If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Безименни ми професор-консул-разбирателю, "производство" и "добив" са различни неща. И свойствата на добивания петрол, варират по географски признак, И страните - "производители", нямат интерес да се борят за значимост по-голям дял от пазара. Защо? Ами разходи са (а те, ЗА ПЕЧАЛБА го правят) а после, веднъж изграден, добивният капацитет, И ЗА ПОДДЪРЖАНЕТО СИ, иска сериозни суми,.И хора ангажира и т.н. Накратко, когато мълчиш, по-умен изглеждаш.
Безименни ми професор-консул-разбирателю, "производство" и "добив" са различни неща. И свойствата на добивания петрол, варират по географски признак, И страните - "производители", нямат интерес да се борят за значимост по-голям дял от пазара. Защо? Ами разходи са (а те, ЗА ПЕЧАЛБА го правят) а после, веднъж изграден, добивният капацитет, И ЗА ПОДДЪРЖАНЕТО СИ, иска сериозни суми,.И хора ангажира и т.н. Накратко, когато мълчиш, по-умен изглеждаш.
mikomikov, да така пишат за запасите, но лесния за добиване отдавна го свършиха. Когато започват да го използват има залежи, които сега са изчерпани. В Тексас бяха пресъхнали кладенците им, но сега добиват пак и ще го свършат. А технологията може да бъде наречена - чрез доизцеждане, това е шистовия добив.
Трейдърко, и тая сутрин Пирамидчо не ти е завил краката.
Остави тоя Тексас и тия шисти и "доизцеждане". СъбудИ се, изпит си кафето и мини на нови теми:
mikomikov, да така пишат за запасите, но лесния за добиване отдавна го свършиха. Когато започват да го използват има залежи, които сега са изчерпани. В Тексас бяха пресъхнали кладенците им, но сега добиват пак и ще го свършат. А технологията може да бъде наречена - чрез доизцеждане, това е шистовия добив.
На вас майтап ви се струва, но петрол за такава луда консумация каквато се получи просто няма ще караш и електромобил защото иначе ще има и пешеходен транспорт.
Трейдърко, на мен изобщо не ми се струва майтап, че, когато се събудиш - краката ти са все отвити... (както и на Пирамидчо - твоята дружка)...
Няма да ти е много трудно - да го завъртиш тоя нет и да прочетеш истината. А тя е?
САМО първите 10 страни със залежи на петрол имат ДОКАЗАНИ ЗАПАСИ на петрол от над 1 трилион и 600 билиона барела петрол.
.......
Сега можеш да сравниш дали има шанс някога да се добиват големи (конкурентни) количества редкоземни метали, без които електромобили и ветрогенератори - увяхват.
В същото време - само първите няколко държави добиват над 30 млн. барела петрол дневно.
Не се притеснявай! Нефтът няма да свърши - ако и при теб "просто да го няма"...
Я кажи ква е разликата в ДВИГАТЕЛЯ на кия и на тесла или коя да е друга електричка.
Подозирам че си много вещ само в дращенето на глупости
Синхронни двигатели с постоянни магнити, имат разлика в производството. На някои статорните намотки са от тънък емайлиран проводник, за да е дебел проводника просто много нижки, има направо с дебел меден проводник, наричат се фиби намотките. На японците са с фиби. Имат много такива разлики, но си е електродвигател.
Разхода на ток е различен по много причини. Някои лапат по 30 киловатчаса на 100км. пробег, има с 15 само - Тесла 3. Има Нисан Лийв, хора си ги преправят със съвременни елементи на батерията - 5 харчи само. Производителите скоро няма да ги направят с толкова нисък разход, те поставят тежки батерии и не са последния най добър вариант, който може да се купи от Китай. В Китай са най напред в технологията на батериите, но и те не ги поставят в електрички още.. Има забавяне значително, защото не искат да се доверят на най новата технология. Има електродвигатели с 6 фази, продават се, два пъти по лек е от този с 3. Но те си ги правят с 3 още, това го продават за някой ако реши да си прави електромобил от малка кола, евтино много.
На вас майтап ви се струва, но петрол за такава луда консумация каквато се получи просто няма, ще караш и електромобил защото иначе ще има и пешеходен транспорт.
Единствено прав е производителят на автомобила, който носи отговорност в гаранционния срок на автомобила.
"трейдърко" (и пирамидчо) ще ги слушаме само така - за лаф моабет, но иначе - ако им потърсиш отговорност - ще посочат как "една друга фирма" е била виновна...
