If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Е, никой не посяга на идеята ти за лична свобода. Може пък, и наистина, някоя батерия, да може да направи въпросните цикли. Само споделих, на мен, на какво ми намирисва. А, за другото, приносът не е мой, и нещата са описани в учебниците по електротехника от десетилетия. Сега, само се доосъзнават и материализират.
Ми обадиха ли ти се от Тесла, кога идват в гаража?
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Никой не купува заради 3те милиоина километра. Това е теретична стойност напраена в лабораторни условия. Практическото измерение на такъв пробив е че след автомобила батерията може да се използва за съхранение на енергия дълги години, както за домашна употреба така и в utility scale проекти. За другата простотия кой кого бил кредитирал даже няма смисъл да коментирам.
Ако си милиш, че си изобретил нещо ценно, се свързваш с Тесла, Тойота, Мерцедес, VW и който още се сетиш. Тестват, преценяват и ако си лиджит се пенсионираш с роялтис. Фантазьорските приказките по някакви форумчета са меко казано смешни (с цялото ми уважение).
Е, никой не посяга на идеята ти за лична свобода. Може пък, и наистина, някоя батерия, да може да направи въпросните цикли. Само споделих, на мен, на какво ми намирисва. А, за другото, приносът не е мой, и нещата са описани в учебниците по електротехника от десетилетия. Сега, само се доосъзнават и материализират.
3,5 МИЛИОНА км.се доказват много трудно. Купуваш тази батерия - естествено, за доста над себестойност - не можеш да достигнеш ОЧАКВАНИЯ ѝживот, т.к ходова част и купе се скапват (доста) по-рано, отиваш да си търсиш парите обратно...ама, тя гаранцията ограничена, ама цената на откупуване, така или иначе, под 1/3 на новата...
и излиза, че...СИ ГИ КРЕДИТИРАЛ ЗВЕРСКИ ЕВТИНО (БЕЗЛИХВЕНО) ЗА МНОГО ГОДИНИ НАПРЕД.
-Същата шашма, като онези, „Чудо-енергоспестяващи” измами, с един конде затор вътре,дето с.ениха сто рекламиращи сайта за последните 5 (ПЕТ !) години.
Т.е., иде реч за рекламно-маркетингов трик за лов на наивни мераклии, т.нар. „ЛОХОТРОН”.
Забавляваш с изцепки като тази.
Никой не купува заради 3те милиоина километра. Това е теретична стойност напраена в лабораторни условия. Практическото измерение на такъв пробив е че след автомобила батерията може да се използва за съхранение на енергия дълги години, както за домашна употреба така и в utility scale проекти. За другата простотия кой кого бил кредитирал даже няма смисъл да коментирам.
Ако си милиш, че си изобретил нещо ценно, се свързваш с Тесла, Тойота, Мерцедес, VW и който още се сетиш. Тестват, преценяват и ако си лиджит се пенсионираш с роялтис. Фантазьорските приказките по някакви форумчета са меко казано смешни (с цялото ми уважение).
Публиката очакваше да обявят едномилионна батерия на “Battery day”. Проблемът е че ако го бяха направили официално щяха да си съсипят продажбите на сегашните модели.
Според Санди Мънро Тесла постоянно обявяват по-ниски параметри от реалните стойности и възможности на автомобилите си за да не откажат конкуренцията
Така че е напълно възможно новите батерии да са толкова трайни.
3,5 МИЛИОНА км.се доказват много трудно. Купуваш тази батерия - естествено, за доста над себестойност - не можеш да достигнеш ОЧАКВАНИЯ ѝживот, т.к ходова част и купе се скапват (доста) по-рано, отиваш да си търсиш парите обратно...ама, тя гаранцията ограничена, ама цената на откупуване, така или иначе, под 1/3 на новата...
и излиза, че...СИ ГИ КРЕДИТИРАЛ ЗВЕРСКИ ЕВТИНО (БЕЗЛИХВЕНО) ЗА МНОГО ГОДИНИ НАПРЕД.
-Същата шашма, като онези, „Чудо-енергоспестяващи” измами, с един конде затор вътре,дето с.ениха сто рекламиращи сайта за последните 5 (ПЕТ !) години.
Т.е., иде реч за рекламно-маркетингов трик за лов на наивни мераклии, т.нар. „ЛОХОТРОН”.
Публиката очакваше да обявят едномилионна батерия на “Battery day”. Проблемът е че ако го бяха направили официално щяха да си съсипят продажбите на сегашните модели.
Според Санди Мънро Тесла постоянно обявяват по-ниски параметри от реалните стойности и възможности на автомобилите си за да не откажат конкуренцията
Така че е напълно възможно новите батерии да са толкова трайни.
А бе пирамид, защо се чувстваш длъжен да пишеш и да отговаряш във всички теми- първа шпага в политика, ел автомобили, ядрен ток. Спри се малко бе човек, не казваш нищо, ама се чувстваш длъжен да писателстваш. Спри се малко
Имам малко свободно време и съм си нещо наумил. Не ме мисли. И не страдай.
Жив и здрав!
А бе пирамид, защо се чувстваш длъжен да пишеш и да отговаряш във всички теми- първа шпага в политика, ел автомобили, ядрен ток. Спри се малко бе човек, не казваш нищо, ама се чувстваш длъжен да писателстваш. Спри се малко
Ти фароне, нали щеше да оправиш нещо по нашите батерии, та да станат световни конкуренти,...знам, че живея в пропаднал свят и контактувам с лоши хора-измамници....
Няма „ваши” батерии. С „тях”, се занимавай ти.
Прочее, какво ти разбира кратуна от батерии? Ето, някои правим нещо по въпроса, а ти, максимум, да измъцаш някоя смрад....
За нямането - има как и бай Илън отива на още по-зверски проблеми с пожароопасността но, към 2022, може и да му светне нещо, знам ли. Обяснявам и, ако вдене - вдене а, ако не, светът НЕ Е Тесла и Тесла НЕ Е съветът, други ще произвеждат по наш лиценз. Да предизвика останалите -може. Да ги купи ѝ да ги бие всичките - няма начин.
Ти фароне, нали щеше да оправиш нещо по нашите батерии, та да станат световни конкуренти,...знам, че живея в пропаднал свят и контактувам с лоши хора-измамници....
За нямането - има как и бай Илън отива на още по-зверски проблеми с пожароопасността но, към 2022, може и да му светне нещо, знам ли. Обяснявам и, ако вдене - вдене а, ако не, светът НЕ Е Тесла и Тесла НЕ Е съветът, други ще произвеждат по наш лиценз. Да предизвика останалите -може. Да ги купи ѝ да ги бие всичките - няма начин.
От следващото лято Tesla възнамерява да произвежда електрически автомобили в Грюнхайде.
Все още се чака екологичното одобрение на проекта от провинция Бранденбург.
Тук обаче става въпрос за водоснабдяването и изхвърлянето на отпадъчни води за първия етап на разширяване.
Понастоящем Тесла получава вода от временна връзка чрез тръбопроводи.
Tesla вече строи с предварителни разрешителни за отделни етапи на строителството.
Еколози и жители предупреждават, че доставката на питейна вода ще бъде повредена и че близкият природен резерват ще бъде засегнат от фабриката.
За кой дявол, Теска се е навряла във сърцето на вечния враг ?
Във Братислава щеше да е по-евтино и с по-леки екологични изисквания.
Тъй, ами. Чаршафите-мигранти, ще имат работа. И после, като вземат европейски тЕсли.да гърмят, току ще откриват надписи с ченгелчета „балалаху барабар”...
Коментар