IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от analog Разгледай мнение

    Но сега сме година по-късно и по нищо не личи идеята да е осъществима. Предполагам до 5 години ще има подобен пробив, неизбежно е.
    Очевидно говориш за линка от българската статия, който води към тексаския университет. Не съм ходил там, но заради теб отидох и стана ясно, че има проблем.

    Константин Томов, когото иначе силно уважавам като автомобилен журналист и експерт, е пуснал статия на днешна дата 13.03.19, като очевидно се е позовал на статията на унито в Тексас, но видимо не е обърнал внимание, че статията е на повече от 2 години.
    Доста неприятна ситуация.

    Освен съдържанието, към този извод води и формалната логика. Проверих изрично и се оказва, че днес мр. Джон Гуудинъф вече е на 96 години, а Томов е продължил да го датира 94 г., както е в оригиналната статия.
    Има още много аспекти - както технически, така и правни и търговски, но очевидно още не е дошло времето.

    Коментар


    • Но сега сме година по-късно и по нищо не личи идеята да е осъществима. Предполагам до 5 години ще има подобен пробив, неизбежно е.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

        Заглавието е подвеждащо, НО времето за зареждане е от 2 до 4 пъти по-бързо спрямо предишната версия. 15-80% за 24 мин.
        Ед, вече не коментирам!
        Първо и най-важно - това въобще не е моята тема. Следя нещата от любопитство и воден от по-скоро потребителски мотиви.
        Второ, опитът показва, че все ще се намери някой умник, който ще направи мотивиран опит да се хване за нещо, защото най-вероятно ще се почувства по-добре, като ме изкара тъпак. Имаше такива случаи, повече не ми трябват.
        Разказвам ти дивотии, колкото да се намирам на работа.

        Виж, долното вече е нещо съвсем различно:

        Създателят на литиево-йонната батерия измисли много по-добра

        Коментар


        • Заглавието е подвеждащо, НО времето за зареждане е от 2 до 4 пъти по-бързо спрямо предишната версия. 15-80% за 24 мин.

          Коментар


          • Колите на Tesla вече се зареждат за 5 минути

            Коментар


            • ED - ел. колите са само платформа за промяна в индустрията а петрола не е излишен и вече е много равномерно разпределен под формата на отпадъци. След ел. колите идва ред на идустрията която ще се захрани изключително с отпадъщи, сега са отпадъци а после ще им викат суровини.
              D.Y.F-091066

              Коментар


              • Айде малко тиизъри на тема ICE vs EV (tesla):

                Tesla Model S v AMG GT 4 v BMW M5 v Porsche Panamera Turbo S - DRAG RACE, ROLLING RACE & BRAKE TEST

                TESLA MODEL 3 VS PORSCHE GT2 RS DRAG RACE ON MONACO

                Коментар


                • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                  ... Не знам защо се напъват а е много по лесно да инвестират в електрически коли и смяната на целия автопарк е адски много бизнес плюс батериите.
                  Щото от помпането на петрол лапането е голямо, а производството на автомобили пейн ин ди есс. – цикличен бизнес, с много инвестиции, голяма конкуренция, комплексно производство, дълга съплай чейн, дистрибуция, синдикати, и какво ли още не …
                  Last edited by ED; 07.03.2019, 12:30.

                  Коментар


                  • ED - който иска да направи добра икономика в близкото бъдеще трябва да има производство на ел.коли, всичко ще се развие светкавично си мисля и ел.колите са платформата за това което ще замени неефективните автомобили от наше време. Просто това е бъдещето и не всички ще умеят да произвеждат добри и отлични ел.коли, Тесла е голям плюс за щатите разбира се докато Мъск е още там. За съжаление съпротивата вече е на най високо ниво, но раздора в лагера на ретроградните е програмиран с това че до 5 години производството на петрол просто ще избухне и те ще се изпокарат жестоко..за съжаление могат и войни да сътворят и то истински и с много жертви. Не знам защо се напъват а е много по лесно да инвестират в електрически коли и смяната на целия автопарк е адски много бизнес плюс батериите.
                    D.Y.F-091066

                    Коментар


                    • Top companies signal major demand for EVs as automakers gather in Geneva

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                        ED - да най изгодния като цена автомобил в момента е тройката на Тесла, факт.
                        KONAта също е с много добри параметри за цената на която се предлага. Докато няма представителство или сервизен център на Тесла в БГ си е малко рисково да се взима.

                        Коментар


                        • ED - да най изгодния като цена автомобил в момента е тройката на Тесла, факт.

                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • 35 000 $ версия на Тесла е вече факт в US.

                            Коментар


                            • Германците започнаха със сравненията:
                              tesla X, audi e-tron, jaguar I-pace

                              Click image for larger version

Name:	Tesla 1.jpg
Views:	1
Size:	25.9 КБ
ID:	3445935

                              Click image for larger version

Name:	Tesla 2.jpg
Views:	1
Size:	23.0 КБ
ID:	3445936

                              Коментар


                              • Значи, където са автомобилите, има шофьори, шофьорите-примАти, купувачите-примати...
                                И така, пита се:
                                - Колко примати средно се очаква да си купят нов електромобил, ако друг някой примат, примерно, не реши да ги отдава само под наем? Уточняваме: Тоя примат, напр. има ТЕЦ и - на наели от него, ги зарежда с отстъпка, както следва:
                                а) 10%
                                б) 20%
                                в) половин банана.
                                Last edited by aleks262; 23.02.2019, 10:11.

                                Коментар

                                Working...
                                X