IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Време е смешникът да подкара каруците... ))

    Каква била "преднината" на Тесла? Тоя е слънчасал от месеци... )) Аве пич, Земи се събудиш! ))

    Тесла е джудже, което - се опитва да продава минимум 3 /ТРИ/ ПЪТИ над себестойността - ако приемем, че себестойността на подобно превозно средство е $ 50 000. Тя НЕ Е толкова! Това е първата грешка на Мъск. Друга грешка е изкуственото надуване на отчетите в последното тримесечие на текущата финансова година. Това замъглява съзнанието на лековерните! Да, така ще им прибере парите, но това НЕ Е вариант за ДЪЛГОСРОЧНО съществуване на пазара, ако и акцията да се надува, но - без да се реализират ПРОДАЖБИ..., УВИ!

    Мъск добре знае горното, затова бърза да, което може в тоя момент. Времето НЕ работи за него, камо ли пък той да "обръщал" пазара на автомобилите... СМЕХ! Нито има база, нито има специалисти /които постоянно прогонва!/, нито има работници /с които сключва договори, клаузите в които - НЕ спазва - и така прогонва и самите СИ работници!/...

    Смешникът /долу/ говори, как Тесла щяла да настига: GM, FORD, CHRYSLER... До вчера говореше, че Тесла имала продажби, повече от всички..., но – когато сам той видя приходите на големите и нямаше какво да каже за тия $ 425 милиарда да 2019 г. – сега пее друга песНИЧКА... :)) „ЩЕ..., ЩЕ..., ЩЕ!”

    Тесла не може да се мери с една Дачия по продажби, камо ли – ЩЯЛА да излезе на големите!

    Говорим за ПРОДАЖБИ, за РЕАЛИЗАЦИЯ! Това не е като да надуеш един балон на борсата!

    Тесла НЕ може да направи 500 000 продажби за годината, камо ли да излезе – на колко? Хайде де, смешко, кажи – дали си запомнил нещо от онова, което съм казал като цифри?

    90 000 000 бр. автомобили!

    ДЕВЕТДЕСЕТ МИЛИОНА автомобили се реализират ЕЖЕГОДНО в света!

    .................................................. .............

    Хайде да видим как стои въпросът с луксозните возила, които Тесла НЯМА ШАНС да доближи в продажбите, които – ДОРИ през 2019 г. РАСТАТ!

    Смешникът твърди, че – НЕ, те намаляваЛИ... Е, не е така – те нарастват и през 2019 г.! /друг път ще си кажем още подробности, защото – нарастването ЩЕ Е ОЩЕ по-голямо при автомобилното производство в СЛЕДВАЩИТЕ години, ако и това да не е силно изразено в луксозния сегмент, има си причини, но не като Тесла – от 10 години – само празни приказки.../

    СПРАВКА: погледнИ продажбите и устойчивият им ръст през ПОСЛЕДНИТЕ години, въпреки тъпотиите, които раздуваш, заедно с платените журналисти!


    Да видим какво продадоха през 2019 г. луксозните марки - и как Тесла се "вписва" по продажби в тая група /за сега/... Но Тесла щяла да прави милиони продажби... )) Тя първо нека достигне продажбите на китайците, които я превъзхождат ЧЕТИРИКРАТНО / и повече!/... А кога Тесла ЩЕ "стигне" продажбите на Дачия?!? )) Разбира се, че Дачия и през 2020 ще е ПРЕДИ Тесла по продажби! ))

    На Смешко /тук/, както и на Мъск - им подхожда оная умна приказка на българина:

    "Напънала се планината и родила... мишка!" ))



    Last edited by безимeн; 14.02.2020, 21:55.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

      Или не искаш или не можеш да вденеш - БЪДЕЩИ ОЧАКВАНИЯ. Това е пазара. Инвеститорите предпочитат компании с перспективи, особено такива които преобръщат установени индустрии.

      Подсказвам ти да разгледаш историята на АМАЗОН! Не искаш - твоя си работа.

      Субсидиите на петролнагта индустрия годишно в световен мащаб са за около 5 ТРИЛИОНА долара (не знам дали можете да схванете размера). Пак да повторя. Без субсидии - петрола ще в пъти по-скъп отколкото е сега на бензиностанцията.

