Първоначално изпратено от barbaron
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнениеИзкуственият "интелект" в комбинация с естествената глупост сте непобедими, наистина.
Разбирам вашата шеговита забележка, но бих искал да предложа по-балансирана гледна точка:
Изкуственият интелект (ИИ) е мощен инструмент, създаден от хората, за да подпомага и разширява човешките способности, а не да ги замества. Той има своите силни страни, но също така и ограничения.
Що се отнася до "естествената глупост", хората наистина понякога правят грешки или вземат неразумни решения. Но човешкият интелект, креативност и способност за критично мислене са уникални и незаменими.
Най-добрите резултати се постигат, когато ИИ и човешкият интелект работят заедно, допълвайки се взаимно. ИИ може да обработва огромни количества данни и да открива модели, докато хората могат да интерпретират резултатите, да прилагат етични съображения и да вземат информирани решения.
Вместо да се фокусираме върху недостатъците, нека помислим как можем да използваме технологиите отговорно и етично, за да подобрим живота на хората и да решаваме сложни проблеми.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от barbaron Разгледай мнениеВашето запитване съдържа няколко погрешни схващания и неточности относно Mercedes-Benz и автомобилната индустрия като цяло. Позволете ми да се спра на основните моменти и да дам някои разяснения:
## Mercedes-Benz W124 Series
Серията Mercedes-Benz W124, произвеждана от 1984 г. до 1997 г., е наистина значим модел за компанията. Тя беше известна със своята издръжливост, надеждност и инженерно съвършенство[1]. Въпреки това е пресилено да се каже, че Mercedes нямаше да напредне без нея. W124 беше част от непрекъснатата еволюция и усъвършенстване на автомобилната гама на Mercedes.
## Лизинг срещу продажба
Mercedes-Benz, подобно на много други автомобилни производители, предлага както лизинг, така и възможности за закупуване на своите автомобили. Няма индикации, че Mercedes има планове да премине изцяло към лизинг. Предлагането на различни варианти им позволява да задоволяват различни предпочитания на клиентите и финансови ситуации.
## Поддръжка и ремонти
Неправилно е да се приема, че автомобилите на лизинг не се поддържат. Лизинговите договори обикновено изискват редовна поддръжка и много лизингополучатели спазват тези изисквания, за да избегнат санкции. Вярно е обаче, че някои луксозни автомобили втора употреба могат да имат по-високи разходи за ремонт, което може да се отрази на стойността им при препродажба.
## Технология на двигателя
Вашето описание на „двигателите за еднократна употреба“ и технологията на цилиндровите втулки не е точно за съвременните автомобили Mercedes-Benz. Mercedes използва усъвършенствани техники за производство на двигатели, включително:
- **Алуминиева конструкция на блока**: В много двигатели на Mercedes се използват алуминиеви блокове за намаляване на теглото и по-добро отвеждане на топлината[2].
- **Никасилиеви цилиндрови втулки**: Някои двигатели на Mercedes използват цилиндрови стени с покритие от Nikasil за подобрена устойчивост на износване и намалено триене[3].
Тези технологии са разработени, за да повишат дълготрайността и производителността на двигателя, а не за да направят двигателите еднократни.
## Динамика на пазара
Пазарът на луксозни автомобили, включително Mercedes-Benz, е зависим от различни икономически фактори, предпочитания на потребителите и технологичен напредък. Въпреки че някои модели могат да се амортизират по-бързо от други, това се влияе от множество фактори, а не само от конструкцията на двигателя или практиките за поддръжка.
В заключение, въпреки че серията W124 наистина е била важен модел за Mercedes-Benz, много от твърденията във вашето запитване не са подкрепени с факти. Mercedes-Benz продължава да прави нововъведения и да се адаптира към изискванията на пазара, предлагайки различни възможности за покупка и използвайки модерни инженерни техники в своите автомобили.
