If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Тесла кърти с отчета за тримесечието. При-маркет 20% над цената на затваряне вчера
97 хил продажби на автомобили (рекорд)
300 мил. печалба за тримесечието (при очаквани 100мил загуба)
5+ млрд кеш резерви
19% марджин (значително над очакванията)
10% редуцирани разходи
Фабриката в Китай построена за 10 месеца и вече произвежда тестови автомобили.
Модел Y – се планира да започне производство значително по-рано (Q1’2020 вместо Q4). Продажбите на модела ще са 2-3 пъти по-високи от Модел 3
Значително подобрена ефективност в производството (65% Спрямо първите модели на модел 3)
Финализиране на проучванията за отваряне на завод в Европа (най-вероятно в Германия )
Всичко, свързано с електриката, Е в темата, mibova.
Относно водорода, дето уж от газ... А какво става с въглерода от този газ и за чий ни е, ако моларният му обем, дори втечнен, е с пъти над този на метана при много пи-жестоки условия за съхранение и транспорт?
Обяснете за моларния обем моля,
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Всичко, свързано с електриката, Е в темата, mibova.
Относно водорода, дето уж от газ... А какво става с въглерода от този газ и за чий ни е, ако моларният му обем, дори втечнен, е с пъти над този на метана при много пи-жестоки условия за съхранение и транспорт?
Коментар