IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Въглеродния диоксид не е вреден за планетата, самите ние го излъчваме като дишаме, а ние сме инженерен продукт и проектанта се е съобразил с това. Проблем е ако са много, но могат да се намалят два пъти си мисля с конвенционалните технологии. За електромобили масово не е реалистично да се мисли, но там където е удачно, където има възможност да си ги зареждат в къщи и за ежедневен пробег който не е малък са удачно решение. Има и друго, например соларните инсталации не са с евтини компонентти и на всичко отгоре монтажите им са много скъпи и повишават цената, също имат разрешителни режими, проекти и въобще сериозни допълнителни разходи които никаква енергия не произвеждат а трябва да се изплатят с тока от фотоволтаиците. И още не е доказано че имат масов живот по голям от 10 години, първите които се монтираха вече са демонтирани а са преживяли десетина години. Хората не могат да си позволят толкова скъпа енергия масово. В България ми изглежда оправдано ако живееш в къща да си вземеш два панела с които да си захранваш климатик и ако се монтират на земята, на стойки с позиционери защото те иначе правят много малко ток защо трябва да се прави проект за такава инсталация и трябва ли да струва монтажа който ще трае половин ден повече от 150лв ?
    D.Y.F-091066

    Коментар


    • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение
      CAN YOU ROAD TRIP IN AN EV? 600 Miles in the Audi e-tron GT

      The cost of charging over the week was GBP149.52. In a BMW 330d it would have cost GBP124.59 in diesel and would have saved 4 or 5 hours of my time and a lot of stress''.
      Така е, ползвайки бензиностанция за суперчардж (което намаля животът на батерията) цената излиза като на 3L дизел.
      Няма да казвам колко по-малко ще е за масовите 1.6L/2L дизел и 1.6L/2L бензин.
      Хеле пък за хибрид.
      Цаката е да имаш къща (у София ли бе), да инвестираш във инсталация за зареждане чрез 7.4kW кабел, преправяйки я да издържи 20А.
      И само на евтината нощна тарифа, иначе сметка няма.
      Или да си се ушил вече със слънчеви панели, та оттам лятото да зареждаш колата.
      Ако имаш излишни кинти, можеш да се изръсиш и за акумулаторна батерия на Тесла, белким избиеш всичко това за 20на години.
      А, и добър гараж, че нощем на -5С батерията яко пада от студа.
      Не е смешно, но като вдигнат постепенно застраховките и данъците на ДВГ, принуждавайки планктона да захвърли старите коли, ще станат актуални автобусите и споделеното пътуване.
      А и ще има карбонов данък през дигиталното евро, ако караш ДВГ кола.

      Оказа се, че Европа допринася само със 7.5% за вредните СО2 на планетата.
      Ей за това са корумпираните брюкселски задници, назначени от краварите, да убият бизнеса във Европа.
      А, за награда, наведените ще получат някой контракт от новите £150млрд обявени за поЗеленясалата Сделка.
      Last edited by Бедният брoкер; 16.10.2023, 20:43.

      Коментар


      • CAN YOU ROAD TRIP IN AN EV? 600 Miles in the Audi e-tron GT



        Первия коментар под видеото:

        ''Great video and reflects exactly what I've found.

        I've had EVs since 2015, currently using an eNiro with the lease ending in November, I'll be replacing it with a 3 litre BMW diesel. Public rapid charging availability is now worse than it was when 8 years ago.

        In September we did a trip from Devon to the Lake district, over 6 days we did 1077 miles. Where we were stating had a public charger so I could charge over night. On the way to the Lakes I spent 30 minutes on the phone to Gridserve at Gloucester services trying to get a charger to start but had to give up. Then the next 2 were busy, we finally charged on the 4th service station. 10 minutes in to charging, after I just sat down to eat my (very late) lunch the car tells me charging stopped, someone had pressed the stop button on the charger so I had to go out and start it again.

