IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Пак почна с претоплянето на стариТЕ манджи! /нали това беше твой лаф?/

    1 милион Тесли! Браво!

    За колко време станаха 1 милион?Има-няма 15-17 годиН! Цял милион! Браво!

    ..........................................

    Я да видим сега какво прави САМО един от конкурентите...

    За 23 годиН Toyota е продала 15 МИЛИОНА ХИБРИДИ! (HEVs)

    САМО в Европа Toyota е продала 2.8 милиона хибриди!

    Към днешна дата продажбите на хибридни електрически автомобили (HEVs) в Европа надвишават 2,8 млн. бройки с гама от 19 различни HEV модела за двете марки Toyota и Lexus, като през 2019 г. се равняват на 52% от общия обем и 63% от продажбите в Западна Европа. Днес гамата от налични хибридни електрически автомобили на Toyota и Lexus в световен мащаб наброява 44.

    Днес, 15 милиона хибрида по-късно, Toyota има значителен принос към околната среда след като именно нейната хибридна технология спомага за намаляване на СО2 емисиите с повече от 120 тона към днешна дата в световен мащаб в сравнение с еквивалентните продажби на бензинови превозни средства.......................

    https://www.vesti.bg/tehnologii/avto...ibrida-6108786

    .................................................. .........

    Добре помним, че ПРЕДИ 5-6 месеца отново ТУК говореше за "батерията за 1 милион мили"...

    Да не би да си сгрешил цифрата? Може би трябва да говориш вече за 2 милиона мили! ))

    Ха сега - да се върнеш отново на цената /не, че такава батерия има..., но - ти каза миналата година, че я има.../

    .................................................. .......

    Да припомня: каталожната цена на нова батерия на Тесла Модел 3 - е $ 40 000. На тази цена могат да се закупи един НОВ-НОВЕНИЧЪК хибрид Тойота и да ти останат $ 10 000 за други нужди...

    Въпрос: ако НЯКОГА има такава литиево-йонна батерия - както казва "колегата": с която се изминаваЛИ 1 милион мили, то КАКВА БИ БИЛА ЦЕНАТА НА СЪЩАТА и още: колко хибриди на Тойота биха се купили със същите средства?

    .................................................. .....

    Чакаме, кога най-после ЕД ще почне да говори за цени на батерии, за цени на Тесла...

    Иначе - какво ЩЯЛО да се случи някога - това го мелим в темата повече от 10 години!

    Коментар


    • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

      хахахаха

      1 милион разочаровани собственици оценяват Тесла като най-предпочитаната марка

      защо ли в Норвегия Тесла е най-продаваната марка! Като си отговориш на тези въпроси може и да ти просветне.

      п.с. нещо се говори, че следващите 3-4 седмици ще обявяват батерия с пробег 1 милион мили (1,6 мил километра). GAME OVER
      Той и тогава ще се жали, че били само 800000 мили. Само гледай.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

        хахахаха

        1 милион разочаровани собственици оценяват Тесла като най-предпочитаната марка

        защо ли в Норвегия Тесла е най-продаваната марка! Като си отговориш на тези въпроси може и да ти просветне.

        п.с. нещо се говори, че следващите 3-4 седмици ще обявяват батерия с пробег 1 милион мили (1,6 мил километра). GAME OVER
        И аз обявявам 1милиард жени мога да забременя...
        Няма да чакам и 1 ден
        Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

        Коментар


        • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
          1. Това, че Тесла ОГРАНИЧАВА /т.е. - НАМАЛЯВА/ капацитета на батерията си с ДО 80 % от предварително договореното с клиента - не е тайна за никого!

          Актуализацията на Tesla, която ограничава капацитета на батерията, доведе до съдебен процес и редица оплаквания от клиенти. В съдебното дело се твърди, че обхватът на Model S и Model X, които на дребно се продават за около 100 000 долара, е станал по-малък след актуализацията, което е в ущърб на потребителите.

