IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Имхотеп, има ги продават се такива от Тойота. Това каквото си го постнал въобще ? Ами то няма вярно в него нищо. Причината да ги няма по улиците е цената. Може да я видиш в сайта им, единия модел е 50к долара, другия 64. Ами няма желаещи да купят, нямат такъв бюджет за коли.
    D.Y.F-091066

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

      Дано да е повече отколкото за микромодула.

      Ама я виж тук кво пише:

      ...
      In reality,
      • You cannot fill up like you do with gasoline or diesel. It is actually pretty ridiculous how hard it is to fill up a HFC powered car
      • You won’t even go 100 miles on current tech hydrogen tanks that are still safe to carry around in a car
      • Fuel cells wear out crazy fast and are hard to regenerate
      • Hydrogen as a fuel is incredibly hard to make and distribute with acceptably low losses
      Additionally,
      • Hydrogen fuel cells have bad theoretical and practical efficiency
      • Hydrogen storage is inefficient, energetically, volumetrically and with respect to weight
      • HFCs require a shit ton of supporting systems, making them much more complicated and prone to failure than combustion or electric engines
      • There is no infrastructure for distributing or even making hydrogen in large quantities. There won’t be for at least 20 or 30 years, even if we start building it like crazy today.
      • Hydrogen is actually pretty hard to make. It has a horrible well-to-wheel efficiency as a result.
      • Easy ways to get large quantities of hydrogen are not ‘cleaner’ than gasoline.
      • Efficient HFCs have very slow response times, meaning you again need additional systems to store energy for accelerating
      • Even though a HFC-powered car is essentially an electric car, you get none of the benefits like filling it up with your own power source, using it as a smart grid buffer, regenerating energy during braking, etc.
      • Battery electric cars will always be better in every way given the speed of technological developments past, present and future
      ...

      Ето сега знаеш още повече.

      А сега кажи, че всичко това, ти си го измислил, съвсем цъфна, та завърза. Старо е, out of data. Напр.инфраструктура, при интерес, в момента, се прави дори по-бързо 10 години...
      Last edited by Pyramid; 14.03.2022, 11:44.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
        Им.. стават водородните клетки - батерии, утре ще напиша по по подробно, просто не им е дошло времето, знам много по въпроса. Водородните клетки не избутват батериите при електромобилите обаче, това е 100% сигурно. За електромобилите има и други подобни на горивните клетки варианти, те са като източник на ток, но на борда на електромобила.
        Дано да е повече отколкото за микромодула.

        Ама я виж тук кво пише:

        ...
        In reality,
        • You cannot fill up like you do with gasoline or diesel. It is actually pretty ridiculous how hard it is to fill up a HFC powered car
        • You won’t even go 100 miles on current tech hydrogen tanks that are still safe to carry around in a car
        • Fuel cells wear out crazy fast and are hard to regenerate
        • Hydrogen as a fuel is incredibly hard to make and distribute with acceptably low losses
        Additionally,
        • Hydrogen fuel cells have bad theoretical and practical efficiency
        • Hydrogen storage is inefficient, energetically, volumetrically and with respect to weight
        • HFCs require a shit ton of supporting systems, making them much more complicated and prone to failure than combustion or electric engines
        • There is no infrastructure for distributing or even making hydrogen in large quantities. There won’t be for at least 20 or 30 years, even if we start building it like crazy today.
        • Hydrogen is actually pretty hard to make. It has a horrible well-to-wheel efficiency as a result.
        • Easy ways to get large quantities of hydrogen are not ‘cleaner’ than gasoline.
        • Efficient HFCs have very slow response times, meaning you again need additional systems to store energy for accelerating
        • Even though a HFC-powered car is essentially an electric car, you get none of the benefits like filling it up with your own power source, using it as a smart grid buffer, regenerating energy during braking, etc.
        • Battery electric cars will always be better in every way given the speed of technological developments past, present and future
        ...

        Ето сега знаеш още повече.


        Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

        Коментар


        • Им.. стават водородните клетки - батерии, утре ще напиша по по подробно, просто не им е дошло времето, знам много по въпроса. Водородните клетки не избутват батериите при електромобилите обаче, това е 100% сигурно. За електромобилите има и други подобни на горивните клетки варианти, те са като източник на ток, но на борда на електромобила.
          D.Y.F-091066

          Коментар


          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
            Имхотеп, ти пък на нас точно, въобще как го измисли. България може да е малка, но се завъртат едни 100 милиарда на година както е толкова малка. Какъв фактор може да сме точно пък ние ? Вярно ако се тръгне да се правят тук неща, които да са в тази област страната може да се промени. Обаче тук като гледам напоследък сме трима българи, от които единия е луда опозиция. Хора няма, но има дори яка опозиция. Нормално е да има опозиция, но все пак това да е ако има поне няколко хиляди човека. Не знам откъде ти идва наум. Днес писа, че тези с водородните горивни клетки били конкурентна технология на електромобилите. Концентрацията и при двете технологии е толкова голяма, че все едно едните да са на южния полюс, а другите на северния и между тях пространство свободно, фучи и вятъра като тръгне не може да се спре. Електромобилите са концентрирани в някои точки в които са малко повече, тези с горивните клетки - ами вземи една такава, отвори и всички капаци да се виждат нещата в нея и я сложи някъде в България и ще има хора да ти платят такса от любопитство да я разгледат конкурентната технология. И не само за България, в много страни такова нещо може да се разкарва като сборджийска мечка и страшно много хора няма да са я виждали, любопитство сигурно ще има. Та тези с горивните клетки въобще ги няма и са чисти електромобили обаче с два вида батерии на борда, горивните клетки са батерии.
            Водородните клетки не стават, супертрейдър. Абе ти правил ли си си труда да прочетеш нещо по въпроса?

            Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

            Коментар


            • Този, между другото, не разбра, как китайци мигат да произвеждат и да доставят нещо в Европа.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                Имхотеп, ти пък на нас точно, въобще как го измисли. България може да е малка, но се завъртат едни 100 милиарда на година както е толкова малка. Какъв фактор може да сме точно пък ние ? Вярно ако се тръгне да се правят тук неща, които да са в тази област страната може да се промени. Обаче тук като гледам напоследък сме трима българи, от които единия е луда опозиция. Хора няма, но има дори яка опозиция. Нормално е да има опозиция, но все пак това да е ако има поне няколко хиляди човека. Не знам откъде ти идва наум. Днес писа, че тези с водородните горивни клетки били конкурентна технология на електромобилите. Концентрацията и при двете технологии е толкова голяма, че все едно едните да са на южния полюс, а другите на северния и между тях пространство свободно, фучи и вятъра като тръгне не може да се спре. Електромобилите са концентрирани в някои точки в които са малко повече, тези с горивните клетки - ами вземи една такава, отвори и всички капаци да се виждат нещата в нея и я сложи някъде в България и ще има хора да ти платят такса от любопитство да я разгледат конкурентната технология. И не само за България, в много страни такова нещо може да се разкарва като сборджийска мечка и страшно много хора няма да са я виждали, любопитство сигурно ще има. Та тези с горивните клетки въобще ги няма и са чисти електромобили обаче с два вида батерии на борда, горивните клетки са батерии.
                +10

                Коментар


                • Имхотеп, ти пък на нас точно, въобще как го измисли. България може да е малка, но се завъртат едни 100 милиарда на година както е толкова малка. Какъв фактор може да сме точно пък ние ? Вярно ако се тръгне да се правят тук неща, които да са в тази област страната може да се промени. Обаче тук като гледам напоследък сме трима българи, от които единия е луда опозиция. Хора няма, но има дори яка опозиция. Нормално е да има опозиция, но все пак това да е ако има поне няколко хиляди човека. Не знам откъде ти идва наум. Днес писа, че тези с водородните горивни клетки били конкурентна технология на електромобилите. Концентрацията и при двете технологии е толкова голяма, че все едно едните да са на южния полюс, а другите на северния и между тях пространство свободно, фучи и вятъра като тръгне не може да се спре. Електромобилите са концентрирани в някои точки в които са малко повече, тези с горивните клетки - ами вземи една такава, отвори и всички капаци да се виждат нещата в нея и я сложи някъде в България и ще има хора да ти платят такса от любопитство да я разгледат конкурентната технология. И не само за България, в много страни такова нещо може да се разкарва като сборджийска мечка и страшно много хора няма да са я виждали, любопитство сигурно ще има. Та тези с горивните клетки въобще ги няма и са чисти електромобили обаче с два вида батерии на борда, горивните клетки са батерии.
                  D.Y.F-091066

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                    Ми напускат щото не искат да ги дават на такива като вас.

                    На баба ти хвърчилото

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                      Комунизма е утопия, особенно за България. Прав е, а това за такъв тип социализъм не знам. Според мен трябват същественни промени и инвестиции в страната, а не да я напускат пари създадени тук. Това е главното.
                      Ми напускат щото не искат да ги дават на такива като вас.

                      Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                        Комунизма е утопия, особенно за България. Прав е, а това за такъв тип социализъм не знам. Според мен трябват същественни промени и инвестиции в страната, а не да я напускат пари създадени тук. Това е главното.
                        ...е, или почти.

                        Коментар


                        • Комунизма е утопия, особенно за България. Прав е, а това за такъв тип социализъм не знам. Според мен трябват същественни промени и инвестиции в страната, а не да я напускат пари създадени тук. Това е главното.
                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • Не не ми е предлагал, той казва че комунизма е вятър работа и не му допада..нещо за социализъм от скандинавски тип говорихме, ами не е лошо като за България да се случи такова нещо... Дания, Швеция..Норвегия, лошо ли е, те са точно по тези неща електромобили, рециклиране, добиване на енергията с нови технологии..може и като Исландия, но нямаме гейзери.. Ти още ли не си разбрал какво харесваме, трябвало да попиташ да обясним.
                            D.Y.F-091066

                            Коментар


                            • Предложих на Тодор да ти дадем нещо фрии, навита батерия която да е с монтаж който да се използва после и за тези модули.нали разбираш махаш я защото и е свършил живота и на нейно място слагаш модул. Нещо както е при концертите на големите звезди, пускат падгряващи групи, да подгреят публиката..Може да го дадеш на някоя от китайските фабрики да изкараш и ти някой лев. Тодор обаче нещо се мръщи...
                              D.Y.F-091066

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                                Ние ще си купим като почнат да плащат. Не знам защо си мислиш че хората които измислят тези неща после ги правят и пускат на пазара ?
                                Значи никога няма да си купите...

                                Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                                Коментар

                                Working...
                                X