IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • В Япония се отказват от електромобилите, Тойота нямала да пуска електромобили на пазара защото не се продавали, за да продават същото количество което произвеждат в момента трябва всеки продаден автомобил в Света да бъде Тойота, което им изглежда невъзможно. Не могат да си изоставят производството и да не произвеждат и продават количествата коли с ДВГ които сега пласират. Новия им шеф е казал че не може да затвори фирмата и ще продават по евтините коли с двг за които има пазар от 5 милиона броя на година. Хонда пускат модели които изразходват 2 литра бензин на 100км.с електрическата им трансмисия, която представлява генератор и електромотор свързани линейно с буфер малка батерия между тях. В два литра бензин има по малко от 20 киловатчаса енергия дефакто, което означава че са много ефективни. Всички японски производители имат подобни модели с такива трансмисии, сега опитват да ги направят и 50 км да изминават като електромобили с ток от соларни клетки.Зарядните станции няма да са необходими чак толкова, нам няма да изграждат зарядна инфраструктура.
    D.Y.F-091066

    Коментар


    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
      https://www.eon.de/de/pk/e-mobility/...it-kabel.htmlq , на сайта им предлагат зарядни станции, но не са безплатни и са 11киловата. Също имат инсталационна такса, която не е малка. Нещо се е объркал Вальо.
      Преди беше безплатно, сега гледам че искат поне 400 евро. Не знам, може да е било промоция

      Коментар


      • https://www.facebook.com/reel/716447570030772/?s=ifu хахаха

        Коментар


        • https://www.eon.de/de/pk/e-mobility/...it-kabel.htmlq , на сайта им предлагат зарядни станции, но не са безплатни и са 11киловата. Също имат инсталационна такса, която не е малка. Нещо се е объркал Вальо.
          D.Y.F-091066

          Коментар


          • Не сме там, той щом казва значи им дават станции и да не са бързозарядни, а 22 киловата пак е добре. Сигурно имат пари и така ще се електрифицират, то и у нас може обаче трябват пари. В САЩ Тесла правеха и зарядни станции и зареждаха безплатно колко години и понавлязоха електромобили. А това с генераторите така е смешно, но спокойно може да правят електромобили с по малки батерии за да са по евтини, и да има малък генератор ако закъса за зареждане и изтощи батерията.
            D.Y.F-091066

            Коментар


            • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

              Не пиши глупости, обади се на еон германия и станцията ти е подарък, мисля че йелоу штром са същите- станцията подарък
              А какво сечение проводници ти трябват до тази станция, според теб? А, до всички къщи по улицата? Само гледай, какви чудесии като масови преправяния или аварии следват.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                Не пиши глупости, обади се на еон германия и станцията ти е подарък, мисля че йелоу штром са същите- станцията подарък
                Ще ти инсталират бърза зарядна станция ли ? Не си наясно, виж колко струва, някой все пак трябва да я плати нали. С 22 киловатова зарежда 66 киловатчаса батерия три часа минимум, дори такава не вярвам да ти предложат да ти инсталират, сигурно ще ти дадат някой кабел максимум.
                D.Y.F-091066

                Коментар


                • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                  https://smartchargeamerica.com/elect...ss-200-cpe200/ , това е 125 ампера зарадна станция, такива са цените на самите станции, а да се инсталира и да се подаде захранване към нея - 50квч ток консумира, то си пише в спецификацията и, ще струва пак някаква сериозна сума. Също и тока трябва да се произвежда за това зареждане, консумацията не е малка. Просто всички се стискат, не им се харчат пари, трябва и да се подържат мрежите за тях.
                  Не пиши глупости, обади се на еон германия и станцията ти е подарък, мисля че йелоу штром са същите- станцията подарък

                  Коментар


                  • https://smartchargeamerica.com/elect...ss-200-cpe200/ , това е 125 ампера зарадна станция, такива са цените на самите станции, а да се инсталира и да се подаде захранване към нея - 50квч ток консумира, то си пише в спецификацията и, ще струва пак някаква сериозна сума. Също и тока трябва да се произвежда за това зареждане, консумацията не е малка. Просто всички се стискат, не им се харчат пари, трябва и да се подържат мрежите за тях.
                    D.Y.F-091066

                    Коментар


                    • Зелено лицемерие: Зареждат електромобили за министри от ЕС с дизелови генератори

                      Коментар


                      • https://www.youtube.com/watch?v=9xXJ28y-B-U
                        D.Y.F-091066

