IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

    Защото разходите за гориво са неоправдани за разлика от електричките които редуцират разхода 3-4 пъти.
    Smqh в залата- от какво се произвежда тока който идва от контакта. Колко% са загубите при производството му . Сега в бг е 22,13, погледни колко соларни парка и колко ветропарка работят и ми кажи че си зареждаш електричката с екоток. Електричките просто оставят замърсяването при производителя на ток и не правят нищо повече. А да и да не забравя- колко завода за рециклиране на батериите имат теслите.

    https://www.youtube.com/watch?v=5J5QA8C3S5k&t=968s- gledaj na 1,50 минута- 3 мили за час- портативно зарядно оригинално на теслите
    Last edited by v_tin; 01.11.2019, 22:22.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

      Защото разходите за гориво са неоправдани за разлика от електричките които редуцират разхода 3-4 пъти.
      Чак пък. Просто, го изнасят встрани.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от vikhunter Разгледай мнение

        През 70-те години и в САЩ и в Европа и в СССР разработват свръзвукови пътнически самолети. Сега не лети нито един такъв.
        Защото разходите за гориво са неоправдани за разлика от електричките които редуцират разхода 3-4 пъти.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

          Няма неопределеност. Големите автопроизводители спират разработките на нови ДВГ в следващите 10-15 години. Това е като обръщане на огромен презокеански кораб, решение което променя стратегии и огромни инвестиции вече се пренасочват, още след няколко години най-вероятно няма да има разработки на нови двигатели, ще се фиксват и ъпгрейдват старите инженерни проекти, което вече е ясен знак за скорошен край.
          ДВГ вече си отива от автопазара, това е ясно на всички. При такова развитие е ясно че ще има и доста иновации и подобрения, което означава че и в повечето други приложения ДВГ е обречен рано или късно.
          През 70-те години и в САЩ и в Европа и в СССР разработват свръзвукови пътнически самолети. Сега не лети нито един такъв.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от nachev Разгледай мнение

            Оценките по темата са свързани с физиологията и времевите хоризонти пред отделния индивид.
            Ти си млад мъж и за теб споменаването на 10-15 години не е нищо повече от едни числа, величини.
            Отколе знам, че след едни хипотетични 20 - 25 години, сегашните автомобили с двг ще стават само за музейни експонати, но тогава на мен (ако въобще( ще ми е все тая.
            Междинният период ми е леко мътен, но дори и след 10 -15 г. най-вероятно вече няма да съм на пазара като потенциален купувач, а само кат оекзотичен потребител на остаряла техника.
            Вече не съм млад, имам двама студенти даже, и още един пубер. Нещата се случват доста по-бързо когато купуваш нова кола, все пак това е покупка за поне 5-10 години напред, затова всеки се интересува каква е перспективата, и дали след 10 г. ще може да се отърве от нея, и дали няма да се окаже че много преди тези 10 години не може да ходи с тая кола в много градове защото вече има ограничения.
            Така че, още сега се забелязва спад на продажбите, защото много хора изчакват. Аз също, миналата година си купих последната ДВГ кола, следващата със сигурност няма да е такава.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от nachev Разгледай мнение
              Не бъдете фоби, бъдете инженери!

              Не е необходимо да си инженер за да осъзнаеш, че идеята да се доставят огромни количества нови тежки батерии, както и да се рециклират същите количества не е като да няма проблеми. Сигурно ще намерят приложение в някаква ниша, но не виждам този тип батерии да изместят литиевите.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

                Няма неопределеност. Големите автопроизводители спират разработките на нови ДВГ в следващите 10-15 години. Това е като обръщане на огромен презокеански кораб, решение което променя стратегии и огромни инвестиции вече се пренасочват, още след няколко години най-вероятно няма да има разработки на нови двигатели, ще се фиксват и ъпгрейдват старите инженерни проекти, което вече е ясен знак за скорошен край.
                ДВГ вече си отива от автопазара, това е ясно на всички. При такова развитие е ясно че ще има и доста иновации и подобрения, което означава че и в повечето други приложения ДВГ е обречен рано или късно.
                Оценките по темата са свързани с физиологията и времевите хоризонти пред отделния индивид.
                Ти си млад мъж и за теб споменаването на 10-15 години не е нищо повече от едни числа, величини.
                Отколе знам, че след едни хипотетични 20 - 25 години, сегашните автомобили с двг ще стават само за музейни експонати, но тогава на мен (ако въобще( ще ми е все тая.
                Междинният период ми е леко мътен, но дори и след 10 -15 г. най-вероятно вече няма да съм на пазара като потенциален купувач, а само кат оекзотичен потребител на остаряла техника.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

