IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

    Мисля че на всеки един тук му е през онаа работа твоето мнение.
    Май само супертрейдъра ти се връзва. То затова и той на същото дередже.
    Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

    Коментар


    • hazard, може да стане да се движи с енергия от слънцето, но трябва да изразходва много по малко енергия за да се движи - 3 киловатчаса до 5 максимум. Пак трябва обаче слънцето да грее силно за да го зарежда и движи. Сега ще кажат, че говоря да бъде велосипед, ами и те са транспортни средства, дори младите хора ги харесват.
      D.Y.F-091066

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

        Мисля че на всеки един тук му е през онаа работа твоето мнение.
        Че твоето, да не струва нещо? Бръснар калинков по тревога.
        Last edited by Pyramid; 21.11.2021, 08:14.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

          Ето как, когато не лъжеш, рискуваш да харесам поста ти.
          Мисля че на всеки един тук му е през онаа работа твоето мнение.
          Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение

            Трябват над 100 кв.м. панели, за да се зареди акумулатора за един летен ден. Така че според мене този електромобил е просто въдичка за наивни шарани (пардон клиенти).
            Tе това не го твърдят, както е написано тук
            Колата е революционна в един смисъл само - може да зареждаш от нея друга кола, вероятно ще е лесно и да се приспособи в ролята на батерия за домашна солар-инсталация.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение

              Трябват над 100 кв.м. панели, за да се зареди акумулатора за един летен ден. Така че според мене този електромобил е просто въдичка за наивни шарани (пардон клиенти).
              Ето как, когато не лъжеш, рискуваш да харесам поста ти.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от hazard Разгледай мнение
                Какво мислите за това, тази технология, ако напредне, ще има огромен успех.
                Sion е обявена изцяло електрическа кола, захранвана от слънчева енергия, която в момента се разработва от немската стартираща компания Sono Motors.
                Батерията и може да се зарежда с помощта на електрическата мрежа или собствени слънчеви клетки.
                https://en.wikipedia.org/wiki/Sono_Motors_Sion
                Тоест e EV кола, но ако има слънце, може само със него да се задвижва автономно до 305 км, ако ли не, може да се зареди с ел. кабел.
                Мотор 120 kW (160 Hp
                Колата, може и да отдава излишната енергия за домашно ползване до пет дни.
                Поръчани са вече 15000 бройки по $$28000, производството почва във 2023.
                Трябват над 100 кв.м. панели, за да се зареди акумулатора за един летен ден. Така че според мене този електромобил е просто въдичка за наивни шарани (пардон клиенти).

                Коментар


                • Първоначално изпратено от hazard Разгледай мнение
                  Какво мислите за това, тази технология, ако напредне, ще има огромен успех.
                  Sion е обявена изцяло електрическа кола, захранвана от слънчева енергия, която в момента се разработва от немската стартираща компания Sono Motors.
                  Батерията и може да се зарежда с помощта на електрическата мрежа или собствени слънчеви клетки.
                  https://en.wikipedia.org/wiki/Sono_Motors_Sion
                  Тоест e EV кола, но ако има слънце, може само със него да се задвижва автономно до 305 км, ако ли не, може да се зареди с ел. кабел.
                  Мотор 120 kW (160 Hp
                  Само, ако го чакаш сам да се зареди, в напълно слънчево време, пак бая седмици кибик се очертават.

                  Коментар


                  • Какво мислите за това, тази технология, ако напредне, ще има огромен успех.
                    Sion е обявена изцяло електрическа кола, захранвана от слънчева енергия, която в момента се разработва от немската стартираща компания Sono Motors.
                    Батерията и може да се зарежда с помощта на електрическата мрежа или собствени слънчеви клетки.
                    https://en.wikipedia.org/wiki/Sono_Motors_Sion
                    Тоест e EV кола, но ако има слънце, може само със него да се задвижва автономно до 305 км, ако ли не, може да се зареди с ел. кабел.
                    Мотор 120 kW (160 Hp
                    Колата, може и да отдава излишната енергия за домашно ползване до пет дни.
                    Поръчани са вече 15000 бройки по $$28000, производството почва във 2023.
                    Last edited by hazard; 21.11.2021, 00:24.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение
                      Отново и двамата невежи започнаха да вадят вода от 1000 кладеница, само и само да не си признаят, че отново сгрешиха и отново приказват врели некипели вече месеци наред. Нямам намерение да изписвам 1000 постинга доказателства, както беше и с общия електролит. Просто обявих колко сте невежи и как приказвате технически простотии, опитвайки се да излъжете Закона за запазване на енергията, който явно не го знаете.

                      Истината обаче е само една - тази енергия на единица обем е в състояние да нанесе значителни щети на този обем, ако я изпуснете за кратко време, а то винаги е кратко по време на механични повреди.

