Първоначално изпратено от supertrader
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от R1a1 Разгледай мнение
Коментар
-
Първоначално изпратено от R1a1 Разгледай мнение
В статията пише също, че са отделени 390 милиона за "чист въздух", и се канят всичките да използват за купуване на електробуси.
https://www.investor.bg/analizi/85/a...-misyl-284761/
Коментар
-
Първоначално изпратено от R1a1 Разгледай мнение
Тесла продава основно на американския пазар, май?, а там европейските коли имат мито. Не е много коректно сравнението ти.
Идеята е че при еднаква стикерна цена за покупка на Модел 3, Мерцедес C, BMW 3 и Ауди А4 купувачите избират Тесла!!! И не защото е американска компания, атакувана от преса и лобита а заради описаните вече причини.
Ако се разгледат перспективите за продажби пред Тесла то те са невероятни. Всяка от трите (Мерцедес, BMW и Ауди) продава глобално по около 2 мил автомобила (и десетки модели) за година като са стъпили на всеки възможен пазар с дистрибуторска мрежа и пр. Тесла продава в САЩ, Европа (Западно-Северна) и Китай около 350-400 хил. автомобила с един по-масов модел и два луксозни, които не могат да генерират големи продажби. В много щати нямат представителства заради законодателни забрани и засега успешни опити на лобитата да ограничат представителствата на Тесла.
С времето ограниченията за Тесла в САЩ ще отпадат, Европа ще бъде покрита изцяло, ще бъдат откривани огромни пазари в Азия (Китай и Индия), Австралия и пр. С отварянето на Китайския завод и отпадането на мита в Китай продажбите на Модел 3 за една година на-вероятно ще се удвоят. След това ще отворят завод и в Европа, където митата също ще отпаднат и респективно цената ще стане много по-конкурентна от сега. При тези пазари Тесла ще може спокойно да продава 700-800 хил автомобила само с настоящите модели. Интересно за целия пазар ще е като пуснат догодина Модел Y (SUV), за който пазара е два до три пъти по-голям. С 4 модела (S, X, 3, Y) ако имат производствен капацитет ще минат без проблем 2 до 2.5 мил. автомобила на година. Ако пуснат и пикапа за САЩ още поне половин милион автомобила.
При все по-голямото приемане на EV можем да си представим какви са перспективите за продажби на останалите марки, които изостават технологично и ценово в производството на електрички.Last edited by ED; 19.07.2019, 11:28.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Дано са практични че с такъв малък пробег може да има закъсали по трасето постоянно.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнениеАко се върнем на Тесла всякакви сравнения за цена са излишни защото помитат еквивалентните модели на Германците. По-евтини, по-бързи, по-сигурни, по-екологични, по-модерни и по- практични. Не е учудващо че продават повече автомобили от Ауди, Мерцедес и БМВ взети заедно.
Коментар
-
Първоначално изпратено от R1a1 Разгледай мнениеЕлектроавтобусите у нас били със суперкондензатори, а не батерии, пише в една статия тука от вчера.
Много по-бързо се зареждат и са много по-леки, не деградират с времето или циклите на зареждане, както е при батериите, по-евтини са, не им пука от температурата.
Имат сила за курс в едната посока, 12-20 км., то ест зареждат се на всеки край на маршрута.
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
скъпички са още, като започнат да ги дават по 2 за лев, ще си взема една
Ако купуваш и сравняваш рено или тойота с ДВГ и Батерия е ясно че ще надуят цената на електричката за да те откажат. Традиционните производители нямат интерес клиента да купува електричка щото почти няма поддръжка, издържа 2-3 пъти повече от ДВГ и като всяка нова технология трябва да се инвестира, а те имат милиарди инвестирани в остаряла, която трябва да изхвърлят, ако потребителя залети твърде бързо към електричките.
Не мога да разбера нарочно ли се правиш на недоразбран, или това е тролска стратегия. Преди време беше питал дали някой знае защо традиционните производители не правят добри EVта. Надлъжко и нашироко ти описах ЗАЩО. Ако не ти си чете - твоя работа, но поне не продължавай със същите нескопосани аргументи.
Ако се върнем на Тесла всякакви сравнения за цена са излишни защото помитат еквивалентните модели на Германците. По-евтини, по-бързи, по-сигурни, по-екологични, по-модерни и по- практични. Не е учудващо че продават повече автомобили от Ауди, Мерцедес и БМВ взети заедно.
Коментар
-
Електроавтобусите у нас били със суперкондензатори, а не батерии, пише в една статия тука от вчера.
Много по-бързо се зареждат и са много по-леки, не деградират с времето или циклите на зареждане, както е при батериите, по-евтини са, не им пука от температурата.
Имат сила за курс в едната посока, 12-20 км., то ест зареждат се на всеки край на маршрута.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Я кажи от коя подмосковска пещера си изпълзял щото явно не си в крак с времето.
Рентването на EV става с 2-3 клика от телефона. То така и се запалих по Коната
[ATTACH=CONFIG]n3487717[/ATTACH]
Не ме разбирай неправилно- не съм против електрокарите- напротив така като чета може би са най доброто което се предлага на пазара. Водородните коли няма да ги коментирам- не са конкуренция по никакъв начин, е, не е чак така. Но цената е направо убийствена- бях днес в тойота- хибрид ярис- 24000 евро, нормален ярис 13000- може ли да сметнеш кога ще се избият тези 11000 евро- ами никога. Това е. Както каза импотента- скъпички са още, като започнат да ги дават по 2 за лев, ще си взема една
Не е ли по добре да си рентваш една тротинетка, ще ти излезе по евтино и пак ще си пич
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
хахахаха+1111111111111111111111111111111111111111
Братчед, уби коня с голямата лопата. Хайде няма нужда да пиша повече за който разбира
Рентването на EV става с 2-3 клика от телефона. То така и се запалих по Коната
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Карам често, но нямам собствена (все още). Доставката ще е някъде пролетта на 2020. Бих си взел Тесла, ако имаше магазин или сервиз в района, но за съжаление сме много малък пазар и ако отварят нещо в БГ ще е след поне няколко години. Форума на екарс не съм чел, сори.
Братчед, уби коня с голямата лопата. Хайде няма нужда да пиша повече за който разбира
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Не видях отговор на въпроса си, да ти го повторя
Това изказване предизвиква недоверие- защо- ами само аз съм казвал поне 5 пъти, че трябва пример от първо лице- да си купи човек електричка и ти едва сега пишеш това. Няма как да си пропуснал поне едно такова писание- прочел си го , но не си написал горният пост. Ще ме звиняваш , ама съм маааалко скептичен че имаш електричка
99,99% пишеш и във форума на е-cars.bg. Я кажи кой си да ти прочета писанията
Става дума за това че имаш електричка
Коментар
Коментар