If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Строежа на новата фабрика в Тексас върви с брутални темпове.
Никога не съм виждал толкова техника и такова разнообразие от машини а от дете следя ютуб каналите за строителство... Темповете с които се работи са умопомрачителни.
Тия американци са ненадмината сила...
Интересно е кой завод ще пуснат първи - Гига Берлин или Гига Тексас
Строежа на новата фабрика в Тексас върви с брутални темпове.
Никога не съм виждал толкова техника и такова разнообразие от машини а от дете следя ютуб каналите за строителство... Темповете с които се работи са умопомрачителни.
Е къде е фабриката- аз не видях такава- иначе- като плащаш- получаваш
Строежа на новата фабрика в Тексас върви с брутални темпове.
Никога не съм виждал толкова техника и такова разнообразие от машини а от дете следя ютуб каналите за строителство... Темповете с които се работи са умопомрачителни.
Наслаждавайте се на любимите си видеоклипове и музика, качвайте оригинално съдържание и го споделяйте с всички свои близки, приятели и целия свят в YouTube.
А бе чета че имало директива 2050г цял ЕС да е на еко енергия и в тази връзка в софия търсели място за водородна станция. А водорода щели да го произвеждат с електричество и да го има като акумулатор
Руснаците са на път да пуснат на пазара много евтин електромобил,който да отвее конкуренцията...
Харесвам електричките но, в какво ще му съхраняват енергията на руското чудо-юдо (риба-кит)?
Щото,
Китайски чехли -1 лв.за чифт. Китаецът в тях - безценен.
Тесла е №1 по продажби, и продава повече от втория, третия и четвъртия топ производител взети заедно. Не по модел както беше досега, а общо по продадени коли взети заедно всички модели накуп. По време на криза. https://electrek.co/2020/08/03/tesla...kers-combined/
Като се има предвид зарядната мрежа на Тесла, едва ли скоро ще видим сериозна конкуренция. От една страна Тесла се възприема като големия лидер в EV трансформацията и потребителите когато избират първата им опция ще бъде Тесла сравнена с някой друг. За да "пробие" друг конкурент трябва да излезе с нещо ново и невиждано, или с много по-ниска цена от Тесла! И двете са практически невъзможни!
Скоро видях, че VW са свалили CEO-то който беше тръгнал да трансформира компанията в посока към електрификация. Вече и за VW не съм много сигурен, че ще ги бъде след 10 години. Може и да не фалират, но определено няма да са лидера в авто-производството.
Тесла е №1 по продажби, и продава повече от втория, третия и четвъртия топ производител взети заедно. Не по модел както беше досега, а общо по продадени коли взети заедно всички модели накуп. По време на криза. https://electrek.co/2020/08/03/tesla...kers-combined/
W автомедия сайт на инвестора имаше сравнение между пежо е208 и рено зои- извод- градски коли в гртада зверове, извън града мишки
Подозирам че са прави.
От автомобилите които не са Тесла корейците са с най-добри показатели като ефективност. Рено и Пежо по дефиниция са градски коли така, че който търси по-комплексен автомобил трябва да търси други модели.
На това почти няма смисъл да му се отговаря, вече на няколко места хората писаха че тестовете са правени от хора които нямат представа.
Освен това тия загуби са само когато се ползва АС зареждане. Повечето хора директно зареждат на DC чарджъри които нямат този проблем.
Но ДОРИ да е така, 25% загуби на 15лв за зареждане... колко е. Теб повече ти се изпарява през картерните газове от горивото от колкото ще загубиш зареждайки на АС студена батерия от 0 дори...
Коментар