If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
А бе пирамид, защо се чувстваш длъжен да пишеш и да отговаряш във всички теми- първа шпага в политика, ел автомобили, ядрен ток. Спри се малко бе човек, не казваш нищо, ама се чувстваш длъжен да писателстваш. Спри се малко
Имам малко свободно време и съм си нещо наумил. Не ме мисли. И не страдай.
Жив и здрав!
А бе пирамид, защо се чувстваш длъжен да пишеш и да отговаряш във всички теми- първа шпага в политика, ел автомобили, ядрен ток. Спри се малко бе човек, не казваш нищо, ама се чувстваш длъжен да писателстваш. Спри се малко
Ти фароне, нали щеше да оправиш нещо по нашите батерии, та да станат световни конкуренти,...знам, че живея в пропаднал свят и контактувам с лоши хора-измамници....
Няма „ваши” батерии. С „тях”, се занимавай ти.
Прочее, какво ти разбира кратуна от батерии? Ето, някои правим нещо по въпроса, а ти, максимум, да измъцаш някоя смрад....
За нямането - има как и бай Илън отива на още по-зверски проблеми с пожароопасността но, към 2022, може и да му светне нещо, знам ли. Обяснявам и, ако вдене - вдене а, ако не, светът НЕ Е Тесла и Тесла НЕ Е съветът, други ще произвеждат по наш лиценз. Да предизвика останалите -може. Да ги купи ѝ да ги бие всичките - няма начин.
Ти фароне, нали щеше да оправиш нещо по нашите батерии, та да станат световни конкуренти,...знам, че живея в пропаднал свят и контактувам с лоши хора-измамници....
За нямането - има как и бай Илън отива на още по-зверски проблеми с пожароопасността но, към 2022, може и да му светне нещо, знам ли. Обяснявам и, ако вдене - вдене а, ако не, светът НЕ Е Тесла и Тесла НЕ Е съветът, други ще произвеждат по наш лиценз. Да предизвика останалите -може. Да ги купи ѝ да ги бие всичките - няма начин.
От следващото лято Tesla възнамерява да произвежда електрически автомобили в Грюнхайде.
Все още се чака екологичното одобрение на проекта от провинция Бранденбург.
Тук обаче става въпрос за водоснабдяването и изхвърлянето на отпадъчни води за първия етап на разширяване.
Понастоящем Тесла получава вода от временна връзка чрез тръбопроводи.
Tesla вече строи с предварителни разрешителни за отделни етапи на строителството.
Еколози и жители предупреждават, че доставката на питейна вода ще бъде повредена и че близкият природен резерват ще бъде засегнат от фабриката.
За кой дявол, Теска се е навряла във сърцето на вечния враг ?
Във Братислава щеше да е по-евтино и с по-леки екологични изисквания.
Тъй, ами. Чаршафите-мигранти, ще имат работа. И после, като вземат европейски тЕсли.да гърмят, току ще откриват надписи с ченгелчета „балалаху барабар”...
От следващото лято Tesla възнамерява да произвежда електрически автомобили в Грюнхайде.
Все още се чака екологичното одобрение на проекта от провинция Бранденбург.
Тук обаче става въпрос за водоснабдяването и изхвърлянето на отпадъчни води за първия етап на разширяване.
Понастоящем Тесла получава вода от временна връзка чрез тръбопроводи.
Tesla вече строи с предварителни разрешителни за отделни етапи на строителството.
Еколози и жители предупреждават, че доставката на питейна вода ще бъде повредена и че близкият природен резерват ще бъде засегнат от фабриката.
Производителят на автомобили също планира да произведе новата си батерия 4680 на това място и да използва новия си структурен дизайн на батерията, за да произведе European Model Y.
За кой дявол, Теска се е навряла във сърцето на вечния враг ?
Във Братислава щеше да е по-евтино и с по-леки екологични изисквания.
Прокламирайки борба за по-Чиста планета, използва ли вятърни турбини и соларни панели като зелена енергия във нейните заводи ?
Поздравления за постинга. Искам обаче да допълня, че съвсем не е задължително ел. колите да черпят ел.енергия от акумулатор. Те могат да я черпят и от произволен друг източник за производство на електроенергия - дизел-генератор, генератор на бензин или газ, водородни горивни клетки, или дори от генератор на нулева енергия (ZPM), ако някога бъде открит и създаден.
Въобще кола с електродвигатели на колелетата може да се захранва от произволен енергиен източник, който може да е в багажника, на покрива или в прикачено ремарке. Казвам го това за да се разчупи мисленето, че само акумулатора е важен и нищо друго. По-скоро в бъдещето ще се появяват всякакви нови енергийни източници, и не изключвам част от тях да намерят приложение в автомобилостроенето.
Така че не изключвам скоро да видим електрички на ралито Париж-Дакар, защото акумулатора не се явява ограничител на енергията, която може да носи колата със себе си.
БМВ - и8 беше такова- спряха го тази година от производство- акумулатор + бензинов мотор- около 300 коня беше. Волво също имаха/имат модел такъв мисля че беше ц60- по форумите пишеха разход около 2,5
По темата е и в същото време не е , но е свързано с автомобилите. Сещам се че много отдавна бях чел, че още по бай тошово време през соца е имало разработена и дори патентована технология за производство на гориво от вода и то от българин. Нищо повече не се сещам, нито какво е горивото, нито нещо за технологията и тн. Но предполагам, че всеки е чувал за това, не зная това мит и легенда ли е или действително е имало разработена подобна технология и сега да е скрита и замразена дълбоко във фризера Не ми се рови в гугъла, някой нещо да знае по този въпрос ?
Вамо варна- баджанака е работил в екипа, но не казва нищо по въпроса, колкото и пъти да съм го питал. Автомобил запорожец
По темата е и в същото време не е , но е свързано с автомобилите. Сещам се че много отдавна бях чел, че още по бай тошово време през соца е имало разработена и дори патентована технология за производство на гориво от вода и то от българин. Нищо повече не се сещам, нито какво е горивото, нито нещо за технологията и тн. Но предполагам, че всеки е чувал за това, не зная това мит и легенда ли е или действително е имало разработена подобна технология и сега да е скрита и замразена дълбоко във фризера Не ми се рови в гугъла, някой нещо да знае по този въпрос ?
Предполагам става въпрос за горивната клетка и задвижване с водород.
И в момента се води голям дебат какво е бъдещето - задвижване с батерии или горивна клетка. Засега везните се накланят в полза на батериите. Проблемът с хидорегена е че няма инфраструктура, разходите за производство са по-високи от петролните горива, 90% от производството е от газ и е много енергийно неефективно, изключително взривоопасен и освен това коефициента на полезно действие е доста под батериите. Но от друга страна за по-големи транспортни средства като кораби и самолети може би е по-добра алтернатива.
В България все още са малко разпространени, тъй като поддръжката е по-скъпа, пък ние не сме особено платежоспособни. Верно, че има много лъскави коли, ама все пак
Коментар