                  Няма неопределеност. Големите автопроизводители спират разработките на нови ДВГ в следващите 10-15 години. Това е като обръщане на огромен презокеански кораб, решение което променя стратегии и огромни инвестиции вече се пренасочват, още след няколко години най-вероятно няма да има разработки на нови двигатели, ще се фиксват и ъпгрейдват старите инженерни проекти, което вече е ясен знак за скорошен край.
                  ДВГ вече си отива от автопазара, това е ясно на всички. При такова развитие е ясно че ще има и доста иновации и подобрения, което означава че и в повечето други приложения ДВГ е обречен рано или късно.
                  Можеш да прочетеш и мнението на Боб Луц, дългогодишен екзекютив на няколко автомобилни гиганта, и доскорошен враг на Тесла:
                  https://www.autonews.com/article/201...-times-goodbye

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от nachev Разгледай мнение

                    Това вече е друга работа!
                    Постингът ти ми харесва и не виждам причина за отказ от деликатно и градивно общуване без умишлени, болезнени убождания, породени от субективни политически пристрастия или сходни.
                    Фараона не го гледай, там историята е друга!

                    Има нещо сериозно симптоматично в този материал. До този момент вътрешното ми усещане носеше специфични белези на някаква неяснота и неопределеност по отношение на оценката като средносрочна перспектива на ДВГ от една страна и ел. автомобилите, от друга. Дори средносрочната перспектива е неприлично дълга, за друга не смея и да помислям! Липсва ми експертиза. Изрично подчертавам, че не коментирам тежките машини, кораби, самолети, става дума за чисто потребителска страна, в автомобилен аспект.
                    Тъпо е да се горят въглеводороди, но това ми мнение няма да зарадва големите акули от бранша.
                    От друга страна - чисто технологично е видимо, че е необходимо още доста време за налагане на ел. технологията, базирана на литий, с презареждане.

                    При вкарване в играта на алуминий, нещата започват да ми изглеждат по друг начин. Сериозни запаси, подобренията в технологията с огромен потенциал, сериозен пробег от хиляди километри и смяна на батерията бързо и в битова среда вече правят нещата да изглеждат по друг начин.

                    А това е едва самото начало.
                    Пък и никой не е казал, че спираме да търсим!
                    Няма неопределеност. Големите автопроизводители спират разработките на нови ДВГ в следващите 10-15 години. Това е като обръщане на огромен презокеански кораб, решение което променя стратегии и огромни инвестиции вече се пренасочват, още след няколко години най-вероятно няма да има разработки на нови двигатели, ще се фиксват и ъпгрейдват старите инженерни проекти, което вече е ясен знак за скорошен край.
                    ДВГ вече си отива от автопазара, това е ясно на всички. При такова развитие е ясно че ще има и доста иновации и подобрения, което означава че и в повечето други приложения ДВГ е обречен рано или късно.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

                      Не е майтап, отдавна е известна алуминиево въздушната батерия. Проблема както виждаш още от подзаглавието е че не се зарежда, така че не върши работа за повечето приложения.
                      Не е нужно да са 2400 км, и 600 са достатъчни, стига да паднат още цените.
                      Това вече е друга работа!
                      Постингът ти ми харесва и не виждам причина за отказ от деликатно и градивно общуване без умишлени, болезнени убождания, породени от субективни политически пристрастия или сходни.
                      Фараона не го гледай, там историята е друга!

                      Има нещо сериозно симптоматично в този материал. До този момент вътрешното ми усещане носеше специфични белези на някаква неяснота и неопределеност по отношение на оценката като средносрочна перспектива на ДВГ от една страна и ел. автомобилите, от друга. Дори средносрочната перспектива е неприлично дълга, за друга не смея и да помислям! Липсва ми експертиза. Изрично подчертавам, че не коментирам тежките машини, кораби, самолети, става дума за чисто потребителска страна, в автомобилен аспект.
                      Тъпо е да се горят въглеводороди, но това ми мнение няма да зарадва големите акули от бранша.
                      От друга страна - чисто технологично е видимо, че е необходимо още доста време за налагане на ел. технологията, базирана на литий, с презареждане.

