Първоначално изпратено от v_tin
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от bvg Разгледай мнение
Матеев, как ти се струва следната концепция? Има много шофьори, в т.ч. и аз които изминават между 5-10'000 км годишно /говорим за БГ/. Карам от 6 до 15 км на ден, след което колата ми седи пред офиса 8-9 часа. +2-та часа в трафика сутрин и вечер. Ако се вградят 2 соларни панела в покрива и предния капак на колата, макар и не под правилния ъгъл. След цял ден на слънце си мисля че ще събере ток колкото за 20-30 км. Какво е твойто мнение?
Коментар
-
Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение
Според мене човек трябва да има поне 2 коли - едната електричка, а другата ДВГ. С електричката ще кара из града и на близки разстояния (макс. 150 км. отдалечаване), а с ДВГ-то ще ходи на по-дълги курсове. При такава концепция ДВГ-то ще се използва много рядко, а електричката - буквално ежедневно. Нощем се зарежда, а денем се кара.
Има разбира се неприятни ограничения - човек трябва да живее в къща или ако е в жилищен блок, да притежава собствен гараж или собствено неприкосновено паркомясто със заключване, за да има къде да монтира личната зарядна станция. Тези ограничения още дълго време ще лимитират бурния ръст на електричките, но добрата новина е, че малкото на брой първоначални ентусиасти ще станат първопричината за развитието на инфраструктурата от зарядни станции.
ПП: Всички хора, които познавам и са си купили електрички, всъщност си имат една или повече други коли, така че явно това е верният път на развитие. Като цяло електричките вече са част от нашето ежедневие, но до пълното изчезване на ДВГ колите явно ще мине още много-много време.
Коментар
-
Първоначално изпратено от hazard Разгледай мнение
Мъск промотира блестящата идея на собствениците на коли, да зареждат през деня евтин (или безплатен) индустриален ток, так където работят, и после, привечер, да го продават на Електрото, за по-висока цена, баси и кокошкарската работа.
Ама тоя явно си мисли, че притежателите на Тесла събират купони и пазаруват в Лидл, за по-икономично.
Където има плантации от соларки, те директно си го продават на Енергото, не им трябват батериите му.
Сега, ако някоя фирма има само десетина панела да захранва склада си, си струва да се запази неизползваната дневна енергия за утрешната консумация.
Кога Мъскчо ще сложи соларни панелки на покривите на EV-та, както Тойота експериментира, е друг въпрос.
Друг плюс е взаимнозаменяемоста на батерията му за други марки EV.
Не знам за света на домашни акумулиращи системи, но вече има такива на пазара.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнениеTesla Just Changed Everything
Ама тоя явно си мисли, че притежателите на Тесла събират купони и пазаруват в Лидл, за по-икономично.
Където има плантации от соларки, те директно си го продават на Енергото, не им трябват батериите му.
Сега, ако някоя фирма има само десетина панела да захранва склада си, си струва да се запази неизползваната дневна енергия за утрешната консумация.
Кога Мъскчо ще вгради соларни панелки на покривите на EV-та, както Тойота експериментира, е друг въпрос.
Друг плюс е взаимнозаменяемоста на батерията му за други марки EV.
Не знам за света на домашните акумулиращи системи, но вече има такива на пазара със излизането на соларките.Last edited by hazard; 26.10.2020, 22:18.
