IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Бързоходко Разгледай мнение
    На хибриди по-точно
    Обяснете моля,
    Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

      Тоест, ще си останеме на бензин ли?
      На хибриди по-точно

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Бързоходко Разгледай мнение

        Сегаа за по-голяма конкретика една задачка закачка. Към вече притета мощност 11кВт приемет и че един трафопост осигурява 800 кVA. Айде за по просто да приеме че са 800kW.(кВт). И така задачката е колко Елмобила с батериис капацитет 72кВтч могат да се зареждат едновремено от такъв трафопост, като с цел опростяване на задачата приемаме, че другите в квартала няма да имат нужда от ел. енергия по това време.
        След като получите отговора идете и пребройто колко автомобила има около най, близкия до дома ви трафопост и пак премислете перспективите пред ел мобилите.
        Тоест, ще си останеме на бензин ли?
        Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

        Коментар


        • За бойлера в момента е много по фатално, защото примерно няма място да се постави голям в самия санитарен възел. Ако имаш по голяма дължина тръби, когато водата стане студена зимата се получава така че чакаш да дойде топлата вода всеки път и това е голямо неудобство. С проточен бойлер проблема се решава, но инсталацията не може да понесе 8 киловата. Затова казвах че топлообменниците имат смисъл заради тези проточни бойлери, на практика няма как да решиш проблема нямаш ли място за голям бойлер в самото помещение. Не е до икономията въобще !
          Last edited by supertrader; 14.01.2022, 14:37.
          D.Y.F-091066

          Коментар


          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
            Проточен бойлер 8 киловата ми казаха да не монтирам в сравнително нов апартамент. Гледам в Европа масово зареждат на до 4 киловата. Кабелите нали имат електроника която по спад на напрежение да намери допустимата зарядна мощност, толкова намира. Иначе могат да се направят нови инсталации, но кой ще ги направи и похарчи парите за това. Мерцедес не лъжат, могат да смъкнат разхода на електромобилите и това е далеч по добро решение - по малка батерия за същия пробег. Мисля че докато се стигне до преправяне на инсталации това нещо ще ги изпревари и няма да е наложително.
            За бойлера, хората гледат сечението на проводниците. И не само за него.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Бързоходко Разгледай мнение

              Сегаа за по-голяма конкретика една задачка закачка. Към вече притета мощност 11кВт приемет и че един трафопост осигурява 800 кVA. Айде за по просто да приеме че са 800kW.(кВт). И така задачката е колко Елмобила с батериис капацитет 72кВтч могат да се зареждат едновремено от такъв трафопост, като с цел опростяване на задачата приемаме, че другите в квартала няма да имат нужда от ел. енергия по това време.
              След като получите отговора идете и пребройто колко автомобила има около най, близкия до дома ви трафопост и пак премислете перспективите пред ел мобилите.
              Въпрос много реден и уместен, хвалА за което. Някой вметна преди, че е въпрос на свикване и, май е прав. Пък и зарядните, стават все по-умни, проверяват си възможностите и т.н. Ще рече, ако и да е правилен въпросът ти, има време да се реши.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

                Дори на еднофазен ток може до 11 кВ, никой не е казал че трябва в контакт да се включи, закача се на таблото със станция. И масово партидите са поне 15кВ по къщите, дори и в апартаментите са повечето толкова. А при трифазен, какъвто има в много къщи - 22кВ.
                Сегаа за по-голяма конкретика една задачка закачка. Към вече притета мощност 11кВт приемет и че един трафопост осигурява 800 кVA. Айде за по просто да приеме че са 800kW.(кВт). И така задачката е колко Елмобила с батериис капацитет 72кВтч могат да се зареждат едновремено от такъв трафопост, като с цел опростяване на задачата приемаме, че другите в квартала няма да имат нужда от ел. енергия по това време.
                След като получите отговора идете и пребройто колко автомобила има около най, близкия до дома ви трафопост и пак премислете перспективите пред ел мобилите.

