Първоначално изпратено от satz
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение
Я кажи сега ако хипотетично си накупим шопите електрички.
И дойде 24 май и 100к се засилим към Гърция.
Дека ще ги заредим тея теслИ?
Трябва да имаме и 100к зарядни станции. х100кв/ч = 10млн кв/ч. зА 10 часа 1 нощ трябва да се заредят = 1млн кв/ч мощност = 1 АЕЦ реактор - само да се разходят Шопите.
А като се разходят и другите - има няма 4-5 АЕЦ-а ще трябват. Откъде ще ги вземем.
Трябва да ги построим - демек трябва едни 20-30млрд да извади НЕК/Държавата.
Преди 2050 година няма да стане
За конкретната задача - ще ги зареждат в Гърция. майтап, дан се вържеш нещо сега..
Безспорно преходът ще е интересен.
пп.
За Гърция в един ден да заминават над 50х.каляски. е рядкост (разширението на ПАВЕЦ Чаира ще стигне? )Last edited by satz; 21.02.2020, 16:19.
Коментар
-
v_tin , на Фолксваген са тези мотори но са двугоривни пак и с бензин работят, степента на сгъстяване може да отиде още нагоре и въпреки това 70-80 грама на километър, непостижими са такива емисии с друга технология за сега. И при положение че съществува вариант който е най добър е необяснима манията по батерийките, ще сложиш половин тон батерийки и ще ги разкарваш из града и енергията ще отива в спирачките и рекуперацията не е 100 процента ефективна а е с големи загуби на енергия също. Ако ти прави впечатление разхода в град е доста по висок и при тези мотори и проблема се решава с меки хибриди с LTO батерия с малък капацитет или кондензатори и в града могат да станат много по икономични.
Дори тази технология е трудно да се направи масова поне за градски автомобили от гледна точка на инфраструктура а за батерийките е направо невъзможно, някога технологията на коли с двг пробила за няколко години пред каруците, защото вземали каруци и сковали по един двг и промяната била лесна. Сега условията са други, техниката е усложнена и няма как да стане чак толкова бързо. Прогреса е спиран от боричкането за пазари в момента най вече, ако него го няма и нещата са установени зеления план ще се случи за много малко време. Тока от ВЕИ -тата да го правят на водород и без това за друго трудно се употребява, водорода е добра добавка за метана и трудно ще достигнат да добавят 3% а може теоретично да стига до 15 но няма смисъл защото ще трябва тока за водорода да го правят с въглища. ВЕИ мощностите са надути в много пъти, в действително електроенергията се добива по старите начини преди ВЕИ "революцията" която не им се получи но те случайно забравят да отчетат. Не знам какво им пречи да направят един истински и реалистичен план, има смисъл от план и по чист въздух..не е лошо.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение78-10, ще стане защото целта им са само милиардите да ги съберат, за другото абсурд - ще спрат ли въртенето на планетата. А и тя е в групата дето я лови коронавируса та за какво са и милиардите.Понеже плана веднага ще цъфне ако става въпрос за батерии за които дори няма литий откъде да вземат и затова измислиха водород, ако трябва да позная водорода ще се окаже природен газ когато трябва да се отчете плана с добавен малко водород и в интерес на истината 3% водород много подобряват природния газ и изгарянето му в двг.За автомобили на природен газ има голяма ниша, но да не са конвертирани а с двг с компресия като на дизел и същото кпд, могат да бъдат и меки хибриди което е евтино и осъществимо в мащаби, съответно и със стар -стоп който работи лесно и е много бърз.
Коментар
-
Първоначално изпратено от power grid Разгледай мнение
Е накрая ще вземем дървото и кака ти Урсула като и го усуча два пъти в главата много бързо ще и доде акъля у празната глава.
