If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Днес разцъках оферти в Пижо дилъра, че ми е през улицата отсреща.Нова 208ца електро е под 20 хил евро заради държавната подкрепа от 6000 евро. Лизинг 4 години с 1% годишна лихва, без наем на батерията - човек може да си я подкара за 160 евра месечна вноска още утре. 4г гаранция на колата, 8 - на батерията. Йебем ти теслите криви
Някой има ли идея за перспективите пред Solo? Това чудо има ли собствен живот или просто върви нагоре покрай останалите? Признавам си, че за мен е изгъзица на невероятно висока цена. "Инвестирах" там, просто защото беше на добра цена.
Днес разцъках оферти в Пижо дилъра, че ми е през улицата отсреща.Нова 208ца електро е под 20 хил евро заради държавната подкрепа от 6000 евро. Лизинг 4 години с 1% годишна лихва, без наем на батерията - човек може да си я подкара за 160 евра месечна вноска още утре. 4г гаранция на колата, 8 - на батерията. Йебем ти теслите криви
Неудачията ще е 10к с 6 субсидия. За селско каране е идеална.
Днес разцъках оферти в Пижо дилъра, че ми е през улицата отсреща.Нова 208ца електро е под 20 хил евро заради държавната подкрепа от 6000 евро. Лизинг 4 години с 1% годишна лихва, без наем на батерията - човек може да си я подкара за 160 евра месечна вноска още утре. 4г гаранция на колата, 8 - на батерията. Йебем ти теслите криви
ЕД, ти ужким инвестираш на борсата, тази, онази. без значение.
Следващата и по-следващата година - ще са като тая, и децата знаят, че ще има рецесия още поне 18-24 месеца.
"Рецесия" ще е докогато, БВП на САЩ не се изравни със това за 2019 година, това е според мен, естествено Блумберг ще ти сравни 2021 със 2020, да ама не.
Така, че следващите две години максимум да стигнете половин милион на година, хората и бизнесите няма да харчат толкова.
11к продадени в Германия (във Франция са под 10к) на месец.
Е, къде тогава ще продавате в ЕС ? Холандия, Скандинавията ? Европа я пишете бегала за няколко години поне.
Тази евтината,Тесла за $25000 (предполагам, ще изглежда по-зле от Тройката) се чака до 3 години (поне).
Гаранция тая кола няма да има "автропилот" - ама това е един от козовете Ви, как с тоя евтинджос ще биете Голфа, Зоуи, БМВ, Дачия ???
Тая евтината, няма да оставя голям марджин да правите прекалено много заводи за коли, остави ами и ГОЛЯМ завод за батерии ще трябва, нали ще гоните няколкото милиона.
Сега, знам, че отговаряш избирателно и там където отговаряш даваш някакви бъдещи хипотези, двусмислици и т.н.
От евентуална рецесия Тесла ще излезе във върхова форма, за разлика от останалите производители. Видно от 2020та при затворени заводи, безработица, локдауни и какво ли не Тесла прави ръст от 30%. Това ако не ви говори достатъчно накъде върви търсенето и кой движи пазара не знам какво.
От изказвания се разбира, че батерии ще се произвежда в почти всеки завод, за да се скъси веригата на доставки и разходи. Маржина, Тесла го увеличава постоянно с или без ауто пилота. Важното за маржина е не само редуцираната цена на батерията, но и технологията на производство. Никой няма да произвежда с по-ниски разходи, а в същото време да продава като ТОП бранд.
И 800К ми стигат. Край на баса 31.12.2023. Ако се случи преди това, получаваш стотарката.
Последно уточнение - произведени, но и продадени автомобили. А не да стоят на паркинга им да хващат тен. За доказателство - отчетите на компанията - Balance sheet и annual report.
Ако ги направят следващата година затваряме ли баса?
Коментар