IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • https://www.facebook.com/10001891098...820779158282--
    Солнечная энергетика в Китае

    Коментар


    • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

      Това звучи доста пуберски. Еми щом толкова те вълнува - да, и Теслата го може, както и доста други коли.
      зависи 90% от гумите, задвижването минимално, марката е последна причина за възможността
      Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

      Коментар


      • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

        Това звучи доста пуберски. Еми щом толкова те вълнува - да, и Теслата го може, както и доста други коли.
        Именно всяка кола 4х4 го може, просто безименния едвали не твърдеше че Теслите не ставали за студено време а то е точно обратното ама той дори не следи разговора изчел е толкова фалшиви новини че даже му се губи нишката вече

        Сега ако навлезем в подробности едвали ще отречете че всяко ДВГ внася вибрации в пауъртрейна. Има маховик имаш и разни пружини по съединителя но в крайна сметка стигат вибрации до гумите. Това е. От тази гледна точка тъй като всяка електрическо кола може да модулира прецизно и плавно мощността си , идва и факта че ЕЛ колите имат по добро сцепление. И на асфалт и на сняг. Затова и ускорявт по бързо с по лоши и евтини гуми.

        Много добро предимство!

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение

          Ха-ха ......,
          Всяко едно Audi Quatro просто ще мине през такъв сняг като малка гара и ще си продължи пътя. Няма нужда някой да го рине преди това.

          Нали съм ви разказвал случая, когато с Audi A6 Quatro на магистралата направих пъртина в аварийната лента, и всички коли взеха да минават зад мене. Иначе преди да дойда аз се беше образувала 3 километрова опашка във всичките ленти. Аварийната обаче беше свободна, но неизрината и с поне 40 сантиметра сняг. Позамислих се и се пробвах, и колата не само че не спря, а си се движеше безпроблемно с 30-40 km/h. Снега беше над нивото на бронята, но не се събра на камара пред мене, а потъваше под колата, която го смачкваше. Така спасих хората на поне 1000 коли от измръзване (свечеряваше се и беше много студено, а някъде в далечината отпред два тира бяха задръстили платното).

          И всичко това го направи едно простосмъртно Audi A6 Quatro без никаква предварителна подготовка, гребла или вериги. Просто завих кормилото и започнах да правя 2-3 километра пъртина, като най-накрая и самият аз останах учуден колко успешна беше тази налудничава идея. Е жена ми мърмореше през цялото време, но нали за това са направени жените.

          Та би ли се пробвал с Теслата на нещо подобно?

          Хайде и аз да пусна едно клипче:

          Това звучи доста пуберски. Еми щом толкова те вълнува - да, и Теслата го може, както и доста други коли.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

            Аде бе? Затова ли ги ползват И за снегорини да можете вие с ДВГ тата да минете (ако запалите нали):
            Ха-ха ......,
            Всяко едно Audi Quatro просто ще мине през такъв сняг като малка гара и ще си продължи пътя. Няма нужда някой да го рине преди това.

            Нали съм ви разказвал случая, когато с Audi A6 Quatro на магистралата направих пъртина в аварийната лента, и всички коли взеха да минават зад мене. Иначе преди да дойда аз се беше образувала 3 километрова опашка във всичките ленти. Аварийната обаче беше свободна, но неизрината и с поне 40 сантиметра сняг. Позамислих се и се пробвах, и колата не само че не спря, а си се движеше безпроблемно с 30-40 km/h. Снега беше над нивото на бронята, но не се събра на камара пред мене, а потъваше под колата, която го смачкваше. Така спасих хората на поне 1000 коли от измръзване (свечеряваше се и беше много студено, а някъде в далечината отпред два тира бяха задръстили платното).

            И всичко това го направи едно простосмъртно Audi A6 Quatro без никаква предварителна подготовка, гребла или вериги. Просто завих кормилото и започнах да правя 2-3 километра пъртина, като най-накрая и самият аз останах учуден колко успешна беше тази налудничава идея. Е жена ми мърмореше през цялото време, но нали за това са направени жените.

            Та би ли се пробвал с Теслата на нещо подобно?

            Хайде и аз да пусна едно клипче:

            Last edited by Mateev; 02.02.2021, 21:06.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
              Еврейчетата да не избиват комплекси покрай ралито на Тесла от последната година. Само идиотите не са разбрали накъде духа вятъра.

              Нещо да кажете за удовлетвореността на собствениците:
              Възможно ли Ви е да дадете линк за тази информация
              Благодаря

              Коментар


              • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

                Аде бе? Затова ли ги ползват И за снегорини да можете вие с ДВГ тата да минете (ако запалите нали):

                Дейви, ама тоя - на видеото - едвам притиква на 20-30 метра - сняг, с дебелина 10 санта.... Тия 10 сантиметра ли ще чисти пред дизелчето? Смех, Дейви, смЕх!

                Не си чел тук постовете ми, когато обяснявахме връзката между скорост и въртящ момент, Дейви! Връщай се назад, няма да ти пиша отново всеизвестни неща.

                И, какво ме убеждаваш с подобен клип? 10 сантиметра сняг - наоколо... Греблото обира снега и, когато той се натрупа - Тесличката - както си му е редът - до там! Всеизвестни истини!

