Цитирах кое точно ми промени кардинално мнението. Не е предимството самата себестойност. Виж Етиопия, виж Германия с нафтата от въглища.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
terziеv, понеже им слагат все пак истински батерии цената е по 400 евро за киловатчас, ако не я изоползва който я купи за 10 години батерията деградира - 24 000 евро за примерно ако е навъртял 120 хиляди километра. 20 евро за 100 км за батерия се падат, тока е допълнителна екстра. Има ли смисъл упражнението ? Народа прост не може да смята, поне с калкулатор.D.Y.F-091066
- 1 like
Коментар
� -
Първоначално изпратено от 1984- Разгледай мнение
GWH все още гори пари, нисколиквидна и не е тролейна, но скоро получи 50 млн.
При значителните дневни колебания на цените на ел.енергията... за тото фиш - става.
Интересно, но съвсем тото на този етап. Тук рискът ми се види несъразмерно по-сериозен от възможната печалба, а освен това ще правят обратен сплит. Ще си сложа аларма за след това.
Някой може ли да каже дали самата технология е реална и приложима.
Коментар
� -
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеЩе гръмне, ще му излети капачката, ще извади огън. Да не би с батериите да е по различно, има заснети как едва успяват да скочат от скутера, а от кола въобще дори няма да успеят да си помислят да я напуснат.
Коментар
� -
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Ти само си представи, при евентуален пробив на такъв суперкодензатор, какво чудо би настанало. Аз отдалеч се плаша и се кръстя и с трите ръце.
D.Y.F-091066
Коментар
� -
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеPyramid, на практика капацитета на всяка една батерия зависи от активната повърхност на катода, като се направи с голяма площ - структура като много финни тръбички - капилярчета и енергийната плътност ще излети, ще се повиши много ..много пъти. С твоя дизайн може и на суперкондензатори да минат електрически транспортни средства. Той е приложим за тях също. А суровините за кондензатори са неограничени да кажем, после са екологично чисти и в сравнение с батериите имат много преимущества. Кондензатора може да се изпълни така щото да преживее спокойно 50 години.
Коментар
� -
Първоначално изпратено от terziеv Разгледай мнение
Сравнително скоро приех електрическата вяра. Продължавам обаче да не знам как да изкарам пари от твърдото си убеждение, че тролеите ще се наложат. Да залагам на европейски производители е смешно, а при китайските има страха от западни санкции. Дайте някакви идеи, само Тесла ли остава?
При значителните дневни колебания на цените на ел.енергията... за тото фиш - става.
- 1 like
Коментар
� -
Pyramid, на практика капацитета на всяка една батерия зависи от активната повърхност на катода, като се направи с голяма площ - структура като много финни тръбички - капилярчета и енергийната плътност ще излети, ще се повиши много ..много пъти. С твоя дизайн може и на суперкондензатори да минат електрически транспортни средства. Той е приложим за тях също. А суровините за кондензатори са неограничени да кажем, после са екологично чисти и в сравнение с батериите имат много преимущества. Кондензатора може да се изпълни така щото да преживее спокойно 50 години.D.Y.F-091066
Коментар
� -
Първоначално изпратено от terziеv Разгледай мнениеИзвън Китай? Мислех си за южнокорейците от Posco, но не ги разбирам нещата.Last edited by Pyramid; 12.08.2024, 18:31.
Коментар
� -
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнениеИма лесно. Инвестираш в батерии.
Коментар
� -
Първоначално изпратено от terziеv Разгледай мнениеСравнително скоро приех електрическата вяра. Продължавам обаче да не знам как да изкарам пари от твърдото си убеждение, че тролеите ще се наложат. Да залагам на европейски производители е смешно, а при китайските има страха от западни санкции. Дайте някакви идеи, само Тесла ли остава?
Коментар
� -
Първоначално изпратено от terziеv Разгледай мнениеПичуви, не знам дали сте обсъждали и предварително се извинявам, ако е така.
Видях по нета, че Етиопия изцяло забранява вноса на неелектрически автомобили. Помислих, че е бъзик, но е напълно сериозно. Аргументът е, че Етиопия нямат нафта и съответно всяка кола с ДВГ е в тежест. Съвсем прагматично.
... И тогава ми светна как по история съм учил, че немците преди и по време на ВСВ си карат колите с ДВГ на въглища. И те горките нямат нефт.
Накратко - решението на Етиопия се явява моята Еврика. Разбрах смисълът и реалните приложения на тролеите.
И сега проблемът - само китайците знам да запълват тази ниша и предлагат автомобили за такава употреба.
Вие знаете ли за западен производител?
Коментар
� -
Pyramid, въпрос на желание, организация и разчепкване на материята до детайли. Вместо да се занимават с глупости, да бяха се захванали да развиват потребителската култура. В смисъл не е хубаво да се лъже как ще хукнат само електромобили, защото са определили дата от която това трябва да стане. Могат и само с ток от слънце да се зареждат, но няма как да е при всички.D.Y.F-091066
Коментар
� -
v_tin, и в момента може да си вземеш ДВГ кола, която да издържи 1 милион километра с някои ремонти и по двигателя, които се явяват смяна консумативи но на голям пробег. Никой не ги съди. Да се сменят на 100 хиляди си е сериозно замърсяване на околната среда.D.Y.F-091066
Коментар
�
Коментар