A какъв е смисълът да се пътува от Германия до България с кола? Сигурно е интересно за един път, ама след това?
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от satz Разгледай мнениеВ тая тема редовно има някой шоп не виждал Жираф
Е ватин за електричка мисли, направо на хакнат акаунт прилича, как така бре ватин - нож в спину на газпром? Коли на метан за теб няма ли?
Срам за аватара ти....
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Тоооооооооооо добре, ама нещо цената не ми харесва и също това ограничение 100км/ч- малко бавничко ми се вижда, ти как мислиш. Цената- така като гледам ще мине около 150 евро за цялото пътуване. Сегашните ми коли горят около 6,2-6,4 Може сам да сметнеш колко ми струва прибирането- по нова година се прибрахме с около 250-260 евро+ таксите. Тук 150 евро- ?????????? май не излизат сметките
Парите ще ги наместим - вместо на IONITY ще зареждаш на тесла чарджъри, едно спане в хотел (където зареждаш през нощта) и сваляш разхода на половина.
Приказката тръгна от 40те часа за прибиране???
Май стана като компотите и компютрите.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от analog Разгледай мнение
Наистина? Карам автоматични коли и джипове от 90-та насам. Проблеми с кутията съм имал единствено с един 8-цилиндров Lexus, може би защото безобразно го малтретирах. Отдавна станаха и по-икономични от ръчните трансмисии.
Е ватин за електричка мисли, направо на хакнат акаунт прилича, как така бре ватин - нож в спину на газпром? Коли на метан за теб няма ли?
Срам за аватара ти....
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
Разбери се с аналог - каква му е автоматичната предавателна кутия и тогава говори какво си разглеждал преди време и какво /май/ е нямало в нея...
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Преди време, разглеждах скоростната кутия на Румен Антонов. Май нямаше кикакъв хидравличен трансформатор...
Разбери се с аналог - каква му е автоматичната предавателна кутия и тогава говори какво си разглеждал преди време и какво /май/ е нямало в нея...
Коментар
-
Преди дни зададох въпроса, как точно ЩЕ, ЩЕ, ЩЕ подменяме двигателите /с Тесла/?
Фактите показват, че:
1. По света се търкалят над 1,5 милиарда автомобили. /погледнете на графиката продажбите САМО в Китай за 2019 г. През последните 30 години, ВСЯКА година са продавани, повече от 25 млн. автомобили!/
2. Водещите производители продават годишно по НАД 10 млн. превозни средства!
3. На графиката са показани малко над половината от продажбите на превозни средства, които в световен мащаб, за 1 година надвишават 90 млн. бр.!
..............................................
Резонният въпрос: за да "подменим" нещо, би трябвало ТО да спре да се търкаля по улиците..., а също - да спре да се произвежда и реализира, т.е. - да няма търсене..., ИЛИ - да ОГРАНИЧИМ и СПРЕМ изкуствено производството му... Защо да не "национализираме" всички производствени мощности, които пускат десетки милиони превозни средства - и това - разбира се - в полза на Мъск?))
... т.е. - е те тВа са условията за една Световна революция...))
ЕД, "приятелю", как виждаш такава "перспектива" за "подмяна" на топлинните двигатели с електричката на Мъск? Нали ти най-пламенно защитаваше подобна идея?
))
.................................................. .......
Разбира се, Китай със сигурност продават автомобили на водещите ТРИ, големи. Идеята е, че всяка година има 90 млн. продажби, а също и, че водещите също разработват и продават електрички, т.е. - за десетки и стотиците милиарди €€€, които ежегодно реализират - за тях това изобщо не е проблем!))
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
Я пак, че нещо не става ясно!
В какво - според теб се изразява икономичността на автоматичната предавателна кутия в сравнение с ръчната?
Може би сравняваш цените на двата вида кутии? /няма база за сравнение/ Обслужването? /не подлежи на коментар/ Пробегът на автомобила?
Дано не сравняваш разходът на гориво на автомобилите - заради наличието на автоматична- или на ръчна предавателна кутии!
.............................................
Това, че имаш 30 годишен стаж е хубаво. Браво!
30-годишният стаж не може да те предпази от погрешно тълкуване на нещата. Справка: концентрирай се върху хидротрансформатора на автоматичната предавателна кутия и как работи същият. Не е трудно. Ще избегнеш възможни грешки с 30-годишна давност...
Ако имаш въпроси - има Технически университети, в които ще те консултират, а също и специализирани сервизи.
Коментар
-
Първоначално изпратено от analog Разгледай мнение
Наистина? Карам автоматични коли и джипове от 90-та насам. Проблеми с кутията съм имал единствено с един 8-цилиндров Lexus, може би защото безобразно го малтретирах. Отдавна станаха и по-икономични от ръчните трансмисии.
Я пак, че нещо не става ясно!
В какво - според теб се изразява икономичността на автоматичната предавателна кутия в сравнение с ръчната?
Може би сравняваш цените на двата вида кутии? /няма база за сравнение/ Обслужването? /не подлежи на коментар/ Пробегът на автомобила?
Дано не сравняваш разходът на гориво на автомобилите - заради наличието на автоматична- или на ръчна предавателна кутии!
.............................................