      Globally Fossil Fuel subsidies remained large at $4.7 trillion (6.3 percent of global GDP) in 2015 and are projected at $5.2 trillion (6.5 percent of GDP) in 2017. The largest subsidizers in 2015 were China ($1.4 trillion), United States ($649 billion), Russia ($551 billion), European Union ($289 billion), and India ($209 billion)
      Еди, нали разбираш, че ако някой жаден за знания ум ти глътне набързо поста, той би си помислил, че правителствата по света събират данъци и след това ги плащат на производителите на фосилни горива.

      В публикацията пише съвсем друго нещо.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнение

        Пазара, а и инвеститорите понякога грешат. Все още не знаем дали са прави или не в случая. Тесла прави коли, продава ги, не е тотален балон. Но пък все още няма година завършила с печалба. Да не говорим че сега новата фабрика в Китай покрай тоя коронавирус какво ще стане с нея.
        Така е. Няма как да знаем със сигурност какво ще е бъдещето. Затова залагаме на вероятности. С оглед на историята и постигнатите резултати до момента, шансовете са на страната на Тесла и начинанията с които се е захванал Мъск.

        Забележете в дискусията между оптимиста и песимиста за Тесла за какво спорят. Не дали ще ги бъде елетричките. Това вече е ясно за хората които разбират. Спора е каква е преднината на Тесла пред останалите авто производители - 2 или 10 години!
        Вадете си изводите:

        Коментар


        • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

          Или не искаш или не можеш да вденеш - БЪДЕЩИ ОЧАКВАНИЯ. Това е пазара. Инвеститорите предпочитат компании с перспективи, особено такива които преобръщат установени индустрии.

          Подсказвам ти да разгледаш историята на АМАЗОН! Не искаш - твоя си работа.

          Субсидиите на петролнагта индустрия годишно в световен мащаб са за около 5 ТРИЛИОНА долара (не знам дали можете да схванете размера). Пак да повторя. Без субсидии - петрола ще в пъти по-скъп отколкото е сега на бензиностанцията.

          Globally Fossil Fuel subsidies remained large at $4.7 trillion (6.3 percent of global GDP) in 2015 and are projected at $5.2 trillion (6.5 percent of GDP) in 2017. The largest subsidizers in 2015 were China ($1.4 trillion), United States ($649 billion), Russia ($551 billion), European Union ($289 billion), and India ($209 billion)
          Бъркаш инвеститор с глупак

          Коментар


          • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

            Или не искаш или не можеш да вденеш - БЪДЕЩИ ОЧАКВАНИЯ. Това е пазара. Инвеститорите предпочитат компании с перспективи, особено такива които преобръщат установени индустрии.
            Пазара, а и инвеститорите понякога грешат. Все още не знаем дали са прави или не в случая. Тесла прави коли, продава ги, не е тотален балон. Но пък все още няма година завършила с печалба. Да не говорим че сега новата фабрика в Китай покрай тоя коронавирус какво ще стане с нея.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

              Или не искаш или не можеш да вденеш - БЪДЕЩИ ОЧАКВАНИЯ. Това е пазара. Инвеститорите предпочитат компании с перспективи, особено такива които преобръщат установени индустрии.

              Подсказвам ти да разгледаш историята на АМАЗОН! Не искаш - твоя си работа.

              Субсидиите на петролнагта индустрия годишно в световен мащаб са за около 5 ТРИЛИОНА долара (не знам дали можете да схванете размера). Пак да повторя. Без субсидии - петрола ще в пъти по-скъп отколкото е сега на бензиностанцията.
              )
              Аз лично нямам нищо против да си купя електрокар и да си ходя до работа. Проблемът идва когато искам да се прибера до бг. Нормално се прибирам за около 28-30 часа+ време ако спим някъде. С електрокара ще мина 48 часа при всички случай. По въпроса за бъдещите очаквания ти написах да отидеш в темата за политика, там са по думичката "ЩЕ"- Бъдеще време. Само не разбрах кога ще се избият милиардите загуба и дали премията в германия за рено зои не изкривява дългата ръка на пазара

              Коментар


              • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                Или не искаш или не можеш да вденеш - БЪДЕЩИ ОЧАКВАНИЯ. Това е пазара. Инвеститорите предпочитат компании с перспективи, особено такива които преобръщат установени индустрии.

                Подсказвам ти да разгледаш историята на АМАЗОН! Не искаш - твоя си работа.

                Субсидиите на петролнагта индустрия годишно в световен мащаб са за около 5 ТРИЛИОНА долара (не знам дали можете да схванете размера). Пак да повторя. Без субсидии - петрола ще в пъти по-скъп отколкото е сега на бензиностанцията.

