IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • По малко кобалт намалявал броя цикли, т.е. по бързо се получават дендрити. В този смисъл ли пада капацитета.
    D.Y.F-091066

    Коментар


    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
      Работата е там че в момента цената на кобалта е ниска, повиши ли се приказката става съвършенно друга - ще започне търсене на начин да се влага по малко и проводимостта на електрода от литий да се осигури по друг начин.
      А там кобалтът, не проводимостта, ами капацитета увеличава.

      Коментар


      • Работата е там че в момента цената на кобалта е ниска, повиши ли се приказката става съвършенно друга - ще започне търсене на начин да се влага по малко и проводимостта на електрода от литий да се осигури по друг начин.
        D.Y.F-091066

        Коментар


        • Понеже, днешните батерии а'ла Тесла, са купчина ненужно напъхани на тясно място, ценни материали то, Вторични, имат бъдеще. ТАМ. Тук, има автоморги, хората ще си вземат оттам запазени брички за по1000 лв, ще им слагат по (сега, колко удобно става, колкото им трябват) микромодули, и ще си джиткат. Изморил се модул-сменил за 10 лв, и-давай пак.
          Добрата новина за производителите на пластмасови щайги е, че ще имат търсене на корпуси. Общи, за батериите. Съвсем като щайга за бира, само дето, малко по-широка, по-ниска, и бутилките малки, но много.
          Last edited by X_Y; 20.06.2021, 18:06.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение

            Има да чакаме още 10 години, а после ще се появи тема за подарък. Тази игра вече сме я играли...
            Кое точно от "тази игра" сте "играли"? Просто съм любопитен.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
              Отклонявате се от темата, а всички очакваме с нетърпение появата на онзи плод за който спомена геният от горна

              Има да чакаме още 10 години, а после ще се появи тема за подарък. Тази игра вече сме я играли...

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
                Отклонявате се от темата, а всички очакваме с нетърпение появата на онзи плод за който спомена геният от горна

                Чемодан-вокзал-Сибирь.

                Коментар


                • Отклонявате се от темата, а всички очакваме с нетърпение появата на онзи плод за който спомена геният от горна

                  Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от mikomikov
                    Да се върнем на първото ми участие по подтемата. Отричаш ли необходимостта от баластните танкове и помпи?
                    (другото са твои тъпотии, които нямат общо с цитирания отговор)
                    Никога не съм отричал необходимостта от баластни танкове. ДРУГОТО, са ТВОИ тъпотии но, Бог дал-Бог взел.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от mikomikov


                      По-скоро, самият ти не четеш. Ако търсиш аналогия с подводниците и НАДВОДНИТЕ кораби, доста има да се луташ.
                      Не разбрах, че си "новатор" и в тая посока: искаш да превърнеш надводните кораби в подводници?
                      Няма да ти е възможно! С тръбичката по-може да ти се получи, май... (да я превърнеш в подводна лодка)
                      Обърна ли внимание на думите "специално проектирани"? И при надводните, И при подводните кораби, принципите за проектиране на ел.инсталации в оводнена среда, са едни и същи. Кое не вдяваш?
                      Last edited by Pyramid; 19.06.2021, 14:39.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                        Внимателно ли чете, какво написах? То и в подводниците има вода, хем знаеш ли колко дълбоко се потапят но, не просто "имат". ТЕ СЕ ДВИЖАТ на батерии, и то яко. Разбира се, това са СПЕЦИАЛНО ПРОЕКТИРАНИ И ИЗПЪЛНЕНИ, КАКТО И АКУМУЛАТОРНИТЕ ОТСЕЦИ ,и т.н., и не съм казвал, че трюмни води ТРЯБВА да ги заливат. Не внимаваш, Миков. Никак не внимаваш. Не ми приписвай сега и ти СВОИТЕ заблуди и домисли, че много станахте.
                        При теб все требва да се чете внимателно.
                        И за общия електролит.
                        И за микромодул сто вата.
                        И за искрата в свещта на автомобил която била променлив ток
                        ......