                        Коментар


                        • Измамата електричка - хем по скъпо за потребителите да я караш, ужасно скъпо да я купиш и естествено ужасно скъпо и ЗАМЪРСЯВАЩО да я произведат
                          How hard can it be to drive from Cornwall to Bristol for the day? Well, pretty darn hard, it turns out. Join me as we take a look at Steven Smith's epic adventure as he tries to use a Volvo C40 Recharge for a trip that his BMW 118d doesn't even sniff at. We'll be analysing the journey, the costs and the experience Steven had, and dealing with some of the comments on his original post. After that we'll be dipping into the darker side of EVs - battery production and it's harms. Are we really being pushed towards a future of cars that don't work, cars that cause more harm and suffering than any cars that have been before…? You decide.
                          LINKS Steve's Original Story https://www.walesonline.co.uk/news/mo...
                          New York Times Lithium Mining Story https://www.nytimes.com/2021/05/06/bu...
                          Nickel Mining https://en.wikipedia.org/wiki/Nickel_...
                          Joe Rogan Podcast with Siddarth Kara https://open.spotify.com/episode/3ZBd...
                          Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                          Коментар


                          • Не се фиксирай чак толкова на зелената енергетика, ще има по лесни и достъпни варианти. Бъдеще без много големи количества енергия не е възможно. Проблема сега е в менталната ни същност, ще има много енергия ако няма риск да се самоунищожим с нея. Сега трябва да се поправи мисленето ни за богатство, пари, агресията; Тези начини за производство на енергия са слабовати. Друго е. Ще има електромобили защото са възможни, няма да има такава трансформация към само електромобили.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                              Там, при соларките и перките, има и един такъв проблем: Можеш да зареждаш от тях, когато :
                              1.Свети / духа вятър
                              И
                              2.Колата ти НЕ Е В ДВИЖЕНИЕ ПРЕЗ ТОВА ВРЕМЕ , И е в мястото за включване към зарядката. Едно от тези условия да не се спази, и не зареждаш. Т.е., ако пътуваш нанякъде, докато пътуваш, не можеш да зареждаш а, зареждаш ли, си в престой. И няма "ама", няма "или".
                              Именно поради тази непостоянност на природата ВЕИ от типа на соларни и вятърни централи има смисъл да се правят когато са в комбинация с батерии. Най добрите батерии се наричат ПАВЕЦ или на английски Pumped Hydroelectric Energy Storage (PHES). Ефективността на цикъла зареждане-разреждане достига над 80%, а капацитета и живота на тези съоръжения е много голям когато се направят качествено. Минимум 100 години експлоатация с минимални разходи за подръжка след построяването. В България примерно има стотици подходящи места където могат да се направят такива големи язовири и помпени станции + ВЕЦ. Само че ще трябва да се води война с еколозите.

                              И накрая опираме до цената! Да, цената, тя винаги е най важна. Без пари нищо не става! Ако искаме да имаме една истинска зелена икономика и енергийна система и да затворим цикъла производство - съхранение - консумация ще трябва да се направят огромни инвестиции! За нашата икономика в България за да стане 100% зелена ще ни трябват поне едни 300-400 милиарда евро тъй като ще трябва да се построи изцяло нова енергийна инфраструктура. Сегашната няма да свърши работа.

                              И отделно вече имаме и подмяната на всички превозни средства ако приемем че батериите станат достатъчно добри някой ден за да си струва такава промяна. В момента в България има около 2.8 милиона леки коли (до 3.5 тона). Само тях да подменим с електрически ще ни струва най малко 100 милиарда Евро. Естествено това няма да стане наведнъж а ще се разпредели във времето. Примерно за период от 20-30 години. Но пак си е сериозна инвестиция. Докато и последните си купят електрически коли първите вече ще са сменили по 3-4 ще има и много за ремонт и смяна на батерии. Общата сума може да нарастне няколко пъти за целия преход.

                              Това е оптимистичния сценарий. Той вероятно никога няма да се случи защото преди това ще има трета световна война или друго събитие което ще ни такова мамата. А пък после пътища много......който оцелее ще прави каквото си поиска. Ще има много маТрял и за зелено и за черно. Който както му е кеф.
                              Last edited by lost in fx; 15.02.2023, 00:57.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от lost in fx Разгледай мнение

                                И от къде ще дойде тоя евтин ток когато всеки втори тъпунгер си купи електрическа кола на лизинг? Евтиния ток в момента идва от АЕЦ, ВЪГЛИЩА и ВЕЦ. Тия източници нали ще ги закриваме сега.

                                Само не ми казвайте че ще си зареждате колите със соларки и вятърни перки и ще ви излиза евтино. Това дори не е смешно вече!
                                Там, при соларките и перките, има и един такъв проблем: Можеш да зареждаш от тях, когато :
                                1.Свети / духа вятър
                                И
                                2.Колата ти НЕ Е В ДВИЖЕНИЕ ПРЕЗ ТОВА ВРЕМЕ , И е в мястото за включване към зарядката. Едно от тези условия да не се спази, и не зареждаш. Т.е., ако пътуваш нанякъде, докато пътуваш, не можеш да зареждаш а, зареждаш ли, си в престой. И няма "ама", няма "или".

                                Коментар

                                Working...
                                X