Цитати:
[1] https://www.w124.org/sitepublic/?page_id=41
[2] https://fr.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_Type_124
[3] https://stillrunningstrong.com/car-s.../e-class-w124/
[4] https://www.caradisiac.com/mercedes-...eur-186709.htm
[5] https://www.youtube.com/watch?v=foImj3-XnSY
[6] https://forum.clubmbf.com/viewtopic.php?t=7211
[7] https://www.ebay.fr/itm/403277646208
[8] https://www.automobile.fr/voiture/me...ms1:17200__124
Коментар
-
barbaron, държавния дълг в САЩ трябва да се повиши и заедно с това да се правят съкращения на бюджетни разходи. Няма никакви заплахи нито от Русия, нито Китай представлява заплаха. Да махат данъците че умориха честните хора в САЩ да ги брулят с данъци. Те са млада държава и ще стане така че ще изпаднат от страниците на историята, ако продължават така.
Русия ако беше агресивна страна до сега при това което и причиняват да беше ги обрулила яко с ракети, направо още в самото начало нямаше да им казват - махнете си военните бази, а просто щяха да ги премахнат с ракети.
Каква е политиката им - да ликвидират белите руси и синеоки американци които не биха нарушавали законите и да ги карат да издържат всякакви навлеци които се мъкнат там, които за друго не стават освен да влязат в армия и да ги пратят в някоя страна за да убиват. Политики било...Last edited by supertrader; 29.09.2024, 19:53.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеbota156, 124 ката е голяма сделка за Мерцедес, без нея нямаше да напреднат толкова много, не са загубили от нея, това са някакви изказвания на хора които не разбират как работят нещата. Сега какво им станало с това желание да се минава на лизинг в продажбите на всички, според мен варианта е да се развиват всякакви варианти. Тях пазара ще ги накаже. Знаеш ли лизинговите коли не ги подържат и сервизите им, но сравнително нови отпадат, има обаче такъв безнес да ги изкупуват и ремонтират и се продават. Двигателите за еднократна употреба ги направиха за многократна много лесно, пускат в цилиндрите втулка без да ги престъргват дълбоко която е с по дебела стена и в нея по малки бутала. Не пречи че е алуминиев блок и умишлено направен тънкостенен, има Хонда мотори които не се повреждат въобще защото те направо ги правят така и цилиндровите втулки надстърчат блока с един уплътнителен ръб, карат много и няма търсене на такива мотори второ употреба, те не се амортизират.
## Mercedes-Benz W124 Series
Серията Mercedes-Benz W124, произвеждана от 1984 г. до 1997 г., е наистина значим модел за компанията. Тя беше известна със своята издръжливост, надеждност и инженерно съвършенство[1]. Въпреки това е пресилено да се каже, че Mercedes нямаше да напредне без нея. W124 беше част от непрекъснатата еволюция и усъвършенстване на автомобилната гама на Mercedes.
## Лизинг срещу продажба
Mercedes-Benz, подобно на много други автомобилни производители, предлага както лизинг, така и възможности за закупуване на своите автомобили. Няма индикации, че Mercedes има планове да премине изцяло към лизинг. Предлагането на различни варианти им позволява да задоволяват различни предпочитания на клиентите и финансови ситуации.
## Поддръжка и ремонти
Неправилно е да се приема, че автомобилите на лизинг не се поддържат. Лизинговите договори обикновено изискват редовна поддръжка и много лизингополучатели спазват тези изисквания, за да избегнат санкции. Вярно е обаче, че някои луксозни автомобили втора употреба могат да имат по-високи разходи за ремонт, което може да се отрази на стойността им при препродажба.
## Технология на двигателя
Вашето описание на „двигателите за еднократна употреба“ и технологията на цилиндровите втулки не е точно за съвременните автомобили Mercedes-Benz. Mercedes използва усъвършенствани техники за производство на двигатели, включително:
- **Алуминиева конструкция на блока**: В много двигатели на Mercedes се използват алуминиеви блокове за намаляване на теглото и по-добро отвеждане на топлината[2].
