v_tin, добре но нали знаеш в България е само търговия и услуги предимно , този внос от Китай нали трябва и той да се покрива с някакви пари от нещо друго в тази държава. За България е уместно да се произвежда тук и евентуално да се изнася, много добре би било да се изнасят. Те китайците продават предостатъчно, защото имат производство.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнениеЕй такава лолита трябва да си джиткаш до работа и обратно
https://auto.blitz.bg/novini/ukraina...&cache=nocache
хайде стига клатихте форума с празни приказки, ами намерете някое китайче да ви даде да сглабяте поне колите. Това сигурно го можете
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнениеЕй такава лолита трябва да си джиткаш до работа и обратно
https://auto.blitz.bg/novini/ukraina...&cache=nocache
хайде стига клатихте форума с празни приказки, ами намерете някое китайче да ви даде да сглабяте поне колите. Това сигурно го можете
Коментар
-
Другото нещо е че в момента цялата батерия е много тежка конструктивно за асемблиране, с модулите това може да се облекчи драстично и да се направи така че смяната на един модул да бъде много лесна, някои електромобили в момента са много трудни за ремонт на батерията...някои - всички в общи линии.D.Y.F-091066
Коментар
-
Ей такава лолита трябва да си джиткаш до работа и обратно
https://auto.blitz.bg/novini/ukraina...&cache=nocache
хайде стига клатихте форума с празни приказки, ами намерете някое китайче да ви даде да сглабяте поне колите. Това сигурно го можете
Коментар
-
Може би не са алуминиеви а само терминала да е, може да са литиевойонни с някакъв електролит който не е активен към алуминия..просто гадая и аз. На Тесла батерии не и достигат и на пазара няма да се появи сигурно нито една бройка, освен от стари дефектирали модули а този е така запечатан гледах по снимки че въобще не е предвиден ремонт..просто се хвърля. Т.е. и те смятат че ремонт на ниво по ниско от смяна на цял модул е безсмислен и никой не би се ангажирал някъде.
Нямам разумно обяснение на Тесла да не и трябват цели модулни батерии, те не насмогват с батериите засега пък и за в бъдеще ще е пак същото положението, защото ако вдигнат производството на коли то ще изпреварва батериите.
Според мен това което им трябва на производителите на ел.коли е по големички модулни батерии, примерно с 60 модула да се събира сегашната им батерия и това нещо може да стане с някои електрохимии. Иначе имам предчуствие че може да стане и с всяка електрохимия, това което ни пробутваше един човек да не го активирам да се меси, да не го споменавам поименно - не е вярно, елемента се пали ако няма накъде да отдаде топлината, в случая в тези модули има огромна площ за топлоотдаване към останалите елементи..ще се запали само ако го вкараш целия в пожар и то пак много трудно.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеНе знам какво представлява 4680 на живо и то производство на Тесла, но инфото за поне горния терминал че е алуминиев е сигурно и не можел да се заварява като на старите а само с лазер. Тесла има голям недостиг на батерии, тя купува батерии от други компании и не мисля че ще се появят на пазара 4680 производство на Тесла. Тези които проправят електрички се оплакват от 4680, не можели да ги вадят от стари модули и да ги продават на пазара, а от това изкарвали много хубави пари от старите модули, такова видео гледах и терминала бил алуминиев и не можел да се заварява точково а само с лазер. Обаче си прав - на литиевойонните електролита е алкален - основа и с алуминия би трябвало да реагира.
Коментар
-
Не знам какво представлява 4680 на живо и то производство на Тесла, но инфото за поне горния терминал че е алуминиев е сигурно и не можел да се заварява като на старите а само с лазер. Тесла има голям недостиг на батерии, тя купува батерии от други компании и не мисля че ще се появят на пазара 4680 производство на Тесла. Тези които проправят електрички се оплакват от 4680, не можели да ги вадят от стари модули и да ги продават на пазара, а от това изкарвали много хубави пари от старите модули, такова видео гледах и терминала бил алуминиев и не можел да се заварява точково а само с лазер. Обаче си прав - на литиевойонните електролита е алкален - основа и с алуминия би трябвало да реагира.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Ама вие не сте ли изпробвали досега?
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
И перпетуум мобиле да не забравите
Ей добре че не пипате нищо инак, като гледам писаниците - ще ви избие тока.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеТе по принцип са хубави, мисля че металния цилиндър е от алуминий, не съм сигурен. Да за ел.веломобили ще са просто перфектни, но едва ли се намират за продажба защото мисля че за Теслите не им стигат. В Китай например ги правели с литий желязо фосфат батерии на CATL, Тесла купува батерии явно и е далеч от идеята да продава. Освен Тесла да почне да прави ел.веломобили, но на Мъск не му е лесна работата и едва ли ще се хване и с това.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеТе по принцип са хубави, мисля че металния цилиндър е от алуминий, не съм сигурен. Да за ел.веломобили ще са просто перфектни, но едва ли се намират за продажба защото мисля че за Теслите не им стигат. В Китай например ги правели с литий желязо фосфат батерии на CATL, Тесла купува батерии явно и е далеч от идеята да продава. Освен Тесла да почне да прави ел.веломобили, но на Мъск не му е лесна работата и едва ли ще се хване и с това.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнениеА с патента кво става, още ли е под крушата?
Last edited by Pyramid; 13.12.2021, 22:14.
Коментар
-
Определено стават за електромобили, ако има цели модули да се вкарат в батерията заедно с тях да обират тока от рекуперацията да пазят тези елементи в батерията става също перфектно. Обаче за ел.веломобили няма да е лошо и с целите модулчета, въобще няма да е зле стига да ги има. Тойота за хибридите съм сигурен че са отишли на варианта с такъв модул, защото са видяли че малкия капацитет устройва хибрида, но рекуперацията го разбива с голям заряден ток.D.Y.F-091066
Коментар
Коментар