                      При вкарване в играта на алуминий, нещата започват да ми изглеждат по друг начин. Сериозни запаси, подобренията в технологията с огромен потенциал, сериозен пробег от хиляди километри и смяна на батерията бързо и в битова среда вече правят нещата да изглеждат по друг начин.

                      А това е едва самото начало.
                      Пък и никой не е казал, че спираме да търсим!

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от nachev Разгледай мнение
                        Ново двайсЕ!
                        Британец направи батерия за 2400 км пробег

                        Основният проблем е, че не се зарежда, но я пускат на пазара догодина


                        Не съм и чувал за подобно нещо, хайде инженерите са тук на ход!
                        Дори и средните техници като фараона могат ва с е изкажат
                        Не бъдете фоби, бъдете инженери!

                        При първото пхрочитане реших, че става дума за майтап, фалшива новина или сходно.
                        На второ четене ми направи впечатление, че има твърде много конкретика като за статия и нещата са неудачни за манипулация.

                        Дори потърсих при чичо Гошо инфо за "trevor jackson battery fake", но резултатите от сърча показаха, че по-скоро е истина.

                        Ти да видиш?!
                        Не е майтап, отдавна е известна алуминиево въздушната батерия. Проблема както виждаш още от подзаглавието е че не се зарежда, така че не върши работа за повечето приложения.
                        Не е нужно да са 2400 км, и 600 са достатъчни, стига да паднат още цените.

                        Коментар


                        • Ново двайсЕ!
                          Британец направи батерия за 2400 км пробег

                          Основният проблем е, че не се зарежда, но я пускат на пазара догодина


                          Не съм и чувал за подобно нещо, хайде инженерите са тук на ход!
                          Дори и средните техници като фараона могат ва с е изкажат
                          Не бъдете фоби, бъдете инженери!

                          При първото пхрочитане реших, че става дума за майтап, фалшива новина или сходно.
                          На второ четене ми направи впечатление, че има твърде много конкретика като за статия и нещата са неудачни за манипулация.

                          Дори потърсих при чичо Гошо инфо за "trevor jackson battery fake", но резултатите от сърча показаха, че по-скоро е истина.

                          Ти да видиш?!

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от nachev Разгледай мнение
                            [h=1][URL="https://money.bg/management/ilan-mask-e-iztochval-drugite-si-kompanii-za-da-spasi-tesla.html"]

                            Отдавна познавам тези му практики и това е една от многото причини да не го харесвам.
                            Гледам акциите на тесла и си мисля че бая болка е било за мечоците последните месеци (дано не си шорт).

                            Click image for larger version

Name:	tesla.jpg
Views:	1
Size:	40.1 КБ
ID:	3513789

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от nachev Разгледай мнение

                              Бобка, гледай си там инженерските работи и не давай мнение по въпроси, от които видимо нищо не разбираш.

                              Аз взимам отношение по техниката, винаги категорично и с ясно и нарочно натъртване подчертавам, че нямам никакви претенции мнението ми да се брои за меродавно по въпросите.
                              Начев, и тук ли те активираха?

                              Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

                                Какви практики? Кой може да му забрани и на какво основание да си прехвърля капитал от една негова фирма към друга?
                                А нещо да кажеш за Безос, който продава акции всяка година за няколко милиарда от Амазон за да ги вложи в Блу Ориджин, която е една прахосмукачка на пари все още?

                                Но, разбира се, дай да обсъждаме поредните партенки от руския парцал зироухедж. Колкото и да се мъчат да спрат прогреса, късно е вече.
                                От статията оставам с впечатление, че не става въпрос за „източване на Солар сити или Space X“, а за насочване на човешки ресурс необходим за старта на производството и продажбите на Модел 3. Друг е въпроса, че Солар сити беше придобит, за да не фалира. Иначе от заглавието оставам с впечатление, че са прехвърляни милиарди за да се спаси виждаш ли Тесла.

                                Трагичното е че голяма част от обществото е лесно манипулируема от заинтересованите кръгове в индустриите, които Тесла разтърсва. Вместо да гледат каква е целта и какво правят компаниите на Мъск за обществото и планетата като цяло, лапат като баламурници „жълтите новини“ за мракобесника Мъск. И както обикновено става въпрос за пари. Интересите са толкова големи в полза на статуквото, че подобни материали съвсем нормални.

                                Коментар

                                Working...
                                X