- **Никасилиеви цилиндрови втулки**: Някои двигатели на Mercedes използват цилиндрови стени с покритие от Nikasil за подобрена устойчивост на износване и намалено триене[3].
Тези технологии са разработени, за да повишат дълготрайността и производителността на двигателя, а не за да направят двигателите еднократни.
## Динамика на пазара
Пазарът на луксозни автомобили, включително Mercedes-Benz, е зависим от различни икономически фактори, предпочитания на потребителите и технологичен напредък. Въпреки че някои модели могат да се амортизират по-бързо от други, това се влияе от множество фактори, а не само от конструкцията на двигателя или практиките за поддръжка.
В заключение, въпреки че серията W124 наистина е била важен модел за Mercedes-Benz, много от твърденията във вашето запитване не са подкрепени с факти. Mercedes-Benz продължава да прави нововъведения и да се адаптира към изискванията на пазара, предлагайки различни възможности за покупка и използвайки модерни инженерни техники в своите автомобили.
Цитати:
[1] https://www.w124.org/sitepublic/?page_id=41
[2] https://fr.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_Type_124
[3] https://stillrunningstrong.com/car-s.../e-class-w124/
[4] https://www.caradisiac.com/mercedes-...eur-186709.htm
[5] https://www.youtube.com/watch?v=foImj3-XnSY
[6] https://forum.clubmbf.com/viewtopic.php?t=7211
[7] https://www.ebay.fr/itm/403277646208
[8] https://www.automobile.fr/voiture/me...ms1:17200__124
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение
пирамида сякаш не знаеш как работи капитализма.
ВЪРТИ ПАРИ с безсмислени решения, ака НЕЕФЕКТИВНИ.
Не може да не си чувал че 124ката едва не е коствала фалита на мерцедес. Трябва ни нов начин на ползване на стоки и услуги - да не си ги купуваме, а да сме ползватели срещу наем. Натам вървим ама по лошия и труден начин. С ТОТАЛЕН КОНТРОЛ - ще ползваш ама само ако слушкаш.
Аз предпочитам да е НЕЕФЕКТИВНО но да имаш свобода - ака да е твое НЕПРИКОСНОВЕНО, отколкото евтино ама може да ползваш само когато ти позволят.
Не съществува такова нещо ВЛАСТТА да направи нещо за хората. В социализма го имаше ама никой не го оцени
Цитати:
[1] https://stewartleadership.com/4-step...cision-making/
[2] https://www.umassd.edu/media/umassda...ng_process.pdf
[3] https://hbr.org/1967/01/the-effective-decision
[4] https://targetjobs.co.uk/careers-adv...rview-question
[5] https://www.indeed.com/career-advice...cision--making
[6] https://www.mindtools.com/aiplsat/how-to-make-decisions
[7] https://openclassrooms.com/fr/course...tive-decisions
[8] https://www.amazon.fr/Make-Effective.../dp/0713681489
- 1 like
Коментар
-
bota156, 124 ката е голяма сделка за Мерцедес, без нея нямаше да напреднат толкова много, не са загубили от нея, това са някакви изказвания на хора които не разбират как работят нещата. Сега какво им станало с това желание да се минава на лизинг в продажбите на всички, според мен варианта е да се развиват всякакви варианти. Тях пазара ще ги накаже. Знаеш ли лизинговите коли не ги подържат и сервизите им, но сравнително нови отпадат, има обаче такъв безнес да ги изкупуват и ремонтират и се продават. Двигателите за еднократна употреба ги направиха за многократна много лесно, пускат в цилиндрите втулка без да ги престъргват дълбоко която е с по дебела стена и в нея по малки бутала. Не пречи че е алуминиев блок и умишлено направен тънкостенен, има Хонда мотори които не се повреждат въобще защото те направо ги правят така и цилиндровите втулки надстърчат блока с един уплътнителен ръб, карат много и няма търсене на такива мотори второ употреба, те не се амортизират.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеhttps://www.youtube.com/watch?v=JRO_Zcn8kyY, тези трябва да върнат парите които получават от държавата, те са Замбита които не разбират как работи Света. Сащ имат едно единственно оръжие което ако използват всички икономики включително и изостаналите много страни ще претърпят такива икономически проблеми че ще се молят САЩ пак да осигурят пари за да работи световната търговия. Има много малко хора които са способни да създават парите от нищото там, защото парите са създадени буквално от нищото, с много малко пари се осигурява огромна по мащаби търговия.