Коментар
-
Постовете ми са много кратки- по няколко реда, останалото е клипчето. Клипчетата са правени от грип- това е предаване по телевизията обикновено около 6-6,30 вечерта започва- тестват се всякакви коли, както електрически, така и голфове, може би и каруца са тествали- не знам. Така както пишете ми е ясно че никой не е гледал нито едно от двете клипчета. И докато едното за дизела е от 2017 година лятото, всъщност едва ли са се променили технологиите коренно, то другото е съвсем ново и актуално- от зимата на 2020. Преди следващите обвинения изгледайте първото клипче края- около 2-4 минути преди края гледайте, за второто ще трябва да гледате цялото тъй като са дадени данните след всяко изпитание- дадено е всичко- колко е цената, колко е обещания пробег и колко е реалния и загубата в %. Който иска да гледа, който иска да не гледа- това е реалността, в която живеем- за различните автомобили загубата е различна, като най-голяма е мисля че беше при реното
Относно първото клипче- ами дизеловият автомобил беше по добър- снимаха през 430км непрекъснато, накрая- електрокара караше с 30км и му свиреха всички, а дизелака имаше накрая около 3 литра гориво. Кой както иска да интерпретира двата клипа, за мен са си реални и показват реалното състояние на нещата към момента
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
Ей го Вутин пак почва с глупостите. Не ти ли писна да се правиш на шут? То не беше 300км рейднж то не беше загуби докато се зарежда сега пък тая простотия. Колата си има апп (поне Теслата щото аз само за нея мога да говоря) и преди да тръгнеш в зимни условия си я пускаш да се затопли за 15 мин докато е още на зарядното и съответно тръгваш с топла батерия и няма никаква загуба. С тая уговорка че това всъщност не ти трябва почти никога защото дори със загуба от студа който далече не е от 40-50% както ти лъжеш за пореден път пак ще ти стигне да отидеш до където и да е... хората средно карат по 10-20км на ден.
Досега всичките ти постове са или изумително тъпи или чист трол. Кой ти плаща за тия постове незнам аз лично не бих, само вредиш на биг ойла. В смисъл досега всичко което си казал се обръща срещу тебе и накрая млъкваш и минаваш на следващого. Влагай поне малко мисъл (ако можеш).
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
- 2 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
Ей го Вутин пак почва с глупостите. Не ти ли писна да се правиш на шут? То не беше 300км рейднж то не беше загуби докато се зарежда сега пък тая простотия. Колата си има апп (поне Теслата щото аз само за нея мога да говоря) и преди да тръгнеш в зимни условия си я пускаш да се затопли за 15 мин докато е още на зарядното и съответно тръгваш с топла батерия и няма никаква загуба. С тая уговорка че това всъщност не ти трябва почти никога защото дори със загуба от студа който далече не е от 40-50% както ти лъжеш за пореден път пак ще ти стигне да отидеш до където и да е... хората средно карат по 10-20км на ден.
Досега всичките ти постове са или изумително тъпи или чист трол. Кой ти плаща за тия постове незнам аз лично не бих, само вредиш на биг ойла. В смисъл досега всичко което си казал се обръща срещу тебе и накрая млъкваш и минаваш на следващого. Влагай поне малко мисъл (ако можеш).
ПП; за тия с 10-20км дневно има от поне 30 години електрически модели и от Рено, и от Пежо, и от Фолксваген. Туй че не го знаете е друга тема.Last edited by redcretin; 26.10.2020, 12:00.
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнениеПри нула градуса загуба на пробег между 40-50%. Дейви сигурен ли си че не те е онождал някой луд за да си купиш такава кола
Коментар
-
Първоначално изпратено от cyclop Разгледай мнение
Потресаващо е. Тези коли дори не са бета-версия още. И за какво, за лъжливи, фалшиви "природоопазващи" цели.
Това са комплаянс колици които са само за замазване на положението. Почти всички сегашни автопроизводители ще фалират. Мисля че VW може би ще се запази но повечето други са аут.
Колкото до природните цели , все пак дори с такава кола си по добре от фосилите. Изчислявано е и е смятано и коментирано, няма смисъл пак да почваме тая тема.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнениеПри нула градуса загуба на пробег между 40-50%. Дейви сигурен ли си че не те е онождал някой луд за да си купиш такава кола
Досега всичките ти постове са или изумително тъпи или чист трол. Кой ти плаща за тия постове незнам аз лично не бих, само вредиш на биг ойла. В смисъл досега всичко което си казал се обръща срещу тебе и накрая млъкваш и минаваш на следващого. Влагай поне малко мисъл (ако можеш).
- 1 like
Коментар
Коментар