If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Ми не можеш да си купиш нито електричка, нито ДВГ. Ще си вземеш някой кошник "нов внос" и това е, какъв е смисъла от философщини в стил гроздето е кисело?
Ами 95 процента от автомобилите са купени на старо.Да не говорим,че и голяма част от петте процента нови автомобили са фирмени,а не лични.А част от тях се купуват и от чужденци заради по-ниските цени и данъци в България.А в тази бройка влизат и закупените автомобили от държавни институции.
Така че в България нов автомобил си купуват не повече от 2-3 процента от хората.
Не смяташ ли,че и останалите 97 процента са важни?
Ми не можеш да си купиш нито електричка, нито ДВГ. Ще си вземеш някой кошник "нов внос" и това е, какъв е смисъла от философщини в стил гроздето е кисело?
Що ти ква електричка си купи?
Може и още как - една Тойота хибрид приус . Ще се бие в гърдите колко е "ЕКО", Друга полза нема.
Остава проблемът със скоростта на зареждане и цената на електричките.Когато батерията може да се зареди за не повече от 5 минути и цената е същата като на колите с ДВГ,тогава ще има смисъл да си купя елавтомобил.Друг въпрос е,че сега държавата има големи приходи от акциз,та нищо чудно да им лепнат някакъв данък на електричките,за да компенсират това.
Иначе ми е интересно колко от адептите на елавтомобилите притежават такъв?Аз не съм против тяхното навлизане,щото ДВГ постоянно прави проблем и има нужда от ремонт.Ама икономически и практически на този етап няма логика да се купува такъв автомобил.В България ще има масово навлизане не по-рано от 2040г.
В момента си търся автомобил като разполагам с бюджет от 10 хиляди лева.Каква електричка бих си купил с тези пари,която да е с по-добри параметри от тези с ДВГ?
Ми не можеш да си купиш нито електричка, нито ДВГ. Ще си вземеш някой кошник "нов внос" и това е, какъв е смисъла от философщини в стил гроздето е кисело?
Samsung reveals long-range, solid-state, EV battery prototype
At 50 percent smaller by volume than a typical lithium-ion battery, Samsung's prototype solid-state pouch cells could enable 500-mile electric car ranges and cycle lives over 1,000 charges in a much safer package.
Промените изглежда са много бързи, а изглежда и драматични за двг
Остава проблемът със скоростта на зареждане и цената на електричките.Когато батерията може да се зареди за не повече от 5 минути и цената е същата като на колите с ДВГ,тогава ще има смисъл да си купя елавтомобил.Друг въпрос е,че сега държавата има големи приходи от акциз,та нищо чудно да им лепнат някакъв данък на електричките,за да компенсират това.
Иначе ми е интересно колко от адептите на елавтомобилите притежават такъв?Аз не съм против тяхното навлизане,щото ДВГ постоянно прави проблем и има нужда от ремонт.Ама икономически и практически на този етап няма логика да се купува такъв автомобил.В България ще има масово навлизане не по-рано от 2040г.
В момента си търся автомобил като разполагам с бюджет от 10 хиляди лева.Каква електричка бих си купил с тези пари,която да е с по-добри параметри от тези с ДВГ?
Battery specialist Novonix (ASX:NVX) soared today after announcing it had come up with a breakthrough method for making battery materials. The process, dubbed dry particle microgranulation (DPMG), consolidates and synthesises fine materials that would otherwise be wasted and makes them suitable for use in lithium-ion batteries. Novonix has already filed a patent for the process. NVX shares tacked on a healthy 38.46 per cent today to close worth 45 cents each. How Tesla tapped a tiny Canadian lab for battery breakthroughs
Samsung reveals long-range, solid-state, EV battery prototype
At 50 percent smaller by volume than a typical lithium-ion battery, Samsung's prototype solid-state pouch cells could enable 500-mile electric car ranges and cycle lives over 1,000 charges in a much safer package.
До 5 години ще има големи промени в пазарите електрически.
Samsung reveals long-range, solid-state, EV battery prototype
At 50 percent smaller by volume than a typical lithium-ion battery, Samsung's prototype solid-state pouch cells could enable 500-mile electric car ranges and cycle lives over 1,000 charges in a much safer package.
До 5 години ще има големи промени в пазарите електрически.
Vehicle to grid се предполага че ще го пуснат за новата батерия, която пък ще е за моделите от 2021 година. ЗА продадените вече автомобили не ми се вярва т.к постоянното зареждане/разреждане ще деградира батерията. При новата батерия от над милион мили вече има смисъл защото няма човек който да гони такъв пробег.
Бизнеса с пиикърите няма да просъществува дълго.
“The cost of cobalt-free lithium iron phosphate battery packs has fallen below $80 per kilowatt-hour, with the cost of the battery cells dropping below $60/kWh, the sources said. Low-cobalt NMC battery packs are close to $100/kWh.
Auto industry executives have said $100/kWh for battery packs is the level at which electric vehicles reach rough parity with internal combustion competitors.”[/SIZE]
Както изглежда цената на батериите ще падне под заветните 100$/квч доста по-бързо от очакваното (Поне за Тесла)
За елетрическите модели се чака с месеци, а няма достатъчно производство за да задоволи търсенето.
“Дилърът на VW Варне определя, че автомобилистите проявяват все по-голям интерес към електрическите автомобили. „През първото тримесечие 40,5 процента от продадените ни превозни средства бяха електрически автомобили“, казва той. „Електрическите автомобили вече не са нишов продукт. Пазарният им дял е по-висок от всякога“, допълва той. Почти всеки десети нов автомобил в Германия е с батерия или с хибридно задвижване. А електричките стават все по-добри и по-евтини. ”
...
...снова черт, боюсь:
Или он поновой мне пригрезился,
Или, это, я ему кажусь!?!
За елетрическите модели се чака с месеци, а няма достатъчно производство за да задоволи търсенето.
“Дилърът на VW Варне определя, че автомобилистите проявяват все по-голям интерес към електрическите автомобили. „През първото тримесечие 40,5 процента от продадените ни превозни средства бяха електрически автомобили“, казва той. „Електрическите автомобили вече не са нишов продукт. Пазарният им дял е по-висок от всякога“, допълва той. Почти всеки десети нов автомобил в Германия е с батерия или с хибридно задвижване. А електричките стават все по-добри и по-евтини. ”
Коментар