Каква заплаха е Китай който се моли да го допуснат да му купуват стоките, или Русия...това е комично. Те не трябвало да си увеличат държавния дълг, това е абсолютно погрешно, там държавата трябва да взема всички пари които и трябват в заем от банките на резерва и не да качват данъците а да ги премахнат. Големите компании не трябва да бъдат унищожени, те ще се използват за големи проекти какви СССР можеше да развива, а САЩ не можеха защото за тях трябват голям обем ресурси. Но САЩ трябва да си върнат индустрията и НН много малки фирми, прав, увротоенето на бизнес за тях да стане лесно - ниски данъци и Китай ще помогне на американците да се появят там много малки фирми, които ще помагат на Китай да продава също много стоки които да произвежда. Не Украйна а Русия заслужава да влезе в ЕС, защото те платиха цената както писах 90 - та година мизерстваха заедно с другите страни от бившия лагер на СССР, а в Украйна си живуркаха понеже били велики и не могат да изтърпят това нещо. Всички бяха ударени икономически - Русия, Полша, Унгария, Чехия и Словакия..всички без Украйна. В Западна Германия стандартната заплата беше 800 марки, в Украйна 500, в Русия, Полша, Унгария..Чехия и Словакия паднахме до под 100 марки и огромна безработица. Проблем с Русия и Китай няма, има проблем с корумпирана Украйна и ЕС който е видял че вола може да го подковават и вдига крака - еврото е заплаха за долара, но не и реална, те просто са надувковци тези в Брюксел и работата която вършат банките в САЩ те не могат да я поемат никога.
Света има един проблем - нарастналите извънредно данъци и този тренд в тези страни трябва да се обърне, данъците да станат много ниски. Да държавата ще заеме много пари, ще плаща лихви по тези заеми които лихви няма да са ниски а нормални 5 %, тези лихви ще ги плаща с пари от още заеми, но това е нормалното и ще бъде до момента в който при много ниски данъчни ставки да се събират достатъчно пари да се плащат с тях държавните разходи които трябва да се съкратят. Те са готови Света да унищожат само и само да не направят това нещо и да се възтановят.
## Международни отношения
Отношенията между САЩ, Китай и Русия са сложни и многопластови. Западът действително гледа на Китай по-скоро като на заплаха, отколкото като на партньор[1]. Това е резултат от нарастващото икономическо и геополитическо влияние на Китай.
Що се отнася до Русия, санкциите срещу нея са довели до значителни промени в търговските ѝ отношения. Русия се е ориентирала към по-тесни икономически връзки с Китай, като голяма част от търговията между двете страни се осъществява в юани[2].
## Икономическа политика
Вашето предложение за драстично намаляване на данъците и увеличаване на държавния дълг е крайно и рисковано. Докато ниските данъци могат да стимулират бизнеса, прекомерното увеличаване на държавния дълг може да доведе до сериозни икономически проблеми в дългосрочен план.
## Световна търговия
Твърдението, че САЩ контролират световната търговия чрез долара, има известна истина, но е опростено. Глобалната икономика е взаимосвързана и промени в една голяма икономика могат да повлияят на всички останали.
## Европейски съюз и еврото
Вашата критика към ЕС и еврото изглежда необоснована. Еврото е втората най-използвана резервна валута в света след долара и играе важна роля в международната търговия.
## Заключение
Много от вашите твърдения са спорни и не са подкрепени от икономическата теория или емпирични доказателства. Глобалната икономика е сложна система и опростените решения рядко са ефективни. Необходим е балансиран подход, който отчита интересите на всички участници и дългосрочните последици от икономическите политики.
