IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от power grid Разгледай мнение

    Пак човешки ти казвам да не коментираш мои постове.Кротко и смирено моля.
    Кротко и смирено предлагам, да ми се извиниш за всички простотии и недоказани хули по мой адрес, и ще престана.
    ОБЕЩАВАМ.
    Не аз избрах тази война, не ми харесва изобщо и не я желая но, решението е В ТВОИ РЪЦЕ.

    ПРЕД ЦЕЛИЯ ФОРУМ, ЗАЯВЯВАМ:

    НЯМА ДА СЕ ОТМЕТНА: Извиняваш ми се, и заравям томахавката.
    Last edited by Pyramid; 15.04.2020, 10:12.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

      Еди, ако спориш с идиот, в същия момент, най-вероятно, и той прави същото. Интересно ми е друго: Да речем, ние тук, спираме дацим опонираме на тези и оставаме да наблюдаваме пазара. Мислиш ли, че някой сериозно ще ги отрази? Аз лично, не. Нито са компетентни, нито могат да преставят алтернатива...крякат си, чудо голямо. Те и жабите крякат, а Земята се върти...
      Чеша си езика и поддържам темата че в тая обстановка нещо залиня

      Безимения плещи камара глупости и не мога да разбера от незнание или от глупост го прави ама нейсе. Колелото на прогреса ще се върти.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

        Първо, не си купувай нищо на колела. Ще вземеш да се утрепеш.
        И, второ, „оня измамник” пак да те пита какво си създал лично О, МНИМИ?
        Пак човешки ти казвам да не коментираш мои постове.Кротко и смирено моля.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

          Ей това чудо е струвало към 4000$ (10 000 към днешни цени). Въпрос на време

          [ATTACH=CONFIG]n3581210[/ATTACH]
          Еди, ако спориш с идиот, в същия момент, най-вероятно, и той прави същото. Интересно ми е друго: Да речем, ние тук, спираме дацим опонираме на тези и оставаме да наблюдаваме пазара. Мислиш ли, че някой сериозно ще ги отрази? Аз лично, не. Нито са компетентни, нито могат да преставят алтернатива...крякат си, чудо голямо. Те и жабите крякат, а Земята се върти...

          Коментар


          • Първоначално изпратено от power grid Разгледай мнение

            Колко пъти на тебе да ти се казва че никога няма да си купя електрокар.ако ще оня измамника да ми даде 10000 долара и да ми я подари не желая пожароопасни боклуци.
            Първо, не си купувай нищо на колела. Ще вземеш да се утрепеш.
            И, второ, „оня измамник” пак да те пита какво си създал лично О, МНИМИ?

            Коментар


            • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


              Тия мантри се сочат от години, а цената /напр. на Тесла/ - расте!

              Справка: погледни в началото на темата - преди 10-на години какво са писали същите тези, как цените ще падат до 3-4-5 години... ))

              ОказВА СЕ, че цените НЯМА ДА ПАДАТ! Мъск да не е изперкал, за да свали цените и намали нормата си на печалба! Е, пазарът вече се понасити откъм "привърженици на "зелена" енергия" - за над $ 100 000 за Тесла..., сега вече ѝ сърбат попарата: скоро - с нови $ 50 000 за нова батерия "по каталог" /и повече!!!/

              И в други форуми казваха същото - до 5 години - еди кво си, ама вече 10 минаха /и повече!!!/, а цените на Тесла СКАЧАТ!
              Имах предвид други марки елавтомобили.За теслите е ясно какви ще са цените.
              В момента е абсурд елавтомобил да конкурира като цена автомобил с ДВГ.Освен това в Западна Европа започнаха да слагат високи надценки на зареждащите станции.Държавите прибират много средства от акциз върху горивата,та при масово използване на елавтомобили ще се събират тези средства по друг начин.
              Не знам защо не се възприе подходът да се произвеждат повече автомобили на пририден газ.Хем е екологично чисто гориво,хем е много по-евтино да караш такъв автомобил.

