Първоначално изпратено от безимeн
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеPyramid, да кажа все пак за казуса с правия ток за пренос на електричество останах впечатлен от това което написа и въпреки оптимизма му да ми се видя прекален не спорих с него, той вярва в новите технологии и развитието им. Виждал съм проводници за високо напрежение към запалителни свещи на ДВГ по които напрежението е 35 - 40 киловолта и свеща е направила както казват поправачите на коли косъм. Може да се каже че това е импулс на прав ток който се случва при прескачане на искрата, проводника в кабела изчезва при такова късо съединение по 5 см. го няма понякога. Ровил съм такъв дефектирал кабел да търся проводника защото може да се скъси и да се използва пак стига да остане такава дължина че да е използваем. Та такава ми е мисълта за преноса на прав ток, ако наистина не се случват аварии неговите очаквания като параметри и ниски загуби знам че са основателни, той много добре ги разясни. Батерията ако я разгледа и ще лъснат едни неща които правят впечатление, мисля че се досещам как се е случила такава конструкция.
Коментар
-
безимeн, пемперси, гинкота..вземи се успокой, няма да загубиш и никой няма да загуби спокойно. Ако се чуе че Мъск се занимава с койни ти го одобряваш защото не застрашава ДВГ-тата, ти така и не разбра че той няма никакъв шанс дори да ги застраши. Чисто електрическа кола не може да ги измести въобще, заплаха ще са ако се появят коли с атомни реакторчета или батерии ама ти как го виждаш да се подхвърля по колите такова нещо..Виж точно за големите кораби, те могат да станат с ток и отдавна ги има такива и дори подводни има с реактори.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеPyramid, да кажа все пак за казуса с правия ток за пренос на електричество останах впечатлен от това което написа и въпреки оптимизма му да ми се видя прекален не спорих с него, той вярва в новите технологии и развитието им. Виждал съм проводници за високо напрежение към запалителни свещи на ДВГ по които напрежението е 35 - 40 киловолта и свеща е направила както казват поправачите на коли косъм. Може да се каже че това е импулс на прав ток който се случва при прескачане на искрата, проводника в кабела изчезва при такова късо съединение по 5 см. го няма понякога. Ровил съм такъв дефектирал кабел да търся проводника защото може да се скъси и да се използва пак стига да остане такава дължина че да е използваем. Та такава ми е мисълта за преноса на прав ток, ако наистина не се случват аварии неговите очаквания като параметри и ниски загуби знам че са основателни, той много добре ги разясни. Батерията ако я разгледа и ще лъснат едни неща които правят впечатление, мисля че се досещам как се е случила такава конструкция.
Голяма грешка ще направиш, ако "скъсиш" подобен проводник от високото напрежение!
Ей, ама вие защо не си пишете на лични, а правите достояние на всички вашите тъпотии и, когато човек ви чете - може да ви повярва и да направи голямата беля!
Няма да убедите никого за пари, с "умните" ви приказки.
Коментар
-
Pyramid, да кажа все пак за казуса с правия ток за пренос на електричество останах впечатлен от това което написа и въпреки оптимизма му да ми се видя прекален не спорих с него, той вярва в новите технологии и развитието им. Виждал съм проводници за високо напрежение към запалителни свещи на ДВГ по които напрежението е 35 - 40 киловолта и свеща е направила както казват поправачите на коли косъм. Може да се каже че това е импулс на прав ток който се случва при прескачане на искрата, проводника в кабела изчезва при такова късо съединение по 5 см. го няма понякога. Ровил съм такъв дефектирал кабел да търся проводника защото може да се скъси и да се използва пак стига да остане такава дължина че да е използваем. Та такава ми е мисълта за преноса на прав ток, ако наистина не се случват аварии неговите очаквания като параметри и ниски загуби знам че са основателни, той много добре ги разясни. Батерията ако я разгледа и ще лъснат едни неща които правят впечатление, мисля че се досещам как се е случила такава конструкция.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
И на мен ще ми е любопитен отговорът му, а ти - ТИ, попадна в десетката. Само да вметна, че вътр.съпротивление на много добър елемент литий-йонен, около 2200 mAh, е около 33-35 милиома, като с увеличаване индивидуалния капацитет, съпр.расте , (т.к.фолиото изтънява, вдига се дължината му, има повече навивки и т.н.). Фолиото е дълго ок.метър-метър и половина ( много са навивките). Сега, за по-лесни сметки, нека са 40 милиома. Умножи ги по 96, и имаш това на един стринг в модула. Т.е., доста си е. И, понеже броят модули е малък (сравнявам с моята конструкция, стотици до над хиляда, щото са МИКРО В ПАРАЛЕЛ) то, и цялото вътр.съпротивление на батерията, е отн.високо. Да, интересен ще ми бъде отговорът на Матеев. Щото, когато говоря, някои си мислят, че приказвам...
