IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от k_v_v_ Разгледай мнение

    Те сигурно и самите ти КОЛИ струват по-малко от него, но това си въпрос на избор, някой от познатите ми с електромобили, даже не ги застраховат, защото като цяло риска от кражба е доста по-малък (така ги водят и застрахователите). Аз лично не бих се отказал да си плащам за каско, според стойността на автомобила е, но си е въпрос на избор, докато ремонтите, поддръжката на ДВГ, данъците и горивото по 15 лв на 100км (средно) НЕ СА ПО ИЗБОР.
    За удоволствието от шофирането с моментално ускорение и липса на вибрации и смрад няма какво да говорим.
    ха ха кое и е по хубавото на кошляка ти.
    ДИЗАЙН - абсурд, всепризната е моята каляска за НАЙ-ДОБЪР ДИЗАЙН в света
    бързина - вдига ли твойта 250?
    Автономност - можеш ли 1000км да минеш с едно зареждане? А 500 на пълна газ?
    Удобство - може ли да натовариш куфарите на 5 човека? А 5 човека?
    Какви вибрации ве - като я запалих като я купувах со копчето я загасих че мислех че не е запалила - на отворени врати и капак !?!?!
    Смрад е за тия зад мене - боли ма, в купето смрад няма.
    Звука на 5-ка като го настъпиш прави духовна чикия.
    Всичките ми разходи са по малки от каското ти? Каква икономия, кви 5лв
    Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

    Коментар


    • Относно самоуправляващите се коли хората са казали че ще им повярват ако са 4-5 пъти по-сигурни от хората. Т.е. не е достатъчно да са толкова сигурни като хората.

      https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/32202821/

      Коментар


      • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение

        Колко ти е каското?
        Щото аз по малко от него харча за КОЛИТЕ СИ. А тази година десетки пъти по малко
        Те сигурно и самите ти КОЛИ струват по-малко от него, но това си въпрос на избор, някой от познатите ми с електромобили, даже не ги застраховат, защото като цяло риска от кражба е доста по-малък (така ги водят и застрахователите). Аз лично не бих се отказал да си плащам за каско, според стойността на автомобила е, но си е въпрос на избор, докато ремонтите, поддръжката на ДВГ, данъците и горивото по 15 лв на 100км (средно) НЕ СА ПО ИЗБОР.
        За удоволствието от шофирането с моментално ускорение и липса на вибрации и смрад няма какво да говорим.
        FinancialMarkets.Zone

        Коментар


        • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение
          А тази година десетки пъти по малко
          Именно, ти няколко пъти каза че не караш. Така че не си фактор, ако караш по 1 резервоар на година си карай. Нито замърсяваш чак толкова нито нищо. Какво си дошъл тука да бълваш глупости да ти се смеят хората?
          Аз пътувам доста и градско и извънградско и за мене лично ЕВ-то пести пари, дава комфорт и най-вече удоволствие че съм с най-бързата кола буквално в Б-я.

          И междудругото маслото се сменя независимо дали си карал или не, ама това ти го обяснявахме вече...

          Коментар


          • Първоначално изпратено от k_v_v_ Разгледай мнение

            Хаха, наистина ли, трудно ми е да си обясня, какво може се случва в главата на някой написал нещо такова.
            Добре супер, честно казано колкото по малко хора се светнат за офертат толкова по добре за мен, че не ми се чака на опашки. Друго си е 8 на 100 х 2.50 лв литърчето, на всеки 10к км, масълце, филтърче, ремъче, някоя гарнитърка х няколко стотачки или скоростна кутийка х няколко хилядарки, данъче, смсче за паркиране, ех че сме шарани, да изпускаме тази далаверка хаха
            Колко ти е каското?
            Щото аз по малко от него харча за КОЛИТЕ СИ. А тази година десетки пъти по малко
            Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

            Коментар


            • Най-тихата кола на 2020 не е електрическа

              В теста за шум Tesla е близо до дъното, а на върха е... дизел

              Екип Automedia26.12.2020 17:48Прочитания: 90319

              В съзнанието ни електромобилите са почти идеално тихи превозни средства - без грохота и вибрациите от двигателя с вътрешно горене. Но едно доста детайлно проучване на австралийското WhichCar показа, че всъщност някои конвенционални автомобили са по-тихи от електрическите, и то с немалка разлика. А най-тихата тествана кола даже е... дизелова.





              Австралийците тестваха 31 модела в рамките на ежегодния си конкурс за Кола на годината. Едно от изпитанията бе на специалното трасе за измерване на шума на Holden. Автомобилите го минаха с изключени климатик и информационна система, и при зададена на темпомата скорост от 80 км/ч. Екипът измери шума вътре в купето върху гладък асфалт, върху грапава настилка и накрая изчисли среден показател за всеки модел.

