IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение

    И всичко това го има само в болния ти мозък и никъде другаде .....

    Този същият мозък те провали в бизнеса и в живота като цяло, и сега същия този мозък е тръгнал да оправя целия свят ...

    Нищо лично, но ти една батерия не си видял и пипнал през живота си, а си тръгнал да променяш цели многомилиардни индустрии с милион инженери, всеки един от които е на светлинни години по-добър от тебе ....

    Моите съболезнования ......
    ... Ама друго щеше да говориш, ако, лично ТИ, беше предложил това. Яд те е, че си извън играта, и мръсно завиждаш. ПОЗНАВАМЕ ТЕ.

    Коментар


    • Трябва да се чете, обаче, и относно други събития и категории, исторически намерили място. МНОГО са поучителни:
      Например, танковете на Третия Райх, на бойното поле, ВСИЧКИ - изключая няколко (2 или 5, точно не запомних) прототипа на заводски изпитания - са били с бензинови двигатели. Дълго се чудили руснаците (особено, на фона на собствената си победа във войната, доказала могъществото и предимствата на дизелите) защо, аджеба, нали немците определено, имат технологично преимущество. Оказва се, историците, извадиха правдоподобно обяснение: За логистични улеснение, за доставки на САМО ЕДИН ВИД гориво. А, горят като факли.
      Пропускат другото, че Форд, им доставя двигателите до 1943-та година, а на чичо Сам, не му се пренастройват печеливши производства, пък и се трепят там, далече, в Европа, бъдещи американски колонии.
      И с батериите тъй: Търси се лесното на момента, което, убива средносрочните - какво остава, за малко по-отдалечените? - перспективи пред ел.бръмчилките.
      И тука както тогава, ще победи КОМПЛЕКСНО И ИНТЕГРАЛНО по-дълбоко премислената концепция, Тесла може да остане лидер но, масово, ще се произвеждат по-интелигентните и приятелски настроени към потребителя, а не към производителя, системи. Това е едно "черно пророчество", което може да побърка някои но, ще се случи. Не се наемам да твърдя след точно колко години (3 или 5) но, само гледайте. И продължавайте да пишете тиради за "теоретичния принос" на един габровец, дето никой никога не го е виждал.
      ...ДОРИ ТОЙ САМИЯТ.
      Last edited by Pyramid; 18.05.2021, 18:34.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
        Въпреки думичката "микро-" в името на модулите, все пак, един микромодул, има капацитета на 5-8 единични елементи, с тази разлика, че...
        1.Е директно на работното напрежение;
        2.Има няколко пъти по-нисък работен ток, съответно, и загуби в свързващите проводници и контакти, като в същото време, намалява броя на отделните включвания в една батерия, т.е., повишава нейната надеждннадеждност;
        3.Има по-голяма охлаждаща повърхност, по-близо до точките на отделяне на топлината, следователно, гарантира по-ниска максимално достижима температура на плочите и електролита;
        4.По-лесно и равномерно, се прогрява в дълбочина което, дава по-равномерна плътност на тока и по-малко предпоставки за образуване на дендрити;
        5.Автоматично, изключва дефектни модули а, при тежко натоварване, също автоматично, ги включва да помагат, доколкото е възможно;
        6.Допуска различни ел.хим.с-ми в състава на една батерия (като резервен вариант) и т.н.;
        Относно лабораторните изпитания, за които, се бунтува тук един...има си етап, на който, те се правят. Още не е дошъл.
        И всичко това го има само в болния ти мозък и никъде другаде .....

        Този същият мозък те провали в бизнеса и в живота като цяло, и сега същия този мозък е тръгнал да оправя целия свят ...

        Нищо лично, но ти една батерия не си видял и пипнал през живота си, а си тръгнал да променяш цели многомилиардни индустрии с милион инженери, всеки един от които е на светлинни години по-добър от тебе ....

        Моите съболезнования ......

        Коментар


        • Първоначално изпратено от ford_perfekt Разгледай мнение
          NIO сменят батерия за 3 минути в техните зарядни станции. Целия макромодул! Времето не стига и за едно пикане.
          Това го гледахме. То е ВМЕСТО ДА ЧАКАШ ЗА ЗАРЯД. Когато се сервизира ЕДНА батерия, обаче, (да не говорим, колко такива, ще щъкат по улиците само след 5 години), и си помислиш, колко играчка има, за смяната на само 1(ЕДИН!) елемент, да не вземеш да дойдеш на микромодулна вълна. Вече е QRL.

          Коментар


          • Въпреки думичката "микро-" в името на модулите, все пак, един микромодул, има капацитета на 5-8 единични елементи, с тази разлика, че...
            1.Е директно на работното напрежение;
            2.Има няколко пъти по-нисък работен ток, съответно, и загуби в свързващите проводници и контакти, като в същото време, намалява броя на отделните включвания в една батерия, т.е., повишава нейната надеждннадеждност;
            3.Има по-голяма охлаждаща повърхност, по-близо до точките на отделяне на топлината, следователно, гарантира по-ниска максимално достижима температура на плочите и електролита;
            4.По-лесно и равномерно, се прогрява в дълбочина което, дава по-равномерна плътност на тока и по-малко предпоставки за образуване на дендрити;
            5.Автоматично, изключва дефектни модули а, при тежко натоварване, също автоматично, ги включва да помагат, доколкото е възможно;
            6.Допуска различни ел.хим.с-ми в състава на една батерия (като резервен вариант) и т.н.;
            Относно лабораторните изпитания, за които, се бунтува тук един...има си етап, на който, те се правят. Още не е дошъл.