Слушам с интерес и аз.
На теб БИ ТИ БИЛ интересен "отговорът" му, но това тук НЕ е отговори на въпроси, които сте си наумили...
На Матеев вероятно НЕ БИ МУ БИЛО интересно да ви отговаря..., а пари да ви дава - още повече НЕ БИ МУ БИЛО приятно да дава... Защо, ли? Ами така: защото ги има!
Когато ви ги даде - няма да ги има. А той, много по-добре знае КЪДЕ да ги вложи.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнениеМитове и легенди. Идеята на Дизел е двигател със сравнително постоянно налягане по време на работния ход което, при ниските обороти на тогавашните машини, мнохомпо-лесно, се осъществява с бавно горящи горива.
Както и да е, вече изяснихме, че двг и електричка се изравняват по въглероден отпечатък някъде около 150 хил.км.. Дори сега, двг-тата навъртат по 300-400 хил.км., откъдето следва, че електричката, като транспорт, вече е по-екологична. Ако не помниш -беше преди около половин година - пий си гинкото. Оля се с брътвежи.
Та, да припомним, че не си наясно с това, що е направил Рудолф Дизел, който не е дочакал лекият автомобил с дизелов двигател (и горе - "отговорът" ти няма нищо общо с мнението ми, което цитираш.А, ама гинкото ти е останало? Забравил си да го изпиеш? Оля се с брътвежи!
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеMateev, би ли дал коректно и искренно мнение за батерията на електромобилите на Тесла, чисто професионално на човек който не е на вие с електротехниката. Има видеа в интернет какво представаляват тези батерии като устройство, начин на свързване на отделните клетки и система за управление на батерията BMS. И по конкретно какво според теб се случва с отделните клетки в тази батерия когато дефектират - увеличено вътрешно съпротивление или случай на късо съединение, добре ли е изпълнено охлаждането. Как мислиш ако една батерия се охлажда по външната и повърхност предвид това че тя загрява доста бързо в случай на рязко увеличена консумация успява ли да се охлади в ядрото си или при края на зареждането или разреждането? Просто мнение искам, електрониката и електротехниката не са нещо което съм изучавал специално и по скоро механиката би трябвало да ми е силата както се казва, с електроника съм се занимавал както има една приказка в която викат "НЕВОЛЯТА" на помощ..не че не се справям но все пак да си кажа защо искам помощ. Предварително ти благодаря.
Слушам с интерес и аз.
Коментар
-
Mateev, би ли дал коректно и искренно мнение за батерията на електромобилите на Тесла, чисто професионално на човек който не е на вие с електротехниката. Има видеа в интернет какво представаляват тези батерии като устройство, начин на свързване на отделните клетки и система за управление на батерията BMS. И по конкретно какво според теб се случва с отделните клетки в тази батерия когато дефектират - увеличено вътрешно съпротивление или случай на късо съединение, добре ли е изпълнено охлаждането. Как мислиш ако една батерия се охлажда по външната и повърхност предвид това че тя загрява доста бързо в случай на рязко увеличена консумация успява ли да се охлади в ядрото си или при края на зареждането или разреждането? Просто мнение искам, електрониката и електротехниката не са нещо което съм изучавал специално и по скоро механиката би трябвало да ми е силата както се казва, с електроника съм се занимавал както има една приказка в която викат "НЕВОЛЯТА" на помощ..не че не се справям но все пак да си кажа защо искам помощ. Предварително ти благодаря.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
Внушаваш неверни неща. Първият прототип на Дизел НЕ се е взривил, колкото и на теб да ти е удобно, за да докажеш твоята теза...
Първоначалната идея на Дизел е да изработи двигател, който да работи с въглищен прах. Прахът трябвало да се подава в цилиндъра, където има въздух под налягане от 250 бара. Това не било възможно и след различни опити, налягането е намалено до 40 бара. Въздухът, подаван под налягане, се нагрявал до висока температура и горивото е трябвало да се самовъзпламенява, без за това да е нужна искра. Машината трябвало да работи без външно охлаждане.
