IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

    Понамали малко с глупостите, тислите направиха 1млн продадени коли къде средата на 2020та едва. Не са милиони, щото няма 2 милиона дори, сигурно си се объркал с 50 млн Корола (не Тойоти, а само тоя модел)
    Ся пиша ти пак 2-ка и те връщам да гледаш самозапалени тисли, а какво се случва при тия последователно свързани батерийки когато едната прекъсне - оставям Матейко да ти обясни
    Батериите им са най-калпавото на пазара като принцип на конструкция, единствения им кяр е че са големи - тъпото е че точно заради това глупаците плащат тройно за колата и след 8 години остават с пръст в гъз
    Не бе, той Матейко каза, че с паленето не било имало проблеми. Щото той тъй казал, а разни гении набутали милиарди в тези чудовища.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
      redcretin, да те затова са продадени милиони Тесли на разносвачи на пици, дето спят в тях и го раздават крадци на ток да си притоплят пиците с тоя ток. Ти не знаеш от какво разбирам ! Дрънкаш си там, Теслата няма да спре и от 10 батерийки в пакета на някой от модулите, по простота причина че на една шина са изведени успоредно свързани доста бройки батерийки през стопяема нижка - предпазител. Виж казвам нещата такива каквито са, като твърдях че тези модули не са най доброто което може и неизбежно ще го направи някой, то го казвам защото е така..но чак пък да са убийственно лоши е глупаво да се твърди. Батериите им в момента са най доброто на пазара, ако изключим електрохимията - тази с литий полимер желязо се оказва много стабилна, макар да са с малко по лошо съотношение на теглото на батерията за зареден капацитет. Тези плоските батерии са много по зле поради пречупване на фолиото и слоевете като сплескват навивката и точно на това място дефектират. Ама щото много разбирате трябваше да дезинформирате колко голяма работа сте някои хора тука.
      Понамали малко с глупостите, тислите направиха 1млн продадени коли къде средата на 2020та едва. Не са милиони, щото няма 2 милиона дори, сигурно си се объркал с 50 млн Корола (не Тойоти, а само тоя модел)
      Ся пиша ти пак 2-ка и те връщам да гледаш самозапалени тисли, а какво се случва при тия последователно свързани батерийки когато едната прекъсне - оставям Матейко да ти обясни
      Батериите им са най-калпавото на пазара като принцип на конструкция, единствения им кяр е че са големи - тъпото е че точно заради това глупаците плащат тройно за колата и след 8 години остават с пръст в гъз

      Коментар


      • Какво се забелязва вече, дори сред критици, като Червения: Постепенно, всички пътища повеждат към Рим, сиреч, към микромодулната концепция. Абе, обяснявам ви аз, че е дълбоко премислено, ама не, та не.
        Голям праз.

        Коментар


        • redcretin, да те затова са продадени милиони Тесли на разносвачи на пици, дето спят в тях и го раздават крадци на ток да си притоплят пиците с тоя ток. Ти не знаеш от какво разбирам ! Дрънкаш си там, Теслата няма да спре и от 10 батерийки в пакета на някой от модулите, по простота причина че на една шина са изведени успоредно свързани доста бройки батерийки през стопяема нижка - предпазител. Виж казвам нещата такива каквито са, като твърдях че тези модули не са най доброто което може и неизбежно ще го направи някой, то го казвам защото е така..но чак пък да са убийственно лоши е глупаво да се твърди. Батериите им в момента са най доброто на пазара, ако изключим електрохимията - тази с литий полимер желязо се оказва много стабилна, макар да са с малко по лошо съотношение на теглото на батерията за зареден капацитет. Тези плоските батерии са много по зле поради пречупване на фолиото и слоевете като сплескват навивката и точно на това място дефектират. Ама щото много разбирате трябваше да дезинформирате колко голяма работа сте някои хора тука.
          D.Y.F-091066

          Коментар


          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
            redcretin, става въпрос за инвазията на японските автомобилостроители, по него време марките които изброяваш дори не съществуват- Не си прочел какво съм написал. Мисълта ми бе основно че потребителите търсят ниските разходи и минимум проблеми, а не да ходят по сервизи. Това че с автомобилите след 2000-та година прекалиха в обратната посока е мнение на много хора, които разбират от автомобили и най вече имат опит. Не съм прочел някъде някой да казва - Тесла е направена така че да се повреди нещо в нея след определено време, а за батериите на Панасоник съм чел тези които си правят електровелосипеди казват - намираш такива батерии и си правиш пакет - батерия от тях и забравяш че на всеки 3 години трябва да подменяш батерии. Ти ги пенсионираш на 8 години.
            Силен дилър-силна марка, това е принципа. Тислъта е направена да спре без батерийка бе аланкоолу, от туй по-голям дефект - здраве Няма да коментирам точно нейната батерийка колко нескопосано е направена, та от само 1 елемент загива цялата. После $20 бона честитка, щото ти си тотално некадърен дори да намериш в пакета кой е дефектния елемент, камоли да го смениш и да не се запалиш барабар с колата и целия гараж.