        On the way home it was a similar story, no chargers available on 3 attempts, got to Exeter really needing a charge and there were 2 cars already waiting, we had to wait around 45 minutes for a charger and in the mean time, 4 more cars got behind me in the queue.

        The cost of charging over the week was GBP149.52. In a BMW 330d it would have cost GBP124.59 in diesel and would have saved 4 or 5 hours of my time and a lot of stress''.
        Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

        Коментар


        • ...ТЕСЛА. Големи, мощни клетки в батерията. Тъкмо, от моите любими.

          Коментар


          • Гледай ти, ГЛЕДАЙ ТИ: https://www.google.com/url?sa=t&sour...5Q3KxbQ9tVKcVi

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Silveto Разгледай мнение
              Аз чакам скоро летящите автомобили....
              ...от света, на летящите хора...

              - Не се шегувам. Вметката ти ми хареса, ведра е.

              Коментар


              • Аз чакам скоро летящите автомобили....
                Повече от красива

                Коментар


                • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение

                  Последиците не са толкова страшни, за машини с малка мощност количеството изгорен азот е много малко и газовете които са на изхода на двигателя са голяв процент вода, пара, която единственно само да се охлади ще поеме азотните окиси с които е смесена, а събрания конденз ще е киселина която може да се събере и неутрализира. Работеща технология, тя затова е дадена да се случи, но убиват изобретателя - носителя и...в резуртат сме в голяма криза и войни за петрол и газ.
                  А най удачното за народа транспортно средство е свръхлек електромобил с малка батерия и зареждане от светлината. Просто като конструкция, к модулни батерийки става като бижу..Големи производители няма да ги направят, удачно е конструкцията да се принтира от пластммаса с големи FDM принтери и може нижката да е армирана в въглеродно влакно, тогава този композит е по здрав от дуралуминий - дурал, принтирането е с нисък енергоразход, а полимера може да се рециклира напълно. Това ще е транспортно средство по мярка за употребяващия го, персонално, без екстри от типа - регулиращи се седалки, волани..и ниска скорост на движение, но ще осигури транспорт. За тях ще трябват много въглеводороди, много петрол и газ за производство на полимерите - пластмасата. Основния момент е да се рециклират 100%, трябва да се реши проблема с рециклирането на пласмасите напълно, да се използват такива които могат да се рециклират и най вече дълбоко рециклиране на пластмаси - вкарват се в камера с много висока температура и от газа който се получава се синтезират нови полимери. Химията може това нещо.
                  Просто ще се използват все повече варианти, няма да има никакъв отказ от петрол и спрели доходи от него, от които зависят много хора в някои страни с находища на петрол, напротив - доходите им ще се повишат без да тежат на потребителите на петролни продукти..откъде ше дойдат по високите доходи за тях ? Просто се произвежда повече, по ефективно и те получават повече продукти за своя петрол, но разумна цена и без кризи..
                  Много си добродушен и (ще) страдаш от това. Светът е лаком и ГГЗ.

                  Коментар


                  • На нас много неща които представляват развитието ни в индустрията ни се дават на ментално ниво, просто се появяват хора носители на тази информация. Затова дивергентите не трябва да се спират, а да се реши проблема с развитието им. Рабира се че тези хора ще искат да контролират менталната си същност - информация, те трябва да имат тази възможност защото иначе ще се породи съпротива и конфликт между тях.
                    D.Y.F-091066