Това, че имаш 30 годишен стаж е хубаво. Браво!
30-годишният стаж не може да те предпази от погрешно тълкуване на нещата. Справка: концентрирай се върху хидротрансформатора на автоматичната предавателна кутия и как работи същият. Не е трудно. Ще избегнеш възможни грешки с 30-годишна давност...
Ако имаш въпроси - има Технически университети, в които ще те консултират, а също и специализирани сервизи.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Ей не може да ти се угоди. Айде от мен да мине:
[ATTACH=CONFIG]n3541076[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]n3541077[/ATTACH]
Коментар
-
v_tin автоматичните кутии са си вътре с един куп съединители вярно в маслена баня, но при всяко положение цялата кутия си е консуматив а да не говорим колко много зависи превключването от вискозитета на маслото който се променя и едно ново масло да се сложи в стара кутия си е риск. Защото както е работила със старото с новото може да не тръгне въобще и както казваш по добре следващата таратайка или смяна на кутията с нова. Ел. колите го имат това предимство че няма проблем със скоростна кутия, но пък проблема с навързаните последователно батерии и големия ток към мотора по едни дебели кабели при които една връзка да прегрее и може да буташ електромобила на пътя при потегляне. Не че последния проблем съществува но при едно по яко серийно производство ще почне и той да изплува. Добави и проблема на батериите, те много мераклии да произвеждат ел.коли но не съм видял никъде малко по подробно описание на технологията - колко батерии са навързани, в колко клъстера - отделини вериги, какво е напрежението към електродвигателя, каква е изолацията и как е гарантирана защото това са си едни 300-400 волта напрежение на тока и ако се намокри неподходящо няма да е весело. В момента дори са евтини ел. колите, Тесла ги произвежда за мерси - без печалба, но ще могат ли на този принцип да се произвеждат чак пък масово от толкова много мераклии да фалират във всеки един момент.
D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
KOe от по добра снимка не разбра, наистина сегашните са по добри от преди, но са далеч от четимото. Дай по големи снимки
Коментар
-
Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнениеED откъде им идват парите на Арабите и НОРВЕГИЯ.
Нали субсидират добива на петрол и газ.
Извънземните ли им ги снасят?
Мисля хората които си изкарват прехраната с това са се изказали достатъчно ясно. Доклада е на МВФ ако не бъркам. Изводите всеки може да си ги направи сам.
Коментар
-
С поста си от 09 януари 2020 - на ЕД му ставаЛО ясно, че: " с наивния и ограничен начин на мислене - съм бил далеч от истината..." и още - пак на същата дата ме съветва: "продължавай да си заравяш главата в пясъка - проблемът си е твой"...
Та - реших да се върна към едни РЕАЛНО ОТРАЗЯВАЩИ ПРОДАЖБИТЕ графики, които самият ЕД продължава да избягва да коментира по същество. Коментарът на ЕД беше, че Тесла продавала повече от всички!
Е, няма такова нещо! Точно това показвам с реалните графики, строени в мащаб, които показват, че Тесла НЯМА НАЧИН да продава, нито повече от първите ТРИ в луксозния сегмент..., нито дори да се класира между ПЪРВИТЕ 50 /и повече!/..., нито да вземе продажбите на водещите по продажби В СВЕТОВЕН МАЩАБ..., нито дори да излезе на ВОДЕЩИТЕ ТРИ в ЩАТИТЕ..., нито дори - да се сравнява по продажби с една... /най-обикновена!!!/ Дачия!!!
Това ли те тормози, "приятелю" ЕД? Разбира се, че твоят тон е НЕУВАЖИТЕЛЕН ДОСТА ПО-ОТДАВНА, "приятелю"! Защо едва сега усети, че ти отговарям на тона и отношението? Защото не можеш да опровергаеш продажбите на другите, които НЕ НАМАЛЯВАТ, а се УВЕЛИЧАВАТ, ли?
А теб, защо лично те тормози въпросът, че Тесла продава толкова малко??? Нали акциите ѝ хвърчат в небесата! Какво те тормози толкова?J))
Е, няма как, "приятелю", ЕД! Такива са реалностите: който лъже /като теб/ - рано или късно бива опровергаван! РЕАЛНО РЕАЛИЗИРАНИТЕ ПРОДАЖБИ СА КРАСНОРЕЧИВО ДОКАЗАТЕЛСТВО, колкото и да си заравяш главата в пясъка - проблемът си е ТВОЙ, ЕД! /твой цитат-обръщение към мен, "приятелю" - от 09 януари 2020 г./
Въпросът ми е, кой по-точно реализира ПРОДАЖБИ в графиките долу, които толкова се старая да са нагледни? Защо ги пропускаш в коментарите си, когато се правиш обиден?
Нали все пак графиките СА ВАЖНИ И ЗА САМИЯТ ТЕБ, "приятелю" ЕД!
/радвам се, че взаимното ни уважение отново се "възвръща"/))
Коментар
-
Първоначално изпратено от analog Разгледай мнение
Наистина? Карам автоматични коли и джипове от 90-та насам. Проблеми с кутията съм имал единствено с един 8-цилиндров Lexus, може би защото безобразно го малтретирах. Отдавна станаха и по-икономични от ръчните трансмисии.
Коментар
Коментар