IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

    Днеска ако си в американско можеш да си купиш тесла за 36 хил долара. Средната цена е към 40+ щото хората искат екстри. Топ линията е за 90-100 ама както знаем за всеки влак си има пътници.
    Колко пъти на тебе да ти се казва че никога няма да си купя електрокар.ако ще оня измамника да ми даде 10000 долара и да ми я подари не желая пожароопасни боклуци.

    Коментар




    • Искате различен от черен цвят на Тесла, Модел 3: добавете още $1000. Само за да имате червения вариант.

      Какво ще кажете за 19-инчовите спортни гуми? Това е $ 1500 допълнително.

      Други от футуристичните характеристики на Model 3 струват още повече! - съобщава CNN Money...

      Автопилотът на автомобила, който позволява да се поддържа темпо на каране, смяна на лентите и автоматично паркиране, струва допълнително $5000.

      Оборудването за пълно самоуправление е още 3000 долара. /там няма да коментираме!/

      Батерията, която идва с базовия модел, позволява изминаване на 220 мили (355 км) с едно зареждане. Ако искате да пътувате повече, това също струва допълнително. Ъпгрейд на батерията на цена от $ 9000 - позволява изминаване на 310 мили (500 км) с едно зареждане.

      .........................................

      Мисля, че ентусиастите могат да експериментират: срещу $ 55 000 - 60 000 с 500-те километра ЗИМНО ВРЕМЕ!!!...

      Първите трима получават бонус: климатик, който НЕ изразходва ел.енергия и 500-те километра са "реално" изминати при /минус/ - 20 градуса по Целзий!

      Коментар


      • Motor Trend's testing director, Kim Reynolds, got to take a Model 3 owned by Franz von Holzhausen, Tesla's lead car designer, for a spin on the open road Saturday. (Most test drivers were confined to a Tesla-sanctioned course.) But he pointed out that the cherry red sedan was significantly more pricey than the base Model 3 price. Reynolds estimated it cost $59,500 before tax incentives.

        ... Пожелавам ти почти същото: не спирай хапчетата! ))

        Коментар


        • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


          Тия мантри се сочат от години, а цената /напр. на Тесла/ - расте!

          Справка: погледни в началото на темата - преди 10-на години какво са писали същите тези, как цените ще падат до 3-4-5 години... ))

          ОказВА СЕ, че цените НЯМА ДА ПАДАТ! Мъск да не е изперкал, за да свали цените и намали нормата си на печалба! Е, пазарът вече се понасити откъм "привърженици на "зелена" енергия" - за над $ 100 000 за Тесла..., сега вече ѝ сърбат попарата: скоро - с нови $ 50 000 за нова батерия "по каталог" /и повече!!!/

          И в други форуми казваха същото - до 5 години - еди кво си, ама вече 10 минаха /и повече!!!/, а цените на Тесла СКАЧАТ!
          Днеска ако си в американско можеш да си купиш тесла за 36 хил долара. Средната цена е към 40+ щото хората искат екстри. Топ линията е за 90-100 ама както знаем за всеки влак си има пътници.
          Last edited by mibova; 15.04.2020, 08:42.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

            Пич като видиш числа и губиш ясна представа за реалността.
            Две цифри на кръст не можеш да сметнеш, батериите били 50 хил долара пък колата за 35-40 продават.
            Към края на 2020та в Китай Тесла ще държи 10 % дял от бройките и 15-20% от приходите на електрички. В Китай Тесла няма конкуренция - търсенето е оф дъ чартс.

            пич, стига с тия 35-40!

            1. без необходимите екстри ли ги продаваш ти?

            2. с какъв капацитет на батерията? - след първата година - колко според теб струва НОВА БАТЕРИЯ ПО КАТАЛОГ?

            Пич, ти си най-обикновен манипулатор, ве!

            Хората много добре знаят КЪДЕ и КОЛКО да платят, за да им излязат сметките! Стига си ги манипулирал с тъпи сравнения, които правиш тук от месеци!

            Пазарът ВЕЧЕ СЕ НАСИТИ със скъпи ел.мобили на Мъск! Следва нов етап: продажба на Мъск с евтини батерии.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от mirodes Разгледай мнение

              Надали някой е чак такъв привърженик на автомобилите с ДВГ.Проблемът с елавтомобилите са високата им цена и зареждането.Като започне масово производство цената може и да падне,ама зареждането си остава много сериозен проблем.