Коментар
-
78-10, ще стане защото целта им са само милиардите да ги съберат, за другото абсурд - ще спрат ли въртенето на планетата. А и тя е в групата дето я лови коронавируса та за какво са и милиардите.Понеже плана веднага ще цъфне ако става въпрос за батерии за които дори няма литий откъде да вземат и затова измислиха водород, ако трябва да позная водорода ще се окаже природен газ когато трябва да се отчете плана с добавен малко водород и в интерес на истината 3% водород много подобряват природния газ и изгарянето му в двг.За автомобили на природен газ има голяма ниша, но да не са конвертирани а с двг с компресия като на дизел и същото кпд, могат да бъдат и меки хибриди което е евтино и осъществимо в мащаби, съответно и със стар -стоп който работи лесно и е много бърз.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от 78-10 Разгледай мнениеЩе трябва и енергия за зареждането. Кака ти Урсула иска Европа в 2030 година да мине напълно само на слънце и вятър... Сега събира милиардите за тази цел... На твой и мой гръб.
В такъв случай няма да има опашки пред зарядните станции, защото енергията ще стига само за най-заслужилите, за "наши хора". Останалите – пеша или на магарета.
Коментар
-
Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнениеТесла ще набере нови 2 милиарда долара от борсата. Айде на новите пресни акции.
https://techcrunch.com/2020/02/13/te...tock-offering/
Коментар
-
Тесла ще набере нови 2 милиарда долара от борсата. Айде на новите пресни акции.
https://techcrunch.com/2020/02/13/te...tock-offering/
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение78-10, само има един проблем за зеленото - някой трябва да произведе батериите и това трябва да стане от суровини каквито не съществуват в необходимите за това количества на планетата. Обаче това не пречи на целта да се постави нали.
В такъв случай няма да има опашки пред зарядните станции, защото енергията ще стига само за най-заслужилите, за "наши хора". Останалите – пеша или на магарета.
Коментар
-
Първоначално изпратено от SStoilov Разгледай мнениеЕх Ех Ех
да живей на ТСЛА-та дръжката.
Ей я без пари е 800$ , купувайте.
Мен ме сърбят ръцете да я изшортя , ама лудостта може да трае доста дълго време
Дейба и мошеника , оня дет още е CEO, само прочети какви ги говори и какви ги върши , ED
Ако не разбираш, че това е мошеник от класа .. няма ко да помогне.
А по темата - обислял съм нееднократно да си купя електричка ( нарая - преди 5 години купих дизеляк)
Пак обмислях наскоро - ми не ми излизат сметките за електричка
И защо не I-pace а точно на тсла-та дръжката ? Примерно ?
e-golf ? само тсла-та ли е електричка , та чак да закопае останалите производители
Бая народ се наигра с шортене и честно да ти кажа не виждам причина някой да го прави освен да трупа публично внимание. Шортенето по дефиниция е трудно занимание, с тесла е и много болезнено.
На последния въпрос -защо Тесла, а не друг? мисля продажбите говорят сами за себе си. За парите които даваш няма конкуренция на Тесла и който се реши и направи кратко проучване стига до извода че тесла е #1 за:
Цена за пробег
Практичност
Мрежа от зарядни
Динамика
Ефективност
Сигурност
Постоянно подобрение - колата след година е по-добра от момента на покупка.
Автопилот
Забавления
Просто никой не може да ги доближи.
Във високия сегмент Порше се опитва с Тайкан на двойна цена. И единственото което постигна е да го докара на динамика на пистата.Last edited by ED; 18.02.2020, 14:42.
Коментар
-
Първоначално изпратено от analog Разгледай мнениеA какъв е смисълът да се пътува от Германия до България с кола? Сигурно е интересно за един път, ама след това?
Яиш кака ти Гретка Тунберг как зелено пътува. В светлото бъдеще тя, като активен борец срещу замърсизма, ще минава без опашка на зарядната станция. А и нейните деца-внуци... Вземай пример, и колкото по-отрано трупаш зелен актив, толкова по-голям активен борец ще ти пише в паспорта че си.Last edited by 78-10; 18.02.2020, 10:45.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеТя работата върви към загуба на технологии, не знам кое е жалко.
Хайде, мир и любов на всички.Last edited by Pyramid; 18.02.2020, 06:16.
Коментар
Коментар