                      Приказките за разни охлаждания и прочее простотии важат само ако скоростта на изпускане на енергията се контролира, но това не е така при механична повреда.
                      Може би не знаеш но, в патента си пише че, микромодулите, се съхраняват в общ външен корпус. (Т.е., кой ги сипе врели-некипели, всекидневна сам може да прецени.) Обаче, дори при неприятния случай на външно механично въздействие (който, и днес, си остава неприятен), напр. при промушване с шило, прострелване с куршум и т.н. НЕ СЕ въвлича целия обем на микромодула, което, секционира въвлечената в ...инцидента част от модула, ограничавайки отдаването на мощност от КС само до непосредствено окъсилия(те) елемент(и). И ТОВА, никой не рови да го дири в спешен порядък, можеш да бъдеш спокоен. "В единица обем", каквото става, става...САМО В ТОЗИ обем.
                      А това, дето си го "обявил", си е мрънканица, като на обран поп. Отново, без доказателства, както мнимата "измама", за която, бръмчиш, както и "кражбата", в която, опитваш да ме накиснеш и т.н.Минаха 8 текущи и една последваща, 3 години, след приключване на проекта, проверки от МИ, технически и счетоводен одит и, ако имаше нещо, сигурно, щяха да го установят. А, то си има процедури, по които, се изплащат пари, дейности и крайни получатели ( които, няма как просто, да съвпадат с видия проекта, като работници, подизпълнители, одитори и т.н.) и какво излиза? Излиза, че Матеев глаголи, колкото да не мълчи, и приказва елементарщини, приемливи само за невежи в темата или абс. Крадци и т.н.
                      Несериозен си отвсякъде. Издишаш.
                      Last edited by Pyramid; 16.11.2021, 18:42.

                      Коментар


                      • Матеев, дендрите представляват късо съединение между електродите, само че капацитета ако гледаме на него като на производен от определена площ е малък за засегнатия участък - площ. Водят до загуба на капацитет, електродите се изолират в дадения участък и площ. Ако не работеше това че малкия капацитет като даде на късо не се пали батерията, НЯМАШЕ ДА ИМА НЕЗАПАЛИЛА се батерия..а те незапалилите се са много повече от запалилите се.
                        D.Y.F-091066

                        Коментар


                        • Отново и двамата невежи започнаха да вадят вода от 1000 кладеница, само и само да не си признаят, че отново сгрешиха и отново приказват врели некипели вече месеци наред. Нямам намерение да изписвам 1000 постинга доказателства, както беше и с общия електролит. Просто обявих колко сте невежи и как приказвате технически простотии, опитвайки се да излъжете Закона за запазване на енергията, който явно не го знаете.

                          Истината обаче е само една - тази енергия на единица обем е в състояние да нанесе значителни щети на този обем, ако я изпуснете за кратко време, а то винаги е кратко по време на механични повреди.

                          Приказките за разни охлаждания и прочее простотии важат само ако скоростта на изпускане на енергията се контролира, но това не е така при механична повреда.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                            Модулите да са малки, защото и сега има модули при всяка една от батериите на електромобилите..има едно същественно предимство. По време на гаранцията за батерията, поправката е за сметка на производителя и той я плаща. Така че това е за сметка на печалбата му. Малки модули - евтино отремонтиране.
                            Определено!
                            ...Разбира се, за който Е внимавал. Предполагам, никъде не се открива - защото, не съм писал - да твърдя че, температурата в окъсилия елемент, не се покачва. За бързо и за кратко, може да стигне и 250-300°С. Обаче, ръстът се ограничава от няколко фактора:
                            1.. Мощност. Пропорционално на капацитета (на елемента)
                            2.Времетраене (също)
                            3.Охлаждане. Поради голямата (относително капацитета) площ на контакт със студените допиращи елементи а също, интензивното охлаждане на ядрото (по оста на микромодула, има значима площ за контакт с охлаждащия флуид), всичко ТОВА, спира на по-ниски стойности.
                            4.При загряване, ако електролитът е течен или гел, локално, се отделят газове, които, под налягане, имат свойството, да раздуват елемента. Той,е притиснат аксиално, щото, там е най-слаб а, това, може да прекъсне дори тънката нишка дето окъсява, и да възстанови елемента. При твърд електролит, вероятността от к КС, е естествено силно понижена.
                            5.Освен това, там, топлината се предава првз по само 1(един) отн.много тънък лист метал (този, на електрода), и сравнително голяма (спрямо мощността) площ. Ефектът е извънредно бързо охлаждане.
                            И т.н.
                            Нямам представа, какво точно, е удрял, пробождал и т.н.Матеев но, точно такова, гарантирам, не е изпитвал. Да, ама говори, сладко и напоително. С подобна дълбочина на обмисляне -че и повече, все мак, вече започна 14-та година - са осмисляни и другите теми, по които, го поканих. И щеше да шмули яко пачки, защото, говорим за технологичен хит...Нашият, предпочете да се прави на "пуритан" но, със същите уста, дето яде, да бълва змии и гущери.
                            И ИЗГУБИ.
                            Извод?
                            - Акъл с фуния, НЕ СЕ НАЛИВА. Трябва да има, В КАКВО да се побере.
                            Last edited by Pyramid; 16.11.2021, 12:42.

                            Коментар


                            • Модулите да са малки, защото и сега има модули при всяка една от батериите на електромобилите..има едно същественно предимство. По време на гаранцията за батерията, поправката е за сметка на производителя и той я плаща. Така че това е за сметка на печалбата му. Малки модули - евтино отремонтиране.
                              D.Y.F-091066

                              Коментар


                              • Когато, преди малко, споменах "комплексно число", силно опростих нещата. Става дума за мултиплекс (радиус-вектор в многомерно пространство, по всяка координатна ос на което, отчитаме един показател). Така, може би, Матеев ще опита да погледне нещата в единство и цялост, вместо да се бори с вятърни мелници. Светът, като цяло, страда от гледането на нещата "на парче". Детска му работа.

                                Коментар

                                Working...
                                X