                Можеш да впечатлиш някой първокласник! Но, я се качи на дизеловото тракторче - не е много, едни 60-70 к.с. /или повече/ - преспите са над 2- метрови и няма да ти запецне! 10-20 декара площ, ще я прецапам за по-малко от час, а и 120 литра дизел ще има за още месец - всеки ден! Тесличката ти таа и няма да излезе от гаража, без дизела! на 10 сантиметра - може да се пуска, за да впечатлим първокласниците!

                Ти ще чистиш на дизелчето с Тесла! СмЕх, Дейви, смех! От реклама го докарвате откъдето и да го погледнете! Рекламата няма да ти почисти дори 50 сантиметра сняг, Дейви! ))


                Коментар


                • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

                  Аде бе? Затова ли ги ползват И за снегорини да можете вие с ДВГ тата да минете (ако запалите нали):

                  Оооо, Деви (Дейви), много съм Фпечатлен, че ми обръщаш Внимание!

                  Ама и акцията расте! Сетих се за оня (нецензурен) лаф: расте ли ...?

                  Тесла си е отвсякъде ток и жица, Дейви!

                  Да не се впускаме в съществените неща, за които няма да сме на едно мнение - от години... Сега имам друга работа, някой път ще ти обърна внимание, ама не, когато акцията пада! Тогава и двамата ще мълчим - да не ни чува злото!

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


                    Собствениците наистина са удовлетворени - при условие, че ще ползват Теслите си, в условията, близки до тия, в Калифорния и подобни географски ширини. Това е важно да се знае!
                    Аде бе? Затова ли ги ползват И за снегорини да можете вие с ДВГ тата да минете (ако запалите нали):

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
                      Вълната леден полярен въздух, засегнала част от Съединените щати през изминалата седмица, разкри доста недостатъци на най-популярните електромобили, пише Mashable. Стотици собственици на Tesla и Chevrolet Bolt се оплакаха, че колите им не са пригодени за минусовите температури.


                      По начало знаем, че електрическите коли не понасят студа, но е друго да го видиш с очите си, отбелязва изданието, споделяйки множество туитове от недоволни клиенти. Един от тях сподели снимка на таблото на напълно заредения си Model X 100D - кола за 150 000 долара - който при температура минус 30 градуса вместо нормалния си обхват от близо 470 километра има едва 190 км.



                      https://automedia.investor.bg/a/2-no...vaneto-v-sasht

                      Собствениците наистина са удовлетворени - при условие, че ще ползват Теслите си, в условията, близки до тия, в Калифорния и подобни географски ширини. Това е важно да се знае!

                      Коментар


                      • Тъкмо щях да кажа, че за нас е важно, че акцията расте!

                        Какво значение има това, че Тесла били изтеглили 200 000 броя от пазара? Мъск е заел нова пазарна ниша : "изтегляне на електромобили от пазара".

                        Това е нищо! Важно е чифутите да отчитат, че акцията расте!

                        Коментар


                        • Еврейчетата да не избиват комплекси покрай ралито на Тесла от последната година. Само идиотите не са разбрали накъде духа вятъра.

                          Нещо да кажете за удовлетвореността на собствениците:
                          Last edited by RUBLA; 02.02.2021, 08:25. Причина: Спазвайте добрия тон!

                          Коментар


                          • През тази година /януари 2021/ - Тесла пак трябва да изтегля... Този път - повече... 158 000 броя Тесли...

                            Ми, те паднаха под тия, от 2019 г... Кви полВин милион, кВи 5 лева? А, Дейви?

                            Националната администрация за безопасност на движението по пътищата (NHTSA) на САЩ поиска от компанията "Тесла" (Tesla Inc.) да изтегли от пазара около 158 000 електромобила Model S и Model X поради неизправности на дисплея, "водещи до загуба на камерата за обратно виждане и други функции, свързани с безопасността на автомобила".

                            Службата за разследване на дефекти на агенцията също така установи, че повредата "има неблагоприятно въздействие" върху автопилота, както и функционалността на мигачите "поради възможна загуба на звукова сигнализация и други".


                            https://bnr.bg/post/101404734/tesla-...li-model-s-i-x

                            Коментар


                            • Tesla изтегля обратно 48 442 броя от своите електромобили Model S и Model X, които са произведени в САЩ и продадени на клиенти в Китай. Причината за това е потенциално дефектно и опасно предно и задно окачване, пише CNBC...

                              Формално погледнато, без тези 48 000 бр. /изтеглени/ Тесли, производството, от под половин милион за година - е още по-малко /от половин милион/...


                              https://www.investor.bg/novini/444/a...defekt-314493/

                              Да де, ама имаме и още 10 000 бр. /изтеглени Тесла от пазара, а без тях, този половин милион - още намалява...

                              https://business.dir.bg/kompanii/tes...0-koli-v-sasht

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

                                Естествено че не ги сравнявам. Все пак това което е важно за един "суперкар" а именно да ускорява бързо Тесласата го може много по-добре, пък и изкарва повече километри и струва по-малко в пъти, че и има повече екстри. Няма мяра за сравнение!
                                Как можа в 1 изречение толкова грешки?
                                Last edited by X_Y; 01.02.2021, 15:22.

                                Коментар

                                Working...
                                X