IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Става въпрос за ефективността на технологията - 7.7 киловатчаса за 100 км, това нещо не е случайно. Съпоставяме с ефективността на една електрическа кола и те харчат 2 пъти повече енергия за 100км. Това нещо е истинско и не е случайно, също така то е нещо което при ел.колите е объркано и затова правят двоен разход. Не е дребно, защото при 2 пъти по нисък енергиен разход със същия капацитет батерия една кола ще има и двоен пробег без да е подобрена батерията и с 1 мм.
    - те имат отчитане на пътя който минават на ел.двигател, според това как се кара варира между 60-80%, поразгледах има хора са пуснали видеа и казват че е вярно.
    Last edited by supertrader; 29.11.2021, 00:52.
    D.Y.F-091066

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

      Тая технология я ползват от '97. 2003 или 2007 има ъпгрейд. Колите са Приус предимно. Казват и хибрид. Продадена на нисан преди време. Сега имат доста модели. Например новата Венза. Имат и Хайландер хибрид, рав4, и разбира се Приус. Сваля доста разхода на гориво защото работи заедно с двг.
      80% на ток не минава, защото батериите са много малки. Новата венза може да мине десетина мили само. Обаче със до 30 км/ч. Ако натиснеш повече газта, веенага включва бензина.

      Пак си чел-недочел.
      А ти хубаво си чел, ама все неразбрал. Както и да е. От това не следва, обаче, че знаеш, как " се измерва една батерия".

      Коментар


      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
        А вече обясняващите се ще сте вие.
        Супертрейдър, нищо няма да обясняваме. Само вие двамата имате напъни да покажете колко много знаете.
        Микромодул ще правите, а не знаете как се измерват параметрите на една батерия.
        Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
          А иначе оставям на вас да го разгадаете - каква е тази технология и защото смъква драстично разхода на енергия. Като гледам колко силни техници сте се събрали няма да ви е проблем въобще.
          Тая технология я ползват от '97. 2003 или 2007 има ъпгрейд. Колите са Приус предимно. Казват и хибрид. Продадена на нисан преди време. Сега имат доста модели. Например новата Венза. Имат и Хайландер хибрид, рав4, и разбира се Приус. Сваля доста разхода на гориво защото работи заедно с двг.
          80% на ток не минава, защото батериите са много малки. Новата венза може да мине десетина мили само. Обаче със до 30 км/ч. Ако натиснеш повече газта, веенага включва бензина.

          Пак си чел-недочел.

          Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

            Тебе те чакаме да обясниш и за униполярна батерия сега, гений роден ненагледен
            Че ти не вися ли самураите как са го обяснили? Съвсем, като за вас двамата с Импотеция и за онзи мармот, от Габрово. Точно, съвсем като за.

            Коментар


            • А вече обясняващите се ще сте вие.
              D.Y.F-091066

              Коментар


              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                А иначе оставям на вас да го разгадаете - каква е тази технология и защото смъква драстично разхода на енергия. Като гледам колко силни техници сте се събрали няма да ви е проблем въобще.
                Тебе те чакаме да обясниш и за униполярна батерия сега, гений роден ненагледен

                Коментар


                • А иначе оставям на вас да го разгадаете - каква е тази технология и защото смъква драстично разхода на енергия. Като гледам колко силни техници сте се събрали няма да ви е проблем въобще.
                  D.Y.F-091066

                  Коментар


                  • Давам ви информация, споделям нещо което не ви е направило впечатление и то е доста напреднало като технология защото разхода на енергия е 7.7 киловатчаса за изминаване на 100км и не ми се смята но ще дойде около 9 за големите SUV. Не е случайно че Тойота точно правят биполярната батерия която изкараха, просто са много по напреднали технологично очевидно. Между другото тези батерии са с 20 000 цикъла на заряд - разряд, май няма никой друг който да може да направи такава батерия още.
                    D.Y.F-091066

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                      15 милиона такива имало продадени, Toyota hibrid sinergy drive , изключително енергийно ефективни.
                      Нали?
                      Само във Варна и Горна,
                      Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                      Коментар


                      • 15 милиона такива имало продадени, Toyota hibrid sinergy drive , изключително енергийно ефективни.
                        D.Y.F-091066

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                          Никой освен теб не знае за такива коли.

                          И изманика знае, стават двама Опа, може да е шизо - и да си е пак един хахахаха!

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                            Темата нали е за електрически коли ?
                            Вече имало електрически коли които въбще не трябва да се зареждат с ток, не знаех че Тойота са направили такива - 80% от пътя се изминава на ток и въобще няма нужда от зареждане с кабел на зарядна станция.
                            Никой освен теб не знае за такива коли.

                            Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                            Коментар


                            • Темата нали е за електрически коли ?
                              Вече имало електрически коли които въбще не трябва да се зареждат с ток, не знаех че Тойота са направили такива - 80% от пътя се изминава на ток и въобще няма нужда от зареждане с кабел на зарядна станция.
                              Last edited by supertrader; 28.11.2021, 12:05.
                              D.Y.F-091066

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение

                                И един мармот завива шоколада в станиол ...
                                Не се сдържах - харесах. И назначавам тебе за мармот. Отсега нататък, Матейко е мармот и ще завива шоколади. Ааааалилуйя!

                                Коментар

                                Working...
                                X