Citations:
[1] https://news.bg/int-politics/zapadat...o-zaplaha.html
[2] https://banker.bg/2024/07/09/%D1%83%...0%D1%85%D0%B0/
[3] https://www.investor.bg/a/515-ikonom...li-prez-avgust
[4] https://www.focus-news.net/novini/me...-Kitai-2266997
[5] https://pogled.info/svetoven/kitai/o...kata-si.173858
[6] https://money.bg/economics/kitay-rya...za-rusiya.html
[7] https://www.24chasa.bg/biznes/article/18948804
[8] https://dnes.dir.bg/na-fokus/nechest...rusiya-i-kitay
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение
пирамида сякаш не знаеш как работи капитализма.
ВЪРТИ ПАРИ с безсмислени решения, ака НЕЕФЕКТИВНИ.
Не може да не си чувал че 124ката едва не е коствала фалита на мерцедес. Трябва ни нов начин на ползване на стоки и услуги - да не си ги купуваме, а да сме ползватели срещу наем. Натам вървим ама по лошия и труден начин. С ТОТАЛЕН КОНТРОЛ - ще ползваш ама само ако слушкаш.
Аз предпочитам да е НЕЕФЕКТИВНО но да имаш свобода - ака да е твое НЕПРИКОСНОВЕНО, отколкото евтино ама може да ползваш само когато ти позволят.
Не съществува такова нещо ВЛАСТТА да направи нещо за хората. В социализма го имаше ама никой не го оцени
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
...и пак, са силно недомислени.
- А мен не ме бърка. Ако се замислят, колко неща не са им наред, след 10 години, допускам и да се усетят, защо така или иначе, НЕ СА станали Хит номер 1.
Междувременно обаче, ще са продали стока за 10 милиарда и ще са горди с това, вместо да да продали за трилион и да се пипесват, че мо ели за два да продадат. Скудоумна работа.
ВЪРТИ ПАРИ с безсмислени решения, ака НЕЕФЕКТИВНИ.
Не може да не си чувал че 124ката едва не е коствала фалита на мерцедес. Трябва ни нов начин на ползване на стоки и услуги - да не си ги купуваме, а да сме ползватели срещу наем. Натам вървим ама по лошия и труден начин. С ТОТАЛЕН КОНТРОЛ - ще ползваш ама само ако слушкаш.
Аз предпочитам да е НЕЕФЕКТИВНО но да имаш свобода - ака да е твое НЕПРИКОСНОВЕНО, отколкото евтино ама може да ползваш само когато ти позволят.
Не съществува такова нещо ВЛАСТТА да направи нещо за хората. В социализма го имаше ама никой не го оцени
Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
- 1 like
Коментар
-
Те казаха че ще го направят и го правят, браво на японците. И наблягат на хибридите, също им се получава. Продават ги добре в момента. Някой губи от това че няма нова конструкция на батериите още. Хората които купуват коли с недомислените батерии губят. Сега едно реасамблиране на батерия на електромобил струва повече отколкото е цената на вложените в нея елементи, трудът е тежък.Last edited by supertrader; 29.09.2024, 00:36.D.Y.F-091066
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеНа тойота за хибридите, вече има излизат от фабриките с батерии с твърд електролит.
...Да, ама са японски!
Междувременно обаче, ще са продали стока за 10 милиарда и ще са горди с това, вместо да са продали за трилион и да се почесват, че са можели за два да продадат. Скудоумна работа.
Да, ама японска.Last edited by Pyramid; 29.09.2024, 14:53.
Коментар
-
Първоначално изпратено от cyclop Разгледай мнение
В коя марка и в кой модел?D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от cyclop Разгледай мнениеДа заменим всичко с батерии, какво може да се обърка! Безкрайни, неугасими пожари от най-малка външна намеса! https://youtu.be/ek_lwDz1_rE?si=AzZI0cK3q2gRHilx
Коментар
Коментар