Леко си се поъбъркАл
Тоя да Ви даваше пари, нямаше да го хвалите така.
Е що да не го хвалиме? Човека прави революция във всяка дейсност която подхване. Нямам комплекси за малоценност като хейтърите дето се надпреварвате да търсите под вола теле.
От десет години е на пазара, има влети толкова огромни пари във всичките му компании, ама още крета с мижава батерийка, а вие ми говорите за революции.
Нека да видим нагледни резултати първо, вместо да се впечатляваме от думи.
За 10 години промени всяка индустрия в която е влязъл. За още десет ще стане #1 в ракетостроенето, автомобилостроенето, енергийния сектор, автономното задвижване, и редица други, за които не си чувал.
Соларната му фирма се оказа май провал.
Както обикновено и в другите индустрии докара най-ниската цена на пазара в САЩ. Направи соларни покриви и до 2-3 години няма да има конкурент и на този пазар.
Ракетата му е добра, успешна се оказа.
Колата на едногодишна (от ЮНИ 2019) малка слаба китайска компанийка XPENG изминава 706 км с едно зареждане (Теslа S 595 км), айде това ми обяснете аргументирано.
И колата и батерията на китайците са по-евтини.
Можел е да си купи една бройка преди година, да я разглоби на парчета, да види къде бърка все още.
В голяма заблуда си. Мисля вече ти обясних че сравнението е с Модел 3 и единствения показател по който може да се сравнява с Тесла е интериора. Да се обзалагаме ли какви ще са продажбите на XPENG спрямо тези на Тесла?
А, да, сети се да проектира евтина кола за 25к$, понеже видя, че в ниския клас му дишат във врата като цени.
Само да не е супер грозна отвън, че клиентите вече са взискателни и ще избягат при конкуренцията.
Само, че това е грешка, много късно, така даде въздух на конкуренцията да се развива, айде сега да става монополист.
Никой не му диша във врата. Просто е по-умен от всички самодоволни CEOта в индустрията. Започна със скъпа нишова кола. Със спада в цената на батериите навлиза във все по-ниските сегменти, за да може да произвежда печелившо и да расте бизнеса устойчиво. Всички останали авто производители продават или на загуба или компромисни compliance cars, заради наложените им задължения да продават EVта определен процент от продукцията. От печелившите продажби на ДВГ субсидират загубите от EVта.
Едва ли ще прескочи 18% от глобалния пазар на електрички в света, колкото има и другия "монополист" IPhone.
Ако успеят да постигнат и половината от това което показаха за батериите вчера няма да има конкурент в следващите 20 години. Всички други ще са принидени да купуват батерии и електромотори от Тесла.
Срещу Tesla S получаваш елегантна, голяма Honda CRV Hybrid и няма да занимаваш със кабеляци, зимата ще пали ... или Тойота RAV 4 Hybrid.
Няма модел, който да може да се конкурира с Тесла ценово. За БМВ, Мерц и Ауди вече стана ясно че са по-скъпи и за покупка и за поддръжка. Модел 3 и модел Y са еквивалентни на Тойота, Хонда или VW ако се вземат предвид разходите за поддръжка и гориво. Зимата ще ти се иска да си с Тесла щото ще си подгрееш купето от телефона вместо да дзиндзирикаш докато стържеш стъклата.
Първоначално изпратено от hazard
Разгледай мнение
Тоя да Ви даваше пари, нямаше да го хвалите така.
Е що да не го хвалиме? Човека прави революция във всяка дейсност която подхване. Нямам комплекси за малоценност като хейтърите дето се надпреварвате да търсите под вола теле.
От десет години е на пазара, има влети толкова огромни пари във всичките му компании, ама още крета с мижава батерийка, а вие ми говорите за революции.
Нека да видим нагледни резултати първо, вместо да се впечатляваме от думи.
За 10 години промени всяка индустрия в която е влязъл. За още десет ще стане #1 в ракетостроенето, автомобилостроенето, енергийния сектор, автономното задвижване, и редица други, за които не си чувал.
Соларната му фирма се оказа май провал.
Както обикновено и в другите индустрии докара най-ниската цена на пазара в САЩ. Направи соларни покриви и до 2-3 години няма да има конкурент и на този пазар.
Ракетата му е добра, успешна се оказа.
Колата на едногодишна (от ЮНИ 2019) малка слаба китайска компанийка XPENG изминава 706 км с едно зареждане (Теslа S 595 км), айде това ми обяснете аргументирано.
И колата и батерията на китайците са по-евтини.
Можел е да си купи една бройка преди година, да я разглоби на парчета, да види къде бърка все още.
В голяма заблуда си. Мисля вече ти обясних че сравнението е с Модел 3 и единствения показател по който може да се сравнява с Тесла е интериора. Да се обзалагаме ли какви ще са продажбите на XPENG спрямо тези на Тесла?
А, да, сети се да проектира евтина кола за 25к$, понеже видя, че в ниския клас му дишат във врата като цени.
Само да не е супер грозна отвън, че клиентите вече са взискателни и ще избягат при конкуренцията.
Само, че това е грешка, много късно, така даде въздух на конкуренцията да се развива, айде сега да става монополист.
Никой не му диша във врата. Просто е по-умен от всички самодоволни CEOта в индустрията. Започна със скъпа нишова кола. Със спада в цената на батериите навлиза във все по-ниските сегменти, за да може да произвежда печелившо и да расте бизнеса устойчиво. Всички останали авто производители продават или на загуба или компромисни compliance cars, заради наложените им задължения да продават EVта определен процент от продукцията. От печелившите продажби на ДВГ субсидират загубите от EVта.
Едва ли ще прескочи 18% от глобалния пазар на електрички в света, колкото има и другия "монополист" IPhone.
Ако успеят да постигнат и половината от това което показаха за батериите вчера няма да има конкурент в следващите 20 години. Всички други ще са принидени да купуват батерии и електромотори от Тесла.
Срещу Tesla S получаваш елегантна, голяма Honda CRV Hybrid и няма да занимаваш със кабеляци, зимата ще пали ... или Тойота RAV 4 Hybrid.
Няма модел, който да може да се конкурира с Тесла ценово. За БМВ, Мерц и Ауди вече стана ясно че са по-скъпи и за покупка и за поддръжка. Модел 3 и модел Y са еквивалентни на Тойота, Хонда или VW ако се вземат предвид разходите за поддръжка и гориво. Зимата ще ти се иска да си с Тесла щото ще си подгрееш купето от телефона вместо да дзиндзирикаш докато стържеш стъклата.
Коментар