If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
А иначе Тесла ги оплакват от 2008ма година. Компанията обаче година след година опровергава wall street анализатори и малоумници по форумите. Личното ми мнение е че след края на рецесията (в чието начало сме) ще има доста “свидни” жертви от авто индустрията.
Сега за да съм още по-провокативен ще сложа едно предположение за броя на автомобили произвеждани от Тесла в следващите 10 години:
Брой продадени автомобили през 2030 година -
warst case - 7 милиона автомобила
Best case - 15 милиона автомобила
Това си го запиши и може да почерпиш след 10 години
Боли ма х..за Тесла за Мъск за Тръмпето и за САЩ.Набий си го в главата.
Eлектромобилът Xpeng P7 /на снимката/ от Гуанджоу идва ПРЕЗ ЮНИ - на цена от 229 хил. юана или 36 000 долара.
С едно зареждане P7 може да измине около 710 км, което с 35 км повече от Model 3.
За сравнение: Model 3 на Tesla се предлага на китайския пазар на цена от около 344 хил. юана или 48 500 долара...
Дамммм... дали човек ще избере и какво точно - е въпрос преди всичко на информираност и сравнение между: начални цени, разходи, пробег, удобство при пътуване в зимни условия................
1. плъг-ин хибрид, не изискващ зареждане на колонка, защото двигателят с вътр. горене прави зареждането,
2. електромобил - с определена цена, батерията на който, освен за изминаване на пробега си - осигурява И ТЕМПЕРАТУРАТА в купето,
3. автомобил с топлинен двигател, който НЯМА проблем с ВРЕМЕТО ЗА ЗАРЕЖДАНЕ...
При Тесла, Модел 3 - не зная колко са феновете на отварянето на вратите нагоре..., така са решили конструкторите на Мъск..., като по филмите, а и гаражите /в Китай/ - вероятно са достатъчно просторни..., въпрос на вкус...
/Когато се говори за нещо - това е реклама, разбира се.../
А иначе Тесла ги оплакват от 2008ма година. Компанията обаче година след година опровергава wall street анализатори и малоумници по форумите. Личното ми мнение е че след края на рецесията (в чието начало сме) ще има доста “свидни” жертви от авто индустрията.
Сега за да съм още по-провокативен ще сложа едно предположение за броя на автомобили произвеждани от Тесла в следващите 10 години:
Брой продадени автомобили през 2030 година -
warst case - 7 милиона автомобила
Best case - 15 милиона автомобила
Това си го запиши и може да почерпиш след 10 години
Тесла е бутикова компания в сравнение с гигантите.Във всеки бранш има подобни компании.Още повече електричките яко ги субсидират в цял свят/т.е отпада принципа на пазарната конкуренция/,а и в САЩ и западна Европа младите постоянно ги облъчват колко фешън е да си еко.Затова ии няма чудно,че си запазва един определен брой продадени автомобили без сривове.Ама като ги сравним с Тойота и Фолксваген са в категория перо срещу супертежка категория.
А иначе Тесла ги оплакват от 2008ма година. Компанията обаче година след година опровергава wall street анализатори и малоумници по форумите. Личното ми мнение е че след края на рецесията (в чието начало сме) ще има доста “свидни” жертви от авто индустрията.
Сега за да съм още по-провокативен ще сложа едно предположение за броя на автомобили произвеждани от Тесла в следващите 10 години:
Брой продадени автомобили през 2030 година -
warst case - 7 милиона автомобила
Best case - 15 милиона автомобила
Това си го запиши и може да почерпиш след 10 години
Алтернативно мнение за скучаещи двама кибици... /но и други - МИСЛЕЩИ могат да погледнат какво мисли един от анализаторите - Гopдън Джoнcън, цитиpaн oт Zеrо Неdgе - накрая - всеки има глава на раменете си, когато има излишни, едни $ 100 000!/: ))
Анализ на един от анализаторите на пазарите... Горната графика показва текущото положение на Тесла...
А иначе Тесла ги оплакват от 2008ма година. Компанията обаче година след година опровергава wall street анализатори и малоумници по форумите. Личното ми мнение е че след края на рецесията (в чието начало сме) ще има доста “свидни” жертви от авто индустрията.
Сега за да съм още по-провокативен ще сложа едно предположение за броя на автомобили произвеждани от Тесла в следващите 10 години:
Брой продадени автомобили през 2030 година -
warst case - 7 милиона автомобила
Best case - 15 милиона автомобила
Това си го запиши и може да почерпиш след 10 години
Алтернативно мнение за скучаещи двама кибици... /но и други - МИСЛЕЩИ могат да погледнат какво мисли един от анализаторите - Гopдън Джoнcън, цитиpaн oт Zеrо Неdgе - накрая - всеки има глава на раменете си, когато има излишни, едни $ 100 000!/: ))
Анализ на един от анализаторите на пазарите... Горната графика показва текущото положение на Тесла...
Хората много се впечатлват от медиини фишеци. При 130% ръст от деното през Март си беше време за спад. А спадове предстоят навсякъде по скромното ми мнение
Да, ама вече чувствам ( С гръбнака си, чувствам! ) как безименният ги оплаква живи.
...А, тези дни, Мъск нарочно си срина акциите, какво чудо!?!
Хората много се впечатлват от медиини фишеци. При 130% ръст от деното през Март си беше време за спад. А спадове предстоят навсякъде по скромното ми мнение
Нефта има много приложения. не е необходимо да се изгаря при наличие на по-добра алтернатива.
Норвежците експлоатиират индустрията за произвидство като създават благосъстояние за нацията. В същото време насърчават екологичната енергия и транспорт. Дали е случайно че скандинавските държави и като цяло северно Европейските са лидери при възобновяемата енергия? Или просто мислят и се развиват с няколко години пред останалата част от света.
Имат векиколепни природни дадености и мотивиран, неразлигавен народ. Оттам са успехите им.
Коментар