IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Статия в инвестора от днес:
    https://www.investor.bg/drugi/338/a/...emisii-289998/

    Има интерсна карта също на Европа по страни. Какво виждаме... Производството на 1 kWh енергия генерира около 500 г CO2 ( за България и средно за Европа).

    Един електромобил за да измине 100 km изисква около 16-20 kWh енергия. При зареждането има загуби в батерията и зарядното и реално за 100 km се изисква малко повече... да кажем 20-25 kWh. Така... 1 kWh както се казва в статията генерира 500 г. Значи за 20-25 kWh това прави (20-25) x 500 = 10000 - 12500 г = 10 - 12.5 кг CO2.

    Един "нормален" автомобил двигател ползващ бензин/дизел, среден клас, малък мотор отделя около 100-130 г на 1 km. Т.е. за 100 km това прави 100 x (100-130) = 10000-13000 г = 10 - 13 кг CO2.

    Какво излиза... бензин, дизел, електричка... Все същия чеп...

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Bf109 Разгледай мнение
      Тука преди време се пишеше за NIO, вчера излезе тримесечния отчет. Който иска да хвърли едно око, а който не му се чете само да види къде отиде цената на акцията.
      Което само показва колко труден и капитало-изискващо е автомобило производството, както и чудесата които прави Тесла за да се наложи.

      Коментар


      • Тука преди време се пишеше за NIO, вчера излезе тримесечния отчет. Който иска да хвърли едно око, а който не му се чете само да види къде отиде цената на акцията.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

          И пак не може да бие Тесла
          Ама явно има достатъчно върли фенове на Порше готови да дадат повече пари за по-лоша кола.
          Гледам че Теслата е подобрила резулата на поршето с близо 20 секунди
          Сега от порше трябватда избират - да "подобрят" характеристиките на електрическото порше като значително изпреварят бензиновата панамера (и значително по-скъпа) или да са след Тесла

          И в двата случая забиват пирон в ковчега на ДВГ.

          Коментар


          • GAME OVER

            Daimler, Abandons Internal Combustion Engine In Order To Focus More On Electric Cars.

            Коментар


            • Ей, ама говорите така, все едно е очевидно, че автономният електрически транспорт е по-изгоден енергийно от двг-транспорта.
              Това не е доказано и даже още не е показано.

              Коментар


              • Като се имат предвид ниските разходи за обслужване и движение на електричките е инетерсно кой първи ще заеме тази ниша.

                Amazon Orders 100k Rivian Vans as Part of Broad Environmental Campaign.

                Бизнеса ще премине към екетрически превоз мноого по-бързо стига да има кой да произвежда що годе читави ванове и камиони

                Коментар


                • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

                  И пак не може да бие Тесла
                  Ама явно има достатъчно върли фенове на Порше готови да дадат повече пари за по-лоша кола.
                  Статус!

                  Пореше, Ауди, VW, Мерцедес, … влизайки в бизнеса с електрички просто ускоряват транзита. Вече има продукти и за най-върлите хейтъри на тесла, които за нищо на света няма да изберат тесла, а ще продължат да обясняват че компанията ще фалира всеки момент.
                  Качеството и цената нямат значение в случая, защото при растящ пазар хляб ще има за всички. Лъвския пай ще е в Тесла заради технологичното им предимство и достъпа до батерии.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
                    Отдавна не бях влизал в темата и като гледам триенето, нравите и тона не се е подобрили особено

                    Онзи ден гледах порше са представили електрическата панамера (тайкан). Голям ентусиазъм има около модела - чупи всички рекорди на марката за ускорение. Имали 20-30 хиляди поръчки вече.
                    И пак не може да бие Тесла
                    Ама явно има достатъчно върли фенове на Порше готови да дадат повече пари за по-лоша кола.

                    Коментар


                    • Отдавна не бях влизал в темата и като гледам триенето, нравите и тона не се е подобрили особено

                      Онзи ден гледах порше са представили електрическата панамера (тайкан). Голям ентусиазъм има около модела - чупи всички рекорди на марката за ускорение. Имали 20-30 хиляди поръчки вече.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от national power

                        Ха ха ха не всички сме краварски идиоти.тези коли изобщо не ме интересуват ако ще без пари да са.Просто са опасни за живота и няма как да кача семейството си в подобна каруца.По същата причина не слагам газова бутилка зад задната седалка.
                        Ох.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от national power Разгледай мнение

                          Аз видях в един мол на главната улица една червена теслъ се продаваше ако не ме лъже паметта за 200000 евро.
                          Така е, гроздето е кисело.

                          Коментар


                          • national power - да в затворени помещения точно мотокара те устройва, стига глупости.
                            D.Y.F-091066

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


                              Файтон, карета, каляска - са най-големите атракции в придвижването по улиците на Виена... Те пестят и време...

                              Например: за да се обходят километрите паркове и градини на двореца Шонбрун - задължително се взема карета... Така е гарантирано, че ще остане време за хубавата бира, която произвеждат на място - в разположените в подземията на заведението Salm Bräu - пивоварни...,

                              ...шест вида бира /не са единствени!/. Сервират стограмки в началото, за да избереш и поръчаш халба...

                              Хапваш, пийваш и разсъждаваш, защо аджеба /за месец/ в цяла Виена си видял само една Тесла - срещу Държавната опера... И я "зареждат" там през ден... Е, да де - нали хората трябва да видят, че има и такова жУотно... И хората го виждат /жУотното/, минавайки край него, ама го НЕкупуват...

                              Файтоните превъзхождат най-малко СТОКРАТНО тесличките във Виена. /С извинение на феновете, но тенденцията е явна!/

                              Факт: бяла тесла, с един и същ номер - често С ЧАСОВЕ стои с разпънатите кабели и се зарежда в ляво, срещу Държавната опера на Виена... ))

                              .
                              Аз видях в един мол на главната улица една червена теслъ се продаваше ако не ме лъже паметта за 200000 евро.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


                                Файтон, карета, каляска - са най-големите атракции в придвижването по улиците на Виена... Те пестят и време...

                                Например: за да се обходят километрите паркове и градини на двореца Шонбрун - задължително се взема карета... Така е гарантирано, че ще остане време за хубавата бира, която произвеждат на място - в разположените в подземията на заведението Salm Bräu - пивоварни...,

                                ...шест вида бира /не са единствени!/. Сервират стограмки в началото, за да избереш и поръчаш халба...

                                Хапваш, пийваш и разсъждаваш, защо аджеба /за месец/ в цяла Виена си видял само една Тесла - срещу Държавната опера... И я "зареждат" там през ден... Е, да де - нали хората трябва да видят, че има и такова жУотно... И хората го виждат /жУотното/, минавайки край него, ама го НЕкупуват...

                                Файтоните превъзхождат най-малко СТОКРАТНО тесличките във Виена. /С извинение на феновете, но тенденцията е явна!/

                                Факт: бяла тесла, с един и същ номер - често С ЧАСОВЕ стои с разпънатите кабели и се зарежда в ляво, срещу Държавната опера на Виена... ))

                                .
                                С единствената Мисъл го правят:
                                - Да докажат, колко си прав. Е, доказаха. Евалла. Много си прав.
                                -Да влезе следващия.

                                Коментар

                                Working...
                                X