          Tesla беше принудена да актуализира своите Model S и Model X с нов софтуер, който ограничава зареждането на превозните средства до 80% от капацитета им, след като през май беше съобщено за избухнал Model S в Хонконг. Компанията заяви, че тази актуализация се дължи на "изобилието от предпазливост" и цели "защита на батерията и повишаване на живота ѝ", без да навлиза в подробности какъв е проблемът с батериите.

          2. От ОСТАВАЩИТЕ 80 %, с които реално разполага батерията, в зимни условия ИЗВАЖДАМЕ ОЩЕ 25 - 28 % /точно, в зависимост от модела на Тесла/ - и това е само, ако температурите са до - 6 градуса по Целзий! При по-ниски температури от - 6 градуса Целзий - разполагаемият капацитет на литиево-йонната батерия на Мъск е още по-нисък!

          .................................................. ....

          Какво излиза?

          100 % капацитет за изминаване на 500 километра - никога няма да имаш с Тесла. Това, според Тесла е "За да се подобри "дълголетието" на батерията!!!", но при продажбите това не е акцент, а този вариант се дискутира постфактум - в съдебната зала...

          80 % е ограничението /ти/ - при сезони с температура, над 0 градуса по Целзий. "Tesla актуализира някои от своите Суперчарджър станции в САЩ, за да ограничи зареждането на батериите до 80% от капацитета им."

          https://automedia.investor.bg/a/2-no...e-na-bateriite

          За минусови температури /НАД - 6 градуса/ - от тия 80 % разполагаем капацитет - в зависимост от модела сваляме още 25 - 28 % от капацитета.

          Нещата отиват на зле!

          Разбира се - човек може да не прави подобни сметки, а по метода "проба-грешка" - при зимни условия - да опита, дали Теслата може да измине 300 километра до следващият Суперчарджър... /оставам с надеждата, че българин, който може да отдели $ 100 000 за Тесла - не е по-лековерен от това, което си е направил до момента..., но поне в зимни условия, при "експеримента" - семейството му си е на топло, в къщи/...

          https://clubz.bg/86534-tesla_na_syd_...a_na_bateriite
          хахахаха

          1 милион разочаровани собственици оценяват Тесла като най-предпочитаната марка

          защо ли в Норвегия Тесла е най-продаваната марка! Като си отговориш на тези въпроси може и да ти просветне.

          п.с. нещо се говори, че следващите 3-4 седмици ще обявяват батерия с пробег 1 милион мили (1,6 мил километра). GAME OVER

          Коментар


          • 1. Това, че Тесла ОГРАНИЧАВА /т.е. - НАМАЛЯВА/ капацитета на батерията си с ДО 80 % от предварително договореното с клиента - не е тайна за никого!

            Актуализацията на Tesla, която ограничава капацитета на батерията, доведе до съдебен процес и редица оплаквания от клиенти. В съдебното дело се твърди, че обхватът на Model S и Model X, които на дребно се продават за около 100 000 долара, е станал по-малък след актуализацията, което е в ущърб на потребителите.

            Tesla беше принудена да актуализира своите Model S и Model X с нов софтуер, който ограничава зареждането на превозните средства до 80% от капацитета им, след като през май беше съобщено за избухнал Model S в Хонконг. Компанията заяви, че тази актуализация се дължи на "изобилието от предпазливост" и цели "защита на батерията и повишаване на живота ѝ", без да навлиза в подробности какъв е проблемът с батериите.

            2. От ОСТАВАЩИТЕ 80 %, с които реално разполага батерията, в зимни условия ИЗВАЖДАМЕ ОЩЕ 25 - 28 % /точно, в зависимост от модела на Тесла/ - и това е само, ако температурите са до - 6 градуса по Целзий! При по-ниски температури от - 6 градуса Целзий - разполагаемият капацитет на литиево-йонната батерия на Мъск е още по-нисък!

            .................................................. ....

            Какво излиза?