                Globally Fossil Fuel subsidies remained large at $4.7 trillion (6.3 percent of global GDP) in 2015 and are projected at $5.2 trillion (6.5 percent of GDP) in 2017. The largest subsidizers in 2015 were China ($1.4 trillion), United States ($649 billion), Russia ($551 billion), European Union ($289 billion), and India ($209 billion)
                Понеже продължаваш да пишеш глупости …
                https://energiya.bg/?p=7231
                Половината от тея трилиони субсидии са ВЪГЛИЩА. От тях какво се произвежда - гориво за коли или ТОК?
                Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                Коментар


                • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                  Специално за загубите на тесла май че не е сгрешил- само за 2019 са на загуба по спомен около 750 милиона

                  Oткaктo прeди 15 гoдини, кoмпaниятa зaпoчвa дa ce зaнимaвa cъc cвoятa cвoeoбрaзнa рeвoлюция в aвтoмoбилocтрoeнeтo, зaгубитe ѝ ce изчиcлявaт нa нaд $6 млрд. Нeзaвиcимo oт привиднaтa пoпулярнocт нa Tеslа, зaгубитe прoдължaвaт дa ce трупaт. Caмo зa първaтa чeтвърт oт тeкущaтa гoдинa тe ca в рaзмeр нa $702 млн. Пo инфoрмaция нa NBС финaнcoвитe зaгуби нa Tеslа зa 2019 ca нaй-гoлeмитe зa пocлeднитe гoдини. Oт caмaтa кoмпaния cъщo нe крият рaзoчaрoвaниeтo cи. Финaнcoвият дирeктoр Зaкaри Киркхoр кoнcтaтирa, чe пocлeднитe чeтири мeceцa ca eдни oт нaй-cлoжнитe в цялaтa иcтoрия нa Tеslа.

                  Другите неща трябва да ги напишеш в темата за политика тъй като там са експертите
                  Или не искаш или не можеш да вденеш - БЪДЕЩИ ОЧАКВАНИЯ. Това е пазара. Инвеститорите предпочитат компании с перспективи, особено такива които преобръщат установени индустрии.

                  Подсказвам ти да разгледаш историята на АМАЗОН! Не искаш - твоя си работа.

                  Субсидиите на петролнагта индустрия годишно в световен мащаб са за около 5 ТРИЛИОНА долара (не знам дали можете да схванете размера). Пак да повторя. Без субсидии - петрола ще в пъти по-скъп отколкото е сега на бензиностанцията.

                  Globally Fossil Fuel subsidies remained large at $4.7 trillion (6.3 percent of global GDP) in 2015 and are projected at $5.2 trillion (6.5 percent of GDP) in 2017. The largest subsidizers in 2015 were China ($1.4 trillion), United States ($649 billion), Russia ($551 billion), European Union ($289 billion), and India ($209 billion)
                  Last edited by ED; 14.02.2020, 17:07.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                    Два факта:
                    1) Тесла в САЩ няма никакви субсидии и се продава като топъл хляб.
                    2) субсидиите за горивата са от поядъка на няколко трилиона в световен мащаб според световната банка. Ако ги няма цената на петрола ще е няколко пъти по-висока. Пита се в задачата какви коли ще предпочете купувача ако на ток му е 10-20 пъти по-евтино да се движи?
                    Я пак си помисли.
                    Тези субсидии за топлене и за производство на евтин ток ли са или за придвижване?
                    Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                      Два факта:
                      1) Тесла в САЩ няма никакви субсидии и се продава като топъл хляб.
                      2) субсидиите за горивата са от поядъка на няколко трилиона в световен мащаб според световната банка. Ако ги няма цената на петрола ще е няколко пъти по-висока. Пита се в задачата какви коли ще предпочете купувача ако на ток му е 10-20 пъти по-евтино да се движи?
                      Откога няма субсидии- а преди имаше ли?? Я извади една справка кой колко коли е продал за миналата година- падаш си по тези неща. И дай справка за субсидии на горивата, сигурно имаш предвид акцизите и данъците които потребителя плаща. Специално за говедария няма данък или акциз , затова горивата са по долар за литър

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                        Безимения много неща разправя и почти всички са с погрешни изводи.
                        Справка Амазон.
                        Специално за загубите на тесла май че не е сгрешил- само за 2019 са на загуба по спомен около 750 милиона

