IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Когато човекът коментира реалности на основа получени знания и практически умения - ние задаваме въпрос - защо коментираЛ?

    Когато човекът чете статии и изследвания на екипи от учени и ги коментира - пак не сме доволни.

    .................................................. ......................

    Хайде най-после да се обедините около единно мнение, а?

    Само си отговарям на въпроса, защо и през следващите 100 години електродвигателят няма да бъде движител на превозни средства с настоящата си литиево-йонна батерия. Защо няма да бъде движител електродвигателят, захранван с литиево-йонна батерия - елементарно е: хората търсят сигурност /различна от тая - 35 пожарникари да гасят нещо, което трябва да изгори, като в същото време - тия да бъдат и обгазявани..., както и другият съществен факт - вредните емисии при електромобилите надхвърлят с немалко /25%/ тези на дизеловия двигател.

    Понякога си струва да се четат статии, особено, когато отразяват реални събития, свързани с коментираната тема.

    Мисля, че съм ясен и точно коментирам темата.

    Коментар


    • Имхотеп - защото толкова може да мисли, могат да му кажат че за да се произведе нещо ще се произведе нещо друго което е 1000 пъти по тежко от него и той ще повярва а всъщност толкова ирационална технология не съществува и не е възможна. Чете човека статии.
      D.Y.F-091066

      Коментар


      • Прчетох, че този въпрос си го дискутирал многократно.
        Та да попитам, защо пак?

        Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

        Коментар


        • След като научихме, че при пожар в литиево-йонните батерии - няма шанс същият да бъде потушен с досега познатите начини за гасене на пожар /поради последователното запалване на сепараторите в отделните секции/, а препоръките на пожарникарите е "спокойно" да се остави да доизгори всичко в СЪВРЕМЕННИТЕ електромобили с литиево-йонни батерии, можем да се концентрираме върху изследването на немски учени, които потвърждават факта, че съвременните електромобили произвеждат 25 % повече вредни емисии, сравнено с дизеловия двигател!

          Обръщам внимание, че ТУК вече сме дискутирали подобен въпрос нееднократно! Беше въпрос на време доказването на подобни истини, които Мъск до сега манипулираше чрез самореклама и ползване услугите на неграмотни журналисти и още по-неграмотни свои протежета...

          https://www.google.com/search?client...B8%D1%82%D0%B5


          Самият материал:

          Сравнително проучване на автомобилите от средния клас Tesla Model 3 и Mercedes C-Class 220d показа, че първият модел отделя повече въглероден диоксид в атмосферата от втория с дизелов двигател. Това е заключението на учените от изследователската група CESifo към Института за икономически изследвания в Мюнхен.

          Въпреки ширещото се мнение, че масовото въвеждане на електрически превозни средства ще бъде безопасно за околната среда, се оказва, че един електромобил произвежда 25% повече вредни емисии в сравнение с кола, задвижвана от дизелов двигател. Така например, Mercedes C-Class 220 d излъчва 117 г въглероден диоксид на 1 км, а Tesla Model 3 - 159 г.

          Изследването подчертава, че добивът и преработката на лития, необходим за производството на батерии, също изисква голямо количество енергия. Батерия с капацитет от 75 кВтч отделя от 10 до 14 хиляди килограма въглероден диоксид. Според учените, като се вземе предвид 10-годишния живот на батерията и средния годишен пробег на електрически автомобил от 15 000 километра, за какъвто тя е разчетена, за направата и по-нататъшното й преработване се изхвърлят 73-98 грама на въглероден диоксид на 1 км.

          Експертите също така посочиха алтернативен път за развитие на екологичния транспорт: двигателите, работещи на метан. Според учените, тези автомобили отделят с една трета по-малко вредни вещества в атмосферата от дизеловите двигатели.