                        А всъщност не требва да се чете внимателно а само смех, смех

                        Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от mikomikov

                          Проблем има, разбира се: ако искаш лесно да потопиш кораб (танкер, контейнеровоз...) - поднасяй ни тъпите си идеи - очевидно да замениш баластните танкове с... батерии на дъното да кораба...

                          Не си наясно. Не могат да си "тежат дълбоко, под ватерлинията" (твой цитат), защото трюмните води и масла не могат да ги заливат, а тези води са налични в много от случаите, заради това, че трябва да се охлаждат (и смазват) дейдвудните втулки на валопровода....

                          Ако обичаш, има доста неща, които ти се губят и както винаги се опитваш да поставиш мерудията на гърне, от което не отбираш, както винаги правиш това. Липсват ти знания в доста посоки, но в това няма лошо. Чети, наваксвай (ако можеш).
                          Внимателно ли чете, какво написах? То и в подводниците има вода, хем знаеш ли колко дълбоко се потапят но, не просто "имат". ТЕ СЕ ДВИЖАТ на батерии, и то яко. Разбира се, това са СПЕЦИАЛНО ПРОЕКТИРАНИ И ИЗПЪЛНЕНИ, КАКТО И АКУМУЛАТОРНИТЕ ОТСЕЦИ ,и т.н., и не съм казвал, че трюмни води ТРЯБВА да ги заливат. Не внимаваш, Миков. Никак не внимаваш. Не ми приписвай сега и ти СВОИТЕ заблуди и домисли, че много станахте.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от mikomikov

                            Проблем има, разбира се: ако искаш лесно да потопиш кораб (танкер, контейнеровоз...) - поднасяй ни тъпите си идеи - очевидно да замениш баластните танкове с... батерии на дъното да кораба...

                            Не си наясно. Не могат да си "тежат дълбоко, под ватерлинията" (твой цитат), защото трюмните води и масла не могат да ги заливат, а тези води са налични в много от случаите, заради това, че трябва да се охлаждат (и смазват) дейдвудните втулки на валопровода....

                            Ако обичаш, има доста неща, които ти се губят и както винаги се опитваш да поставиш мерудията на гърне, от което не отбираш, както винаги правиш това. Липсват ти знания в доста посоки, но в това няма лошо. Чети, наваксвай (ако можеш).
                            Доста неща му се губят.... При повечето хора се случва нещо да пропуснат, да забравят...
                            Тук обаче всичко е в тъмата а там няма какво да се пропусне

                            Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от mikomikov Разгледай мнение


                              Корабите (особено товарните) имат проектирани баластни танкове, които се обслужват от баластни помпи с голям дебит. Говорим за прехвърлянето на тонове вода - ляв, десен борд, запълване и изпразване на танкове, за да се предотврати накреняване, над допустимите стойности (страничен наклон) на кораба, което може да се окаже фатално.
                              С масата на батериите това няма как да се постигне: няма как батериите да "пътуват" в различни отсеци на кораба.
                              Е, те може и да не се местят но, да си тежат дълбоко под ватерлинията, проблем няма. Танковете, и те не са точно в дълбокото, т.к.иде реч за задбордова вода, която НЕ поражда подемна или потапяща сила, а само, измества вляво / вдясно центъра на тежестта. Друг въпрос, колко енергия е нужна за един курс, и дали едни или други акумулатори, биха били достатъчни да я съхранят.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от chan_tura_naga Разгледай мнение

                                То електрически има много отдавна, този е по-точно акумулаторен.
                                Интересното е, че нарочно са избрани оловни акумулатори защото локомотива трябва да е тежък за сцепление на колелата с релсите.

                                Дали и при корабите е така, на тях им трябва баласт ниско долу за устойчивост?

                                Корабите (особено товарните) имат проектирани баластни танкове, които се обслужват от баластни помпи с голям дебит. Говорим за прехвърлянето на тонове вода - ляв, десен борд, запълване и изпразване на танкове, за да се предотврати накреняване, над допустимите стойности (страничен наклон) на кораба, което може да се окаже фатално.
                                С масата на батериите това няма как да се постигне: няма как батериите да "пътуват" в различни отсеци на кораба.

                                Коментар

                                Working...
                                X