Първоначално изпратено от Имхотеп
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеИмхотеп става въпрос за това което тесла произвежда и се продава - автомобили по 2 тона с ускорение на реактивен снаряд,. Ако те удари на пътя и си с човешка кола едва ли ще оцелееш.Защо хората купуват такива возила - при инцидент пострадват тези в малката кола. Това е форма на самозащита от инстинкта за самосъхранение, но не е цивилизовано. Гориме петрола като луди и после емисиите били огромни.
Същото е и при хората, съвсем нормално е да искаш голяма кола. По-удобно е. В България имах ауди и ми харесваше. Сега като седна в кола имам чувството че съм седнал на земята. Сгъвам се няколко пъти, коленете ми на ушите, бе не си е работа...Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение
Дай да спреме да се развиваме, щото утре може да падне метеорит и да заличи всичко. Такова ЕМС какво би направило на настоящите ДВГ според тебе като им прецака бордовия компютър? Реално няма кола без електроника от поне 30 години, дори най-скапаните бангии като лади и тем подобни имат вече.
Коментар
-
Имхотеп става въпрос за това което тесла произвежда и се продава - автомобили по 2 тона с ускорение на реактивен снаряд,. Ако те удари на пътя и си с човешка кола едва ли ще оцелееш.Защо хората купуват такива возила - при инцидент пострадват тези в малката кола. Това е форма на самозащита от инстинкта за самосъхранение, но не е цивилизовано. Гориме петрола като луди и после емисиите били огромни.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеPyramid , то не е плюене защото и компанията на Мъск произвежда едни танкове и изтребители за возене по улиците на един човек. Не казвам че е виновен защото такъв е обществения заряд и мисленето на хората днес.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнениеВ това „безопасно” бъдеще, всяко ЕМС (електромагнитно смущение) над даден праг, ще се превръща в множествени жертви по цял свят...
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнениеВсеки, който плюе по Мъск - ама много ми е интересно - дали си задава въпроса или пък, случайно, може да отговори утвърдително на него? -
-Добре де, ОК. А сам, мога ли и дали правя по-добре от него сума ти неща, че да имам поне моралното право да го критикувам?
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Колата като комодити и под наем няма да стане скоро. Или ще стане в големите градове.
То сега като завали и много трудно се хващат таксита - навсякъде по Света. Добре че е Юбер и цените като скочат - повече Юбери излизат на високите цени и се регулира пазара - някои път и преди да спре дъжда.
Сега представи си колата като комодити и да завали или по празници - никъв шанс нямаш да се доредиш. Освен ако няма за всеки човек по кола.
Та колата като комодити не мащабира. Отделно хората си купуват вила (втори дом) точно с тази цел - да разполагат с него по всяко време, а не да разчитат на хотели. Това е и идеята да имаш собствена кола - да не зависиш от таксита, които ги няма като завали.
Това не е като тротинетките под наем да си джуркаш из града вместо с метро.
Коментар
-
Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнение
От 2013 е - сама си кара из гаража и си паркира и излиза обратно.
https://www.youtube.com/watch?v=YEn9bQkBXkE
Второто видео е интересно, определено се мъчат да гонят Теслата, но още са несигурни.
Коментар
-
Новото електрическо ауди
https://www.youtube.com/watch?v=vjsfMmJ4AiM
Само дето пискат като си махнеш ръцете от кормилото, щото не е ясно кой носи отговорността ако стане инцидент.
Коментар
-
Първоначално изпратено от STARKUS Разгледай мнение
Досега не съм виждал автопилотите на Волво, Тойота или други в условия като на видеото отдолу.
https://youtu.be/tlThdr3O5Qo
https://www.youtube.com/watch?v=YEn9bQkBXkE
Коментар
-
Днес в ФТ:
Herbert Diess, Volkswagen chief executive, sees an existential challenge to the traditional auto business from new challengers. “If we continue at our current speed, it is going to be very tough,” he recently told senior managers at VW. It is a concern shared by Angela Merkel, Germany’s chancellor. In an interview with the FT this month, she said that software companies were inserting themselves into producer-customer relationships, becoming essential “intermediaries” between businesses and their clients.
The anxieties are most acute in the automotive industry, which accounts for one-third of German R&D spending. As Tesla challenges all facets of the German carmaking model, some industry executives fear that a century’s worth of combustion engine knowledge might be rendered superfluous.
Just five years ago, such a statement would have seemed ludicrous, but last week the valuation of Tesla — which produced fewer than 500,000 cars in 2019 — overtook that of Volkswagen, which routinely sells more than 10m cars a year. Investors are looking at VW’s global production sites as liabilities rather than assets, while betting that Tesla — like Apple, Google and Facebook before it — could derive new revenues from turning the car into a platform for other services.
- 1 like
Коментар
Коментар