              За доста голямо учудване и на самите изпитатели, електромобилите далеч не показаха превъзходство в този тест. Nissan Leaf например се класира горе-долу в средата на таблицата, а двата варианта на Tesla Model 3 се оказаха почти на дъното. Единствено Mercedes EQC отсрами електрическото задвижване, като се класира втори, но и той бе изпреварен от един дизелов модел.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение
                Безплатно само сиренцето в капана за ел. шарани
                И не само ЕЛ.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение

                  Безплатно само сиренцето в капана за ел. шарани
                  Хаха, наистина ли, трудно ми е да си обясня, какво може се случва в главата на някой написал нещо такова.
                  Добре супер, честно казано колкото по малко хора се светнат за офертат толкова по добре за мен, че не ми се чака на опашки. Друго си е 8 на 100 х 2.50 лв литърчето, на всеки 10к км, масълце, филтърче, ремъче, някоя гарнитърка х няколко стотачки или скоростна кутийка х няколко хилядарки, данъче, смсче за паркиране, ех че сме шарани, да изпускаме тази далаверка хаха
                  FinancialMarkets.Zone

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                    Де ги тия безплатните , не ги виждам нещо
                    Безплатно само сиренцето в капана за ел. шарани
                    Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от распутин Разгледай мнение
                      Такъв тип, с кабел, оскъпява колата като цяло, понеже батерията е по-голяма, а и трябват домашни условия за кабелите.
                      Повярвай, градското каране зарежда малката батерия достатъчно, не съм видял абсолютно никакъв механик за 8 год - освен за масла, спирачни дискове/накладки и гуми, набира бързо като тролейбус на светофара и при изпреварване, автоматик, бензин, ниски данъци и застраховка.
                      Перфектна е за скараните със техниката жени или младежи дето нямат време, пари и нерви за ремонти.
                      Ти таман се похвали че ти е умряла батерията пък сега нямаш време за пари и ремонти. Тия хибриди са комплаянс колици направени точно да откажат хората от ЕВ-тата. В момента с умрялата батерия си обикновенно ДВГ, като отгоре на всичко возиш едни тухли четворки в багажника постоянно и ти вдига и още разхода.
                      Хибрида в момента е най-голямата прецакня. Хем получаваш всички недостатъци на ДВГ-то хем нямаш нищо от предимствата на ЕВтата.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                        Де ги тия безплатните , не ги виждам нещо
                        Къде гледаш?
                        ​​​​​
                        В София са 22-23, безплатните, от които 3 бързозарядни DC. Във Варна са малко повече. А платените няма и да ги броя доста са.
                        https://www.plugshare.com/
                        Last edited by k_v_v_; 30.12.2020, 08:30.
                        FinancialMarkets.Zone

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Pyramid
                          Исках да припомня, Червени, че от вас двамата, мултимилиардер е той, а ти си един форумен таласъм, (+/-).
                          Абе, май таласъма работи за шестцифрена заплата у Немско, плаща малки данъци, щото е проЗ, взимайки си през банката (other people money) ипотека на смешна лихва, за къща във стабилна държава със повишаваща се популация и улучвайки тренда за оборотните селски имоти, правейки се на луд да отчита старателно ежегодно амортизации и подобрения по ужким ремонти по покрива или където се сетиш.
                          И немската пенсия върви.
                          Болниците, пътищата, въздуха, храната, цените - нормални.
                          Липсата на завистливи съседи - безценно.
                          Ти с какво ще се похвалиш ?

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от k_v_v_ Разгледай мнение

                            Самоче я зареждаш с бензина, който гориш и плащаш пр скъпо, а тока, ако го плащаш е по евтин, да не говорим, че има и не малко безплатни зарядни станции, където не го и плащаш.
                            Но така или иначе, пак си оставаш, на масла , ремъци, смяна на накладки най-вече бензин, както и няма как да спираш безплатно в синя зона и да не плащаш данък.
                            Де ги тия безплатните , не ги виждам нещо

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от распутин Разгледай мнение
                              Такъв тип, с кабел, оскъпява колата като цяло, понеже батерията е по-голяма, а и трябват домашни условия за кабелите.
                              Повярвай, градското каране зарежда малката батерия достатъчно, не съм видял абсолютно никакъв механик за 8 год - освен за масла, спирачни дискове/накладки и гуми, набира бързо като тролейбус на светофара и при изпреварване, автоматик, бензин, ниски данъци и застраховка.
                              Перфектна е за скараните със техниката жени или младежи дето нямат време, пари и нерви за ремонти.
                              Самоче я зареждаш с бензина, който гориш и плащаш пр скъпо, а тока, ако го плащаш е по евтин, да не говорим, че има и не малко безплатни зарядни станции, където не го и плащаш.
                              Но така или иначе, пак си оставаш, на масла , ремъци, смяна на накладки най-вече бензин, както и няма как да спираш безплатно в синя зона и да не плащаш данък.
                              FinancialMarkets.Zone

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнение

                                Втория път си вземи хибрид дето се зарежда от мрежата, поне да има файда от цялата работа. Поне като го заредиш ще може из града да те кара. Ако има къде де, щото ако си в блок - няма да стане.
                                Такъв тип, с кабел, оскъпява колата като цяло, понеже батерията е по-голяма, а и трябват домашни условия за кабелите.
                                Повярвай, градското каране зарежда малката батерия достатъчно, не съм видял абсолютно никакъв механик за 8 год - освен за масла, спирачни дискове/накладки и гуми, набира бързо като тролейбус на светофара и при изпреварване, автоматик, бензин, ниски данъци и застраховка.
                                Перфектна е за скараните със техниката жени или младежи дето нямат време, пари и нерви за ремонти.

                                Коментар

                                Working...
                                X