизел има капацитет 10 kWh, резервоар дизел (на средна кола) има капацитет 500 kWh, зарежда се до 100% за 1-2 мин, зареден тежи 60-70кг и може да си седи зареден месеци...
Един резервоар (като конструкция) струва 200-300лв и е практически ВЕЧЕН.
По-долу питаха на кой му трябва 1000км обхват - на мен ми трябва. И в много страни това не e голямо разстояние.
Дори и в Бг на много хора им трябва. София-Варна-София е 900 км, на някои хора им се налага да го минават и ако закъсаш зимата не е приятно, а в момента малко електрички могат да го вземат.
Само за размисъл ги пиша тези неща - кой както иска да си ги тълкува.
Коментар
-
Чудя се на прост ли си се правиш, или ти идва отвътре.
Развитият свят (и Германия) отдавна е наясно, защо трябва да се ограничава замърсяването и взима мерки. С простотията (и интереса) обаче е трудно ще се справи, но не и невъзможно.
Горивната клетка при автомобилите издиша по много показатели спрямо батериите, но това не значи че няма да се намери приложение за по-тежките машини (в бъдеще).
За цената на дръжките – де да знам, така разправят собствениците на тесли. Гледам не се оплакват от цените. А даже са и най-доволните според consumer report readers (с голяяяма преднина пред конкуренцията):
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнениеВикаш на нисан лийф му трябва система за охлаждане при минус 25градуса- доооооооообре
„The performance of Lithium-Ion battery cells is greatly impacted by their temperature, they suffer from the Goldilocks effect, they do not perform well when too cold or too hot, which can lead to permanent and extreme damage of the cells or accelerated degradation. So in addition to cooling, heating of the cells may also be required at lower ambient temperatures to prevent damage during fast charging when the cells are too cold; this is because the internal resistance of the cells rises when they are cold. Most lithium battery cells cannot be fast charged when they are less than 5oC and cannot be charged at all when they are below 0 oC. Lithium cells also begin to degrade quickly when their temperature is above 45oC“
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Стига бре, д)
Големите пари се правят от бизнеса с петрола и ако има финансиране за политици, организации и пр. е в посока СРЕЩУ ел. колите а не ЗА!--ако е така защо в германия се дават до 4000 евро ако си купиш електричка, за другите държави не знам, но и там има субсидии- това дали е за ел колите или против-- ако може и някой друг да каже
Горивната клетка на тойота- мурай , струва около 55-60000 евро, но нещо няма субсидия- защо така- четох че разхода и е 2 литра вода на 1000км- има ги в мобиле.де може да провериш сам. Та въпроса защо никой не прави ел камиони остава- да ти отговоря ли- всъщност отговорих- 2 ремаркета
Дръжките няма да ги коментирам- едно подстригване мъжко в говедария е около 20 долара- ти ми обясняваш че ще ти сменят дръжките за 125 долара- за такива пари няма да те пуснат в гаража, не да ремонтират нещо
Приходите- ами държавата ще намери откъде да компенсира доходите от недостиг на акциз като обложи електроенергията с акциз- това е начина.
Викаш на нисан лийф му трябва система за охлаждане при минус 25градуса- доооооооообре
Имаше тук един застрахователен брокер и писател- маранди, за който синеоките и снажни турци плакали като си заминавал от турция. Да не би да си същия. Ако е така влез с оригиналния си ник за да може и други да се смеят с писанията ти, не само аз
Коментар
Коментар