            100 % капацитет за изминаване на 500 километра - никога няма да имаш с Тесла. Това, според Тесла е "За да се подобри "дълголетието" на батерията!!!", но при продажбите това не е акцент, а този вариант се дискутира постфактум - в съдебната зала...

            80 % е ограничението /ти/ - при сезони с температура, над 0 градуса по Целзий. "Tesla актуализира някои от своите Суперчарджър станции в САЩ, за да ограничи зареждането на батериите до 80% от капацитета им."

            https://automedia.investor.bg/a/2-no...e-na-bateriite

            За минусови температури /НАД - 6 градуса/ - от тия 80 % разполагаем капацитет - в зависимост от модела сваляме още 25 - 28 % от капацитета.

            Нещата отиват на зле!

            Разбира се - човек може да не прави подобни сметки, а по метода "проба-грешка" - при зимни условия - да опита, дали Теслата може да измине 300 километра до следващият Суперчарджър... /оставам с надеждата, че българин, който може да отдели $ 100 000 за Тесла - не е по-лековерен от това, което си е направил до момента..., но поне в зимни условия, при "експеримента" - семейството му си е на топло, в къщи/...

            https://clubz.bg/86534-tesla_na_syd_...a_na_bateriite

            Коментар


            • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
              Елементарни въпросчета ми задаваш по време, когато Мъск е съкратил 75 % от служителите си в Невада и НЕ Е коректно да обсъждам въпроса...

              Щом искаш да разшириш познанията си - прочети следната информация - много е показателна и се надявам повече да не ми задаваш тъпи въпроси ВСИЧКИ КОНКУРЕНТИ са на светлинни години по продажби и ПРИХОДИ от продажби, преди Мъск:

              https://automedia.investor.bg/a/2-no...-elektromobili

              Защо Toyota не прави електромобили?
              Защото ни е грижа за екологията, е странният отговор на японците

              Джералд Килман, вицепрезидент на европейското подразделение на Toyota, обясни защо японският автомобилен производител не иска да следва тенденцията за производство на електрически превозни средства. Според него по този начин компанията се стреми да ... произвежда повече "зелени" коли!!!

              Според Килман, в момента Toyota е в състояние да произвежда батерии само за 28 000 електрически превозни средства годишно. Но същият капацитет е достатъчен за производството на 1,5 милиона хибридни автомобила. Проучване на корпорацията показва, че продажбата на 1,5 милиона хибрида може да намали вредните емисии в атмосферата с една трета повече от продажбата само на 28 000 електрически автомобила. А това означава, че е по-добре да се произвеждат милиони хибриди, отколкото да се инвестират средства и време в производството на електрички.

              Схвана ли ЗАЩО? Трудно ще ти е, нали?
              Ей като кажеш добро утро, човек трябва да се огледа откъде изгрява слънцето !!!

              Какви са фактите:
              • Тесла продава най-много EV спрямо всеки конкурент в света (включително BYD)
              • продава повече седани от БМВ, АУДИ, Мерцедес, лексус ягуар … в съответния клас в САЩ. Причините са доста но основната е че получаваш най-много за парите които даваш (https://www.youtube.com/watch?v=zJylRku3ILs )
              • Приходите от продажби на тесла М3 са повече от най-продавания седан в същия клас (тойотата камри е $25К, М3 $45К)
              • Има най-големия пробег в свякакви условия - летни, зимни, и каквито се сетиш
              • Най-сигурният автомобил на пътя
              • Най-технологичния автомобил
              • Подобрява се с всеки ъпдейт - скорост, мощност, сигурност, фън, …, списъка е дълъг. Колата след година, две или три е по-добра във всеки аспект от момента, в който е купена!
              Горните факти са осъзанти от пазара и инвеститорите са наясно, че бъдещето е в електричките, при които пазарен и технологичен лидер е Тесла и това е видно от тенденциите в пазарните капитилизации на автопроизводителите.