          Коментар


          • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

            Определено да, това си е джипка/сув/
            Бе само прилича на жипка. Не може се завреш вътре. То има един нисан джук, който наричам джоук, толкова е малък, сигурно за деца до седми клас са го правили.
            Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

              Е че коната голяма ли е
              Определено да, това си е джипка/сув/

              Коментар


              • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                бе не мога да ги оправя тези електрокари- искам да знам кола и модел с батерия и двигател- нещо като ампера/волт, само че по малка- от типа на фиеста, корса
                Е че коната голяма ли е
                Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                Коментар


                • бе не мога да ги оправя тези електрокари- искам да знам кола и модел с батерия и двигател- нещо като ампера/волт, само че по малка- от типа на фиеста, корса

                  Коментар


                  • https://www.skeletontech.com/
                    D.Y.F-091066

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                      R1a1 - най добрите суперкондензатори се произвеждат в Европа, в Естония и са в пъти по добри като капацитет и тегло . Но не е вярно че тегловно превъзхождат батериите.
                      Може ли линк? От любопитство.

                      Коментар


                      • R1a1 - най добрите суперкондензатори се произвеждат в Европа, в Естония и са в пъти по добри като капацитет и тегло . Но не е вярно че тегловно превъзхождат батериите.
                        D.Y.F-091066

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от R1a1 Разгледай мнение

                          Ето я статията, съвсем по темата е.
                          https://www.investor.bg/analizi/85/a...-misyl-284761/
                          За пореден път лошо похарчени пари и резултати няма да има....

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от R1a1 Разгледай мнение

                            В статията пише също, че са отделени 390 милиона за "чист въздух", и се канят всичките да използват за купуване на електробуси.
                            Ето я статията, съвсем по темата е.
                            https://www.investor.bg/analizi/85/a...-misyl-284761/

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от R1a1 Разгледай мнение

                              Тесла продава основно на американския пазар, май?, а там европейските коли имат мито. Не е много коректно сравнението ти.
                              Офф, темата е много голяма, за да се ичерпа с 2-3 изречения.
                              Идеята е че при еднаква стикерна цена за покупка на Модел 3, Мерцедес C, BMW 3 и Ауди А4 купувачите избират Тесла!!! И не защото е американска компания, атакувана от преса и лобита а заради описаните вече причини.

                              Ако се разгледат перспективите за продажби пред Тесла то те са невероятни. Всяка от трите (Мерцедес, BMW и Ауди) продава глобално по около 2 мил автомобила (и десетки модели) за година като са стъпили на всеки възможен пазар с дистрибуторска мрежа и пр. Тесла продава в САЩ, Европа (Западно-Северна) и Китай около 350-400 хил. автомобила с един по-масов модел и два луксозни, които не могат да генерират големи продажби. В много щати нямат представителства заради законодателни забрани и засега успешни опити на лобитата да ограничат представителствата на Тесла.
                              С времето ограниченията за Тесла в САЩ ще отпадат, Европа ще бъде покрита изцяло, ще бъдат откривани огромни пазари в Азия (Китай и Индия), Австралия и пр. С отварянето на Китайския завод и отпадането на мита в Китай продажбите на Модел 3 за една година на-вероятно ще се удвоят. След това ще отворят завод и в Европа, където митата също ще отпаднат и респективно цената ще стане много по-конкурентна от сега. При тези пазари Тесла ще може спокойно да продава 700-800 хил автомобила само с настоящите модели. Интересно за целия пазар ще е като пуснат догодина Модел Y (SUV), за който пазара е два до три пъти по-голям. С 4 модела (S, X, 3, Y) ако имат производствен капацитет ще минат без проблем 2 до 2.5 мил. автомобила на година. Ако пуснат и пикапа за САЩ още поне половин милион автомобила.

                              При все по-голямото приемане на EV можем да си представим какви са перспективите за продажби на останалите марки, които изостават технологично и ценово в производството на електрички.
                              Last edited by ED; 19.07.2019, 11:28.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                                Дано са практични че с такъв малък пробег може да има закъсали по трасето постоянно.
                                В статията пише също, че са отделени 390 милиона за "чист въздух", и се канят всичките да използват за купуване на електробуси.

                                Коментар

                                Working...
                                X