А бе с какви гуми си карате електрокарите, че гледам https://www.ecars.bg/forum/tesla-model-x/295-zimni-gumi и след това това https://www.google.com/search?q=Pire...hrome&ie=UTF-8
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
За какво да си пише домашното- има достатъчно писано по въпроса че ако не са грантовете тесла/електричките е глътнала вода отвсякъде. Последното такова писание беше в инвестора
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнениеЕлектричката е добра там където енергията е евтина, няма как да плащам 30 цента за киловат и като стана зимата половината батерия да я няма при условие че съм заредил предната вечер и виждаш ли аз да съм щастлив и да се кефя на електрокара
За барби електрокара е идеален- хем е пенсионер, хем има къща където да си зарежда колата, хем тока му е 6 цента. Ама за германия- 30 цента- забрави.Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнениеЕлектричката е добра там където енергията е евтина, няма как да плащам 30 цента за киловат и като стана зимата половината батерия да я няма при условие че съм заредил предната вечер и виждаш ли аз да съм щастлив и да се кефя на електрокара
За барби електрокара е идеален- хем е пенсионер, хем има къща където да си зарежда колата, хем тока му е 6 цента. Ама за германия- 30 цента- забрави.
Това че не искаш да го приемеш е друга тема.
Не знам някой, който кара електричка да съжалява че е сменил петролката.
Коментар
-
Електричката е добра там където енергията е евтина, няма как да плащам 30 цента за киловат и като стана зимата половината батерия да я няма при условие че съм заредил предната вечер и виждаш ли аз да съм щастлив и да се кефя на електрокара
За барби електрокара е идеален- хем е пенсионер, хем има къща където да си зарежда колата, хем тока му е 6 цента. Ама за германия- 30 цента- забрави.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Слаб 2. Марш обратно да си напишеш домашното
Коментар
-
Имаше някакво дело на германците срещу теслите че нямали партньор за рециклиране на батериите- някой знае ли какво стана? И немците кати им дадоха амнайсе хектара да си строят завода теслите какви ангажименти поеха- нещо като залесяване или друго- мисля че изсякоха 100 декара гора за завода , и пресушиха някаква река
Коментар
-
От къде ги измисляш тия глупости. Дай линкове да видим от къде ги вадиш тия неща. Нищо което си написал не е вярно.
Вече няколко пъти се обяснява че в Европа няма завод и само се докарват с кораби а в Китай се произвежда само Модел 3 и то от няколко месеца.
A VW ID-то не може да се сравнява с Тесла.
Явно, норвежците предпочитат VW, дреме им за "автопилота" Ви.
Кой ти е искал графика със цените, аз какво коментирах четеш ли ? Какви кораби те гонят ?
Oпс,
Today in "a company that is actually offering to swap batteries for its customers"
Electric vehicle company Nio announced today that it is launching its 100kWh battery pack that is going to be able to provide its vehicles with 615km/~385 miles of range.
Само 15 мили по-малко от новата батерия на Тесла.
Някаква дума за това как се справя някога силно рекламираната програма за смяна на батерии - отпреди седем години?Last edited by hazard; 09.11.2020, 23:13.
Коментар
-
Първоначално изпратено от hazard Разгледай мнение6 причини защо делът на Tesla в Европа се срина ами щото е като да продаваш хладилници във Исландия, Уотсън !
Бе ти мани, само 11к коли продадени в Германия и то със грантовете, за 11 месеца, а Германия е 83 мил души.
Ако извадим Норвегия, чувствително ще спаднат бройките за продадени коли, на 500 мил души пазар в ЕU.
ДВГ спадат тази година, понеже както ми шепне моя син, има криза, Ковид, локдауни, затварят бизнеси и така.
Ето, има ваксина вече, връщаме се в старото нормално и четирите старите мастодонти ще си поемат дъх пак, че само 1 мил коли са продали при тоя Ковид, пък Тесла ги гони със 11к бройки да става монополист, casa perduta.
Що в Норвегия са продадени 2000 VW ID3, пък Теsla 3, само 1116, нали имахте някаква изключителност ??
В Китай, BYD е продала със всичките си модели , колкото Тесла 3 - 80000 бройки, явно китайците нямат кинти за моделите S, X, Y
През тия три условни години, в които се чака евтината $25к кола, ще е достатъчно конкуренцията да дръпне напред, мисля.
Да припомним, Теслата на всеки 19к трябва да минава стандартно обслужване (400 лв), и на всеки 39к е нужно главно обслужване (1000лв ?).
Ама тука за тази гаранция на частите, много е малко бре, а тия първите две са най важните и най-скъпите, на тая капризна електронна играчка.
