Войната ще е автономен - външен енергиен източник, а не течен, газообразен, електрически или механичен.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
redcretin, нестандартни решения винаги има, а колко да е стандартен такъв бойлер с рециркулация, най популярните бойлери знаеш кои са. По принцип го реших така - стандартен евтин бойлер да се монтира плътно до други неща които пречат, няма място да се навият винтовете, но с преправени инструменти става, другия вариант - проточен и да се пуснат проводници до таблото на ново също може да се използва.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеЗа бойлера в момента е много по фатално, защото примерно няма място да се постави голям в самия санитарен възел. Ако имаш по голяма дължина тръби, когато водата стане студена зимата се получава така че чакаш да дойде топлата вода всеки път и това е голямо неудобство. С проточен бойлер проблема се решава, но инсталацията не може да понесе 8 киловата. Затова казвах че топлообменниците имат смисъл заради тези проточни бойлери, на практика няма как да решиш проблема нямаш ли място за голям бойлер в самото помещение. Не е до икономията въобще !Last edited by Pyramid; 14.01.2022, 16:10.
Коментар
-
Има хибриди които са карани само на ток понеже са на места където зареждат лесно, има откъде. Тогава се явявал проблем с горивото в резервоара че е остаряло и двигателя не може да се пусне да го изгори, гледал съм в интернет си даваха съвети как веднъж на 6 месеца го изгарят и презареждат дори да няма нужда. В същото време не искат да се откажат да има и друг вариант за енергия, зареждане защото пък с чистите електрички са с вечни притеснения понякога къде ще заредят, ще има ли много коли на колонките.D.Y.F-091066
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеЗа бойлера в момента е много по фатално, защото примерно няма място да се постави голям в самия санитарен възел. Ако имаш по голяма дължина тръби, когато водата стане студена зимата се получава така че чакаш да дойде топлата вода всеки път и това е голямо неудобство. С проточен бойлер проблема се решава, но инсталацията не може да понесе 8 киловата. Затова казвах че топлообменниците имат смисъл заради тези проточни бойлери, на практика няма как да решиш проблема нямаш ли място за голям бойлер в самото помещение. Не е до икономията въобще !
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Тоест, ще си останеме на бензин ли?
Коментар
-
Първоначално изпратено от Бързоходко Разгледай мнение
Сегаа за по-голяма конкретика една задачка закачка. Към вече притета мощност 11кВт приемет и че един трафопост осигурява 800 кVA. Айде за по просто да приеме че са 800kW.(кВт). И така задачката е колко Елмобила с батериис капацитет 72кВтч могат да се зареждат едновремено от такъв трафопост, като с цел опростяване на задачата приемаме, че другите в квартала няма да имат нужда от ел. енергия по това време.
След като получите отговора идете и пребройто колко автомобила има около най, близкия до дома ви трафопост и пак премислете перспективите пред ел мобилите.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
За бойлера в момента е много по фатално, защото примерно няма място да се постави голям в самия санитарен възел. Ако имаш по голяма дължина тръби, когато водата стане студена зимата се получава така че чакаш да дойде топлата вода всеки път и това е голямо неудобство. С проточен бойлер проблема се решава, но инсталацията не може да понесе 8 киловата. Затова казвах че топлообменниците имат смисъл заради тези проточни бойлери, на практика няма как да решиш проблема нямаш ли място за голям бойлер в самото помещение. Не е до икономията въобще !Last edited by supertrader; 14.01.2022, 14:37.D.Y.F-091066
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеПроточен бойлер 8 киловата ми казаха да не монтирам в сравнително нов апартамент. Гледам в Европа масово зареждат на до 4 киловата. Кабелите нали имат електроника която по спад на напрежение да намери допустимата зарядна мощност, толкова намира. Иначе могат да се направят нови инсталации, но кой ще ги направи и похарчи парите за това. Мерцедес не лъжат, могат да смъкнат разхода на електромобилите и това е далеч по добро решение - по малка батерия за същия пробег. Мисля че докато се стигне до преправяне на инсталации това нещо ще ги изпревари и няма да е наложително.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Бързоходко Разгледай мнение
Сегаа за по-голяма конкретика една задачка закачка. Към вече притета мощност 11кВт приемет и че един трафопост осигурява 800 кVA. Айде за по просто да приеме че са 800kW.(кВт). И така задачката е колко Елмобила с батериис капацитет 72кВтч могат да се зареждат едновремено от такъв трафопост, като с цел опростяване на задачата приемаме, че другите в квартала няма да имат нужда от ел. енергия по това време.
След като получите отговора идете и пребройто колко автомобила има около най, близкия до дома ви трафопост и пак премислете перспективите пред ел мобилите.
Коментар
-
Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение
Дори на еднофазен ток може до 11 кВ, никой не е казал че трябва в контакт да се включи, закача се на таблото със станция. И масово партидите са поне 15кВ по къщите, дори и в апартаментите са повечето толкова. А при трифазен, какъвто има в много къщи - 22кВ.
След като получите отговора идете и пребройто колко автомобила има около най, близкия до дома ви трафопост и пак премислете перспективите пред ел мобилите.
Коментар
-
Проточен бойлер 8 киловата ми казаха да не монтирам в сравнително нов апартамент. Гледам в Европа масово зареждат на до 4 киловата. Кабелите нали имат електроника която по спад на напрежение да намери допустимата зарядна мощност, толкова намира. Иначе могат да се направят нови инсталации, но кой ще ги направи и похарчи парите за това. Мерцедес не лъжат, могат да смъкнат разхода на електромобилите и това е далеч по добро решение - по малка батерия за същия пробег. Мисля че докато се стигне до преправяне на инсталации това нещо ще ги изпревари и няма да е наложително.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеED, електромобилите в този им вид не стават, как си представяш всички да се забиват с часове да висят по колонки за зареждане ? Зареждането трябва да става от домашни инсталации, но те са до 3.5 киловата за час масово, толкова може да я натовариш инсталацията на една къща.
Коментар
Коментар