Първоначално изпратено от DS66
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
[QUOTE=Pyramid;n4025175]Първоначално изпратено от sosi Разгледай мнениеСтигнахме в света над 10 милиона електромобили за 2022г, или към 14% от всички. А през декември са 21%. Нормално декември дава тенденцията за следващата година, тъй като този пазар е супер динамичен.
https://insideevs.com/news/651947/gl...-december2022/
Въпреки съветите на спецовете по-долу с акъл на русофили. В света, СЕ ПРОИЗВЕЖДАТ ок.70 млн автомобили годишно общо но, наличните са над милиард. Така че, 10 милиона електрички, дори годишно, нямат не 14, ами дори и 1,4% от всичките. Научи се да смяташ, юнак.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от sosi Разгледай мнениеСтигнахме в света над 10 милиона електромобили за 2022г, или към 14% от всички. А през декември са 21%. Нормално декември дава тенденцията за следващата година, тъй като този пазар е супер динамичен.
https://insideevs.com/news/651947/gl...-december2022/
Въпреки съветите на спецовете по-долу с акъл на русофили.
Коментар
-
Първоначално изпратено от sosi Разгледай мнениеСтигнахме в света над 10 милиона електромобили за 2022г, или към 14% от всички. А през декември са 21%. Нормално декември дава тенденцията за следващата година, тъй като този пазар е супер динамичен.
https://insideevs.com/news/651947/gl...-december2022/
Въпреки съветите на спецовете по-долу с акъл на русофили. В света, СЕ ПРОИЗВЕЖДАТ ок.70 млн автомобили годишно общо но, наличните са над милиард. Така че, 10 милиона електрички, дори годишно, нямат не 14, ами дори и 1,4% от всичките. Научи се да смяташ, юнак.Last edited by Pyramid; 12.02.2023, 20:42.
- 1 like
Коментар
-
Стигнахме в света над 10 милиона електромобили за 2022г, или към 14% от всички. А през декември са 21%. Нормално декември дава тенденцията за следващата година, тъй като този пазар е супер динамичен.
https://insideevs.com/news/651947/gl...-december2022/
Въпреки съветите на спецовете по-долу с акъл на русофили.
- 1 like
Коментар
-
Такава е самата автоиндустрия, не бях в час какви автомобили правят последно, но те напълно са ориентирани към такива с много кратък живот. Пластмаси които се нагряват по тях, двигатели с алуминиево всичко, после този алуминий се окислява и не му правят никакви обработки да направят нещо трайно и защитено, цилиндрите с покритие като в двутактово моторче на верижен трион Дружба, които се произвеждаха в СССР, така правят големи двигатели за автомобили, то е смешно. Електромобилите са същата работа, че и батериите им.
- 2 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от DS66 Разгледай мнение
Те тези огромни батерии няма къде другаде да ги поставят. Ще стане с по малки батерии, но трябва да се повиши енергийната им плътност, когато разработят такива. Засега копират Тесла масово, а се оказва че тя е и с добра аеродинамика. Китайците правят едни сандъци и разхода им на ток разбира се по голям от на Тесла, въпреки че тя е проектирана 5-6 години преди техните. Тесла е с въздушно съпротивление 0.2 , те са с 0.25 някъде, понеже явно смятат че не им е проблем. То не е ако се движи с 30кмч, да може въздуха да се отмества.
- Не. кремъклийка, значи, кремъклийка.
Last edited by Pyramid; 10.02.2023, 18:50.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнениеПроблем на електричките (и техните производители) е огромната самофиксация върху батериите, вместо върху платформите (при двг как е: резервоара, много-много, не го мислят: слагат го, "там някъде"/ където дойде) и се концентрират върху самия автомобил. Тук, кола-не кола, они все въъъртят-сучат, около един ОГРОМЕН кютюк, за който, обслужване, поддръжка, замяна и т.н., са мисия невъзможна. И после, били малко, били прекалено скъпи... ТАКА Е И ТАКА ЩЕ БЪДЕ, докато двуногите, вместо с главата си, мислят с гъза си.
Коментар
-
Проблем на електричките (и техните производители) е огромната самофиксация върху батериите, вместо върху платформите (при двг как е: резервоара, много-много, не го мислят: слагат го, "там някъде"/ където дойде) и се концентрират върху самия автомобил. Тук, кола-не кола, они все въъъртят-сучат, около един ОГРОМЕН кютюк, за който, обслужване, поддръжка, замяна и т.н., са мисия невъзможна. И после, били малко, били прекалено скъпи... ТАКА Е И ТАКА ЩЕ БЪДЕ, докато двуногите, вместо с главата си, мислят с гъза си.
Коментар
-
-
Първоначално изпратено от Zeifod Разгледай мнение
Не е ли така и с нормалните
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Ами нали ще трябва нови да продават? ТРЯБВА да се чупят.
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Sega като се замисля на всеки около 150000км е сменян двигател- има нещо гнило в тази тесла
Коментар
-
v_tin, няма нищо гнило, на 70 000 км. му сменяш лагери за да не сменяш електромотори, те са едни капсуловани лагери и при това натоварване колко да изкарат. После ако може да му се ограничи максималния ток и мощността ще живее вечно, но няма да ускорява брутално, което между друтото не е полезно за здравето.
Коментар
Коментар