              Тия мантри се сочат от години, а цената /напр. на Тесла/ - расте!

              Справка: погледни в началото на темата - преди 10-на години какво са писали същите тези, как цените ще падат до 3-4-5 години... ))

              ОказВА СЕ, че цените НЯМА ДА ПАДАТ! Мъск да не е изперкал, за да свали цените и намали нормата си на печалба! Е, пазарът вече се понасити откъм "привърженици на "зелена" енергия" - за над $ 100 000 за Тесла..., сега вече ѝ сърбат попарата: скоро - с нови $ 50 000 за нова батерия "по каталог" /и повече!!!/

              И в други форуми казваха същото - до 5 години - еди кво си, ама вече 10 минаха /и повече!!!/, а цените на Тесла СКАЧАТ!

              Коментар


              • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение

                Китайското автомобилостроене е индустрия, на която Мъск може САМО ДА СВАЛЯ ШАПКА и ДА СЕ ПОКЛАНЯ с изкривена от завист усмивка! ))

                Пич като видиш числа и губиш ясна представа за реалността.
                Две цифри на кръст не можеш да сметнеш, батериите били 50 хил долара пък колата за 35-40 продават.
                Към края на 2020та в Китай Тесла ще държи 10 % дял от бройките и 15-20% от приходите на електрички. В Китай Тесла няма конкуренция - търсенето е оф дъ чартс.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от mirodes Разгледай мнение

                  Надали някой е чак такъв привърженик на автомобилите с ДВГ.Проблемът с елавтомобилите са високата им цена и зареждането.Като започне масово производство цената може и да падне,ама зареждането си остава много сериозен проблем.
                  Ей това чудо е струвало към 4000$ (10 000 към днешни цени). Въпрос на време

                  Click image for larger version

Name:	phone.jpg
Views:	1
Size:	13.9 КБ
ID:	3581210

                  Коментар


                  • Китай /без "май"/ Е най-големият производител на автомобили в света с над 25 млн. коли годишно.

                    Около 86% от цялата индустрия в държавата е ориентирана към пътническите автомобили. Разбира се - пазарът в Китай ОСНОВНО се насища с търсени и сравнително изгодни в ценово отношение автомобили, като е помислено и за хората с по-високи доходи, с по-високият сегмент автомобили...

                    Електромобилите СЪЩЕСТВУВАТ и СЕ ПРОИЗВЕЖДАТ и в Китай /такова жУотно ИМА! - периодично пускам тук данни за китайски електромобили!/, като местното производство на електромобили конкурира по показатели и по дизайн чуждото.

                    Особено изгодни са електромобилите - местно /китайско/ производство от високите класове, където разликата в цените /с Тесла/ е от порядъка - $ 20 000 - 50 000, като подобна разлика прави Тесла неконкурентна на китайския пазар на електромобили.

                    Китайският пазар на електромобили СЪЩЕСТВУВА, но е десетократно по-малък от автомобилният... Разбира се - Тесла могат да произвеждат и по-евтини електромобили, но за Мъск това не е приоритет, въпреки че - чрез батерия от по-нисък клас дори Мъск може да направи някои продажби /около 1000 бр. седмично/, но скоро ще бъде освиркан заради батерията си, защото при него не съществува баланс между цена и капацитет на предлаганата батерия, цената му е раздута /по американски "стандарт"/ от порядъка: каталожна цена на батерия на Мъск - $ 40 000 - 50 000.

                    .................................................

                    След 2000-та година започва бурното развитие на Китай в областта на автомобилостроенето, когато тази страна се превръща в ПЪРВА водеща световна сила.

                    Китайското автомобилостроене е индустрия, на която Мъск може САМО ДА СВАЛЯ ШАПКА и ДА СЕ ПОКЛАНЯ с изкривена от завист усмивка! ))


                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                      Проблемът с промяната на статуквото във всяка сфера е че на хората им е трудно да си представят какво би било.

                      Иноваторите от друга страна, за да се преборят за място под слънцето не правят компромиси с продуктите, които искат да наложат и това е една от причините техните продукти да са много по-добри от конкурентите.

                      От време на време се оспорва качеството на батериите, приложимостта в ежедневието и се промотират всевъзможни алтернативни - хибриди, хидроген … Той пък се оказва доста деструктивен

                      Scared the daylights out of us’: Explosion at hydrogen fuel plant damages 60 homes
                      Надали някой е чак такъв привърженик на автомобилите с ДВГ.Проблемът с елавтомобилите са високата им цена и зареждането.Като започне масово производство цената може и да падне,ама зареждането си остава много сериозен проблем.