                Коментар


                • Гледах със специалния кабел от контакт на колко зареждат, на 3.5 киловата, не през допълнително монтирана станция свързана към таблото.
                  D.Y.F-091066

                  Коментар


                  • Проточен бойлер 8 киловата ми казаха да не монтирам в сравнително нов апартамент. Гледам в Европа масово зареждат на до 4 киловата. Кабелите нали имат електроника която по спад на напрежение да намери допустимата зарядна мощност, толкова намира. Иначе могат да се направят нови инсталации, но кой ще ги направи и похарчи парите за това. Мерцедес не лъжат, могат да смъкнат разхода на електромобилите и това е далеч по добро решение - по малка батерия за същия пробег. Мисля че докато се стигне до преправяне на инсталации това нещо ще ги изпревари и няма да е наложително.
                    D.Y.F-091066

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                      ED, електромобилите в този им вид не стават, как си представяш всички да се забиват с часове да висят по колонки за зареждане ? Зареждането трябва да става от домашни инсталации, но те са до 3.5 киловата за час масово, толкова може да я натовариш инсталацията на една къща.
                      Дори на еднофазен ток може до 11 кВ, никой не е казал че трябва в контакт да се включи, закача се на таблото със станция. И масово партидите са поне 15кВ по къщите, дори и в апартаментите са повечето толкова. А при трифазен, какъвто има в много къщи - 22кВ.

                      Коментар


                      • Дани, дали не грешиш за инсталациите.на дома? Аз живея в строен преди 52 години, и инсталацията е с три фази до апарт.табло,, защитени с по 50 А предпазители всяка. При Ке=0,5, мога да тегля поне 17 kW, т.е. една Тесла с 80 kWh батерия, се зарежда за около 5-6 часа, без проводниците дори да загреят. В по-новите домове на по-състоятелни хора, и по-добре би могло да бъде даже

                        Коментар


                        • Опира до адекватни батерии, до усъвършенстване на задвижването - с мотор редуктор от най прост вид не става само, защото харчат много електричество и това налага да са с много голяма батерия и също и фанатизма за чисти електрички трябва да се излекува. Трябва модул поне двг с генератор с висока ефективност, който да може да се монтира лесно и с него пробега да се повишава до хиляди километри с едно зареждане. Така ще може да се използват в режим само с електричество според нуждите, ако се ползват в града за неголям пробег на ден, да се зареждат от соларни инсталации сезонно и от домашна мрежа чиято мощност от 3.5 киловата не е малка ако се оправи консумацията на електричество. Също теглото им е прекалено високо и това е благодарение на неадекватните батерии и големия разход на ток. Модулът ДВГ- генератор който да зарежда батерията има възможност да е с висок кпд, защото ДВГ в един режим на постоянно натоварване може да се оптимизира за нисък разход на гориво и кпд 50 -60%.
                          Тези неща неизбежно ще се направят, при батериите могат да се случат чудеса по отношение на теглото и рециклирането, също и обслужването - бърза и евтина смяна на модул.
                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                            ED, електромобилите в този им вид не стават, как си представяш всички да се забиват с часове да висят по колонки за зареждане ? Зареждането трябва да става от домашни инсталации, но те са до 3.5 киловата за час масово, толкова може да я натовариш инсталацията на една къща.
                            Всичко опира до организация на времето и ресурсите. Постижимо е. Вярно, малко трудно но, кой е съвършен? Въпрос на привикване. Уж.

                            Коментар


                            • ED, електромобилите в този им вид не стават, как си представяш всички да се забиват с часове да висят по колонки за зареждане ? Зареждането трябва да става от домашни инсталации, но те са до 3.5 киловата за час масово, толкова може да я натовариш инсталацията на една къща.
                              D.Y.F-091066

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                                Имах един такъв- някакво момче беше мюслим и един началник го юркаше да работи- та този ходеше и се оплакваше че началника мразел мюслитата и него защото бил леко черен. Нищо не стана, накрая започна да работи повече защото го предупредиха че ще го махнат
                                И правилно. Пари се дават за свършена работа, не за верска принадлежност.

                                Коментар

                                Working...
                                X