IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Понеже става дума за това колко опасни са батериите ако се запалят, наистина енергията в тях ще се превърне в топлина и не и трябва окислител както за изгарянето на петролните горива. Но ако например батерията е заредена с 33 киловатчаса това е равностойно на енергията едва в около 3 килограма петролно гориво и не е много, не може да се каже обаче че е малко. Практиката е доказала че изнесения извън батерията контролер е по добрия вариант, защото едно загряване от батерията може да го повреди и транзистора който изпълнява функцията на ключ да излезе от строя така че да стане прехода в него проводим в двете посоки. При загряване на батерия съпровивлението и се променя по ръзличен начин като в първа фаза няма разрушаване на мембраната и повишеното вътрешно съпротивление ще рефлектира върху максималния ток който може да се черпи от батерията като големината му ще падне. Това е нещо като последна инстанция на защита да не се случи още по голямо загряване и го възпрепятства, затова батериите не се палят толкова често напрактика, вече по сериозно загряване се случва когато мембраната се пробие и завършва с възпламеняване и дори взрев ако не се разхеметизира а последното зависи от това колко бързо се случва превръщането на енергията в топлина..
    D.Y.F-091066

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

      Може да купя твоя осмак, ама няма да има кво да караш,

      Осмак съм карал само веднъж, на шофьорския курс, че ладата беше потрошена. Сега е „Фокус”.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

        Samo ne pitaj колко струва да пътуваш с железница
        Kolko struva s jeлезница,
        Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

          Ей, имаш и попадения. Пий една боза от мен.
          Може да купя твоя осмак, ама няма да има кво да караш,

          Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Бързоходко Разгледай мнение

            Ако слушаш Бързоходко, ще си купиш хибрид. А зада постичнеш минимален въглероден отпечатък, в градски условия ще се возиш на трамваи тролеи и метро. За междуградски пътувания ще се стремиш да ползваш железниците. В българия това е проблемно но навсякъде в Западна и Централна Европа е доста комфортен начин на пътуване. Това са екологичните алтернативи на ДВГ. ЕлМобила е екстравагантно превозно средство.
            Samo ne pitaj колко струва да пътуваш с железница

            Коментар


            • Няма нужда да я варите батерията : )
              Достатъчно е метал да се забие в нея и.... става ето това:

              https://www.youtube.com/watch?v=N4g-YXeyQn0

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                Разбирам немците. Защото, още не е цялостно решен въпросът какво, аджеба, правим ако се окажем съвсем без ток, далече от (захранен и работещ)-контакт. Удобно, не пуши и не мирише (на място) но, да заглъхнеш насред път, сам, далеч от хора и с празна батерия... Сериозен е недостатъкът.
                Ами в Германия бая трудно можеш да заглъхнеш някъде където да няма хора. Виж за Австралия, САЩ или Канада, не е чак такъв проблем. Русия я изключваме от списъка не защото е ,алка а защото е бедна и там по дефиниция нема как да има ЕлМобили.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
                  И кво ся, ако слушам бързоходко не трябва да си купувам модел 3, Ами най-добре да изровя един Москвич отнякъде, че даже няма и електроника в него - няма да се чупи.

                  Ей, имаш и попадения. Пий една боза от мен.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Бързоходко Разгледай мнение

                    Е това беше коментар за публиката. Както вече отбелязах, повишаването на информираноста е най-доброто средство, да се вдичне нивото на дискусията и да се намалят опитите за плоски манипулации.
                    В този ред на мисли и без да е адресирано към теб съм доста изненадан че никой от почитателите на ЕлМобилите несмее да коментира статистиките които Безимен даде вчера вечерта.
                    Особено интересен е факта, че стиснатите германци предпочитат 4:1 да се обзаведът с Хибрид вместо с чист ЕлМобил.. А в този форум хибридите са съвсем отпаднали от дискусията.
                    Разбирам немците. Защото, още не е цялостно решен въпросът какво, аджеба, правим ако се окажем съвсем без ток, далече от (захранен и работещ)-контакт. Удобно, не пуши и не мирише (на място) но, да заглъхнеш насред път, сам, далеч от хора и с празна батерия... Сериозен е недостатъкът.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
                      И кво ся, ако слушам бързоходко не трябва да си купувам модел 3, Ами най-добре да изровя един Москвич отнякъде, че даже няма и електроника в него - няма да се чупи.

                      Ако слушаш Бързоходко, ще си купиш хибрид. А зада постичнеш минимален въглероден отпечатък, в градски условия ще се возиш на трамваи тролеи и метро. За междуградски пътувания ще се стремиш да ползваш железниците. В българия това е проблемно но навсякъде в Западна и Централна Европа е доста комфортен начин на пътуване. Това са екологичните алтернативи на ДВГ. ЕлМобила е екстравагантно превозно средство.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
                        И кво ся, ако слушам бързоходко не трябва да си купувам модел 3, Ами най-добре да изровя един Москвич отнякъде, че даже няма и електроника в него - няма да се чупи.

                        какво е това москвич? Жител на Москва ли?

                        Коментар


                        • И кво ся, ако слушам бързоходко не трябва да си купувам модел 3, Ами най-добре да изровя един Москвич отнякъде, че даже няма и електроника в него - няма да се чупи.

                          Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Бързоходко Разгледай мнение

                            В духа на сентенцията "A penny more than you need is happiness, a penny less is misery", един лев или два лева?
                            Освен това сметката е за нощна тарифа. Другите ми съображения ги има в коментарите около сметката на супертрейдър.
                            Моля за извинение, не съм ги прочел или съм забравил. Не ги повтаряй, ще върна да ги прочета (пак).

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от grisow Разгледай мнение
                              Тук @супертрейдър направи някакви сметки, че ако електрическите Рена, купени от общината на Варна, се зареждат през нощта, то думите на кмета, че харчат 1-2 лева на 100 километра, са истина.
                              Ако е така, това е сериозен аргумент за електрическия транспорт.
                              В духа на сентенцията "A penny more than you need is happiness, a penny less is misery", един лев или два лева?
                              Освен това сметката е за нощна тарифа. Другите ми съображения ги има в коментарите около сметката на супертрейдър.

                              Коментар


                              • Тук @супертрейдър направи някакви сметки, че ако електрическите Рена, купени от общината на Варна, се зареждат през нощта, то думите на кмета, че харчат 1-2 лева на 100 километра, са истина.
                                Ако е така, това е сериозен аргумент за електрическия транспорт.

                                Коментар

                                Working...
                                X