IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Публикувано във факти.бг: Volkswagen ID.3 изпревари Tesla Model 3 по продажби


    Oт нaчaлoтo нa ceптeмври в Нoрвeгия ca купeни 692 брoйки ID.3, a Tеslа e уcпялa дa прoдaдe 577. Във врaтa нa aмeрикaнcкия eлeктрoмoбил дишa и Pоlеstаr 2 c 496 нoви рeгиcтрaции.


    Нe знaм мнoгo, нo пoмня, чe мнoгo aмeрикaнци ги купихa прeдвaритeлнo зaрaди прeфeрeнциитe и oтcтъпкитe oт тoвa чe взимaт eкoлoгичeн aвтoмoбил. Тecлa oбaчe ce издънихa жecтoкo и нe мoжaхa дa изпълнят и 20 % oт тeзи пoръчки нa "нaй-прoдaвaния" aвтoмoбил. Кaк тaкa "нaй-прoдaвaн" пък рeaлнo aвтмoбили нe e имaлo ... нeщo ми ce губи лoгикaтa.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
      Каквото и да лъжат троловете че нямало проблем да ремонтираме тия коли които постоянно се развалят и имат нужда от скъпи горива и масла за да работят краят им идва:
      2 дни преди батери дей изтече добра информация относно какво да очакваме. С една дума РЕВОЛЮЦИЯ.

      https://www.youtube.com/watch?v=94ZzLzFP5Zg
      Дейви, новите коли които рекламирате тук дали могат да готвят и да правят свирки- ето това би било революция, иначе ламарина седалка и гуми- все ще ме закара до където искам. Не сме мръднали от времето на каруците, нооооооооооо сегашното шумно го обявавате за революция. Най вероятно за теб и алекса и айфона са революция, ама да ти кажа че не са- просто еволюция

      Коментар


      • Каквото и да лъжат троловете че нямало проблем да ремонтираме тия коли които постоянно се развалят и имат нужда от скъпи горива и масла за да работят краят им идва:
        2 дни преди батери дей изтече добра информация относно какво да очакваме. С една дума РЕВОЛЮЦИЯ.

        https://www.youtube.com/watch?v=94ZzLzFP5Zg

        Коментар


        • Tesla Model Y vs BMW X3M vs Mercedes Benz AMG GLC 63
          by EDMUND


          Нагледно потвърждение на предишното послание - традиционните производители са обречени


          25-30% по-скъпи ламарини издухани от иноватор на 10 години
          Attached Files

          Коментар


          • Tesla engineering is 5-10 years ahead (Sandy Munro)



            Трудно е да се повярва но фактите са си факти.

            Коментар


            • Компетентният инж. Росимир Матеев, моля? Имате думата.

              Коментар


              • Тъййй. Интересно, ако тези, в „заяждане” с които, ме обвини модерацията, дали те могат да предложат ефективни, поне наполовина колкото моите, решения за проблемите на електричките? Любопитно, просто.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
                  Ха-ха-хаааа!

                  Що, можеш да предложиш нещо?

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                    Български акумулатори или какъв е шансът български производители да стъпят на пазара за тягови батерии ЗА ЕЛЕКТРОМОБИЛИ?

                    Имам предложение. Приканвам тук дано следят темата всички БГ производители на акумулатори , ако са им истанали R&D отдели, да се сържат с мен
                    Ха да видим, кой наистина мисли за бъдещето.
                    Ха-ха-хаааа!

                    Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                    Коментар


                    • Български акумулатори или какъв е шансът български производители да стъпят на пазара за тягови батерии ЗА ЕЛЕКТРОМОБИЛИ?

                      Имам предложение. Приканвам тук дано следят темата всички БГ производители на акумулатори , ако са им истанали R&D отдели, да се сържат с мен
                      Ха да видим, кой наистина мисли за бъдещето.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                        Пък аз се чудя защо в германия мегаватчас около 20ч струва около и малко на 1000евро- а то е защото пердашат само на веи-та
                        Само това ще е, да знаеш.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
                          Отделен е въпроса че производството на електричество в посока на възобновяеми енергоизточници се развива с големи темпове всяка година:]
                          Пък аз се чудя защо в германия мегаватчас около 20ч струва около и малко на 1000евро- а то е защото пердашат само на веи-та

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                            Зависи по какъв начин е добито електричеството- не ми се търси точно сега, но ако е от вятър и слънце отпечатъка е един, ако е от фосили друг. Ако забеляза в статията си беше казано- отпечатъка се удвоява ако се ползува смесено електрозахранване, а ако се ползува само от фосили- тогава трябва да го учетворим ли?
                            Вальо, посочените от автора въглеродни отпечатъци, са при положение нова батерия от природни суровини. При рециклиране, разходът се срива с пъти. Пък и рециклажът „по Pyramid", допълнително, очаквам, да срине
                            цената двойно+. Оттам насетне особено, като прибавим ВЕИ- произхода на тази енергия,
                            САМО ТЕКУЩАТА НИСКА СТЕПЕН НА РАЗВИТИЕ НА ИНФРАСТРУКТУРАТА, е спънката към масовост. С времето, и тя ще падне.

                            ...Естествено, дотогава, оставам с двг на LNG. За момента, най-много километри за лев и най-чисти изх.газове.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                              Зависи по какъв начин е добито електричеството- не ми се търси точно сега, но ако е от вятър и слънце отпечатъка е един, ако е от фосили друг. Ако забеляза в статията си беше казано- отпечатъка се удвоява ако се ползува смесено електрозахранване, а ако се ползува само от фосили- тогава трябва да го учетворим ли?
                              Както и да го въртиш електрическа Тесла излъчва средно-статистически 65% по-малко емисии при хипотезата, че живота на автомобила е 250хил километра. А както знаем батериите и електромотора има живот няколко пъти по толкова, така че на практика много по-малко.

                              Отделен е въпроса че производството на електричество в посока на възобновяеми енергоизточници се развива с големи темпове всяка година:

                              Click image for larger version

Name:	COAL.jpg
Views:	1
Size:	45.8 КБ
ID:	3651583

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                                Прав си. Изкривяват се нещата. А електролобито, и то залага, в момента, на непазарни стимули. И аз ще карам с двг, доде тежките проблеми при електричките се изчистят. Само доказах, че въглеродният отпечатък на колите с двг, е по-висок.
                                Зависи по какъв начин е добито електричеството- не ми се търси точно сега, но ако е от вятър и слънце отпечатъка е един, ако е от фосили друг. Ако забеляза в статията си беше казано- отпечатъка се удвоява ако се ползува смесено електрозахранване, а ако се ползува само от фосили- тогава трябва да го учетворим ли?

                                Коментар

                                Working...
                                X