                      Коментар


                      • Китай май ще се окаже меката на Тесла в условията на пандемия. При нормализиране на обстановката, няма да се учудя да продават по 15 хил бройки месечно до края на годината.

                        Tesla sales in China hit record high during the pandemic, represent 25% of country’s EV sales

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                          Ако вярваме на долуспоменатия носител на Тиквен медал, Професор безимен, електричките дори не са се появили...щото, забележете, Той не ги харесвал. Велик. Мрънкател и пророк. Някога, едни такива като него, казвали за един куп неща, че „такова животно нема”. Щото у тяхно село, до момента, не било имало. Да изброим ли всички подобни „пророчества”, илу да се ограничим до 5, макс.10 ?
                          Без хронология, само изброяваме: локомотив, балон, самолет, кино, електричество, тегло на въздуха, микроби, атоми...
                          Проблемът с промяната на статуквото във всяка сфера е че на хората им е трудно да си представят какво би било.

                          Иноваторите от друга страна, за да се преборят за място под слънцето не правят компромиси с продуктите, които искат да наложат и това е една от причините техните продукти да са много по-добри от конкурентите.

                          От време на време се оспорва качеството на батериите, приложимостта в ежедневието и се промотират всевъзможни алтернативни - хибриди, хидроген … Той пък се оказва доста деструктивен

                          Scared the daylights out of us’: Explosion at hydrogen fuel plant damages 60 homes
                          Last edited by ED; 14.04.2020, 21:54.

                          Коментар


                          • Ако вярваме на долуспоменатия носител на Тиквен медал, Професор безимен, електричките дори не са се появили...щото, забележете, Той не ги харесвал. Велик. Мрънкател и пророк. Някога, едни такива като него, казвали за един куп неща, че „такова животно нема”. Щото у тяхно село, до момента, не било имало. Да изброим ли всички подобни „пророчества”, илу да се ограничим до 5, макс.10 ?
                            Без хронология, само изброяваме: локомотив, балон, самолет, кино, електричество, тегло на въздуха, микроби, атоми...
                            Last edited by Pyramid; 08.04.2020, 23:23.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
                              В Горна Оряховица - някой казал "Хумболт", а пирамид чул само "Болт" - и изградил "теза" - както останалите си...

                              Още по-здрав!

                              Не се цупи! Тезата "ти" работи, но ОТДАВНА се продава от други. Ти се опита да зарибяваш тук, но разбра, че на 360 лв. няма кой да си я купи и вече смъкна цената тройно...

                              Все пак - и при "работеща" теза - никой не хвърля пари на вятъра!

                              Не се цупи! Пробвай в Горна Оряховица. Шансът ти е несъизмеримо по-голям!
                              Др0гарят излезе в орбитите на свободните плещения:
                              ​​​​ Продавало се било от други, ама
                              друг път не, че нещо но, и най-близкия аналог, е три пъти по-несъвършен. Оттам, първите години, (бяях виждал едни продажби от 30000 лв за цяла година, или околоне 200 бр.) и, преди месец и нещо, някой тук изкопа, че уж са спаднали до 7000 лв.Пак за цяла година, или около 50-60 бр. (Което е нормално, при недомислен и неефикасен продукт т.е., пародия.). Че и „отдавна”. го били „продавали” АХА. Някой му казал на нашия, какво си бил мислел той, че аз съм си бил мислел, и той, без сам да мисли, пуска тези си измишльотини, вариации и др.пушилки.

                              Тъжното е, че още няма чак толква добри психиатри, като за Професор безимен...
                              Last edited by Pyramid; 08.04.2020, 23:30.

                              Коментар


                              • В Горна Оряховица - някой казал "Хумболт", а пирамид чул само "Болт" - и изградил "теза" - както останалите си...

                                Още по-здрав!

                                Не се цупи! Тезата "ти" работи, но ОТДАВНА се продава от други. Ти се опита да зарибяваш тук, но разбра, че на 360 лв. няма кой да си я купи и вече смъкна цената тройно...

                                Все пак - и при "работеща" теза - никой не хвърля пари на вятъра!

                                Не се цупи! Пробвай в Горна Оряховица. Шансът ти е несъизмеримо по-голям!

                                Коментар

                                Working...
                                X