              ​​​​​

              Коментар


              • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                Днеска ако си в американско можеш да си купиш тесла за 36 хил долара. Средната цена е към 40+ щото хората искат екстри. Топ линията е за 90-100 ама както знаем за всеки влак си има пътници.
                Колко пъти на тебе да ти се казва че никога няма да си купя електрокар.ако ще оня измамника да ми даде 10000 долара и да ми я подари не желая пожароопасни боклуци.

                Коментар




                • Искате различен от черен цвят на Тесла, Модел 3: добавете още $1000. Само за да имате червения вариант.

                  Какво ще кажете за 19-инчовите спортни гуми? Това е $ 1500 допълнително.

                  Други от футуристичните характеристики на Model 3 струват още повече! - съобщава CNN Money...

                  Автопилотът на автомобила, който позволява да се поддържа темпо на каране, смяна на лентите и автоматично паркиране, струва допълнително $5000.

                  Оборудването за пълно самоуправление е още 3000 долара. /там няма да коментираме!/

                  Батерията, която идва с базовия модел, позволява изминаване на 220 мили (355 км) с едно зареждане. Ако искате да пътувате повече, това също струва допълнително. Ъпгрейд на батерията на цена от $ 9000 - позволява изминаване на 310 мили (500 км) с едно зареждане.

                  .........................................

                  Мисля, че ентусиастите могат да експериментират: срещу $ 55 000 - 60 000 с 500-те километра ЗИМНО ВРЕМЕ!!!...

                  Първите трима получават бонус: климатик, който НЕ изразходва ел.енергия и 500-те километра са "реално" изминати при /минус/ - 20 градуса по Целзий!

                  Коментар


                  • Motor Trend's testing director, Kim Reynolds, got to take a Model 3 owned by Franz von Holzhausen, Tesla's lead car designer, for a spin on the open road Saturday. (Most test drivers were confined to a Tesla-sanctioned course.) But he pointed out that the cherry red sedan was significantly more pricey than the base Model 3 price. Reynolds estimated it cost $59,500 before tax incentives.

                    ... Пожелавам ти почти същото: не спирай хапчетата! ))

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


                      Тия мантри се сочат от години, а цената /напр. на Тесла/ - расте!

                      Справка: погледни в началото на темата - преди 10-на години какво са писали същите тези, как цените ще падат до 3-4-5 години... ))

                      ОказВА СЕ, че цените НЯМА ДА ПАДАТ! Мъск да не е изперкал, за да свали цените и намали нормата си на печалба! Е, пазарът вече се понасити откъм "привърженици на "зелена" енергия" - за над $ 100 000 за Тесла..., сега вече ѝ сърбат попарата: скоро - с нови $ 50 000 за нова батерия "по каталог" /и повече!!!/

                      И в други форуми казваха същото - до 5 години - еди кво си, ама вече 10 минаха /и повече!!!/, а цените на Тесла СКАЧАТ!
                      Днеска ако си в американско можеш да си купиш тесла за 36 хил долара. Средната цена е към 40+ щото хората искат екстри. Топ линията е за 90-100 ама както знаем за всеки влак си има пътници.
                      Last edited by mibova; 15.04.2020, 08:42.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                        Пич като видиш числа и губиш ясна представа за реалността.
                        Две цифри на кръст не можеш да сметнеш, батериите били 50 хил долара пък колата за 35-40 продават.
                        Към края на 2020та в Китай Тесла ще държи 10 % дял от бройките и 15-20% от приходите на електрички. В Китай Тесла няма конкуренция - търсенето е оф дъ чартс.

                        пич, стига с тия 35-40!

                        1. без необходимите екстри ли ги продаваш ти?

                        2. с какъв капацитет на батерията? - след първата година - колко според теб струва НОВА БАТЕРИЯ ПО КАТАЛОГ?

                        Пич, ти си най-обикновен манипулатор, ве!

                        Хората много добре знаят КЪДЕ и КОЛКО да платят, за да им излязат сметките! Стига си ги манипулирал с тъпи сравнения, които правиш тук от месеци!

