IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
    v_tin - в момента производителите на батерии и коли са малко, след 2-3 години ако си чел информацията която се появява и в медиите много компании са с намерения да пуснат електрически модели като в момента инвестират много в разработката на технологии за тях.
    Ami притискат старата технология с всевъзможни глупости и дотират новата- доколко това е пазарен механизъм ти реши, най вероятно ако се познаваш с БХ и него може да го убедиш че трябва Бг да развива тези коли- демек да влезем в челната технологична мисъл на света. Ако искаш да караш 100км има и сега едно рено без прозорци се продава фабрично с идеята да спят котките вътре- неговият пробег е около 120км. Но идеята не е да имаш 100 коли ами една и с нея да можеш да ходиш както в града така и до близкият парк на 150км в едната посокаИ колко еструват тези екстендери- и колко са тежки/големи, нали ти е ясно че колата все пак има ограничено пространство и ако отнемеш от багажника за сметка на пробега то пак е неприятно

    Другите ти глупости няма да ги коментирам че е смешно- приказки от типа - искаме да грее винаги слънце и да е вечно лято
    Last edited by v_tin; 04.02.2019, 12:04.

    Коментар


    • v_tin - в момента производителите на батерии и коли са малко, след 2-3 години ако си чел информацията която се появява и в медиите много компании са с намерения да пуснат електрически модели като в момента инвестират много в разработката на технологии за тях. Какво ще стане с цените и на батериите и на колите е ясно - ще станат по евтини, дори мисля че скъпия сегмент сега го преустройват защото съвсем вярно предполагат че няма да е актуален и ще загуби пазарен дял. Погледни какви са цените на това което се влага в електрически коли, разходите които правят със сигурност са по ниски отколкото за старите коли. На кой му трябва пробег от 1000км с едно зареждане, за градски условия 100км пробег е достатъчен и мнозина няма да зареждат дори всеки ден, има идея да се монтират рейндж екстендери на тези автомобили много бързо за минути когато някой иска да измине хиляди километри с няколко зареждания. Това са технически проблеми за които има повече от едно решения. Притеснява те сервиза, че няма да може всеки да бърка в електрическите коли и да ги поправя. Това може и да е добре, не е неизбежно сервиза да е скъп и конкуренцията ще регулира и тази цена като я направи достъпна. Според мен е важно производителите на електромобили да станат много повече и конкуренцията много по голяма и също и производството да не се локализира в един район на Света както стана със соларните клетки. Най важно е Светът да се хомогенизира по отношение на условията като данъци и регулации за да няма концентрация на производство и монополно положение, ако индустрията се развива свободно цените ще станат достъпни и не е задължително целия транспорт да бъде ел. и то точно с тези литиеви акумулатори. И електроенергия да се произвежда само от фотоволтаици и ветрогенератори няма как да стане, ще има и други варианти и колкото повече са те , толкова по добре.
      D.Y.F-091066

      Коментар


      • Еди, струва ми се че искаш да биеш вестоносеца- аз съм направил просто копи- пасте на мнения и статия- това е всичко. Ако имаш някакъв проблем с това- сори, но проблемът си е твой. в ДРУГОТО видео което съм пуснал- фрозен карс си има собственици на тесла и на някаква друга ел кола- тоест и двете коли са електрически. Теслата си върви при минус 25, само дето малко пробега и е намалял- да кажем май че беше с около 30% и докато карат пада с още 50-80км, не си спомням точно. Другата кола също електричка- и беше паднала батерията, не искала да завърти въобще. Позната отиде със семейството си да живее в канада- май са в монреал/ не съм сигурен, изрично я попитах дали ел.колите вървят. Каза че имали познати с такива коли, но им паднал обсега-км за една разходка. Иначе каза че вървят. Колкото и да ги плюем ел. колите за съжаление в тях е бъдещето- поне за момента, с всички рестрикции които се налагат на нормалните коли наистина че все повече хора ще минават на електрокари. Макар че никой не го обсъжда, но какво става с камионите- има камиони които се карат на 2 смени- 24 часа в денонощието те работят- защо никой не прави електрически камиони- да не би да е заради това че ремаркетата трябва да са 2- едното за батериите, другото за товара. Мисля че се тръгна по погрешен път- с един резервоар от 55л дизел една нормална кола минава 1000км- с едно зареждане един електрокар минава не повече от 450- като последните ги карат с около 30-40км/ч- и за това съм пуснал видео. Да не говорим за цената- въобще някой смятал ли я е колко пари трябват за да се минат около 200000км с електрокар и колко с дизел/бензин- да не се окаже че е платен дизела за тези 200000км с цената. Тези неща никой не ги говори- и какво ще стане като паднат субсиидиите от държавите, а какво ще стане като паднат приходите на държавите от акциз и ддс на горивото- тези неща се пропускат удобно от такива като теб. А да не пропусна- колко време издържа една батерия- по стандарт и дават на седмата година/ не съм сигурен че беше точно така/ да бъде около 75% рейндж- тоест ако погледнем досегашната обстановка- производителите лъжат с около 10% в консумацията на горивото и съпоставим с елктрокарите- тоест действително ще имаме около 60-65% от една батерия капацитет- тоест около 250-280км обсег. Колко струва една нова батерия- ами най голямата на теслата до миналата година беше около 45000 долара- 90киловата- сега мисля че имат нова около 120киловата при цена около 110000 долара. Тоест трябва да се плаща всеки месец наем иначе изгаряш с батерията- а като плащаш наем ще кажеш тази не работи искам нова, но какво става- ако искаш има клипчета на руснаци/ сигурно има и на говедари/ как се сменя батерия- ами че софтуера не пасва- вчера гледах едно такова - батерия от 2018 искаха да сложат на лииф от 2014- софтуера е друг, пробваха с разни карти, не става и не става. И какво ще правиш с тази кола??

