If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Емиии, мултиакаунтингът в правилата на форума е забранен. Ако го призная, подлежа на санкции.
Но аз не мога да го призная, даже и най-искрено да искам, защото това тяло споделят няколко личности, три от които участват във форума и единственото общо при тях е знанието на това.
Да, множествена личност.
Но, изглежда, аз и тези двамата сме коректни и се появява(х)ме индивидуално, само ако другите са във форумния затвор или екзекутирани, какъвто е случаят с П.Ф.Изеров, например; RIP.
Нищо не каза. Звучиш като Измамника.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
А, та за мистерията да те питам,
Бе като изчезне Изеров, и почва да пише Зверов. Чудя се дали е случайно съвпадение, и не мога да преценя, та каква е причината, ако има такава?
Емиии, мултиакаунтингът в правилата на форума е забранен. Ако го призная, подлежа на санкции.
Но аз не мога да го призная, даже и най-искрено да искам, защото това тяло споделят няколко личности, три от които участват във форума и единственото общо при тях е знанието на това.
Да, множествена личност.
Но, изглежда, аз и тези двамата сме коректни и се появява(х)ме индивидуално, само ако другите са във форумния затвор или екзекутирани, какъвто е случаят с П.Ф.Изеров, например; RIP.
Бе хора, не говоря срещу "Тесла"; Мъск даже много ми харесва.
Просто оцених добрана идея на клипа.
А, та за мистерията да те питам,
Бе като изчезне Изеров, и почва да пише Зверов. Чудя се дали е случайно съвпадение, и не мога да преценя, та каква е причината, ако има такава?
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Клипът е с добра идея: изпреварване на всички исторически превозни средства, като накрая изпреварва и електрическа "Тесла", возена на платформа на "Пътна помощ"!
Кис-кис-кис
Клипът е с добра идея: изпреварване на всички исторически превозни средства, като накрая изпреварва и електрическа "Тесла", возена на платформа на "Пътна помощ"!
Кис-кис-кис
Мдаааа, гроздето кисело,
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Приятел, не си го слагай на сърце. Ясно е, че тия - тримата /пирамидалният - фараона и хубавият/та "Дани"/ - ще те разбият, нищо, че понятие си нямат... ))
Сега ще те накарат да им дефинираш, що е то изохорен процес... ))
Клипът е с добра идея: изпреварване на всички исторически превозни средства, като накрая изпреварва и електрическа "Тесла", возена на платформа на "Пътна помощ"!
Кис-кис-кис
Vmoto is listed on the Australian Securities Exchange (ASX code: VMT). Vmoto has its registered corporateoffice in West Perth, Western Australia, manufacturing operations in Nanjing China and a European distribution warehouse in Amsterdam, the Netherlands. Vmoto has one of the widest global distribution networks of any electric scooter manufacturer in the world, being represented by more than 30 distributors in 29 countries in the geographic regions of Asia Pacific, Europe, North America, South America and South Africa.
ED - те все още имат право, хибридите не са лоша технология. Първо липсва голямото тегло на акумулаторните клетки от половин тон, ако се използва в града и има пробег от 50 до 100 км който да можеш да си го избереш според личните ти нужди и да е възможно добавяне на акумулатори би било добре. В крайна сметка много енергия се похарчва да се разкарва това тегло на акумулаторите, те са повече от една трета от теглото на една Тесла. Също от там може би по малък и по малко мощен електродвигател би осигурил същата динамика на ел колата и съответно и по лек като тегло плюс по евнин като цена. Ако собственното производство на ток бъде оформено като модул който може бързо да се постави и свърже или да се махне когато се използва само в града за малки разстояния, теглото би могло още да се понижи. Добавянето на пробег може да става и с добавяне на батерия, има батерия не акумулатор която е 23 киловата за час енергия за килограм тегло активно вещество. Нека да бъде 2 килограма за този капацитет макар да са много, 10 кг над 100..Лесно е да се добави батерия и да се направи дълго пътуване без спиране, дори може да се постави такава кояно да осигури пробег от 10 000км за едно интерконтинентално пътуване без спиране
При ел двигателите има възможност за прогрес и вече се ориентираха в общи линии, асинхронната машина печели и контролера, инвертора също се усъвършенстват много като има такива без дори и най малък трансформатор и съответни загуби на енергия в него. Това което според мен ще стане е да се наложат асинхронните машини с много високи обороти и ниско тегло и ще се добави хидро трансформатор в трансмисията. Според мен теглото е по важно от пробега, То ще стане важно и от гледна точка на безопасност и ще се преобърне ситуацията когато се наложат здравите конструкции от композитни материали за купето и се появят и външни възглавници отвярящи се при неизбежен удар който електронния мозък на база информация от сензорите си ще може да установи.
Относно тракането, чувал ли си как и защо на бензинов мотор също започва да трака като дизел, при определени условия. И защо се получава това. Както казват старите майстори "чука аванса". Жокер, аванса не е нещо механично, което трака.
Още един жокер. Дизелов двигател с комън рейл няма бутална помпа, но те също тракат с харектерния си дизелов звук.
Приятел, не си го слагай на сърце. Ясно е, че тия - тримата /пирамидалният - фараона и хубавият/та "Дани"/ - ще те разбият, нищо, че понятие си нямат... ))
Сега ще те накарат да им дефинираш, що е то изохорен процес... ))
Относно тракането, чувал ли си как и защо на бензинов мотор също започва да трака като дизел, при определени условия. И защо се получава това. Както казват старите майстори "чука аванса". Жокер, аванса не е нещо механично, което трака.
Още един жокер. Дизелов двигател с комън рейл няма бутална помпа, но те също тракат с харектерния си дизелов звук.
За „мазането от сярата”: Напр. рициновото масло чудесно се справя, а не съдържа. Мастни киселини и техни естери, къде видя „сяра”?
Бензинката не „трака”, а зънко, „чука”. И, почне ли така, не изкарва дълго. ТОВА са детонациите. 2800 -3000 м/с. Щото бензинът влиза на пАри, и стават едни малки термобарични взривченца. Ударите са напълно механични. От ударна вълна. Като малоумен, ще повторя: Дизелът НЕ работи с детонации. И „трака” мирно и кротко, много хиляди часове. Детонации и него биха разсипали буквално за минути. Поне четиритактовите „тракат”. Двутактови не съм забелязвал да го правят. Да тракат, могат и дюзите /не съм ги пасъл/, и дори други варианти на гнп-тата. Зависимостта от цетана на горивото е явна, т.к. фактически и химически, измества центровката.
Да, ама май заебахме темата...
... а публикациите на нещо ако го правеха истина...
Относно тракането, чувал ли си как и защо на бензинов мотор също започва да трака като дизел, при определени условия. И защо се получава това. Както казват старите майстори "чука аванса". Жокер, аванса не е нещо механично, което трака.
Още един жокер. Дизелов двигател с комън рейл няма бутална помпа, но те също тракат с харектерния си дизелов звук.
Коментар