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                      Шегуваш се. А, колко енергия се получава от горенето на азот? А какви са другите последици?
                      Последиците не са толкова страшни, за машини с малка мощност количеството изгорен азот е много малко и газовете които са на изхода на двигателя са голяв процент вода, пара, която единственно само да се охлади ще поеме азотните окиси с които е смесена, а събрания конденз ще е киселина която може да се събере и неутрализира. Работеща технология, тя затова е дадена да се случи, но убиват изобретателя - носителя и...в резуртат сме в голяма криза и войни за петрол и газ.
                      А най удачното за народа транспортно средство е свръхлек електромобил с малка батерия и зареждане от светлината. Просто като конструкция, к модулни батерийки става като бижу..Големи производители няма да ги направят, удачно е конструкцията да се принтира от пластммаса с големи FDM принтери и може нижката да е армирана в въглеродно влакно, тогава този композит е по здрав от дуралуминий - дурал, принтирането е с нисък енергоразход, а полимера може да се рециклира напълно. Това ще е транспортно средство по мярка за употребяващия го, персонално, без екстри от типа - регулиращи се седалки, волани..и ниска скорост на движение, но ще осигури транспорт. За тях ще трябват много въглеводороди, много петрол и газ за производство на полимерите - пластмасата. Основния момент е да се рециклират 100%, трябва да се реши проблема с рециклирането на пласмасите напълно, да се използват такива които могат да се рециклират и най вече дълбоко рециклиране на пластмаси - вкарват се в камера с много висока температура и от газа който се получава се синтезират нови полимери. Химията може това нещо.
                      Просто ще се използват все повече варианти, няма да има никакъв отказ от петрол и спрели доходи от него, от които зависят много хора в някои страни с находища на петрол, напротив - доходите им ще се повишат без да тежат на потребителите на петролни продукти..откъде ше дойдат по високите доходи за тях ? Просто се произвежда повече, по ефективно и те получават повече продукти за своя петрол, но разумна цена и без кризи..
                      D.Y.F-091066

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                        Човечеството може да се справи без да гори петрол и газ, няма разумна причина да го направи, да използва само един източник на енергия..те затова са много. И съвсем в аварийна ситуация минаваме на ДВГ с плазма и енергията идва от изгаряния азот. Иначе виждате как искат цените да се определят с войни, големи кризи и всичко това е на главите на хората в 21 век.
                        Шегуваш се. А, колко енергия се получава от горенето на азот? А какви са другите последици?

                        Коментар


                        • Човечеството може да се справи без да гори петрол и газ, няма разумна причина да го направи, да използва само един източник на енергия..те затова са много. И съвсем в аварийна ситуация минаваме на ДВГ с плазма и енергията идва от изгаряния азот. Иначе виждате как искат цените да се определят с войни, големи кризи и всичко това е на главите на хората в 21 век.
                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • Pyramid, ДВГ могат да работят с въздух, въздух ..вода и плазма, така е работило бъгито на Стенли Майер когото са отровили - убили американците. Нялягане плюс плазма и азота реагира с кислорода и двата газа ги има в цилиндрите чрез въздуха който засмукват. Ще гори азот и ще се отдели азотен окис, който може с катализатор да се неутралира, катализаторите са ясни, има ги измислени са.
                            Last edited by supertrader; 25.09.2023, 09:34.
                            D.Y.F-091066

                            Коментар


                            • Те се чудят как да се освободят от дълговете си, има само един начин - да издържат държавите с новонапечатани пари с които се заплащат всички държавни разходи, т.е. без данъци докато не се стопят дълговете. Не знам кой го е измислил това с дефицита на стоки което мъчат, но явно е някой който не знае че хората живеят ден за ден и нямат с какви пари да платят по високи цени.
                              Иначе е напълно реалистично да се появи нова технология която да замести петролните горива и вместо много скъп транспорт да се случи ужасно евтин. Кола с вода може ли да върви ? Един американец го демонстрира, но умира при странни обстоятелства а колата изчезва.
                              Last edited by supertrader; 21.09.2023, 22:04.
                              D.Y.F-091066

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от terziеv Разгледай мнение

                                Ама те и шведците се отказаха вече. А оня ден онова кюфте Гутереш държа реч как трябвало да се откажем напълно от нафтата. Чудно ми е дали винаги са били такива клоуни големите шефове или сегашното издание само.
                                За да се случат всички постижения на света, явно, не са били. Ама днешните са тежка Трагедия. На Запад.

                                Коментар

                                Working...
                                X