Да си продължа мисълта: С батерия като на Тесла, и мотор 3 пъти по-„слаб”, вдигаме пробега съответно. Щото, няма чак какво толкоз да разбутваме въздуха.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнениеhttps://www.youtube.com/watch?time_c...ature=emb_logo с бг регистрация
Matt Leistner преди 3 седмици
Thats it!? Just one Race with a sleeping Porsche driver!?
32
Cars with Pilot Tseno
преди 3 седмици
Matt Leistner hey Matt, that’s all we could film. I do apologise, however the cars belong to a specific owner I can’t decide how much he want to race. Also the Tesla took very long time to cool down between the starts, which led to even more time losses. Hopefully you understand. Cheers!
Този модел не е най-бързия на Тесла. Да не говорим за разликата в цената: Теслата е 100, а Поршето 200 хил евро.
Преднината от стотна от секундата при тайкана струва 100 евро. Който има възможност и мерак няма лошо нека ги дава
Ето това вече е по-обективно сравнение, т.к са ползвали за сравнение най-бързата към момента модификация на Тесла S.
В половината от опитите Поршето е по-бързо, а в другата половина Теслата.
(интересната част е след 12:20)
- 1 like
Коментар
-
https://www.youtube.com/watch?time_c...ature=emb_logo с бг регистрация
Matt Leistner преди 3 седмици
Thats it!? Just one Race with a sleeping Porsche driver!?
32
Cars with Pilot Tseno
преди 3 седмици
Matt Leistner hey Matt, that’s all we could film. I do apologise, however the cars belong to a specific owner I can’t decide how much he want to race. Also the Tesla took very long time to cool down between the starts, which led to even more time losses. Hopefully you understand. Cheers!
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Не те знам какво и как зареждаш ама аз преди два дни се прибрах в Бг и на една бензиностанцич се засякохме с една тесла. Заедно влязохме на зарядка- аз заредих и дръпнах колата встрани, ядохме сладолед, гумите гледах, шматкахме се малко човека остана да зарежда
Човека на чарджера най-вероятно е ходил и до тоалетна и след още 5-10 мин след тебе е тръгнал какво толкова? Ако си с деца 20те минути зареждане ще ти се видят малко.Last edited by DaveBG; 14.06.2020, 10:15.
Коментар
-
Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
Писал съм 2 страници по назад колко е яко с регена понеже не си изтриваш накладките. Има 2 режима може напълно да спира с регена може и само .
Коментар
-
Първоначално изпратено от 13ADROL Разгледай мнение
Това напълно охарактеризира теб и "вълшебната" тръбичка
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Лично преживяно: Когато е да се наложи, конкретният човек, и на бялото черно казва, и на черното-бяло. И не му пука, че фактите са други.
Коментар
-
Първоначално изпратено от gigow Разгледай мнениеИ с какво им помогна това, че за 1 миля дърпане се зарежда за да мине 1 миля?
Този по случайност има милион и двеста хиляди гледания дали не са си избили времето, бензина изгорен за майтапа т.н.?
Ето го и въпросния клип:
https://www.youtube.com/watch?v=RaGVoB4Zn-Y
Даже сега видях че съм го подценил, за 1 обиколка на пистата с дърпане на реген после теслата може да измине 5.6 обиколки от зареденото
Коментар
-
Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
Чакай сега те нарочно теглеха така за да проверят колко зарежда. Иначе естествено че като теглиш за да се изтеглиш пускаш на свободно. Има си и режим за теглене също който освобождава спирането.
Дано това отговори и на предишния коментар , целта на клипа беше да се види колко зарежда за 1 миля с определена скорост без оглед на това колко е разхода на дърпащата кола. То всъщност я дърпаха с едни пикап защото Теслата си е трудна за теглене още повече с активиран реген.
На всичкото отгоре, ако колата е засилена до някаква скорост и да я поставиш на този режим, при който са я дърпали, тя няма да мине сигурно и 100 метра, а със заредения от това ток ще мине също толкова.
Ясно е, че тези електромобили са изключително иновативни и да се върне част от енергията необходима за спирането на автомобила в батерията е прекрасно решение.
А иначе дърпането на колата ми напомня за един покоен вече шуменски зевзек, който помолил един да го дърпа от Варна до Шумен, щото колата му се повредила. И човекът го дърпал, обаче като дошли в Шумен, настоял да види каква е повредата. Отворил капака и видял, че колата на зевзека няма двигател. Може да е само виц, ама това ми напомни въпросното дърпане.Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Не знам правите ли разлика между експеримент и реалност. Гигов е неспасяем слупай, но от вас не го очаквах
Коментар
-
Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение
Точно така - Закон за запазване на енергията - ха-ха. Теслата вместо да е доволна, и да си трае, изхитрява се допълнително да краде енергия да си зарежда акумулатора. Доста нагло от страна на Илон Мъск. Трябвало е да предвиди специална функция ТЕГЛЕНЕ, при която да изключва заряда на акумулатора. Така колата ще се тегли или бута много по-лесно.
Също така е можел да сложи датчик на скобата на теглича, и така колата сама да може да разбере, че е влязла в режим теглене. Караваните имат такъв датчик и с него разпознават кога колата, която я тегли, ускорява или забавя. И при детектиране на забавяне, караваната включва собствените си спирачки, и така помага на спирането. При ускорение обаче изключва спирачките, за да не пречи. Нещо подобно е трябвало да направи и Теслата.
Дано това отговори и на предишния коментар , целта на клипа беше да се види колко зарежда за 1 миля с определена скорост без оглед на това колко е разхода на дърпащата кола. То всъщност я дърпаха с едни пикап защото Теслата си е трудна за теглене още повече с активиран реген.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение
Точно така - Закон за запазване на енергията - ха-ха. Теслата вместо да е доволна, и да си трае, изхитрява се допълнително да краде енергия да си зарежда акумулатора. Доста нагло от страна на Илон Мъск. Трябвало е да предвиди специална функция ТЕГЛЕНЕ, при която да изключва заряда на акумулатора. Така колата ще се тегли или бута много по-лесно.
Също така е можел да сложи датчик на скобата на теглича, и така колата сама да може да разбере, че е влязла в режим теглене. Караваните имат такъв датчик и с него разпознават кога колата, която я тегли, ускорява или забавя. И при детектиране на забавяне, караваната включва собствените си спирачки, и така помага на спирането. При ускорение обаче изключва спирачките, за да не пречи. Нещо подобно е трябвало да направи и Теслата.
Коментар
-
Първоначално изпратено от gigow Разгледай мнение
Вероятно този автомобил, който е дърпал обаче е изгорил гориво за три мили. Една част за него си, една част за придвижване на Теслата, една част за зареждане на батерията.
Също така е можел да сложи датчик на скобата на теглича, и така колата сама да може да разбере, че е влязла в режим теглене. Караваните имат такъв датчик и с него разпознават кога колата, която я тегли, ускорява или забавя. И при детектиране на забавяне, караваната включва собствените си спирачки, и така помага на спирането. При ускорение обаче изключва спирачките, за да не пречи. Нещо подобно е трябвало да направи и Теслата.Last edited by Mateev; 12.06.2020, 16:35.
Коментар
-
Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
Иначе много зарежда, по дългите нанадолнища направо връща % в батерията. Някъде помня в тубата имаше клип за майтап дърпаха една Тесла с друга кола и откриха че за 1 миля теглене зареждат малко повече от 1 в батерията така че е добре.
Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
- 1 like
Коментар
Коментар