            Коментар


            • NIO сменят батерия за 3 минути в техните зарядни станции. Целия макромодул! Времето не стига и за едно пикане.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от 13ADROL Разгледай мнение

                Умопомрачително нагъл измамник! Никой друг в света не се сетил за мекромодула само наш Pyramid
                Е аз какво съм виновен, къде криво вървят другите?

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение
                  Ти няма ли да мирясаш с твоите простотии. Микро е само мозъка ти и всичко друго, което той роди. Хрумнала ти е някаква недомислица (простотия) и се насираш да се хвалиш, без да си направил никакви изчисления, никакви проби, никакви лабораторни изследвания и въобще НИЩО !!! Повтарям - НИЩО !!!
                  Я се спри, "Теоретичен Принос"-ител такъв. Тъкмо се бях зарадвал, че си си намерил истинска работа, и пак -бръщолевици.

                  Коментар


                  • аз развивам бизнес с електрически мотори в Неофит Рилски и вече си върнах половината инвестиция.. всичките лапета от Варна се изсипват да карат мотори.. до края на годината очаквам да си върна инвестицията В момента подготвяме франчайз и ще пускаме мотори и в София до Панчарево

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение

                      Ти няма ли да мирясаш с твоите простотии. Микро е само мозъка ти и всичко друго, което той роди. Хрумнала ти е някаква недомислица (простотия) и се насираш да се хвалиш, без да си направил никакви изчисления, никакви проби, никакви лабораторни изследвания и въобще НИЩО !!! Повтарям - НИЩО !!!
                      Умопомрачително нагъл измамник! Никой друг в света не се сетил за мекромодула само наш Pyramid

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                        Щото не са микромодулни. С тях, замяната не елемент, става за минути а, на цялата батерия - за два-три часа, и то- само и ако всички са негодни. Иначе, сменяш само пострадалите. Грешна концепция на батерията, е Причината.
                        Ти няма ли да мирясаш с твоите простотии. Микро е само мозъка ти и всичко друго, което той роди. Хрумнала ти е някаква недомислица (простотия) и се насираш да се хвалиш, без да си направил никакви изчисления, никакви проби, никакви лабораторни изследвания и въобще НИЩО !!! Повтарям - НИЩО !!!

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                          Зaщo cтoтици eлeктричecки кoли ca изocтaвeни близo дo Пaриж? Aвтoмoбилитe ca пaркирaни нa пoлянa близo дo фрeнcкaтa cтoлицa Публикувaнa: 17 Мaй, 2021 15:59 147 КOМEНТAРA | ВИДЯНA 34656 И в статията си пише че замяната на батерията е по скъпа от колата
                          Щото не са микромодулни. С тях, замяната не елемент, става за минути а, на цялата батерия - за два-три часа, и то- само и ако всички са негодни. Иначе, сменяш само пострадалите. Грешна концепция на батерията, е Причината.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                            Зaщo cтoтици eлeктричecки кoли ca изocтaвeни близo дo Пaриж? Aвтoмoбилитe ca пaркирaни нa пoлянa близo дo фрeнcкaтa cтoлицa Публикувaнa: 17 Мaй, 2021 15:59 147 КOМEНТAРA | ВИДЯНA 34656 И в статията си пише че замяната на батерията е по скъпа от колата
                            Абе що не ги рециклират?
                            Иначе ние (бедняците) сме най-преебани. Няма коли втора употреба, ще трябва да шарим прескъпо за нови боклуци. Неудачията преди 4-5 години беше по 12-13к, сега е близо 2 ПЪТИ повече за същия котур
                            Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Николайко Перник Разгледай мнение

                              Айде и тоя загадъчен световен изобретател, благодетел на неукото човечество...

                              Растенията не произвеждат кислород. Те, също като останалите живи същества, го горят за получаване на енергия за живота си.

                              Задържат за определено време въглерода, поет от въглеродния двуокис на атмосферата, в телата си. Тревите за една година, дърветата – за повече. Най-дълго е задържан във въглищата.

                              След смъртта на растението въглеродът от телата им пак става на въглероден двуокис по веригата на хранене на останалите живи същества.

                              Аман от недоучки!
                              + 11111111111

                              Всъщност растенията- някой от тях произвеждат кислород , но при определени условия, да има температура над 15-18градуса, да бъде такова, да бъде онакова. През останалото време кислорода е необходим на същите тези растения

                              Коментар


                              • Зaщo cтoтици eлeктричecки кoли ca изocтaвeни близo дo Пaриж? Aвтoмoбилитe ca пaркирaни нa пoлянa близo дo фрeнcкaтa cтoлицa Публикувaнa: 17 Мaй, 2021 15:59 147 КOМEНТAРA | ВИДЯНA 34656 И в статията си пише че замяната на батерията е по скъпа от колата

                                Коментар

                                Working...
                                X