IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение

    +100

    Поздравления за постинга. Искам обаче да допълня, че съвсем не е задължително ел. колите да черпят ел.енергия от акумулатор. Те могат да я черпят и от произволен друг източник за производство на електроенергия - дизел-генератор, генератор на бензин или газ, водородни горивни клетки, или дори от генератор на нулева енергия (ZPM), ако някога бъде открит и създаден.

    Въобще кола с електродвигатели на колелетата може да се захранва от произволен енергиен източник, който може да е в багажника, на покрива или в прикачено ремарке. Казвам го това за да се разчупи мисленето, че само акумулатора е важен и нищо друго. По-скоро в бъдещето ще се появяват всякакви нови енергийни източници, и не изключвам част от тях да намерят приложение в автомобилостроенето.

    Така че не изключвам скоро да видим електрички на ралито Париж-Дакар, защото акумулатора не се явява ограничител на енергията, която може да носи колата със себе си.
    По темата е и в същото време не е , но е свързано с автомобилите. Сещам се че много отдавна бях чел, че още по бай тошово време през соца е имало разработена и дори патентована технология за производство на гориво от вода и то от българин. Нищо повече не се сещам, нито какво е горивото, нито нещо за технологията и тн. Но предполагам, че всеки е чувал за това, не зная това мит и легенда ли е или действително е имало разработена подобна технология и сега да е скрита и замразена дълбоко във фризера Не ми се рови в гугъла, някой нещо да знае по този въпрос ?

    Коментар


    • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение

      фабриката на тесла, па ги купували от панасоник !?!?!
      ще се преглеждаш или ще почнеш да мислиш преди да дращиш глупости.
      Тези батерии са шит. докато не измислят по читави няма да се наложат електричките.
      Под читави - 10 пъти по евтини, 10 пъти по бързо зареждащи се, 10 пъти по голяма плътност на съхранената енергия (10 пъти по леки).
      Поне 1 от тези трябва да стане за да са конкурентни, ако станат 2 ще са доминантни, ако станат и 3-те ще изчезнат всички познати досега горива/централи. Ще има само Фец, Вец, Вяец + батерии
      +100

      Поздравления за постинга. Искам обаче да допълня, че съвсем не е задължително ел. колите да черпят ел.енергия от акумулатор. Те могат да я черпят и от произволен друг източник за производство на електроенергия - дизел-генератор, генератор на бензин или газ, водородни горивни клетки, или дори от генератор на нулева енергия (ZPM), ако някога бъде открит и създаден.

      Въобще кола с електродвигатели на колелетата може да се захранва от произволен енергиен източник, който може да е в багажника, на покрива или в прикачено ремарке. Казвам го това за да се разчупи мисленето, че само акумулатора е важен и нищо друго. По-скоро в бъдещето ще се появяват всякакви нови енергийни източници, и не изключвам част от тях да намерят приложение в автомобилостроенето.

      Така че не изключвам скоро да видим електрички на ралито Париж-Дакар, защото акумулатора не се явява ограничител на енергията, която може да носи колата със себе си.
      Last edited by Mateev; 16.10.2020, 11:11.

      Коментар


      • Дааа Панасоник правят батерии със служетели на Тесла във завода на Мъск.... шефа на Панасоник сигурно не знае от къде се влиза в тоя завод и не е бил там дори...
        И да, сега новите значително по евтини батерии на Тесла като достигнат волюм, край със "франчайзите"...

        Коментар


        • Matsushita Electric, по принцип, ще продължат да произвеждат батерии. Дори за електрички. Въпросът е, дали ТЕСЛА, след като развият собствения си капацитет, ще продължат да играят с тях на толкова изгодни условия, или ще опитат да ги поставят на колене.
          Работата е там че, КОМПАНИЯ "Панасоник" не съществува, а само търговска марка а, знайно е, марките продават но, НЕ ПРОИЗВЕЖДАТ. КАКВОТО И ДА Е.
          Last edited by Pyramid; 15.10.2020, 23:46.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

            Не, имам предвид че от 10 години Панасоник и Тесла правят батерии във фабриките на Тесла. Такава батерия друг не може да купи от Панасоник на тези цени.
            Аз пък имам предвид, че Панасоник си правят батерии както обикновено,.
            Last edited by X_Y; 15.10.2020, 19:47.

            Коментар


            • https://www.youtube.com/watch?v=8_U_...ture=emb_logo- само да направят една станция до мен, продавам всички коли и си купувам една на хидроген

              Коментар


              • https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/d...e-026a32f35740

                хайде на примоциите- дачия на газ 5 на 100 което ще отиде 6 на сто газ за 15000 евро. Май ще отнеса догодина една такава пък ти ме гони с твоите електрички по 70000 евро

                Коментар


                • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение

                  фабриката на тесла, па ги купували от панасоник !?!?!
                  ще се преглеждаш или ще почнеш да мислиш преди да дращиш глупости.
                  Тези батерии са шит. докато не измислят по читави няма да се наложат електричките.
                  Под читави - 10 пъти по евтини, 10 пъти по бързо зареждащи се, 10 пъти по голяма плътност на съхранената енергия (10 пъти по леки).
                  Поне 1 от тези трябва да стане за да са конкурентни, ако станат 2 ще са доминантни, ако станат и 3-те ще изчезнат всички познати досега горива/централи. Ще има само Фец, Вец, Вяец + батерии
                  +100