Идеята претърпява крах: двигателят прегрявал, прахът оставял наслоявания и цилиндрите блокирали, а технологията не позволявала да се постигнат толкова високи степени на сгъстяване.
Това, че двигателят е прегрявал /продължително време/ и прахът се е наслоявал /продължително време/ - прилича ли ти на взривяване?
...................................
Ако "вашего" брата кара 20 и повече годишни - си носи последствията - срещу 5-10 К лв.
Ако, обаче "вашего" брата кара електромобил за 100-150 К /и повече/ лв. - как ли ще си носи последствията В ДНЕШНО ВРЕМЕ?
Както и да е, вече изяснихме, че двг и електричка се изравняват по въглероден отпечатък някъде около 150 хил.км.. Дори сега, двг-тата навъртат по 300-400 хил.км., откъдето следва, че електричката, като транспорт, вече е по-екологична. Ако не помниш -беше преди около половин година - пий си гинкото. Оля се с брътвежи.
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнениеС риск да бъда оплют , че не съм в крак с времето или поста ми да бъде изтрит да си кажа че си купих хюндай и30 комби дизел евро 5, който когато го заредих за около 70 евро ми показа на екрана че мога да карам 907км
Коментар
-
С риск да бъда оплют , че не съм в крак с времето или поста ми да бъде изтрит да си кажа че си купих хюндай и30 комби дизел евро 5, който когато го заредих за около 70 евро ми показа на екрана че мога да карам 907км. Самото зареждане стана за около 2-3 минути- нищо общо с няколкото часа нужни на електричката да се зареди
Коментар
-
Първоначално изпратено от ford_perfekt Разгледай мнениеПо техническите параметри, които изброи, няма какво да отговоря, тъй като не съм запознат като теб в детайли. Ще кажа само, че на Рудолф Дизел първият му прототип се е взривил, пък сега нашего брата кара дизеловите кочини на цяла Европа. Вярно, тук-там на улицата, пламне някой и друг дарак, ама медиите не вият като линейки от това.
Сега, не мисля да влизам в технически спор, за който не съм подготвен. Това е съвсем ново като изпълнение и е логично да има фалове в началото. За няколко пламнали EV от стотици хиляди са изписани хиляди статии. Задавам си въпроса cui bono?
Внушаваш неверни неща. Първият прототип на Дизел НЕ се е взривил, колкото и на теб да ти е удобно, за да докажеш твоята теза...
Първоначалната идея на Дизел е да изработи двигател, който да работи с въглищен прах. Прахът трябвало да се подава в цилиндъра, където има въздух под налягане от 250 бара. Това не било възможно и след различни опити, налягането е намалено до 40 бара. Въздухът, подаван под налягане, се нагрявал до висока температура и горивото е трябвало да се самовъзпламенява, без за това да е нужна искра. Машината трябвало да работи без външно охлаждане.
Идеята претърпява крах: двигателят прегрявал, прахът оставял наслоявания и цилиндрите блокирали, а технологията не позволявала да се постигнат толкова високи степени на сгъстяване.
Това, че двигателят е прегрявал /продължително време/ и прахът се е наслоявал /продължително време/ - прилича ли ти на взривяване?
...................................
Ако "вашего" брата кара 20 и повече годишни - си носи последствията - срещу 5-10 К лв.
Ако, обаче "вашего" брата кара електромобил за 100-150 К /и повече/ лв. - как ли ще си носи последствията В ДНЕШНО ВРЕМЕ?
Коментар
-
Първоначално изпратено от grisow Разгледай мнение
Ти не се офлянквай и не губи време с деконструктивна критика, ами най-конструктивно и изобретателски почвай да мислиш за батерии за антиелектрони, то ест позитрони. Там в магнитно поле ли ще ги държиш, във Вихрови токове ли, но двеста-триста позитрона току-виж стигнали за Варна - София - Варна и обратно.
Тея келяви елуктрохимични бактерии ги остави...
Ше ги пускаме един по един в дълбочината на некое топче от високотемпературен матрял, то ше се нагрева, а от там - я парна машина, я нещо с ефекта на Зеебек... ти по-добре знаеш.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
...и, при една-единствена грешка, да се анихилираме сами, щото грешки са ставали, стават и ще продължат да стават.
Тея келяви елуктрохимични бактерии ги остави...
Ше пускаме позитроньето един по един в дълбочината на некое топче от високотемпературен матрял, то ше се нагрева, а от там - я парна машина, я нещо с ефекта на Зеебек... ти по-добре знаеш.
Коментар
Коментар