Бих се замислил преди да купя на старо електрокарче.- Drive Unit*: 4 years or 50,000 miles, whichever comes first
- Vehicle High Voltage Battery*: 4 years or 50,000 miles, whichever comes first
- Wall Connectors: 4 years
- Touchscreen and Media Control Unit: 2 years or 25,000 miles, whichever comes first
Остави ги тия мантри за мильони километри- Model S and Model X – 8 years or 150,000 miles, whichever comes first, with minimum 70% retention of Battery capacity over the warranty period.
- Model 3 and Model Y Standard or Standard Range Plus - 8 years or 100,000 miles, whichever comes first, with minimum 70% retention of Battery capacity over the warranty period.
- Model 3 and Model Y Long Range or Performance - 8 years or 120,000 miles, whichever comes first, with minimum 70% retention of Battery capacity over the warranty period.
Вече няколко пъти се обяснява че в Европа няма завод и само се докарват с кораби а в Китай се произвежда само Модел 3 и то от няколко месеца.
A VW ID-то не може да се сравнява с Тесла.
Коментар
-
6 причини защо делът на Tesla в Европа се срина ами щото е като да продаваш хладилници във Исландия, Уотсън !
Бе ти мани, само 11к коли продадени в Германия и то със грантовете, за 11 месеца, а Германия е 83 мил души.
Ако извадим Норвегия, чувствително ще спаднат бройките за продадени коли, на 500 мил души пазар в ЕU.
ДВГ спадат тази година, понеже както ми шепне моя син, има криза, Ковид, локдауни, затварят бизнеси и така.
Ето, има ваксина вече, връщаме се в старото нормално и четирите старите мастодонти ще си поемат дъх пак, че само 1 мил коли са продали при тоя Ковид, пък Тесла ги гони със 11к бройки да става монополист, casa perduta.
Що в Норвегия са продадени 2000 VW ID3, пък Теsla 3, само 1116, нали имахте някаква изключителност ??
В Китай, BYD е продала със всичките си модели , колкото Тесла 3 - 80000 бройки, явно китайците нямат кинти за моделите S, X, Y
През тия три условни години, в които се чака евтината $25к кола, ще е достатъчно конкуренцията да дръпне напред, мисля.
Да припомним, Теслата на всеки 19к трябва да минава стандартно обслужване (400 лв), и на всеки 39к е нужно главно обслужване (1000лв ?).
Ама тука за тази гаранция на частите, много е малко бре, а тия първите две са най важните и най-скъпите, на тая капризна електронна играчка.
Бих се замислил преди да купя на старо електрокарче.- Drive Unit*: 4 years or 50,000 miles, whichever comes first
- Vehicle High Voltage Battery*: 4 years or 50,000 miles, whichever comes first
- Wall Connectors: 4 years
- Touchscreen and Media Control Unit: 2 years or 25,000 miles, whichever comes first
Остави ги тия мантри за мильони километри- Model S and Model X – 8 years or 150,000 miles, whichever comes first, with minimum 70% retention of Battery capacity over the warranty period.
- Model 3 and Model Y Standard or Standard Range Plus - 8 years or 100,000 miles, whichever comes first, with minimum 70% retention of Battery capacity over the warranty period.
- Model 3 and Model Y Long Range or Performance - 8 years or 120,000 miles, whichever comes first, with minimum 70% retention of Battery capacity over the warranty period.
Last edited by hazard; 09.11.2020, 21:50.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Незабележими са за късогледите. Който може да си ползва мозъка по предназначение вижда накъде духа вятъра:
Tesla Model Y vs. BMW X3 M vs. Mercedes-Benz AMG GLC 63 ― Best Luxury Compact SUVs
Е и на кварталната батка, парвенюLast edited by Andi11; 09.11.2020, 22:26.Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
Кой пазар ве, на ютии с батерия ли Тесла са незабележими като продажби, в Щатите никой не ебава да подкара масово електрички засега дори.
Tesla Model Y vs. BMW X3 M vs. Mercedes-Benz AMG GLC 63 ― Best Luxury Compact SUVs
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
Като. Някога. Може би. Ама надали. А междувременно в най-печелившия им месец са на минус с 450 млн Добре че е държавната помощ през квотите за емисии, че да отчетат някаква печалба...
Коментар
-
Първоначално изпратено от Асо Пика Разгледай мнение
Мойто момиче аз не се обиждам квито и обидни думи да кажеш Мноого години съм бил в професионалния покер тъй че не моеш ме засегна по никъв начин Но нещо изнервен ми си чиниш,, що тъй ?? Ама аз на статията ли да вервам или на тебе, а ??
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Трябва да споделиш какви халюцигени ползваш. Ако беше така хората щяха да купуват всичко друго но не и Тесли, а се оказва че те държат близо 20% от пазара в света и над 80% в САЩ.
Сподели поне един пример за да поспорим за нещо конкретно. Щото така освен празни приказки други лафове не виждам
Коментар
Коментар