                        Пазарът ВЕЧЕ СЕ НАСИТИ със скъпи ел.мобили на Мъск! Следва нов етап: продажба на Мъск с евтини батерии.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от mirodes Разгледай мнение

                          Надали някой е чак такъв привърженик на автомобилите с ДВГ.Проблемът с елавтомобилите са високата им цена и зареждането.Като започне масово производство цената може и да падне,ама зареждането си остава много сериозен проблем.

                          Тия мантри се сочат от години, а цената /напр. на Тесла/ - расте!

                          Справка: погледни в началото на темата - преди 10-на години какво са писали същите тези, как цените ще падат до 3-4-5 години... ))

                          ОказВА СЕ, че цените НЯМА ДА ПАДАТ! Мъск да не е изперкал, за да свали цените и намали нормата си на печалба! Е, пазарът вече се понасити откъм "привърженици на "зелена" енергия" - за над $ 100 000 за Тесла..., сега вече ѝ сърбат попарата: скоро - с нови $ 50 000 за нова батерия "по каталог" /и повече!!!/

                          И в други форуми казваха същото - до 5 години - еди кво си, ама вече 10 минаха /и повече!!!/, а цените на Тесла СКАЧАТ!

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение

                            Китайското автомобилостроене е индустрия, на която Мъск може САМО ДА СВАЛЯ ШАПКА и ДА СЕ ПОКЛАНЯ с изкривена от завист усмивка! ))

                            Пич като видиш числа и губиш ясна представа за реалността.
                            Две цифри на кръст не можеш да сметнеш, батериите били 50 хил долара пък колата за 35-40 продават.
                            Към края на 2020та в Китай Тесла ще държи 10 % дял от бройките и 15-20% от приходите на електрички. В Китай Тесла няма конкуренция - търсенето е оф дъ чартс.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от mirodes Разгледай мнение

                              Надали някой е чак такъв привърженик на автомобилите с ДВГ.Проблемът с елавтомобилите са високата им цена и зареждането.Като започне масово производство цената може и да падне,ама зареждането си остава много сериозен проблем.
                              Ей това чудо е струвало към 4000$ (10 000 към днешни цени). Въпрос на време

                              Click image for larger version

Name:	phone.jpg
Views:	1
Size:	13.9 КБ
ID:	3581210

                              Коментар


                              • Китай /без "май"/ Е най-големият производител на автомобили в света с над 25 млн. коли годишно.

                                Около 86% от цялата индустрия в държавата е ориентирана към пътническите автомобили. Разбира се - пазарът в Китай ОСНОВНО се насища с търсени и сравнително изгодни в ценово отношение автомобили, като е помислено и за хората с по-високи доходи, с по-високият сегмент автомобили...

                                Електромобилите СЪЩЕСТВУВАТ и СЕ ПРОИЗВЕЖДАТ и в Китай /такова жУотно ИМА! - периодично пускам тук данни за китайски електромобили!/, като местното производство на електромобили конкурира по показатели и по дизайн чуждото.

                                Особено изгодни са електромобилите - местно /китайско/ производство от високите класове, където разликата в цените /с Тесла/ е от порядъка - $ 20 000 - 50 000, като подобна разлика прави Тесла неконкурентна на китайския пазар на електромобили.

                                Китайският пазар на електромобили СЪЩЕСТВУВА, но е десетократно по-малък от автомобилният... Разбира се - Тесла могат да произвеждат и по-евтини електромобили, но за Мъск това не е приоритет, въпреки че - чрез батерия от по-нисък клас дори Мъск може да направи някои продажби /около 1000 бр. седмично/, но скоро ще бъде освиркан заради батерията си, защото при него не съществува баланс между цена и капацитет на предлаганата батерия, цената му е раздута /по американски "стандарт"/ от порядъка: каталожна цена на батерия на Мъск - $ 40 000 - 50 000.

                                .................................................

                                След 2000-та година започва бурното развитие на Китай в областта на автомобилостроенето, когато тази страна се превръща в ПЪРВА водеща световна сила.

                                Китайското автомобилостроене е индустрия, на която Мъск може САМО ДА СВАЛЯ ШАПКА и ДА СЕ ПОКЛАНЯ с изкривена от завист усмивка! ))


                                Коментар

                                Working...
                                X