        Коментар


        • ED - никакъв проблем не е студа за ел.колите, сравнително лесно ще се модифицират за да работят и при минус 50. Акумулаторите имат система за охлаждане, тя може да се използва за подгряване.
          D.Y.F-091066

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Имхотеп
            В Хуйлостан живота започва при минус трийс,
            И в чикаго не било много по-различно, велики фараоне Да не дойде време да приказваме - Една планета, един проблем - човешкият

            Коментар


            • Първоначално изпратено от michaelis12 Разгледай мнение
              мдам, ей така влияят т.е. никак кат падне мраз и тва беше с екологията от там нататък вече на тунджа и ше пали ...

              Мразовитото време в САЩ донесе разочарование на собствениците на електромобили
              https://www.investor.bg/novini/444/a...mobili-276440/
              Към елмоторите да добавят и стирлинг мотори - нови хибриди за зимни условия С акумулаторите може да е зор

              Коментар


              • Първоначално изпратено от majnata Разгледай мнение

                тъй , тъй, и в Русия спира живота при минус 30 ...
                Половината живот.
                Цитирай го коректно, де!

                Коментар


                • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                  Това е забавно – при минус 30 градуса рейнджа спадал
                  То при такива температури половината коли на нафта и бензин нЕма да запалят бе мой. На теслата и пада рейнджа за 1-2 седмици през годината в далечния север. Трагедия, "за бога братя не купувайте"

                  Testing the Model 3 in minus 20 degree weather ( - 30 по целзии)
                  тъй , тъй, и в Русия спира живота при минус 30 ...

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                    Това е от сайта

                    Вълната леден полярен въздух, засегнала част от Съединените щати през изминалата седмица, разкри доста недостатъци на най-популярните електромобили, пише Mashable. Стотици собственици на Tesla и Chevrolet Bolt се оплакаха, че колите им не са пригодени за минусовите температури.
                    Това е забавно – при минус 30 градуса рейнджа спадал
                    То при такива температури половината коли на нафта и бензин нЕма да запалят бе мой. На теслата и пада рейнджа за 1-2 седмици през годината в далечния север. Трагедия, "за бога братя не купувайте"

                    Testing the Model 3 in minus 20 degree weather ( - 30 по целзии)

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                      кАжи верно. Ей това са достоверни източници
                      Чудите се вече какви глупости да измисляте

                      Сега пък Мъск е лобирал …

                      Дезинформацията е присъща на аватара дет си сложил, ама на такива глупости само малоумници се ловят на днешно време. Конкуренцията (ICE vs EV) вече е спечелена и е въпрос на време ДВГ да бъде напълно изместен. Цените на батериите спадат постоянно, а технологията ще се подобрява, така че броенето вече е започнало.
                      само дето ви дъни глобалното затопляне ......таз година го отложиха ... та батериите ше почакат по-добри/ топли / времена ...

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                        Европейските производители най-накрая разбраха с какво Тесла ги е била. С лобизъм. Мъск плати на лобисти да прокарат безумни- наистина излишни норми за екология на ДВГ и сега всички ще си плати затова.
                        кАжи верно. Ей това са достоверни източници
                        Чудите се вече какви глупости да измисляте

                        Сега пък Мъск е лобирал …

                        Дезинформацията е присъща на аватара дет си сложил, ама на такива глупости само малоумници се ловят на днешно време. Конкуренцията (ICE vs EV) вече е спечелена и е въпрос на време ДВГ да бъде напълно изместен. Цените на батериите спадат постоянно, а технологията ще се подобрява, така че броенето вече е започнало.

                        Коментар


                        • https://www.youtube.com/watch?v=hvv0PegLIZE ----------- Frozen electric cars - a Leaf and a Tesla at -25C

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от national power Разгледай мнение

                            Абе къде ги фотоволтаици вецове перки.Къде сте се изпокрили ей мушмороци
                            Нема, човек.
                            Надаме се, както казаха и по-доле, само на глубалното загреване.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от michaelis12 Разгледай мнение
                              мдам, ей така влияят т.е. никак кат падне мраз и тва беше с екологията от там нататък вече на тунджа и ше пали ...

                              Мразовитото време в САЩ донесе разочарование на собствениците на електромобили
                              https://www.investor.bg/novini/444/a...mobili-276440/
                              Абе къде ги фотоволтаици вецове перки.Къде сте се изпокрили ей мушмороци

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от majnata Разгледай мнение

                                електическите коли работели само при глобално затопляне ...
                                Абе, слагат им по една газова печка в купето, и останаха „дреболиите” като батерията.

                                Коментар

                                Working...
                                X