По малко кобалт намалявал броя цикли, т.е. по бързо се получават дендрити. В този смисъл ли пада капацитета.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеРаботата е там че в момента цената на кобалта е ниска, повиши ли се приказката става съвършенно друга - ще започне търсене на начин да се влага по малко и проводимостта на електрода от литий да се осигури по друг начин.
Коментар
-
Понеже, днешните батерии а'ла Тесла, са купчина ненужно напъхани на тясно място, ценни материали то, Вторични, имат бъдеще. ТАМ. Тук, има автоморги, хората ще си вземат оттам запазени брички за по1000 лв, ще им слагат по (сега, колко удобно става, колкото им трябват) микромодули, и ще си джиткат. Изморил се модул-сменил за 10 лв, и-давай пак.
Добрата новина за производителите на пластмасови щайги е, че ще имат търсене на корпуси. Общи, за батериите. Съвсем като щайга за бира, само дето, малко по-широка, по-ниска, и бутилките малки, но много.Last edited by X_Y; 20.06.2021, 18:06.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение
Има да чакаме още 10 години, а после ще се появи тема за подарък. Тази игра вече сме я играли...
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнениеОтклонявате се от темата, а всички очакваме с нетърпение появата на онзи плод за който спомена геният от горна
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнениеОтклонявате се от темата, а всички очакваме с нетърпение появата на онзи плод за който спомена геният от горна
Коментар
-
Първоначално изпратено от mikomikovДа се върнем на първото ми участие по подтемата. Отричаш ли необходимостта от баластните танкове и помпи?
(другото са твои тъпотии, които нямат общо с цитирания отговор)
Коментар
-
Първоначално изпратено от mikomikov
По-скоро, самият ти не четеш. Ако търсиш аналогия с подводниците и НАДВОДНИТЕ кораби, доста има да се луташ.
Не разбрах, че си "новатор" и в тая посока: искаш да превърнеш надводните кораби в подводници?
Няма да ти е възможно! С тръбичката по-може да ти се получи, май... (да я превърнеш в подводна лодка)Last edited by Pyramid; 19.06.2021, 14:39.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнениеВнимателно ли чете, какво написах? То и в подводниците има вода, хем знаеш ли колко дълбоко се потапят но, не просто "имат". ТЕ СЕ ДВИЖАТ на батерии, и то яко. Разбира се, това са СПЕЦИАЛНО ПРОЕКТИРАНИ И ИЗПЪЛНЕНИ, КАКТО И АКУМУЛАТОРНИТЕ ОТСЕЦИ ,и т.н., и не съм казвал, че трюмни води ТРЯБВА да ги заливат. Не внимаваш, Миков. Никак не внимаваш. Не ми приписвай сега и ти СВОИТЕ заблуди и домисли, че много станахте.
И за общия електролит.
И за микромодул сто вата.
И за искрата в свещта на автомобил която била променлив ток
......
А всъщност не требва да се чете внимателно а само смех, смех
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
- 3 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от mikomikov
Проблем има, разбира се: ако искаш лесно да потопиш кораб (танкер, контейнеровоз...) - поднасяй ни тъпите си идеи - очевидно да замениш баластните танкове с... батерии на дъното да кораба...
Не си наясно. Не могат да си "тежат дълбоко, под ватерлинията" (твой цитат), защото трюмните води и масла не могат да ги заливат, а тези води са налични в много от случаите, заради това, че трябва да се охлаждат (и смазват) дейдвудните втулки на валопровода....
Ако обичаш, има доста неща, които ти се губят и както винаги се опитваш да поставиш мерудията на гърне, от което не отбираш, както винаги правиш това. Липсват ти знания в доста посоки, но в това няма лошо. Чети, наваксвай (ако можеш).
Коментар
-
Първоначално изпратено от mikomikov
Проблем има, разбира се: ако искаш лесно да потопиш кораб (танкер, контейнеровоз...) - поднасяй ни тъпите си идеи - очевидно да замениш баластните танкове с... батерии на дъното да кораба...
Не си наясно. Не могат да си "тежат дълбоко, под ватерлинията" (твой цитат), защото трюмните води и масла не могат да ги заливат, а тези води са налични в много от случаите, заради това, че трябва да се охлаждат (и смазват) дейдвудните втулки на валопровода....
Ако обичаш, има доста неща, които ти се губят и както винаги се опитваш да поставиш мерудията на гърне, от което не отбираш, както винаги правиш това. Липсват ти знания в доста посоки, но в това няма лошо. Чети, наваксвай (ако можеш).
Тук обаче всичко е в тъмата а там няма какво да се пропусне
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от mikomikov Разгледай мнение
Корабите (особено товарните) имат проектирани баластни танкове, които се обслужват от баластни помпи с голям дебит. Говорим за прехвърлянето на тонове вода - ляв, десен борд, запълване и изпразване на танкове, за да се предотврати накреняване, над допустимите стойности (страничен наклон) на кораба, което може да се окаже фатално.
С масата на батериите това няма как да се постигне: няма как батериите да "пътуват" в различни отсеци на кораба.
Коментар
-
Първоначално изпратено от chan_tura_naga Разгледай мнение
То електрически има много отдавна, този е по-точно акумулаторен.
Интересното е, че нарочно са избрани оловни акумулатори защото локомотива трябва да е тежък за сцепление на колелата с релсите.
Дали и при корабите е така, на тях им трябва баласт ниско долу за устойчивост?
Корабите (особено товарните) имат проектирани баластни танкове, които се обслужват от баластни помпи с голям дебит. Говорим за прехвърлянето на тонове вода - ляв, десен борд, запълване и изпразване на танкове, за да се предотврати накреняване, над допустимите стойности (страничен наклон) на кораба, което може да се окаже фатално.
С масата на батериите това няма как да се постигне: няма как батериите да "пътуват" в различни отсеци на кораба.
- 1 like
Коментар
Коментар