IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • analog - като се има предвид че за този вариант на литиевойонната батерия не е получил нито цент а има компании които въртят бизнес за милиарди произвеждайки тези батерии, въобще не е чудно че няма развитие. Сигурен съм че са направили батерия чийто електролит е полимер и тя е в пъти по добра от двешния вариант. На негово място бих публикувал технологията и тя ще срине петролния бизнес до основи, мисля си че той ще го направи.
    И всичките тези напъни за преразпределяне на петролни пазари ще се окажат едно упражнение за хора с умственна недостатъчност.
    Last edited by supertrader; 13.03.2019, 20:56.
    D.Y.F-091066

    Коментар


    • Първоначално изпратено от analog Разгледай мнение

      Но сега сме година по-късно и по нищо не личи идеята да е осъществима. Предполагам до 5 години ще има подобен пробив, неизбежно е.
      Очевидно говориш за линка от българската статия, който води към тексаския университет. Не съм ходил там, но заради теб отидох и стана ясно, че има проблем.

      Константин Томов, когото иначе силно уважавам като автомобилен журналист и експерт, е пуснал статия на днешна дата 13.03.19, като очевидно се е позовал на статията на унито в Тексас, но видимо не е обърнал внимание, че статията е на повече от 2 години.
      Доста неприятна ситуация.

      Освен съдържанието, към този извод води и формалната логика. Проверих изрично и се оказва, че днес мр. Джон Гуудинъф вече е на 96 години, а Томов е продължил да го датира 94 г., както е в оригиналната статия.
      Има още много аспекти - както технически, така и правни и търговски, но очевидно още не е дошло времето.

      Коментар


      • Но сега сме година по-късно и по нищо не личи идеята да е осъществима. Предполагам до 5 години ще има подобен пробив, неизбежно е.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

          Заглавието е подвеждащо, НО времето за зареждане е от 2 до 4 пъти по-бързо спрямо предишната версия. 15-80% за 24 мин.
          Ед, вече не коментирам!
          Първо и най-важно - това въобще не е моята тема. Следя нещата от любопитство и воден от по-скоро потребителски мотиви.
          Второ, опитът показва, че все ще се намери някой умник, който ще направи мотивиран опит да се хване за нещо, защото най-вероятно ще се почувства по-добре, като ме изкара тъпак. Имаше такива случаи, повече не ми трябват.
          Разказвам ти дивотии, колкото да се намирам на работа.

          Виж, долното вече е нещо съвсем различно:

          Създателят на литиево-йонната батерия измисли много по-добра

          Коментар


          • Заглавието е подвеждащо, НО времето за зареждане е от 2 до 4 пъти по-бързо спрямо предишната версия. 15-80% за 24 мин.

            Коментар


            • Колите на Tesla вече се зареждат за 5 минути

              Коментар


              • ED - ел. колите са само платформа за промяна в индустрията а петрола не е излишен и вече е много равномерно разпределен под формата на отпадъци. След ел. колите идва ред на идустрията която ще се захрани изключително с отпадъщи, сега са отпадъци а после ще им викат суровини.
                D.Y.F-091066

                Коментар


                • Айде малко тиизъри на тема ICE vs EV (tesla):

                  Tesla Model S v AMG GT 4 v BMW M5 v Porsche Panamera Turbo S - DRAG RACE, ROLLING RACE & BRAKE TEST

                  TESLA MODEL 3 VS PORSCHE GT2 RS DRAG RACE ON MONACO

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                    ... Не знам защо се напъват а е много по лесно да инвестират в електрически коли и смяната на целия автопарк е адски много бизнес плюс батериите.
                    Щото от помпането на петрол лапането е голямо, а производството на автомобили пейн ин ди есс. – цикличен бизнес, с много инвестиции, голяма конкуренция, комплексно производство, дълга съплай чейн, дистрибуция, синдикати, и какво ли още не …
                    Last edited by ED; 07.03.2019, 12:30.

                    Коментар


                    • ED - който иска да направи добра икономика в близкото бъдеще трябва да има производство на ел.коли, всичко ще се развие светкавично си мисля и ел.колите са платформата за това което ще замени неефективните автомобили от наше време. Просто това е бъдещето и не всички ще умеят да произвеждат добри и отлични ел.коли, Тесла е голям плюс за щатите разбира се докато Мъск е още там. За съжаление съпротивата вече е на най високо ниво, но раздора в лагера на ретроградните е програмиран с това че до 5 години производството на петрол просто ще избухне и те ще се изпокарат жестоко..за съжаление могат и войни да сътворят и то истински и с много жертви. Не знам защо се напъват а е много по лесно да инвестират в електрически коли и смяната на целия автопарк е адски много бизнес плюс батериите.
                      D.Y.F-091066

                      Коментар


                      • Top companies signal major demand for EVs as automakers gather in Geneva

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                          ED - да най изгодния като цена автомобил в момента е тройката на Тесла, факт.
                          KONAта също е с много добри параметри за цената на която се предлага. Докато няма представителство или сервизен център на Тесла в БГ си е малко рисково да се взима.

                          Коментар


                          • ED - да най изгодния като цена автомобил в момента е тройката на Тесла, факт.

                            D.Y.F-091066

                            Коментар


                            • 35 000 $ версия на Тесла е вече факт в US.

                              Коментар


                              • Германците започнаха със сравненията:
                                tesla X, audi e-tron, jaguar I-pace

                                Click image for larger version

Name:	Tesla 1.jpg
Views:	1
Size:	25.9 КБ
ID:	3445935

                                Click image for larger version

Name:	Tesla 2.jpg
Views:	1
Size:	23.0 КБ
ID:	3445936

                                Коментар

                                Working...
                                X