IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
    Строежа на новата фабрика в Тексас върви с брутални темпове.

    Никога не съм виждал толкова техника и такова разнообразие от машини а от дете следя ютуб каналите за строителство... Темповете с които се работи са умопомрачителни.



    Тия американци са ненадмината сила...
    Интересно е кой завод ще пуснат първи - Гига Берлин или Гига Тексас

    Коментар


    • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
      Строежа на новата фабрика в Тексас върви с брутални темпове.

      Никога не съм виждал толкова техника и такова разнообразие от машини а от дете следя ютуб каналите за строителство... Темповете с които се работи са умопомрачителни.
      Е къде е фабриката- аз не видях такава- иначе- като плащаш- получаваш

      Коментар


      • Строежа на новата фабрика в Тексас върви с брутални темпове.

        Никога не съм виждал толкова техника и такова разнообразие от машини а от дете следя ютуб каналите за строителство... Темповете с които се работи са умопомрачителни.



        Тия американци са ненадмината сила...
         

        Коментар


        • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

          Разбира се. Досега никога не успяха да направят кола, но сега ще изкарат електомобил който ще отвее Тесла.
          Това е за индийския пазар бре
          Там ще се харчат като топъл хляб

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Grosss Разгледай мнение
            Руснаците са на път да пуснат на пазара много евтин електромобил,който да отвее конкуренцията
            Разбира се. Досега никога не успяха да направят кола, но сега ще изкарат електомобил който ще отвее Тесла.

            Коментар


            • А бе чета че имало директива 2050г цял ЕС да е на еко енергия и в тази връзка в софия търсели място за водородна станция. А водорода щели да го произвеждат с електричество и да го има като акумулатор

              Коментар


              • EV’s are already better than ICE cars, AND CHEAPER !!! | New study confirms

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Grosss Разгледай мнение
                  Руснаците са на път да пуснат на пазара много евтин електромобил,който да отвее конкуренцията...
                  Харесвам електричките но, в какво ще му съхраняват енергията на руското чудо-юдо (риба-кит)?
                  Щото,
                  Китайски чехли -1 лв.за чифт. Китаецът в тях - безценен.
                  Last edited by Pyramid; 05.08.2020, 20:59.

                  Коментар


                  • Руснаците са на път да пуснат на пазара много евтин електромобил,който да отвее конкуренцията
                    Last edited by RUBLA; 05.08.2020, 08:49. Причина: Забранен линк!

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
                      Тесла е №1 по продажби, и продава повече от втория, третия и четвъртия топ производител взети заедно. Не по модел както беше досега, а общо по продадени коли взети заедно всички модели накуп. По време на криза.
                      https://electrek.co/2020/08/03/tesla...kers-combined/
                      Като се има предвид зарядната мрежа на Тесла, едва ли скоро ще видим сериозна конкуренция. От една страна Тесла се възприема като големия лидер в EV трансформацията и потребителите когато избират първата им опция ще бъде Тесла сравнена с някой друг. За да "пробие" друг конкурент трябва да излезе с нещо ново и невиждано, или с много по-ниска цена от Тесла! И двете са практически невъзможни!

                      Скоро видях, че VW са свалили CEO-то който беше тръгнал да трансформира компанията в посока към електрификация. Вече и за VW не съм много сигурен, че ще ги бъде след 10 години. Може и да не фалират, но определено няма да са лидера в авто-производството.

                      Коментар


                      • Тесла е №1 по продажби, и продава повече от втория, третия и четвъртия топ производител взети заедно. Не по модел както беше досега, а общо по продадени коли взети заедно всички модели накуп. По време на криза.
                        https://electrek.co/2020/08/03/tesla...kers-combined/

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                          W автомедия сайт на инвестора имаше сравнение между пежо е208 и рено зои- извод- градски коли в гртада зверове, извън града мишки
                          Подозирам че са прави.

                          От автомобилите които не са Тесла корейците са с най-добри показатели като ефективност. Рено и Пежо по дефиниция са градски коли така, че който търси по-комплексен автомобил трябва да търси други модели.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                            Толкоз за ефективността и загубите:

                            [ATTACH=CONFIG]n3634300[/ATTACH]


                            В парично изражение вместо 2-3 лв/ 100км, разхода ще ти е с 30-50ст отгоре.

                            С тия партенки дет ги пускаш само се излагаш.
                            W автомедия сайт на инвестора имаше сравнение между пежо е208 и рено зои- извод- градски коли в гртада зверове, извън града мишки

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                              Гледам че много избирателно отговаряте, хайде да ви припомня една статия отпреди 3-4 дни, някой нещо ще коментира ли

                              .
                              Толкоз за ефективността и загубите:

                              Click image for larger version

Name:	Efficiency.jpg
Views:	1
Size:	51.6 КБ
ID:	3634300



                              В парично изражение вместо 2-3 лв/ 100км, разхода ще ти е с 30-50ст отгоре.

                              С тия партенки дет ги пускаш само се излагаш.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                                Гледам че много избирателно отговаряте, хайде да ви припомня една статия отпреди 3-4 дни, някой нещо ще коментира ли


                                v_tin
                                На това почти няма смисъл да му се отговаря, вече на няколко места хората писаха че тестовете са правени от хора които нямат представа.
                                Освен това тия загуби са само когато се ползва АС зареждане. Повечето хора директно зареждат на DC чарджъри които нямат този проблем.

                                Но ДОРИ да е така, 25% загуби на 15лв за зареждане... колко е. Теб повече ти се изпарява през картерните газове от горивото от колкото ще загубиш зареждайки на АС студена батерия от 0 дори...

                                Коментар

                                Working...
                                X