Единствено прав е производителят на автомобила, който носи отговорност в гаранционния срок на автомобила.
"трейдърко" (и пирамидчо) ще ги слушаме само така - за лаф моабет, но иначе - ако им потърсиш отговорност - ще посочат как "една друга фирма" е била виновна...
Освен това - знаеш ли кои помпи и дюзи "не понасят" вода, която се "създава" от "твоята" химия?
Другото: не знаеш, че електрониката и електронния блок следи всички параметри на съвременния автомобил и веднага подава сигнал, а ти - ако си съобразителен - ще отскочиш до сервиза..., но - щом си българче - задължително ще почнеш да човъркаш системите, а също - няма да направиш препоръчителните прегледи, нито пък ще сменяш филтрите - а те са точно за това: задържат механични примеси (откъде? - от износването), смоли от некачествени - евтини и откраднати горива, ВОДА (отново от некачествени и евтини (побългарени горива)....
Та - каква вода. кВи 5 леА? Зарежда се на оторизирани бензиностанции, а не се зарежда с откраднат дизел от локомотиви на БДЖ, нито от корабите на Флота... (много важно условие!)
Моментът е друг и се състои в химическите промени в горивото с времето. След определен престой (няколко месеца на затворено, щото намотворемо, може още И да се изпари) в контакт с разни метали (те играят ролята на катализатори) горивото се разлага на други (освен описаните в стандарта и спецификациите) фракции и даже, накрая може изобщо да не иска да гори. Имал съм сличай, бензин на 25 години (в един стар руски агрегат от немска военна техника, бяха ни ги докарали 1997-ма, след изхвърляне ог армията на ГДР) та, този бензин, немислаше да гори и генераторут съотв.не пали. Всичко му е наред а, нениска да работи. Изливам го, паля го на асфалта, на топло, на въздух, с кибритена клечка - припушва 2-3 сек...И УГАСВА
Затова и всички нефтени горива имат срок на годност. Тези, които са "кръщавани", даже и на боза НЕ приличат. Помия някаква. А в помията, се съдържа И вода.
Още нещо: В горивните резервоари на транспорта, се оставят и малкинитвори за въздух. При нагряване излиза, при охлаждане - влиза обратно вътре...и може да носи някой-друг грам водни пари. На стават студове, парите кондензират пи стените на резервоара и се стичат на дъното.
Та, прав е Трейдърко, Безименни. Ти ск говори, каквото искаш но, Е прав.
mikomikov, сервиза знаеш ли как ще ти помогне, ако в помпата има петна ръжда. Дизелова кола не се оставя да стои дълго, всички горива отделят вода, както е минало през каквито искаш филтри. На стари коли с метални резервоари им се пробиваха резервоарите долу където водата се отделя, тя е по тежка и се събира на дъното. Просто не трябва да престоява гориво в помпата и дюзите дълго време, ако има кой да я припалва ще я спаси от такива проблеми при положение че се наложи. Сервиза по добре да не го посещаваш с такъв проблем. С маслото в двигателя като не се кара се случва друга неприятност, утаява се нещо като вакса в картера, маслената помпа ако я засмуче и запушва маслената магистрала, лагерите на коляновия вал остават сухи и двигателя става за основен ремонт в добрия случай. Всяко гориво като се отделя вода в него, малко количество е, но за дизелови двигатели е зле, в самата помпа горивото ще направи няколко капки вода. В сервиз няколко дена отнема мъки да изкарат водата от резервоар, на стара кола която е карана в такъв режим - случвало се е да престоява. На големите машини с големи резервоари, имат кран да източваш вода от дъното на резервоара периодично.
Освен това - знаеш ли кои помпи и дюзи "не понасят" вода, която се "създава" от "твоята" химия?
Другото: не знаеш, че електрониката и електронния блок следи всички параметри на съвременния автомобил и веднага подава сигнал, а ти - ако си съобразителен - ще отскочиш до сервиза..., но - щом си българче - задължително ще почнеш да човъркаш системите, а също - няма да направиш препоръчителните прегледи, нито пък ще сменяш филтрите - а те са точно за това: задържат механични примеси (откъде? - от износването), смоли от некачествени - евтини и откраднати горива, ВОДА (отново от некачествени и евтини (побългарени горива)....
Та - каква вода. кВи 5 леА? Зарежда се на оторизирани бензиностанции, а не се зарежда с откраднат дизел от локомотиви на БДЖ, нито от корабите на Флота... (много важно условие!)
Коментар