                        Oткaктo прeди 15 гoдини, кoмпaниятa зaпoчвa дa ce зaнимaвa cъc cвoятa cвoeoбрaзнa рeвoлюция в aвтoмoбилocтрoeнeтo, зaгубитe ѝ ce изчиcлявaт нa нaд $6 млрд. Нeзaвиcимo oт привиднaтa пoпулярнocт нa Tеslа, зaгубитe прoдължaвaт дa ce трупaт. Caмo зa първaтa чeтвърт oт тeкущaтa гoдинa тe ca в рaзмeр нa $702 млн. Пo инфoрмaция нa NBС финaнcoвитe зaгуби нa Tеslа зa 2019 ca нaй-гoлeмитe зa пocлeднитe гoдини. Oт caмaтa кoмпaния cъщo нe крият рaзoчaрoвaниeтo cи. Финaнcoвият дирeктoр Зaкaри Киркхoр кoнcтaтирa, чe пocлeднитe чeтири мeceцa ca eдни oт нaй-cлoжнитe в цялaтa иcтoрия нa Tеslа.

                        Другите неща трябва да ги напишеш в темата за политика тъй като там са експертите
                        Last edited by v_tin; 14.02.2020, 16:32.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                          Гледам че съм пропуснал в задачата с басейните нещо, а то е- какво мислите за конкуренцията на теслите- например сега при мен върви реклама на рено зои с 6-8 хиляди премия. Не го знам колко струва, но тази премия май изкривява цялата пазарна логика- да оцелее по добрият
                          Два факта:
                          1) Тесла в САЩ няма никакви субсидии и се продава като топъл хляб.
                          2) субсидиите за горивата са от поядъка на няколко трилиона в световен мащаб според световната банка. Ако ги няма цената на петрола ще е няколко пъти по-висока. Пита се в задачата какви коли ще предпочете купувача ако на ток му е 10-20 пъти по-евтино да се движи?

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                            Загубите и кроссубсидирането смяташ ли го, защото безименният говореше за 7 милиарда загуби. Хайде пак задачката с басейните- ако печалбата на теслите нараства с 40% на година за колко време ще се избият тези 7 милиарда
                            Безимения много неща разправя и почти всички са с погрешни изводи.

                            Печалбата на инвеститора се формира от дивидент + капиталова печалба.
                            Не знам защо сте се впрегнали толкова за инвеститорите в Тесла, които са много напред (отчасти благодарение на донорите скъсяващи компанията).

                            А иначе да научиш нещо полезно - цената на една компания няма нищо общо с печалбата която реализора днес или е реализирала вчера, а с очакванията за дисконтирани бъдещи приходи. И ако не сте разбрали очакванията са традиционните производители да губят (отразено в стойността на акциите им), а за Тесла да се увеличават с чудовищни темпове за тази индустрия.

                            Справка Амазон.

                            Коментар


                            • Гледам че съм пропуснал в задачата с басейните нещо, а то е- какво мислите за конкуренцията на теслите- например сега при мен върви реклама на рено зои с 6-8 хиляди премия. Не го знам колко струва, но тази премия май изкривява цялата пазарна логика- да оцелее по добрият

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнение

                                Which makes it another case study in what happens when an extraordinarily rich society can’t find enough new ideas that justify investing all its stockpiled wealth.

                                Или с други думи има много кинти, но няма къде да се инвестира и затова се създават балоните като някои успее да излъже инвеститорите с кинти че ще направи революция.

                                Горното изречение обяснява и балона с коините. Над 10 години и блок-чейн технологията няма практическо приложение, само празни приказки как щяла да направи революция. И понеже има много свободни пари и хоп те са вътре и си правят балонче.

                                Горе долу същото е и с акциите на Тесла. Имала революционни идеи, правела не знам си какво, не знам си що. Ама конкуренцията имала и тя пазарен дял без много приказки - няма значение, важното е че бъдещето е при нас и ние правим революция, бла, бла - Бууууууммммммм.
                                Особено ярък пример за настроенията на инвеститорите в горната светлина е историята на "Теранос" и Елизабет Холмс.
                                https://money.bg/ceo/istoriyata-na-e...i-vsichko.html

                                Поразчетох се на времето за развитието му и останах, обаче, с подозрението, че са могли реално да изкарат тоя стартъп; е, не чак 200 вида анализи от микрокапка кръв за десет-петнайсет минути, но поне 20, което хич не е малко за удобството, бързината и ниската цена, която тяхната машина би давала при развитие. Но балонът им се е спукал рано, преди да ги издигне малко повече за истинска доразработка.

                                Коментар

                                Working...
                                X