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

                    Не, имам предвид че от 10 години Панасоник и Тесла правят батерии във фабриките на Тесла. Такава батерия друг не може да купи от Панасоник на тези цени.
                    фабриката на тесла, па ги купували от панасоник !?!?!
                    ще се преглеждаш или ще почнеш да мислиш преди да дращиш глупости.
                    Тези батерии са шит. докато не измислят по читави няма да се наложат електричките.
                    Под читави - 10 пъти по евтини, 10 пъти по бързо зареждащи се, 10 пъти по голяма плътност на съхранената енергия (10 пъти по леки).
                    Поне 1 от тези трябва да стане за да са конкурентни, ако станат 2 ще са доминантни, ако станат и 3-те ще изчезнат всички познати досега горива/централи. Ще има само Фец, Вец, Вяец + батерии
                    Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

                      Гроздето е кисело, не знам какво им се обясняваш. Обясняваш, обясняваш, и пак измислят някакви причудливи "аргументи". Не знам защо не са станали милионери от шортене на Тесла още.
                      Дейви стана милицио............ опа милионер от акции на тесла

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

                        75 киловата е на тройката, 2% е 1,5. По 8 стотинки е 12 стотинки си загубил през ноща. Новите нямат и такъв фантом дрейн дори. Както съм ти казвал и преди повече гориво ти се изпарява през картерните газове от колкото Тесла "губи" от саморазряд. И губи е в кавички защото това е заключен заряд от ниската температура, част от него се връща като се затопли батерията, не го показва но реално пада по бавно докато караш.
                        А относно батерията , ти досега не си карал с кола с рекуперейшън пък че Теслата нямало да има 20 мин и то само в минусуви температури много изведнъж почна да те е грижа. Имай в предвид че спирачките трябва по някога и да се ползват иначе ръждясват.
                        Гроздето е кисело, не знам какво им се обясняваш. Обясняваш, обясняваш, и пак измислят някакви причудливи "аргументи". Не знам защо не са станали милионери от шортене на Тесла още.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                          Бая яко си се объркал Може би имаш предвид че Панасоник правят батерии за Тесла

                          https://electrek.co/2020/09/16/tesla...er-first-look/

                          Обърни внимание на датата - Септември 2020, първата собствена тесла батерия. Дано успее да захрани джобно фенерче, аматьори и лаладжии.
                          Не, имам предвид че от 10 години Панасоник и Тесла правят батерии във фабриките на Тесла. Такава батерия друг не може да купи от Панасоник на тези цени.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                            бремен при минус 2градуса загуба 2% за нощта- за модел 3- ако е 90кв батерия това колко прави в пари. В същия клип- казва че трябва да кара около 20 минути за да заработи батерията- рекуперирането нормално
                            75 киловата е на тройката, 2% е 1,5. По 8 стотинки е 12 стотинки си загубил през ноща. Новите нямат и такъв фантом дрейн дори. Както съм ти казвал и преди повече гориво ти се изпарява през картерните газове от колкото Тесла "губи" от саморазряд. И губи е в кавички защото това е заключен заряд от ниската температура, част от него се връща като се затопли батерията, не го показва но реално пада по бавно докато караш.
                            А относно батерията , ти досега не си карал с кола с рекуперейшън пък че Теслата нямало да има 20 мин и то само в минусуви температури много изведнъж почна да те е грижа. Имай в предвид че спирачките трябва по някога и да се ползват иначе ръждясват.
                            Last edited by DaveBG; 15.10.2020, 08:04.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

                              От кого и на каква цена? Явно нямаш представа, че повече от половината батерии вече се произвеждат от Тесла и себестойността им е поне 30% под тази на другите. Как ще се конкурират с това?
                              Бая яко си се объркал Може би имаш предвид че Панасоник правят батерии за Тесла

                              https://electrek.co/2020/09/16/tesla...er-first-look/

                              Обърни внимание на датата - Септември 2020, първата собствена тесла батерия. Дано успее да захрани джобно фенерче, аматьори и лаладжии.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                                https://www.youtube.com/watch?v=bObpB_6Vg0Eß hajde brato да погледаш малко- бремен при минус 2градуса загуба 2% за нощта- за модел 3- ако е 90кв батерия това колко прави в пари. В същия клип- казва че трябва да кара около 20 минути за да заработи батерията- рекуперирането нормално

                                Хайде да не се сърдиш оюе едно видео https://www.youtube.com/watch?v=R-eZN9i-g44-гледай на петата минута- загуба до 50% от заряда, братчед това са много пари.
                                Редуциране на рейндж от 30-50% има при много ниски температури (под 20-25 гр целзии). Не знам къде живееш но такива температури има 1-2 седмици в годината. Да кажем че от 500км пробега пада на 300км.
                                За цената вместо 30лв за месеца да кажем че е двойна. Както и да го сравняваш с дизел/бензин няма как да се минеш с електричка.

                                Коментар

                                Working...
                                X