            Без сервиз и поддръжка продажби няма - затова и японците не си оставиха всичко в Япония - а го изнесоха и в САЩ по онуй време - затова и създадоха тези марки изключително за американския пазар, както и да изградят правилен имидж на място.

            За Тислъ съм чел един разносвач на пици, дето живееше в колата и ходеше да краде ток с нея, май се води ютуб инфлуенсър даже - един азиат в Норге. Ми то плачевно

            Коментар


            • redcretin, става въпрос за инвазията на японските автомобилостроители, по него време марките които изброяваш дори не съществуват- Не си прочел какво съм написал. Мисълта ми бе основно че потребителите търсят ниските разходи и минимум проблеми, а не да ходят по сервизи. Това че с автомобилите след 2000-та година прекалиха в обратната посока е мнение на много хора, които разбират от автомобили и най вече имат опит. Не съм прочел някъде някой да казва - Тесла е направена така че да се повреди нещо в нея след определено време, а за батериите на Панасоник съм чел тези които си правят електровелосипеди казват - намираш такива батерии и си правиш пакет - батерия от тях и забравяш че на всеки 3 години трябва да подменяш батерии. Ти ги пенсионираш на 8 години.
              D.Y.F-091066

              Коментар


              • Я да ви дам нещо да четете

                https://www.portugalresident.com/dri...ging-stations/
                Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                  Ти май не си чувал за едни брандове Лексъс, Инфинити и Акура - къде са ситуирани и защо
                  Много ниска летва си вече, само спан - нула мисъл.
                  И какво стана с тия велики марки? Откъде можеш да си купиш Инфинити в Европа от представителство на марката, в момента?

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                    bota156, преди години когато японците разбиват пазара въобще не са предлагали резервни части за техните коли и са имали бум на продажбите. Стъкло да счупиш нямало е от къде да го купиш и да го смениш, мисля че е било така и едва ли греша. Така че осигуряват части и по принцип няма причина чак 3 месеца да пътува дадена част, когато нещата можеха да се движат по бързо..за сега не знам. Сега в България ако се поразходиш и потърсиш малко мисля все ще намериш кой да смени фарче и каквото и да е по една кола, но може до Виена да се разходиш също.
                    Ти май не си чувал за едни брандове Лексъс, Инфинити и Акура - къде са ситуирани и защо
                    Много ниска летва си вече, само спан - нула мисъл.

                    Коментар


                    • bota156, преди години когато японците разбиват пазара въобще не са предлагали резервни части за техните коли и са имали бум на продажбите. Стъкло да счупиш нямало е от къде да го купиш и да го смениш, мисля че е било така и едва ли греша. Така че осигуряват части и по принцип няма причина чак 3 месеца да пътува дадена част, когато нещата можеха да се движат по бързо..за сега не знам. Сега в България ако се поразходиш и потърсиш малко мисля все ще намериш кой да смени фарче и каквото и да е по една кола, но може до Виена да се разходиш също.
                      D.Y.F-091066

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                        Не за България, а за Европа няма как да навлязат ако не се движат и с бензин и с дизел и от скъпотията няма смисъл.
                        Всичко с времето си, Дани. Всичко с времето си.

                        Коментар


                        • Не за България, а за Европа няма как да навлязат ако не се движат и с бензин и с дизел и от скъпотията няма смисъл.
                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                            Тесли се купуват от гъзария - и после се реве
                            Един има 2 - С и 3-ка. Счупи фарче, по скоро само го пукна и чака 3 МЕСЕЦА за нов. Ходи до Виена да му го сменят. Ебем ти колата
                            Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                              На 14тата година батерията е за рециклаж, след 8мата я пенсионират от колите и отива за домашна употреба Така става, като "караш: само на приказки, ондзи.
                              Електромотора тук си има по-сложничко устройство от трифазника в асансьора у вас, май идея си нямаш
                              ...че то 8-ма година...Ами тя толкова години си търкаляше оловния стартерен първата ми запорожка бе.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от распутин Разгледай мнение

                                Бате,ти тесла си виждал само в ръката на бай ти Иван съседа
                                Заводската гаранция на батерията и на агрегата са седем години,ха познай те кога почват да се развалят и колко струват.
                                ... А, дали според теб, в гаранционните условия, не влиза с какви чарджъри се зарежда, в какви сервизи се обслужва? А, дали, къде и колко такива, има вече изградени у нас и т.н.?

                                Коментар

                                Working...
                                X