              Няколко думи за Тойота. Компанията я кара на принципа Business as usual като повечето традиционни производители. Инвестират в хидроген технология, която няма никакво бъдеще и поетапно останлите производители се отказват за сметка на батерията. Липсата на конкурентно предисмтво при електричките го маскират с исказвания за екологията. Ако мотивът е екологията щяха да инвестират в драстично подобряване на батериите и пълно изхвърляне на ДВГ (каквото прави Тесла). За мое съжаление Японските компании ще са извън бизнеса след 10-15 години за сметка на Китайските.

              Няколко думи и за пробега в зимни условия. От експеримента виждаме, че най-дълъг зимен пробег имат - оооооо изненада Теслите.

              За неинформираните официалната методология за оценка на пробега в Европа е WLTP, която е доста неточна и щедра в очаквания пробег. Хората които си купуват EV са наясно, че при ниски температури, снеговалеж и като цяло влошени атмосферни условия пробега пада с 10-20% спрямо официалния. В най-студените дни от под -20 градуса целзии пробега може да падне и с над 30%.

              С тези факти са нясно собствениците на електрички и тези с Тесли имат възможност да “подготвят” автомобила като го подгреят през мобилното приложение, което удължава пробега и дава допълнителен комфорт на возещите се, които могат да влязат по тениска въпреки ниските температури навън. Пробвай това с твоята кола при минус 20!

              Единствената електричка с близък до Тесла пробег е Хюндай Кона. Чудесен, малък автомобил, който е значително по-маломощен, освен това има монтирана термо помпа, която помага за по-ефективно подгряване на автомобила в зимни условия.

              За купувачите на Тесла дали зимния пробег е пробелм?!? Нормалният е към 500км (модел 3). Спад от 20-30% ще рече че изминават 350-400 км преди да заредят на Тесла супер чарджър, които са на 100тина километра разстояние.

              Коментар


              • Много си колоритен, безименен. И непредвидим. Човек не може се досети, къде ще копнеш следващия път.

                Коментар


                • В тая връзка, мисля, че си пропуснал и този съществен НОВ момент, който никак не ти се коментира, нали:

                  https://www.youtube.com/watch?time_c...ature=emb_logo


                  Коментар


                  • Елементарни въпросчета ми задаваш по време, когато Мъск е съкратил 75 % от служителите си в Невада и НЕ Е коректно да обсъждам въпроса...

                    Щом искаш да разшириш познанията си - прочети следната информация - много е показателна и се надявам повече да не ми задаваш тъпи въпроси ВСИЧКИ КОНКУРЕНТИ са на светлинни години по продажби и ПРИХОДИ от продажби, преди Мъск:

                    https://automedia.investor.bg/a/2-no...-elektromobili

                    Защо Toyota не прави електромобили?
                    Защото ни е грижа за екологията, е странният отговор на японците

                    Джералд Килман, вицепрезидент на европейското подразделение на Toyota, обясни защо японският автомобилен производител не иска да следва тенденцията за производство на електрически превозни средства. Според него по този начин компанията се стреми да ... произвежда повече "зелени" коли!!!

                    Според Килман, в момента Toyota е в състояние да произвежда батерии само за 28 000 електрически превозни средства годишно. Но същият капацитет е достатъчен за производството на 1,5 милиона хибридни автомобила. Проучване на корпорацията показва, че продажбата на 1,5 милиона хибрида може да намали вредните емисии в атмосферата с една трета повече от продажбата само на 28 000 електрически автомобила. А това означава, че е по-добре да се произвеждат милиони хибриди, отколкото да се инвестират средства и време в производството на електрички.

                    Схвана ли ЗАЩО? Трудно ще ти е, нали?

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
                      Какво виждаме на долните графики?

                      1. Мъск не може да съсредоточи един модел на един от водещите пазари? Не! Конкуренция, брат!
                      Както обикновено представяш миналото

                      Колегата добре го е показал

                      Click image for larger version

Name:	Screenshot 2020-04-30 at 16.44.12 copy.jpg
Views:	1
Size:	18.5 КБ
ID:	3590652



                      Коментирай по-добре защо Тесла продава повече от всичките си конкуренти взети заедно!

                      Коментар


                      • Какво виждаме на долните графики?

                        1. Мъск не може да съсредоточи един модел на един от водещите пазари? Не! Конкуренция, брат!

                        2. Тойота е недостижима за Мъск! От графиката се виждат продажбите на Тойота Корола в Китай. Акцентът: купувачът получава превозно средство на изгодна цена при Тойота. Дали предстои да ставаме все по-разточителни - времето ще покаже!

                        За цената на ЕДНА Тесла - купувачът може да купи 2 - 3 - 4 броя НОВИ Тойота /с разход, под 4 л./100 км/... В същото време - знаем каталожната цена на новата батерия на Мъск - НАД 40 000 $$$.

                        Батерия, по-скъпа от един НОВ автомобил на Тойота! Китайците "много си падат" по скъпите Тесла... /да не говорим за намаляващият пробег при зимни условия!/


                        3. Не вярвам на отчетите на Мъск.

                        .................................................. ...........

                        Кои модели се продават най-много на водещите пазари през 2019 г.? Данните не са от "счетоводството" на Мъск...





                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
                          CEOто на най-голямата компания в света ти разправя, че Тесла им разказва играта, ама ти "по-гоУемо от искаро нЕма"
                          Попитах те нещо- вярваш ли 100% на БХ? Ако отговорът е ДА- то тогава си свободен да вярваш и на Фолксваген- а бе те не лъгаха ли нещо за дизела, ако са лъгали за това как смяташ дали ще лъжат и сега

                          Коментар


                          • С вчерашния отчет Тесла отново хвърли в недоумение всички - печалба за
                            първо тримесечие, въпреки всички проблеми с епидемията


                            И още една графика за колегата отдолу


                            Продажби на Тесла М3 спрямо всички конкуренти в САЩ. Интересно ще е да
                            наблюдаваме как ще се развият продажбите с модел Y:


                            Click image for larger version

Name:	tesla Q1.jpg
Views:	1
Size:	56.6 КБ
ID:	3590444


                            Last edited by ED; 30.04.2020, 10:56.

                            Коментар


                            • Норвежката автомобилна федерация извърши сравнителен тест между 20 от най-продаваните електромобили в страната, за да определи как зимните условия се отразяват на техния ПРОБЕГ и на зареждането им...

                              Температурният интервал на теста е +3 до -6 /МИНУС 6/ градуса Целзий. НЕ МИ СЕ МИСЛИ ЗА СРАВНИТЕЛЕН АНАЛИЗ ПРИ ПО-НИСКИ ТЕМПЕРАТУРИ, но и това изследване е ПОВЕЧЕ от ПОКАЗАТЕЛНО!

                              Климатичните системи на ВСИЧКИ електромобили са били настроени на 21 градуса по Целзий. С извинение към дамите - 21 градуса - малко или много са, за да осигурят що-годе комфортно пътуване? Риторичен въпрос! Всяко настройване на по-висока температура СКЪСЯВА ПРОБЕГА на електромобила.

                              Графично, загубата на пробег, под заводския параметър - изглежда така: /Тесла и Опел Ампера - губят над 1/4 - до 1/3 от пробега си, но Тесла има и високата цена - около- и над 100 000 $ - с все екстри Модел S - и доста повече!/:




                              https://www.youtube.com/watch?time_c...ature=emb_logo

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
                                CEOто на най-голямата компания в света ти разправя, че Тесла им разказва играта, ама ти "по-гоУемо от искаро нЕма"
                                дали бъдещето ще е тотален контрол над стадото?
                                За част със сигурност. А за другите?
                                А ако стадото не иска да работи за шепа ориз както е сега в Китай, че и то е дооооста по разглезено сега
                                Last edited by X_Y; 30.04.2020, 08:29.
                                Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                                Коментар

                                Working...
                                X